Πρόβλημα και εγγύηση Samsung TV LED UE40B7000

parapente

Established Member
12 June 2010
239
Κύριοι
Ονομάζομαι Θέμις Τσεμπερλίδης και θα ήθελα να σας γνωστοποιήσω μια μεγάλη αδικία που ίσως και να την γνωρίζεται.
Οι ηλικιωμένοι γονείς μου, κάνοντας σχεδόν 1 χρόνο οικονομία, εμπιστεύτηκαν την αξιοπιστία της εταιρίας σας και αγόρασαν την τηλεόραση Samsung TV LED UE40B7000 στις 8/12/2009. Πράγματι, έμειναν ευχαριστημένοι από την ποιότητα της τηλεόρασης. Αφού διάβασαν προσεκτικά τις οδηγίες χρήσης και συντήρησης της συσκευής όπου ΔΕΝ αναφερόταν πουθενά κάποιος συγκεκριμένος τρόπος καθαρισμού και αφού δεν υπήρχε κάποια ειδική σήμανση πάνω στην TV, αποφάσισαν να την καθαρίσουν, με τον ίδιο ακριβώς τρόπο με τον οποίο καθάριζαν όλες τις τηλεοράσεις που είχαν. Ρίχνοντας δηλαδή πρώτα σταγονίδια απαλού καθαριστικού υγρού πάνω σε ένα πανάκι με το οποίο αφαιρούσαν τις σκόνες και τις άλλες βρωμιές από την τηλεόραση με ελαφρύ τρίψιμο.
Δυστυχώς στις αρχές Μαΐου η τηλεόραση παρουσίασε μια μαύρη γραμμή στην οθόνη και σε σχετικό έλεγχο εξουσιοδοτημένου τεχνικού της εταιρίας Service One προσδιόρισε ότι η αιτία του προβλήματος ήταν στον τρόπο καθαρισμού τηλεόρασης, άρα η βλάβη οφείλεται σε δική μας υπαιτιότητα επομένως δεν ισχύει η εγγύηση της συσκευής. Το κόστος όμως της επισκευής είναι σχεδόν όσο και το κόστος αγοράς νέας
Εμείς αρνούμαστε ρητά την δική μας υπαιτιότητα διότι δεν υπήρχε πουθενά στην συσκευή μια ένδειξη για να μας προστατέψει σαν καταναλωτές. Όταν ένα απλό μπλουζάκι των 5 ευρώ έχει ετικέτα για τον τρόπο που θα πλυθεί, αν μπαίνει στο στεγνωτήριο και στους πόσους βαθμούς σιδερώνεται, πιστεύουμε ότι μια συσκευή αξίας 1100+ ευρώ πρέπει να έχει σαφείς οδηγίες και σήμανση καθαρισμού καθώς επίσης και ένα πανάκι και ένα ειδικό σπρέι καθαρισμού μέσα στην συσκευασίας της. Όλες οι απαγορεύσεις του κώδικα οδικής κυκλοφορίας βασίζονται στην σήμανση. Παράβαση βεβαιώνεται μόνο αν παραβείς την σήμανση. Αν υπήρχαν σαφής οδηγίες στο εγχειρίδιο ή σήμανση στη τηλεόραση δεν θα σας ενοχλούσαμε, ούτε θα είχαμε καμία απαίτηση από εσάς γιατί θα καθαρίζαμε την τηλεόραση με τον τρόπο που θα μας είχατε υποδείξει και δεν θα υφίστατο το συγκεκριμένο πρόβλημα.
Δυστυχώς το νομοθετικό πλαίσιο είναι τέτοιο ώστε φτωχοί άνθρωποι δεν έχουν την δυνατότητα να διεκδικήσουν το δίκιο τους. Ζητάμε, πάνω από όλα, σαν μεγάλη εταιρία που είστε, να σταθείτε στο ύψος των περιστάσεων. Δεν ζητάμε κάποια χάρη, αλλά να δείτε το θέμα μας βάση κοινή λογικής και ανθρωπιάς. Γιατί οι μεγάλες εταιρίες δεν κτίζονται μόνο με την φήμη τους αλλά και με τις πράξεις τους. Θα σας παρακαλούσαμε να προβείτε στην αντικατάσταση της συσκευής, γιατί είναι κρίμα οι οικονομίες 2 ηλικιωμένων ανθρώπων για ένα χρόνο να πάνε χαμένες.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων και ελπίζω να πρυτανεύσει η λογική και να αποδοθεί δικαιοσύνη. Θ. Τσεμπερλίδης
 
Last edited:
http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=8956

Μπορεις να κανεις καταγγελια στον συνηγορο καταναλωτη , στο υπουργειο εμποριου κτλ.

