ευτυχως μας αξιωσε ο θεος κ ειμεθα υπηκοοι της ελλαδος κ διαμενομεν εντος των συνορων ..αλλως εαν ζουσαμε στα εδαφη των εσπεριων εθνων, θα ειχαμε ομου μετα τοις οικογενειας μας εκαστος απο ενα iphone , ενα ταμπλετ των 500 ευρω , μια τηλεοραση - εκαστος -των 500-1000 ευρω κ δεν θα μας περισευαν λεφτα για ενα φορητο 12αρι κλιματιστικο των 300 ευρω για να την βγαλουμε καθαρη για 5-10 μερες που εχει καυσωνα..αγιο ειχαμε