Πρόβλημα με αλλαγή προβληματικής LG

nikolisd

New member
6 February 2012
5
Αγόρασα μια τηλεόραση LG 42LK430 απο το MediaMarkt που την είχε σε προσφορά ( εκθεσιακό προϊόν) που όμως είχε πλήρη κάλυψη εγγύησης της LG.
Η τηλεόραση παρουσίασε πρόβλημα. Ενημέρωσα την LG και πήραν την τηλεόραση για επισκευή.
Με ενημέρωσαν απο την LG ότι ή τηλεόραση θα αντικατασταθεί και θα πρέπει να πάω στο ίδιο κατάστημα της Mediamarkt ( Ρέντης) για αυτό. Όταν πήγα εκεί (Mediamarkt ( Ρέντης)) μου είπαν ότι δεν έχουν πια ούτε το ίδιο μοντέλο ούτε την προσφορά και θα πρέπει να επιλέξω μια άλλη συσκευή ίδιας αξίας. Όμως οι διατιθέμενες τηλεοράσεις με τα ίδια χαρακτηριστικά (42" mpeg4) ήταν σημαντικά ακριβότερες από εκείνη που είχα αγοράσει. Εναλλακτικά μου πρότειναν να μου επιστρέψουν το ποσό που κατέβαλα.

Εφόσον η LG Hellas δεν έχει καταργήσει το συγκεκριμένο μοντέλο ΓΙΑΤΙ δεν γίνεται η αντικατάσταση της τηλεόρασης μου με μία ακριβώς ίδιου μοντέλου;
Γιατί θα πρέπει να συνεννοούμαι με την Mediamarkt ενώ η υπόθεση αφορά εμένα και την LG hellas;




Σημείωση: Η ενημέρωση μου από την LG Hellas ήταν πάντα τηλεφωνική και ουδέποτε γραπτή παρότι το ζήτησα.
 
Last edited by a moderator:
H αλλαγή γίνεται απο το κατάστημα γιατι απο εκει την αγόρασες.
Προφανως εμπλεξες με τεμπελη πωλητη/υπευθυνο.Απο την στιγμη που υπάρχει η τηλεοραση και σε καλυπτει η LG, μπορεις να κανονησεις να σου φερουν την ιδια.Μαλλον το MM θελει να ξεστοκαρει αυτα που εχει.
 
Last edited by a moderator:
πιστευω οτι θα επρεπε να στην αλλαξει η lg και οχι τα MM. το καταστημα δεν ειναι υποχρεωμενο να εχει στοκ ουτε να σου παραγγειλει την ιδια μονο για σενα. για επικοινωνησε παλι με lg.
 
και εμένα μου φαίνεται πιο λογικό να γίνει αντικατάσταση από την αντιπροσωπεία - εκτός και αν είναι καμμία περίπτωση παραεισαγωγής και κάνουν τον κινέζο οι κορεάτες

από την άλλη μεριά δεν νομίζω οτι το mm με την νοοτροπία που έχει και φαίνεται ξεκάθαρα στα διαφημιστικά σποτ θα δεχθεί να αλλάξει μια εκθεσιακή (που την πούλησε λιγότερο) με μια καινούργια. το πολύ πολύ τόσο γ@φτοι που είναι να ξαναπακετάρουν μια εκθεσιακή που θα έχουν εκεί - αν έχουν.
 
Πάντως νομικά είναι καλυμμένοι. Από την στιγμή που επιστρέφουν το ποσό αγοράς, τα media markt είναι εντάξει...
Η LG, μάλλον όχι. Από την στιγμή που έκανες χρήση της εγγύησης, πρέπει να στην επισκευάσουν/αντικαταστήσουν. Ίσως πρέπει να πιέσεις την LG.
 
Προφανώς η LG Hellas έχει κόψει πιστωτικό στο κατάστημα. Έτσι κάνει όταν πρόκειται για αλλαγή. Τώρα το κατάστημα που είναι υπεύθυνο δεν έχει στην ίδια αξία αντίστοιχη tv. Εγώ θα τους πίεζα για μια αντίστοιχη στο ποσό του πιστωτικού. Η πίστωση είναι δική σου, ίσως και να τη χρησιμοποιούσα με ένα επιπλέον ποσό για κάποια άλλη.

Πίεσέ τους, νομίζω πως κάτι θα γίνει.