Power Buy για το Xtreamer Prodigy

δυστυχώς παλι εγω θα σας μεταφερω τα νεα που δεν ειναι και τοσο ευχαριστα ,πριν 5 λεπτα ξαναμιλησα με την εταιρια και τα μηχανακια μας ειναι ακομα στο τελωνειο ,σημερα θα εκτελωνιστούν,και θα παρουν το δρομο τους για το καραβι και σε 3-4 εβδομαδες θα ερθουν ....,αντέχεται αλλα ασχημα νεα ....συνεχιζω ... το πληκρολογιο δεν θα ειναι μεσα στην παραγγελία αλλα ουτε και η usb κεραια !!!.Ανελαβε ομως το κοστος της κεραιας η ελληνικη αντιπροσωπεία για να μην εκτεθεί απεναντι μας αλλα για το πληκτρολογιο δεν μπορει να κανει κατι ,ισως καποια καλυτερη τιμη κατοπιν συνεννόησης ,η κουβεντα συνεχίστηκε απαξιώνοντας το πληκτρολογιο λεγοντας πως δεν λειτουργει καλα δεν ειναι κατι σπουδαιο κλπ,.λυπαμε για τα ασχημα νεα που σας τα μεταφερω και αλλα νομιζω πως πρεπει να τα μαθαινουμε οσο ασχημα και να ειναι .

χμ, τώρα ο οποιοσδήποτε θα μπορούσε να με πεί καχύποπτο άλλα θα το δεχτώ....
απλά προσπαθώ να καταλάβω τί διαφορά έχει το ότι παραγγείλαμε και πληρώσαμε πρίν 2 μήνες+ με το να παραγγέλναμε μόνοι μας τώρα. Ειδικά αν δεν χρεωθούν τελικά εκτελωνισμοί κτλ στους πελάτες της xtreamer....
Αν υπολογίσουμε ότι η xtreamer δεν δίνει την usb wifi εδώ και λίγες μέρες, μήπως - λέω μήπως - ο αντιπρόσωπος τα παρήγγειλε τώρα ?
Άντε, ας μήν γίνομαι κακόπιστος άλλα οι ελλείψεις σε συνδυασμό με τον χρόνο παραλαβής.....
 
Απλά .....λάκκο έχει η φαβα!!! Μάλλον ο αντιπρόσωπος καθυστέρησε γιατί δε γίνεται Σλοβενοι και λοιποί γείτονες να έχουν παραβεί η να παραλαμβάνουν αυτή την εβδομάδα και μεις να περιμένουμε το ....Polar Express...sorry το καράβι των Χριστουγέννων ήθελα να πω...

Επόμενο είναι να πουν ότι τα στέλνουν με τον Αι -Βασίλη και πως φταίει ο Ρουντολφ το Ελαφακι που έχασε το δρόμο...Έλεος πια...
 
Μήνυμα απο τον admin του forum σχετικά με την παραλαβή και τον εκτελωνισμό των ευρωπαικών prodigy

Υπ'όψιν ότι τα κιβώτια είναι των 5 τεμαχίων

XtreamerAdmin

Site Chief Admin

Posted Yesterday, 15:11
The shipment was cleared by the customs and has arrived to our German facility.
The processing has already started and you should be getting your tracking numbers within hours.
Attached thumbnail(s)

link για φωτό

http://forum.xtreamer.net/topic/255...g-discussions/page__view__findpost__p__210227
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Power Buy για το Xtreamer Prodigy

Δε μου αρεσει να φτιαχνω σεναρια μα κατι δε κολλαει στην υποθεση...
Πως εφτασαν οι πρωτες παραλαβες για ΕU και τα δικα μας δεν ειναι μεσα αφου 20 Σεπτεμβρη εκλεισε το powerbuy;
Ποτε εδωσε ο αντιπροσωπος τη παραγγελια;
Και αυτη η κινηση καλης θελησης με τη κεραια... κουλο για ελληνικη επιχειρηση...
Τελος παντων μην αρχισετε να τη πεφτετε παλι στον Νικο!!!
Το θεμα αξιζει διαλευκανσης βεβαια...

