Πρόβλημα με ARC τηλεόρασης LG OLED

Spyros1980

Senior Member
24 June 2014
488
Καλησπέρα!Εδώ και η μήνα περίπου έχω θέμα με το ARC της τηλεόρασης μου συγκεκριμένα της LG OLED E8..
Το πρόβλημα που παρουσιάζει της πιο πολλές φορές δεν μου ενεργοποιειται το ARC σε ενισχυτή Marantz st 5011 που έχω.
Είπα να περιμένω κάποιο filmware update της LG μήπως και φτιαξει!Εάν δεν φτιάξει τι λέτε αξίζει να την στείλω για τεχνικό έλεγχο;
 
γενικα με το arc εχει καποια θεματα η Lg.
εμενα με Yamaha Av αλλα και του αδερφου μου με marantz κανει..διαφορα.
το χειροτερο ειναι οτι ενω του εχουμε δηλωσει οτι δεν θελουμε να κλεινει και να ανοιγει μαζι με την τηλεραση και ο ενισχυτης,απλα μας αγνοει..
 
εμένα έχει τύχει 10 μέρες συνεχόμενες να δουλεύει μια χαρα,αλλα μου έχει τύχει και 20 ημέρες να μην δουλεύει καθόλου!
Το θέμα είναι ότι έχω 5ετη επέκταση εγγύησης από Allianz και σήμερα αλλάξανε και μάλιστα με πιστωτικό ολόκληρο το ποσό του κουμπάρου μου μια B7 που είχε πάρει πέρσι από media markt,για πρόβλημα με dirty screen ποτ του παρουσιασε(Όχι έντονο αλλά ειχε).
Του δώσανε λοιπόν πιστωτικό ολόκληρο το που είχε δώσει πέρσι και πήρε την C8!Τυχερός!!
και λέω εάν δεν φτιάξει με το επόμενο update αξίζει να δοκιμάσω να την στείλω;Μήπως μου κάτσει και εμένα κάτι ανάλογο,Αλλά πέρα από την αλλαγή δεν κατάλαβα θέλω το ARC να δουλεύει..
 
γενικα με το arc εχει καποια θεματα η Lg.
εμενα με Yamaha Av αλλα και του αδερφου μου με marantz κανει..διαφορα.
το χειροτερο ειναι οτι ενω του εχουμε δηλωσει οτι δεν θελουμε να κλεινει και να ανοιγει μαζι με την τηλεραση και ο ενισχυτης,απλα μας αγνοει..

αυτό που λες εχει να κάνει με το hdmi cec και το ρυθμίζεις από την εκάστοτε συσκευή, όχι από την lg
 
Foti ναι μου έχει τύχει να δώσει ήχο μέσο ARC 10 μέρες συνεχόμενες και τώρα εδώ και 10 ημέρες δεν δίνει!Πριν δοκίμασα 3 διαφορετικά καλώδια πάλι τίποτα!
Αυτό που με εξοργίζει είναι η απάντηση της LG: "Θα έρθει τεχνικός για να παραλάβει εάν δεν υπάρχει πρόβλημα θα χρεωθείς"
Δεν κατάλαβα τους λέω και εάν έρθει ο τεχνικός και εκείνη την ημέρα τύχει και παίζει θα χρεωθω είστε σοβαροί;
Κάθε χρόνο τους λέω παίρνω τα καινούργια μοντέλα OLED της LG είναι απάντηση αυτή;
Άσε η Allianz...άλλοι απατεώνες αυτοί!
Ξέχασα να πω ότι έχω βάλει 5ετη επέκταση εγγύησης!Όταν μίλησα μαζί τους μου έλεγαν τα 2 πρώτα χρόνια έχετε να κάνετε με την LG όχι με εμάς!!
Όταν όμως ήταν να πάρω την τηλεόραση από media ο υπάλληλος και τι δεν μου έκανε για να με ψησει!Μέχρι και δωρεάν επίσκεψη τεχνικού στον χορό μου!Τώρα όλοι σφυρίζουν αδιάφορα ο ένας τα ρίχνει στον άλλο!!
Δεν υπάρχει περίπτωση να το δεχτώ θα μου φτιάξουν την τηλεόραση εγώ έχω Dolby atmos ηχοσυστημα ακριβό και απαιτώ να ακούω ήχο..
 
Περίμενω αύριο τεχνικο από LG να παραλάβει την τηλεόραση μου.
Πάντως εδώ να πω την μεγαλη "απατη" των μεγαλοκαταστηματων που οπότε πάμε να αγοράσουμε κάτι μας κάνουν ολόκληρη πλύση εγκεφάλου για να βάλουμε την 5ετη επέκταση εγγύησης!!
Από όλα αυτά που σας λένε παιδιά τίποτα δεν ισχύει μίλησα σήμερα με Allianz και δεν ισχύει τίποτα από τόσες πολλές παροχές που υποτίθεται θα έχετε!!
Να σας αναφέρω τι μου είχαν πει εμένα για να με ψησουν!
"Ακόμα και 1 καμμένο πιξελ να έχει η τηλεόραση στην αλλάζουν ακόμα και να φέρει αντίρρηση η LG!
Εάν σπάσει το πάνελ από ατύχημα πάλι σου καλύπτει η ασφαλιστική ολόκληρο το ποσό τα 2 πρώτα χρόνια με καινούργια τηλεόραση ή με ολόκληρο το ποσό που είχατε δώσει" Τον τρίτο χρόνο το 80% κτλ
Δωρεάν επίσκεψη τεχνικού"
Για να μην πολυλογώ τίποτα από όλα αυτά δεν ισχύουν απλά αντί για 2 χρόνια εγγύηση προστίθενται αλλά 3!
Αυτό είναι όλο..
 
