¨πρόβλημα¨ με αναβαθμισμένο ενισχυτή

Status
Not open for further replies.
αν το service το κάνει ακόμα ο ίδιος άνθρωπος που το έκανε όλα τα χρονιά αποκλείεται να βρεις τέτοια πράγματα σε μηχάνημα που έχει επισκευάσει τώρα για το μηχάνημα του φίλου δεν ξέρω τι έχει γίνει ;
 
ο καθενας ευκολα εχει καθε δικαιωμα να προσβαλει αυτα που εγραψα .

Στην συγκεκριμενη περιπτωση δεν μπορω να αποκαλυψω ουτε την συσκευη ουτε την εταιρια .Ο λογος εινα απλουστατος διοτι ο κατασκευαστης αποφασισε να αντικαταστησει την πλακετα ανευ χρεωσης απο την στιγμη που την ""καταφεραν "" με αυτο τον τροπο στην Ελλαδα .... Οποτε μεχρι την παραλαβη της καινουργιας θα ακολουθησω τις απαιτησεις του πελατη και του κατασκευαστη οπου μεχρι αυτη την στιγμη πρωτο ρολο παιζει σαφως να δουλεψει σωστα το μηχανημα του πελατη .

Τωρα τι ακριβως μετρα θα λαβει ο κατασκευαστης και η εδω αντιπροσωπεια θα ειναι κατι που θα δουμε στο μελλον .

Παντως προσωπικα ακομα και αν δουλευε η συσκευη μου μετα απο τετοιας μορφης επισκευη εγω θα αρνιομουν να την παραλάβω σε αυτη την κατασταση .

Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Last edited:
Ενα αλλο το οποιο ειναι σημαντικο ειναι το θεμα της ελληνικης κουλτουρας η οποια προσταζει οταν παμε σε εναν γιατρο η εναν μηχανικο και δεν φερνει τα αποτελεσματα που περιμεναμε παμε στον επομενο γιατρο η μηχανικο λεγωντας του οτι ο ""αλλος "" μου σκοτωσε το αυτοκινητο κλπ κλπ ....Αυτο αρχικα δημιουργει την προδιαθεση στον ""επομενο "" γιατρο η μηχανικο ωστε να σε σκισει αναλογως , τονιζωντας ποσο κακος ηταν ο προηγουμενος μαστορας ..... η γιατρος ..

Συστησα προηγουμενως και συνεχιζω να πιστευω οτι ο αρμοδιος ειναι ο ανθρωπος που εκανε την επισκευη ...Οταν εξαντληθει αυτο το κομματι τοτε μονον εχει νοημα αυτη η συζητηση ....


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
και κατι ακομα ....ανεβασε μερικες φωτο ...κοντινες ... μπορει να ειναι και κατι που κανει ...μπαμ


Φιλικα
Σακης Πετροπουλος
 
Κάτσε βρε παλικάρι μου,
Νταξ είναι σπάνιο να σου σκάσει
Μολις το έφερε απο επισημο service

Κακοτεχνίες πάντα γίνονται
Ευτυχώς εκρήξεις λίγες
 
Λοιπόν θα αφήσω τον ενισχυτή να συμπληρώσει γύρω στις 100 ώρες παιξίματος και αν δεν βελτιωθεί η κατάσταση θα επικοινωνήσω πάλι με τον τεχνικό.
Πάντως σας ευχαριστώ άπαντες για τις υποδείξεις. Θα επανέλθω και πάλι.
 
Όχι να μην επανέλθεις. Εδώ είναι diy κατηγορία, και όχι του πικραμένου πελάτη των κάθε λογής "μαστόρων". Σάκη άσε τα περί κουλτούρας και τους γιατρούς, το έχετε ξεφτιλίσει οι επαγγελματίες και οι πελάτες σας. Από κατηγορία ιδιοκατασκευών γίναμε κυτίο παραπόνων πελατών των επισκευαστών.

Σύμφωνα με όλα τα άρθρα του κανονισμού που μου έρχονται έτσι πρόχειρα στο μυαλό, έπρεπε να έχουν σβηστεί τα πάντα.
Κανείς δεν το θέλει αυτό, η λογοκρισία είναι άσχημο πράγμα, όπως και να το δει κανείς.