Θα αρνηθεις κατηγορηματικα οτι χρησιμοποιηθηκε καθαριστικο στην οθονη, ετσι που το περιγραφεις δεν μου φαινεται να εχει σχεση , αν ηταν απο το καθαριστικο δεν θα ηταν γραμμη αλλα τμημα της οθονης (εκει που "τριφτηκε")...

Υποθετω οτι επειδη τους ειπες για το καθαριστικο το βρηκαν σαν δικαιολογια...
 
Κοιταξε τις φωτογραφιες εδω να μας πεις αν ηταν ετσι...

http://www.avclub.gr/forum/showthread.php?t=61334

οχι δεν ήταν τέτοιες γραμμές. Ηταν γραμμή καμμένων pixel οπως είπαν από το servιce. Αυτοί ισχυρίζονται ότι τα pixel κάηκαν από το υγρό καθαρισμό (βρήκαν υγρασία κατά το άνοιγμα), όμως δεν εξέτασαν την περίπτωση αστοχίας υλικών ή υγροποιησης της υγρασίας της ατμόσφαιρας
 
Δεν στεκει αυτο που σου λενε , τι σχεση εχει η υποτειθεμενη υγρασια με τα καμμενα pixel? Και που ξερουμε οτι λενε αληθεια?

Δοκιμασε να γραψεις και την ιστορια εδω...

http://troktiko.blogspot.com/

Το ειχε κανει αλλο μελος με επιτυχια...το υγρο καθαρισμου κατα την γνωμη μου ουδεμια σχεση εχει με το προβλημα της τηλεορασης...
 
σε καμμια περιπτωση δεν χαλασε η τβ απο το αζαξ.
Κανε καταγγελια στο 1520.
Ξαναπαρε την σαμσουνγκ και πες τους να αφησουνε τις δικαιολογίες κατα μερος
και να τις λενε εκει που περνανε...
(Εσυ παρολα αυτα για να μην σου βρισκουνε υπεκφυγες μην παραδεχτεις οτι την καθαρισες με αζαξ αλλα με απλο υγρο πανι)
Μαυρη γραμμη στο πανελ σημαινει χαλασμενο πανελ ειναι καθαρα κατασκευαστικο προβλημα και ειναι πανακριβη η επισκευη κανει οσο μια καινουργια τβ
 
Last edited by a moderator:
Δεν στεκει αυτο που σου λενε , τι σχεση εχει η υποτειθεμενη υγρασια με τα καμμενα pixel? Και που ξερουμε οτι λενε αληθεια?

Δοκιμασε να γραψεις και την ιστορια εδω...

http://troktiko.blogspot.com/

Το ειχε κανει αλλο μελος με επιτυχια...το υγρο καθαρισμου κατα την γνωμη μου ουδεμια σχεση εχει με το προβλημα της τηλεορασης...

σε καμμια περιπτωση δεν χαλασε η τβ απο το αζαξ.
Κανε καταγγελια στο 1520.
Ξαναπαρε την σαμσουνγκ και πες τους να αφησουνε τις δικαιολογίες κατα μερος
και να τις λενε εκει που περνανε...
(Εσυ παρολα αυτα για να μην σου βρισκουνε υπεκφυγες μην παραδεχτεις οτι την καθαρισες με αζαξ αλλα με απλο υγρο πανι)
Μαυρη γραμμη στο πανελ σημαινει χαλασμενο πανελ ειναι καθαρα κατασκευαστικο προβλημα και ειναι πανακριβη η επισκευη κανει οσο μια καινουργια τβ

Ευχαριστώ πολύ για τις συμβουλές. Η επικοινωνία με την samsung εχει γίνει και το αρχικό μήνυμα έχει σταλεί και στο 1520. Αν δεν πετύχουμε κάτι με αυτούς τελευταία γραμμή αμυνάς το τροκτικό

Αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι κάνενας δεν σε ενημερώνει πως καθαρίζονται αυτές οι συσκευές. Δεν υπάρχουν οδηγίες στα manual, δεν σε ενημερώνει ο πωλητής ούτε ο τεχνικός που έκανε την εγκατάσταση και ρύθμιση και θέλουν άτομα 65+ χρονών να ξέρουν πως να την καθαρίσουν... τι να πώ...
 