Που ναι ο δαιμονιος δημοσιογραφος Πικος Απικος να τα ξεκαθαρισει ολα!
 
Last edited:
Re: Απάντηση: Power Buy για το Xtreamer Prodigy

Κι εμένα κάτι δε μου αρέσει εδώ...Αν όντως έρθει μέσα Δεκέμβρη στην Ελλάδα, θα είμαστε οι τελευταίοι που θα παραλάβουμε στην Ευρώπη...
 
παρακολουθω το νημα πολυ πολυ καιρο και ειμαι μεσα στο powerbuy οποτε εκεινο που θα ηθελα να πω ειναι οτι πλεον ο καθενας απο εμας εχει η θα πρεπει να εχει την δυνατοτητα ακυρωσης της παραγγελιας και αυτο οχι μονο για τον λογο οτι αλλαζουν τα specs του μηχανηματος (πολυ σημαντικο ) σκεφτείτε να θελατε να αγοράσετε οποιοδηποτε προϊόν με συγκεκριμμενα χαρακτηριστικά και κατά την παράδοση να σας ελεγαν δεν εχει αυτο δεν εχει εκεινο κλπ κλπ
αλλα εκεινο που ειναι ακομα πιο σημαντικο ακομα ειναι οτι εχουν δοθει 185 euro απο 100 ανθρωπους, δηλαδη 18500 εuro, απο 20/9 και στην καλλυτερη θα παραλλαβουμε 20/12 ,οπως τα βλεπω εγω, οποτε ολον αυτον τον καιρο ενα μεγαλο ποσο διαχειριζεται ενας αντιπροσωπος μια εταιρεια προς οφελος της (πχ τοκος) χωρις να αποδοσει το προιον οποτε θα επρεπε να επιστραφουν τα χρηματα σε οποιον τα ζητησει αμεσα οπως και αμεσα εγινε η καταβολη τους
δηλαδη πως θα του φαινονταν του αντιπροσωπου η της εταιρειας να διοργανωσουμε ενα αναποδο powerbuy και ζητησουμε ολοι μαζι τα χρηματα πισω και αυτα που ακουω οτι προσπαθω για την κεραια και οτι το πληκτρολογιο δεν ειναι καλο κλπ κλπ τα ακουω βερεσε.
 
Last edited:
Συμφωνω απολυτα
Νομιζω οτι πρεπει να ξυπνησουμε ! οταν καναμε την παραγγελια τοτε η προσφορα υσχυε κανονικα για αντεννα και πληκτρολογιο... αν λοιπον ο αντιπροσωπος εκανε την παραγγελια του πριν μια εβδομαδα και χασαμε ολα τα προνομια του preorder ειναι δικο του προβλημα... θα πρεπει αν βεβεαια υσχυουν τα περι αντενας και πληκτρολογιου να ζητησουμε πισω τα χρηματα μας !!! τοση κοροιδια για να γλητωσουμε 30 ευρω ε ρε παιδεια δεν αξιζει .
Σιγουρα δεν ξαναμπαινω σε τετοια διαδικασια αφου το τελικο οφελος ειναι μαλλον για αλλο


παρακολουθω το νημα πολυ πολυ καιρο και ειμαι μεσα στο powerbuy οποτε εκεινο που θα ηθελα να πω ειναι οτι πλεον ο καθενας απο εμας εχει η θα πρεπει να εχει την δυνατοτητα ακυρωσης της παραγγελιας και αυτο οχι μονο για τον λογο οτι αλλαζουν τα specs του μηχανηματος (πολυ σημαντικο ) σκεφτείτε να θελατε να αγοράσετε οποιοδηποτε προϊόν με συγκεκριμμενα χαρακτηριστικά και κατά την παράδοση να σας ελεγαν δεν εχει αυτο δεν εχει εκεινο κλπ κλπ
αλλα εκεινο που ειναι ακομα πιο σημαντικο ακομα ειναι οτι εχουν δοθει 185 euro απο 100 ανθρωπους, δηλαδη 18500 εuro, απο 20/9 και στην καλλυτερη θα παραλλαβουμε 20/12 ,οπως τα βλεπω εγω, οποτε ολον αυτον τον καιρο ενα μεγαλο ποσο διαχειριζεται ενας αντιπροσωπος μια εταιρεια προς οφελος της (πχ τοκος) χωρις να αποδοσει το προιον οποτε θα επρεπε να επιστραφουν τα χρηματα σε οποιον τα ζητησει αμεσα οπως και αμεσα εγινε η καταβολη τους
δηλαδη πως θα του φαινονταν του αντιπροσωπου η της εταιρειας να διοργανωσουμε ενα αναποδο powerbuy και ζητησουμε ολοι μαζι τα χρηματα πισω και αυτα που ακουω οτι προσπαθω για την κεραια και οτι το πληκτρολογιο δεν ειναι καλο κλπ κλπ τα ακουω βερεσε.
 