Αλλά η ανοχή έχει έχει και τα όριά της. Δεύτερη φορά που ασχολούμαστε με σχέσεις πελατών-επαγγελματιών. Όπως επίσης και με δήθεν "diy" projects, που δεν δίνουν πλήρεις πληροφορίες για το αντικείμενο του θέματος, αλλά επιφυλάσσονται γιατί πρόκειται για ενδεχομένως μελλοντικό εμπορικό προϊόν.

Και φτάνουν στο σημείο της ύστατης ξεφτίλας, να δημοσιεύουν σχέδιο ουσιαστικά copy-paste του application note του κατασκευαστή, κρύβοντας τιμές σε -τάχα - καίρια σημεία του κυκλώματος,οι οποίες προκύπτουν ούτως ή άλλως από μια διαίρεση, ένα πολ/σμό και μια πρόσθεση, και περιγράφονται λεπτομερώς στο datasheet του εξαρτήματος που χρησιμοποιεί η δήθεν κατασκευή.
Όλοι μας χρησιμοποιούμε και έτοιμα πράγματα - κατασκευές- από το εμπόριο, το αναφέρουμε απλά, δίνουμε και καμιά πληροφορία για το που και πόσο και τέλος. Δεν το παρουσιάζουμε σαν προσωπική μας επιτυχία, θα ήταν άκρως παραπλανητικό.

Τούδε και στο εξής τέτοια φαινόμενα θα αντιμετωπίζονται σύμφωνα με τον κανονισμό, στο βαθμό που συνδιαχειρίζομαι και εγώ την κατηγορία, διατηρώ σώας τας φρένας και δύναμαι να τον ερμηνεύσω - δεν διεκδικώ το αλάθητο, εξ ου και το "ερμηνεύσω".

Η καθυστερημένη αντίδραση σε όλο αυτό το χάλι, οφείλεται στον προβληματισμό μας σχετικά με τα ζητήματα που αναπτύχθηκαν πιο πάνω και στην ανάγκη αν μη τι άλλο να ανακεφαλαιώσουμε τα ως τώρα τεκταινόμενα στην κατηγορία.

Επειδή έχουμε και κάποια ηλικία, χρειάστηκε να δούμε προσεκτικά παλιότερα νήματα και να σταθμίσουμε με νηφαλιότητα και ψυχραιμία την κατάσταση. Πάντα με γνώμονα την εξυπηρέτηση των σκοπών μας και την όσο το δυνατόν λειτουργικότερη παρουσίαση των θεμάτων που ενδιαφέρουν τα μέλη μας.

Το παρόν θέμα μετά λύπης μου κλειδώνεται, και αν δημιουργηθούν παρόμοια θα διαγραφούν άμεσα.

Ειλικρινά μιλώντας, ντρέπομαι για όλα τα παραπάνω που έγραψα, είμαστε όλοι μεγάλα παιδιά και σαφώς μπορούμε να τηρήσουμε από μόνοι μας κάποια στοιχειώδη πράγματα, χωρίς να χρειάζεται να επεμβαίνουν οι ταλαίπωροι που κάνουν τη διαχείριση (σήμερα είμαστε εμείς, αύριο πιθανόν εσύ, ενεργέ συμφορουμίτη).
Αντί να επικεντρωνόμαστε στα του χόμπι μας, κάνουμε τον .. αρχισυντάκτη, λες και παίζουμε κουβαδάκια στο νηπιαγωγείο...
 
Κακώς μεταφέρθηκαν τα παράπονα του πελάτη-μέλους μας σε νήμα στην DIY κατηγορία, όπως
κακώς εκλήθει το φόρουμ να δώσει απαντήσεις σε χρησμούς και υποθέσεις για μηχάνημα που στην ουσία
κανείς από τα μέλη της κατηγορίας δεν γνώριζε άριστα, ούτε είχε στην κατοχή του για να συγκριθεί
με το επισκευασμένο -ανασκευασμένο..

Μόνο αναταραχή και παρεξηγήσεις μπορούν να προκληθούν, και σωστά το νήμα κλειδώθηκε
από τον αρμόδιο Διαχειριστή.
 
Status
Not open for further replies.