Στην δουλεια μου μια ημερα ηρθαν οι καθαριστριες και πριν προλαβω να αντιδρασω εριξαν αζαξ στην επιφανεια μιας οθονης LCD...εδω και 2-3 χρονια αυτη λειτουργει ακομη κανονικοτατα...

Βεβαια τους ειπα να μην το ξανακανουν...
 
Last edited:
για μενα πολυ κακως που ανεφερες οτι την καθαριζες με καποιο υγρο.
αφορμη ψαχνουν-ειδικα αυτες τις εποχες-για να βγαλουν την ουρα τους απ`εξω.
 
+1. Εγώ καθαρίζω με αζαξ ταχτικότατα την LCD του λαπτοπ (αγορά το 2005 με γυαλιστερή επίστρωση) και μια 19άρα LCD (αγορά 2003).
Δεν έχουν πάθει κάτι, αλλά άντε να αποδείξεις ότι δεν είσαι ελέφαντας. Δεν έπρεπε να πεις τίποτα, απλά να δήλωνες την βλάβη.
Και όσον αφορά τον καθαρισμό, δυστυχώς αναφέρεται στα εγχειρίδια χρήσης. Μιλάνε για καθαρισμό με στεγνό μαλακό βαμβακερό πανί σχεδόν οι πάντες.
 
ειναι παντως πολυ απατεωνες που πηγανε να βρουνε δικαιολογια στο αζαξ
αντι να του την αντικαταστησουνε οπως πρεπει να γινει.
Βλακεια σου που τους ειπες οτι εβαλες καθαριστικο επρεπε απλα μονο να τους πεις οτι χαλασε ελατε φτιαξτε την.
Οπως και να εχει κυνηγησε τους οσο δεν περνει ειναι μεγαλη απατεωνια αυτο
που πανε να σου κανουνε
 
Δικαιολογία ήθελαν και την βρήκαν. Και για εμένα κακώς το ανέφερες.
Πάντως δεν καταλαβαίνω γιατί να βάζουμε οποιοδήποτε καθαριστικό στις τηλεοράσεις και στις οθόνες.
Εγώ πάντα χρησιμοποιώ 1-2-3 κομμάτια από χαρτί κουζίνας που τα έχω βρέξει με πολύ λίγο νερό.
Δεν χρειάστηκε ποτέ να κάνω κάτι άλλο.
Πολλές συσκευές το αναφέρουν πάντως, να μην μπαίνουν καθαριστικά στα πάνελ.
 
Σε CRT να υποθέσω πως αναφέρεσαι, γιατί το χαρτί κουζίνας θα την γδάρει την LCD.

Προσωπικά, για CRT/Plasma/LCD δεν έχω δει καλύτερο καθάρισμα από αυτό:

wettex.jpg


Το βρέχεις, το στύβεις καλά και το περνάς απαλά πάνω από την οθόνη. Αποτέλεσμα: άψογο.
 
Απάντηση: Re: Πρόβλημα και εγγύηση Samsung TV LED UE40B7000

Σε CRT να υποθέσω πως αναφέρεσαι, γιατί το χαρτί κουζίνας θα την γδάρει την LCD.
Δεν το βάζω στεγνό. Όταν το βρέξεις, μαλακώνει. Δεν λέω να τρέχουν νερά, μια υγρασία να έχει.
 
Re: Απάντηση: Re: Πρόβλημα και εγγύηση Samsung TV LED UE40B7000

Δεν το βάζω στεγνό. Όταν το βρέξεις, μαλακώνει. Δεν λέω να τρέχουν νερά, μια υγρασία να έχει.

Το καλυτερο ειναι αυτο που λεει ο φιλος μας. Wettex νωπο. Κανει Θαυματα.
Νικος
 
ασχετο,αυτα τα ειδικα πανακια με μικροινες κανουν δουλεια στο να καθαρισουν την οθονη της πλασμα ή και με αυτα υπαρχει κινδυνος να κανουμε ζημια στην οθονη?
μεχρι τωρα την καθαριζω με το συνοδευτικο της πανακι.