Power Buy για το MED600X3D

Status
Not open for further replies.
Λεωνίδα, το γεγονός ότι έχεις 3Τ εσωτερικό ήταν πολύ καλή και σημαντική πληροφορία. Κι εγώ έναν τέτοιο σκεφτόμουν για το black .
Τώρα, μεταξύ μας, όσον αφορά το Jukebox , εάν είχε το σύστημα που έχει το Prodigy , να πατάς επάνω στην ταινία , να συνδέεται αυτόματα στην βάση του tmdb και να κατεβάζει πληροφορίες, εξώφυλλα και fanarts , δεν θα υπήρχε άλλο player ανταγωνιστής στην αγορά στην κατηγορία του.

Δεν το έχει αυτό προς το παρόν Νίκο,αν θα το είχε,δε θα είχε κανείς δικαιολογία να έχει htpc ή mac mini (like me) με xbmc.Ας ελπίσουμε να το βάλουν στο μέλλον αν και δεν έχω ακούσει κάτι σχετικό προς το παρόν.

Σχετικά με τα 1080p24 που δεν κλειδώνει πλέον στο firmware 2.0.0,το πρόβλημα θα λυθεί στο firmware 2.0.1
Δηλ. θα βγει μέχρι τέλος του μήνα πιστεύω το v2.0.0 stable και στη συνέχεια θα βγουν private beta v2.0.1 μετά open beta v2.0.1 κλπ.Ισως με open beta v2.0.1 να προλάβουμε να κάνουμε Πάσχα!Εχουν ξεκινήσει πάντως τις δοκιμές με μια μικρή ομάδα alpha testers για το 2.0.1

Σκληρό εσωτερικό δίσκο έχω βάλει στο 1000x3d έναν WD GP AV 3TB,φορμαρισμένο από το μενού του Μed και λειτουργεί άψογα!
 
Last edited:
Λοιπόν........μετά από μόλις 24 ώρες με το μηχανάκι βρήκα το μοναδικό του μειονέκτημα.
Αυτό το κόκκινο φωτάκι όταν είναι στο stand by mode δε μπορούσαν να το κάνουν πιο καλαίσθητο;;;;;;;;; 😄
 
Απάντηση: Re: Power Buy για το MED600X3D

Μην ξεχνάτε όσοι παραλάβατε, online εγγραφή του προϊόντος για 5 χρόνια εγγύηση. Σήμερα μου ενεργοποίησαν το warranty extension από τα 2->5 οπότε όλα κομπλέ.

Ακολουθώντας τη (σωστή και επίκαιρη) συμβουλή σου, έκανα την εγγραφή και, στη συνέχεια, την ενεργοποίηση και ήρθεε η αυτόματη απάντηση
Success!Your account is now active. Mede8er wil process your request for 5 years warranty. if you meat the requirements we will activate your account.

Πέρα από το απαράδεκτο, κατ' εμέ, λάθος, που δεν ξέρω εάν θέλουν να παραπέμψουν στο ... αλογίσιο (!!!), τι θέλει να πει ο ποιητής με τη φράση "if you meet the requirements";
Δηλαδή, δεν διακιούμαστε ΟΛΟΙ την 5χρονη εγγύηση;
 
πρέπει να το έχεις πάρει πριν ένα μήνα και να είσαι από Ευρώπη.
 
Re: Απάντηση: Power Buy για το MED600X3D

Στ προηγούμενο med600 που είχα παρει τον Δεκέμβριο και έκανα εγγραφή στο site μετά από 1 μήνα, μου ήρθε επιβεβαίωση εγγραφής προϊοντος μεν αλλά εγγύηση 2 μόνο χρόνων!!!!!
 
πρέπει να το έχεις πάρει πριν ένα μήνα και να είσαι από Ευρώπη.

διόρθωση επειδή άλλο ήθελα να πω και άλλο έγραψα:

η εγγραφή πρέπει να έχει γίνει το πολύ σε ένα μήνα από την αγορά και να είναι στην Ευρώπη για την 5ετή εγγύηση.
 