Last edited:
Το θέμα είναι ότι δε μπορούμε να ξέρουμε με βεβαιότητα πότε έγινε η παραγγελία της Elnetcom στην Xtreamer...Πάντως, μια απάντηση από την πλευρά του αντιπροσώπου στο ερώτημα γιατί οι άλλες χώρες παραλαμβάνουν τις προπαραγγελίες τους και εμείς όχι, θα ήταν η καλύτερη λύση. Ίσως θα πρέπει να του απευθύνει αυτή την ερώτηση ο Νίκος, αν δεν έχει αντίρρηση, μιας και είναι ο "εκπρόσωπός" μας και έχει και μία καλύτερη γνώση του θέματος συνολικά.
 
Το θέμα είναι ότι δε μπορούμε να ξέρουμε με βεβαιότητα πότε έγινε η παραγγελία της Elnetcom στην Xtreamer...Πάντως, μια απάντηση από την πλευρά του αντιπροσώπου στο ερώτημα γιατί οι άλλες χώρες παραλαμβάνουν τις προπαραγγελίες τους και εμείς όχι, θα ήταν η καλύτερη λύση. Ίσως θα πρέπει να του απευθύνει αυτή την ερώτηση ο Νίκος, αν δεν έχει αντίρρηση, μιας και είναι ο "εκπρόσωπός" μας και έχει και μία καλύτερη γνώση του θέματος συνολικά.

+1
 
We have recently realized that we are getting some traffic from your forum in our web shop, so I used Google Translate to check few of the last pages in this topic. We have strong connection with Xtreamer European warehouse, so we can answer you to some questions in case you have them.

I read you are also talking about integrated WiFi antena and passive cooling. Xtreamer changed technical specifications of Prodigy few times after first show-off on Cebit. At first they published WiFi antenna and passive cooling will be available as additional eqipment (same as it was with first Xtreamer MK1 and iXtreamer). During the summer they have upgraded specs with new chipset, integrated WiFi antena and also passive cooling. Few weeks ago they have published that Prodigy will be compatible with Android platform and because of drivers compatibility problem, they had to forgot about idea of integrated WiFi. Honestly we received that information at the same time as they published on their forums, so it was a little of bad energy also from our customers, because some of them already prepayed full amount of the player. It is everything clear now - we are getting Prodigy with integrated passive cooling, but customers have to buy USB WiFi antenna at additional costs, because it is not included. We gave to all of our customers an option to cancel an order and get money back, but nobody decided to do it - they accepted new specs. USB WiFi antenna is exactly the same as it was before, so many of existing owners of Xtreamer players already have it at home. It is also true that you cannot expect smooth playback from 3D or 1080p high resolution movies with WiFi connectivity, because bandwith of WiFi is to low. In addition they have integrated support for Android platform that wasn't planned from the beginning - and it's the only reason they had to remove integrated PCI-E WiFi modul from Prodigy (compatibility problem).

I also read you have problem with delivery date? I am not sure who is distributor for Greek market, but we are getting first batch of Prodigys on Friday, 18.11. Unforunatelly we have received a lot of orders, so whole batch is already sold out, but next one should be available in 2 weeks.

