Που πάει ο πλανήτης ;

Στη Γαλλία λένε ότι μέχρι και πίνακας του Salvador Dali έλιωσε από τη ζέστη.

what-does-the-salvador-dali-melting-clocks-represent-6280889.png
 
Άλογο της Βασιλικής Φρουράς αναστατώθηκε λόγω του ακραίου καύσωνα στο Λονδίνο – Πανικός μπροστά σε τουρίστες
το οτι αναστατωθηκε απο του δεκαδες τουριστες, που το εβγαζαν φωτογραφιες, ειναι ανοησια...κ αν δεν το πιστευετε ρωτηστε εναν που εχει αλογα στο χωριο, τι κανει το αλογο αν πανε κοντα του καμμια 20-40 νοματαιοι, με φωτογραφικες μηχανες στα χερια, φωνασκουντες κ αλλαλαζοντες νομιζοντας οτι το αλογο ειναι pet..
σιγουρα φταει η κλιματικη κριση κ ο ακραιος καυσωνας για την αντιδραση του αλογου, σε θερμοκρασια 32-33 βαθμων...
 
To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.


διακοπη λεει κυκλοφοριας λογω "ανοιγματος της ασφαλτου" ελεω θερμοκρασιων της εθνικης οδου Αμβουργου Βερολινου !!! και τα τρενα τους φυσιολογικα δεν εχουν κλιματιστικα ....

Τι γινεται ρε (εμεις ακομα δεν εχουμε ανοιξει κλιματισμο αρκετα σπανιο για τελος Ιουνιου)
 
ευτυχως μας αξιωσε ο θεος κ ειμεθα υπηκοοι της ελλαδος κ διαμενομεν εντος των συνορων ..αλλως εαν ζουσαμε στα εδαφη των εσπεριων εθνων, θα ειχαμε ομου μετα τοις οικογενειας μας εκαστος απο ενα iphone , ενα ταμπλετ των 500 ευρω , μια τηλεοραση - εκαστος -των 500-1000 ευρω κ δεν θα μας περισευαν λεφτα για ενα φορητο 12αρι κλιματιστικο των 300 ευρω για να την βγαλουμε καθαρη για 5-10 μερες που εχει καυσωνα..αγιο ειχαμε