Πόσων οκτανίων είστε;

Απάντηση: Re: Απάντηση: Συνεχίζουμε

lykman said:
Το εχεις "μαμά", ή ανεβασμένο με κάποιο πρόγραμμα (αν ναι, ποιο)? Οταν λες πήρες τον κινητήρα στα χέρια, εννοείς πραγματικά τον κινητήρα, ή κάποιο από τα υπόλοιπα ευαίσθητα μέρη, όπως ας πούμε τον κομπρέσορα που έχει το S?
Ρωτάω γιατί δύσκολο εως απίθανο μου φαίνεται να οφείλεται στην βενζίνη...


Το είχα "μαμά" μέχρι που μου έμεινε στα χέρια...
Μου'παν οτι τα λάδια ήταν πολύ χαμηλά γι'αυτό και τα'φτυσε...
Το οποίο ήταν εκτός πραγματικότητας γιατί τα λάδια ήταν μεν χαμηλά αλλά όχι εκτός ορίων...
Ε μετά, μια που άλλαξα κινητήρα έκανα και την μετατροπή σε works και πλέον έχω κοινό πορτοφόλι με τους βενζινάδες της περιοχής...(τρώει πολύ το γ@μήδι:slapface: )
Και πλέον εκτός απο βενζίνη τρώει και πολύ λάδι...(ούτε φριτέζα να'ταν...)
Αλλά το θέμα είναι οτι πάει συνέχεια τέρμα οπότε... όλα σχετικά είναι..:Banane0:
 
Μιας και αναφέραμε στρατιωτικά καύσιμα θέλω να συμπληρώσω κάτι από προσωπική εμπειρία και μόνο.
Υπηρέτησα στο πεζικό σαν οδηγός σε φορτηγό και σε τζιπ (Stayer – Mercedes).
Τον χειμώνα στο Έβρο επικρατούν θερμοκρασίες πολύ χαμηλές με υψηλά επίπεδα υγρασίας ουδέποτε όμως κανένα από τα οχήματα όλου του στρατοπέδου δεν παρουσίασε προβλήματα εκκινήσεις σε αντίθεση με το φορτηγό του πατέρα μου(και όχι μόνο ) που με την παραμικρή παγωνιά τους βγαίνει η πίστη να πάρει μπροστά από παραφίνες κλπ.