διόρθωση επειδή άλλο ήθελα να πω και άλλο έγραψα:

η εγγραφή πρέπει να έχει γίνει το πολύ σε ένα μήνα από την αγορά και να είναι στην Ευρώπη για την 5ετή εγγύηση.

Επομένως, όσοι πήραμε μηχανάκια με το pb και κάνουμε ΑΜΕΣΑ εγγραφή θα περιμένουμε την επιβεβαιβέωση της 5ετούς εγγύησης.
 
ναι, μπορεί να αργήσει, να πάρει περισσότερο από 48 ώρες η επιβεβαίωση.
Σε τέτοια περίπτωση στείλτε κάποιο mail, mail address έχει στην πρώτη σελίδα στο mede8er site που κάνατε εγγραφή.
 
Last edited:
Βρε παιδιά....δεν λέω, το γεγονός ότι μια εταιρεία επιλέγει να δώσει 5 χρόνια εγγύηση θέλοντας να αναδείξει την ποιότητα κατασκευής και λειτουργίας του προιόντος της .....προσωπικά με ενοχλεί να σκέφτεστε σαν να έχετε αγοράσει ένα αυτοκίνητο ξοδεύοντας χιλιάδες ευρώ...κυνηγώντας τα.......5 χρόνια εγγύησης μετά μανίας, για ...................130 ευρώ. Ελεος .......
 
Απάντηση: Re: Power Buy για το MED600X3D

Βρε παιδιά....δεν λέω, το γεγονός ότι μια εταιρεία επιλέγει να δώσει 5 χρόνια εγγύηση θέλοντας να αναδείξει την ποιότητα κατασκευής και λειτουργίας του προιόντος της .....προσωπικά με ενοχλεί να σκέφτεστε σαν να έχετε αγοράσει ένα αυτοκίνητο ξοδεύοντας χιλιάδες ευρώ...κυνηγώντας τα.......5 χρόνια εγγύησης μετά μανίας, για ...................130 ευρώ. Ελεος .......

Ειλικρινά, αυτό το ξέσπασμα δεν το καταλαβαίνω.
Τι είναι αυτό που σε ενόχλησε;
1. το ότι πρέπει να γραφτούμε για να έχουμε την εγγύηση;
2. το ότι μαθαίνουμε (από τον πάντα πρόθυμο papdoux) ότι η εγγραφή πρέπει να γίνει μέσα σε ένα μήνα από την αγορά;
3. το ότι ενημερωνόμαστε μεταξύ μας για τη διαδικασία της εγγραφής;

Εάν θεωρείς ότι το μηχάνημα που αγόρασες δεν χρειάζεται να το καλύψεις με εγγύηση (για ποιούς λόγους άραγε; ), ή τα 130 ευρώ είναι ευτελής αξία για σένα, όπως γράφεις, μπορείς να μην ακολουθήσεις τη διαδικασία, αλλά εγώ και αρκετοί άλλοι, όπως φαίνεται, αξιολογώ τα χρήματα που έδωσα για το συγκεκριμένο μηχάνημα και θέλω να καλυφθώ με την εγγύησή του, όπως κάνω και θα κάνω μελλοντικά, άλλωστε, και για οποιαδήποτε άλλη συσκευή αγοράζω. Και, εν πάση περιπτώσει, είναι τουλάχιστον προσβλητικό, για την ιδιότητα που έχεις, να εκφράζεσαι, με αυτό τον τρόπο, για μέλη του forum, τα οποία προσπαθούν, απλά, να ακολουθήσουν τη νόμιμη (και επιβεβλημένη) διαδικασία, για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους.
 
Να ήταν σκληρός δίσκος να το καταλάβαινα. Το κουτάκι το Med τι μπορεί να πάθει, είτε σε 2 είτε σε 5 χρόνια;

Από τη στιγμή που δεν είναι DOA εξαρχής από καμιά ψυχρή κόλληση, το θεωρώ λίγο απίθανο να σταματήσει να λειτουργεί στην πορεία.

Σαφώς και είναι καλό βέβαια να εξασφαλίζεται η εγγύηση, αφού παρέχεται από τον κατασκευαστή.