Notice: We are not Xtreamer or any part of it. Just a web shop from Slovenia with distribution of Xtreamer products from very first beginning from 2009 (and some other products of course). We do care for our customer satisfaction and if you have som more questions, we would be glad to help.
 
Απίστευτο...Παραλαμβάνουν μεθαύριο (!!!) και περιμένουν δεύτερη παρτίδα σε 2 εβδομάδες περίπου! Νομίζω ότι ο αντιπρόσωπος πρέπει να ξεκαθαρίσει λίγο την κατάσταση και το λέω καλοπροαίρετα. Στην τελική, ας επικοινωνήσει με το Σλοβένο διανομέα για να μάθει πώς κανόνισε να φέρει 2 παρτίδες σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα ενώ ο ίδιος "παλεύει" να τα βάλει στο πλοίο της Παρασκευής (!!!).:worshippy:
 
Καλά δεν γίνονται αυτά!!!!
Είπα να μην μιλήσω τόσο καιρο, αλλά αυτό παραπαει!!
Επιφυλασομαι για κάθε νόμιμο δικαίωμα μου.
Θα έχει συνέχεια...!!
 
Thank you very much sir for your intention to help. Many of us who have prepaid are unhappy with all the above mentioned changes. What about the keyboard issue? Will you receive it? Can i use any kind of usb wifi stick (type N) instead of the wifi antenna? Thank you in advance!
 
Νομιζω πως εαν ο αντιπροσωπος θελει να διασωσει τη τσαλακωμενη εικονα του θα πρεπει να δωσει μια εξηγηση και (για οποιον δε καλυφθει απο αυτην) δυνατοτητα για ακυρωση παραγγελιας με αμεση επιστροφη χρηματων!
 
Ο αντιπρόσωπος θα έπρεπε από την αρχή να έχει γραφτεί στο forum και μια φορά στο τόσο να δίνει και καμιά επίσημη ενημέρωση. Δεν είναι δυνατόν να μπαίνει στο avclub ο Σλοβένος διανομέας με διάθεση να βοηθήσει και εμείς να του κάνουμε τηλέφωνα για να μάθουμε πού βρίσκονται τα players...
 
@spyrakos: When the product is "hot", first stock delivery is always a problem. Maybe it's not the right comparison, but Apple has the same problems when they release new iPhone or iPad. A lot of customers waited till the last day and now it's too late for some of them to catch the first batch. I am sorry for that. If there would be an option to get more of units, we would order them. The first batch came by air, so quantity is limited.

@FISHERMANDSL: We have never published to our customer that mini wireless keyboard would be attached in the package. It is avaialable as additional equipment and we have it on stock for few weeks now (together with USB WiFi antenna). I think it was only shop.xtreamer.net who published that first 1000 preorders will get free keyboard as a gift. But I do not know details.

If I understand right - many of you ordered Prodigy on shop.xtreamer.net? Why? Don't you know that you have to pay customs and taxes, because they are shipping from Hong Kong?

For Prodigy calculation is like that:
general price: 149
fixed shipping price: 35
together: 184 (what you had to pay in advance)

import:
Customs (in Slovenia for multimedia players customs are 13,9%): 25,58
base price for tax: (184 +25,58 ) = 209,58
Tax: 20% in Slovenia, 23% in Greece (correct me if I am wrong): 48,20
Together cost for final customer: 257,78 (you pay customs and tax to delivery service)

I do not know Greek market, but probably you do have some Xtreamer distributor that has lower price than that? Our price for Prodigy is 199 . But there are still few Slovenian customers who ordered directly from Hong Kong (just a few, but still). In the end they are angry because they did not know that customs and tax are so high. For every single thing that you import from outside EU, additional costs of customs and tax will apply.
 
Ο αντιπρόσωπος θα έπρεπε από την αρχή να έχει γραφτεί στο forum και μια φορά στο τόσο να δίνει και καμιά επίσημη ενημέρωση. Δεν είναι δυνατόν να μπαίνει στο avclub ο Σλοβένος διανομέας με διάθεση να βοηθήσει και εμείς να του κάνουμε τηλέφωνα για να μάθουμε πού βρίσκονται τα players...

+100000000