Προβλημα Epson TW3200

Constantinos R

New member
7 May 2013
1
ΠΑΤΡΑ
Γεια σε όλους..
Θα ζητήσω τη συμβουλή σας στο παρακάτω
Έχω προβολέα EPSON TW3200 από τον Αύγουστο του 2011. Τώρα ο προβολέας έχει περάσει τις 2300 ώρες λειτουργίας, έχει αλλάξει μια φορά λάμπα που κάηκε (με μικρό μπάμ) στις 1800 ώρες και την αντικατέστησε η αντιπροσωπεία γιατί είχε εγγύηση 2000 ωρες.
Παρουσιάζει το εξής πρόβλημα : περίπου το 1/3 η και παραπάνω της οθόνης από τη δεξιά πλευρά έχει σαφώς ψυχρότερο τόνο από την υπόλοιπη. Το πρόβλημα αυξάνεται όσο περνάει ο χρόνος.
Το πρόβλημα υπήρχε ήδη σε μικρότερο βαθμό και το είχα αναφέρει όταν πήγε για την αλλαγή λάμπας (Νοέμβριος 2012), ο τεχνικός μου είπε ότι θα σταλεί για έλεγχο στη Γαλλία και αν χρειαστεί «θα αλλαχτεί όλη η οπτική μονάδα», καθώς και ότι (στην εντελώς μαύρη εικόνα) εντόπισε μια μικρή πράσινη κηλίδα που ξεκινά στο περιθώριο και πρέπει επίσης να αποτελέσει σημείο για έλεγχο).
Τελικά ο προβολέας επέστρεψε με νέα λάμπα αλλά με τα προβλήματα να συνεχίζουν και κυρίως να χειροτερεύουν. Ειδικά το ψυχρό χρώμα στη μισή οθόνη (ελαφρά πρασινομπλέ απόχρωση) είναι πολύ ενοχλητικό σε ασπρόμαυρες ταινίες η πολύ φωτεινές σκηνές η άσπρο φόντο, κυριολεκτικά δεν βλέπεται. Αποφεύγω εννοείται τις ρυθμίσεις με χαμηλή φωτεινότητα (cinema) για να μην ειναι ακομη πιο εντονο.
Η μικρή πράσινη κυκλική κηλίδα είναι πλέον ορατή σε σκοτεινές σκηνές και υπάρχει και μια δεύτερη, πάλι σε άλλο σημείο του περιθωρίου.
Ομολογώ πως δεν έχω ξαναμιλήσει με την αντιπροσωπεία, αλλά πολύ αμφιβάλλω ακόμη και για το αν πράγματι πήγε για έλεγχο στη Γαλλία (μου λέγανε ότι έχει πάει για αρκετές βδομάδες - ειχα πεσει και στις γιορτές) η αν τελικά επέστρεψε μετά από αξιολόγηση ότι δεν έχει τίποτε για φτιάξιμο.
Δεν ξέρω αν θα πρέπει να τον στείλω πάλι (έχει εγγύηση 2 έτη που δεν έχουν περάσει) η να αναζητήσω κάπου αλλού βοήθεια .. Κάθε πληροφορία ευπρόσδεκτη!
 
Φίλε μου να ζητήσεις τα αυτονόητα, αφού έχει ακόμα εγγύηση μη το σκέφτεσαι και πολύ και περάσει ο χρόνος της εγγύησης. Για το πρώτο πρόβλημα δεν έχω γνώση, το δεύτερο κάτι μου λέει σε σκόνη στο οπτικό μονοπάτι που μετά την αλλαγή της λάμπας όχι μόνο δεν καθαρίστηκε αλλά προστέθηκε κι άλλη. Προφανώς δεν τον άνοιξαν να δούνε γιατί απ αυτό που περιγράφεις φαίνεται ότι είναι έντονο κι ενοχλητικό και δεν μπορεί να μη το είδαν. Αν τελικά με την αντιπροσωπεία δεν βγει τίποτα, τότε κοιτάς και για κάτι άλλο, θα σε συμβούλευα να μιλήσεις με τον Μανώλη Καστρουνή αφότου τελειώσεις με την αντιπροσωπεία και δεν λυθεί το πρόβλημά σου. Αυτός αν δεν μπορεί να τον φτιάξει τουλάχιστον θα σου δώσει σωστή κατεύθυνση για από κει και πέρα.
 
Καλησπέρα, η γνώμη μου είναι να το ξαναστείλεις στην αντιπροσωπεία. Μπορείς παράλληλα να στείλεις και ενα mail στα κεντρικά της Epson στην Ευρώπη για να τους αναφέρεις το πρόβλημα σου. Ίσως δωθεί λύση απο εκεί που δέν το περιμένεις..