Άραγε με την ίδια αγωνία σκεφτόμαστε για θέματα εγγύησης για άλλα καταναλωτικά προϊόντα, και πιο ευαίσθητα σε πιθανή βλάβη, όπως μίξερ, ηλ. σίδερο κτλ;
 
Last edited:
το πήρα και εγώ σήμερα.
δεν ήμουν ο τελευταίος όπως περίμενα αλλά ο προτελευταίος :music-smiley-005:

για την 5ετή εγγύηση, από τη στιγμή που το δίνει η εταιρία καλό θα ήταν όλοι να το κάνουν.

το πρώτο mp που πήρα ήταν το PCH A-110. Το έβαλα στο σαλόνι. Δούλευε μια χαρά. Μετά από καιρό το ξεσυνδέω από το σαλόνι και το έβαλα στο υπνοδωμάτιο, δούλευε μια χαρά.
Μετά από καιρό το ξεσυνδέω από το υπνοδωμάτιο και το πάω στο σαλόνι. Εκεί εμφανίστηκε το πρόβλημα. Χάλασε το HDMI.
 
Ειλικρινά, αυτό το ξέσπασμα δεν το καταλαβαίνω.
Τι είναι αυτό που σε ενόχλησε;
1. το ότι πρέπει να γραφτούμε για να έχουμε την εγγύηση;
2. το ότι μαθαίνουμε (από τον πάντα πρόθυμο papdoux) ότι η εγγραφή πρέπει να γίνει μέσα σε ένα μήνα από την αγορά;
3. το ότι ενημερωνόμαστε μεταξύ μας για τη διαδικασία της εγγραφής;

Εάν θεωρείς ότι το μηχάνημα που αγόρασες δεν χρειάζεται να το καλύψεις με εγγύηση (για ποιούς λόγους άραγε; ), ή τα 130 ευρώ είναι ευτελής αξία για σένα, όπως γράφεις, μπορείς να μην ακολουθήσεις τη διαδικασία, αλλά εγώ και αρκετοί άλλοι, όπως φαίνεται, αξιολογώ τα χρήματα που έδωσα για το συγκεκριμένο μηχάνημα και θέλω να καλυφθώ με την εγγύησή του, όπως κάνω και θα κάνω μελλοντικά, άλλωστε, και για οποιαδήποτε άλλη συσκευή αγοράζω. Και, εν πάση περιπτώσει, είναι τουλάχιστον προσβλητικό, για την ιδιότητα που έχεις, να εκφράζεσαι, με αυτό τον τρόπο, για μέλη του forum, τα οποία προσπαθούν, απλά, να ακολουθήσουν τη νόμιμη (και επιβεβλημένη) διαδικασία, για την κατοχύρωση των δικαιωμάτων τους.

Ποιο ξέσπασμα; :D αλλοίμονο! Απλά θεώρησα υπερβολή το .."τρέξτε να προλάβετε την 5ετή". Εγώ 2 χρόνια για ένα μηχανάκι των 130 ευρώ την θεωρώ αρκετή...

Υ.Γ. Χμμ τώρα διάβασα και το τέλος του post σου..
Από που φαίνεται αγαπητέ μου ότι αποτρέπω εγώ τους αγοραστές από την χρήση των νόμιμων δικαιωμάτων τους; Για πρόσεξέ τα λίγο σε παρακαλώ τα.. συμπεράσματά σου....
 
Last edited:
Εδω υπαρχουν ανθρωποι που δινουν 2 και 2.5 χιλιαρικα για τηλεοραση η προβολι και θεωρουν πολλα να δωσουν 150 η 200 για ενα καλο media player για τα 5 χρονια εγγυηση μιλαμε;
 
Από την στιγμή που μου δίνει η εταιρεία την δυνατότητα να αναβαθμήσω την εγγύηση του προιόντος μου, από 2 χρόνια σε 5 χρόνια, απλά δεν καταλαβαίνω τον λόγο γιατί να μην το κάνω. Εγώ προσωπικά έστειλα το e-mail για την αναβάθμιση.
 
Status
Not open for further replies.