Αν τη μια δίνει ήχο και την άλλη όχι και έχεις αλλάξει και καλώδια τότε προφανώς υπάρχει πρόβλημα και πρέπει να το τσεκάρεις. Οσο τώρα αφορά τη προειδοποίηση για χρέωση μη δίνεις σημασία απλά πρέπει και αυτοί να είναι καλυμένοι γιατί φαντάσου πόσα από αυτά τα προβλήματα είναι στη τελική θέμα ρυθμισεων τελικά.
 
Επισης εχε υποψη σου πως κατα πασα πιθανοτητα το ARC δινει μεχρι 5.1 ηχο, οποτε το atmos λογικα δεν θα το ακουσεις με απευθειας συνδεση Τ/ο -> Ενισχυτη
 
Και η Allianz σωστα σου το ειπε πως αναλαμβανει μετα την εγγυηση του κατασκευαστη. Το γραφει στο συμβολαιο, σχετικα ψηλα (όχι ψιλα) και με σαφηνεια. Δεν το κρυβει. Αλλωστε ποιο το νοημα να πας στην ασφαλιστικη όταν εισαι σε εγγυηση?
 
Μόνο μέσο ARC έχεις Dolby atmos!Η οπτική ινα δεν υποστηρίζει Dolby atmos,Άσε που το Arc βγάζει ανώτερο ήχο από ότι η οπτική ινα.
Τα media με είχαν προτρέψει για να με πείσουν να βάλω Allianz ότι και καλά αναλαμβάνει τα πάντα η Αllianz από την πρώτη κιόλας μέρα και δεν έχω να κάνω με LG και διαφορά αλλά τέτοια όπως περιέγραψα πριν!
Χωρίς φυσικά όλα αυτά τελικά να ισχύουν,εν μέρη έπεσα στην παγίδα τους,από την άλλη με αυτά τα 290 ευρώ έχω αλλά 3 χρόνια, που και αυτό είναι πολύ σημαντικό
 
Μόνο μέσο ARC έχεις Dolby atmos!Η οπτική ινα δεν υποστηρίζει Dolby atmos,Άσε που το Arc βγάζει ανώτερο ήχο από ότι η οπτική ινα.
Τα media με είχαν προτρέψει για να με πείσουν να βάλω Allianz ότι και καλά αναλαμβάνει τα πάντα η Αllianz από την πρώτη κιόλας μέρα και δεν έχω να κάνω με LG και διαφορά αλλά τέτοια όπως περιέγραψα πριν!
Χωρίς φυσικά όλα αυτά τελικά να ισχύουν,εν μέρη έπεσα στην παγίδα τους,από την άλλη με αυτά τα 290 ευρώ έχω αλλά 3 χρόνια, που και αυτό είναι πολύ σημαντικό

ή δεν ηξεραν ή ελεγαν μπαρουφες..
τα 2 πρωτα χρονια ειναι της Lg και η υπολοιπη τριετια ειναι της επεκτασης.
βεβαια παλι στην Lg παει η τηλεοραση σε περιπτωση προβληματος.
 
Δημήτρη Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή!!
Μπαρούφες λένε φίλε μου εάν δεις πως κάνουν σε κάθε αγορά που πας να κάνεις για να σε ψησουν για την 5ετια,άσε πολύ μπλα μπλα!
Εγώ έχω μια άλλη απορία εάν τελικά αποδειχτεί ότι η τηλεόραση έχει πρόβλημα,παίρνουν αυτές οι τηλεόρασεις επισκευή;Η λέτε να είμαι τυχερός και να μου δώσουν καινούργια;
 
Δημήτρη Χρόνια πολλά για την ονομαστική σου εορτή!!
Μπαρούφες λένε φίλε μου εάν δεις πως κάνουν σε κάθε αγορά που πας να κάνεις για να σε ψησουν για την 5ετια,άσε πολύ μπλα μπλα!
Εγώ έχω μια άλλη απορία εάν τελικά αποδειχτεί ότι η τηλεόραση έχει πρόβλημα,παίρνουν αυτές οι τηλεόρασεις επισκευή;Η λέτε να είμαι τυχερός και να μου δώσουν καινούργια;

ευχαριστω πολυ Σπυρο...!!
στο παρελθον παντως εχει δειξει μεσα απο ποικιλες περιπτωσεις οτι και μετα το περας της 5ετιας,υπαρχει σοβαρη και σωστη καλυψη.
η Lg τουλαχιστον φαινεται να ξεχωριζει απο τους υπολοιπους στο aftersalesupport.
 
Τώρα πριν λίγο παρέλαβαν!Πάντως περίμενα να έστελναν πιο σχετικά άτομα για την παραλαβή μια τόσο ακριβής και ευαίσθητης τηλεόρασης!Απο βδομάδα που θα έχω νεότερα θα σας ενημερώσω..
 
Τώρα πριν λίγο παρέλαβαν!Πάντως περίμενα να έστελναν πιο σχετικά άτομα για την παραλαβή μια τόσο ακριβής και ευαίσθητης τηλεόρασης!Απο βδομάδα που θα έχω νεότερα θα σας ενημερώσω..

αυτο αστο..
ο κυρ Μητσος με το φορτηγο ερχεται που δεν εχει καμια σχεση με το αντικειμενο.
ειτε παραλαβει ψυγειο,ειτε τηλεοραση το ιδιο και το αυτο ειναι.
οχι πως φταιει ο ανθρωπος,αλλα σε αυτο το σημειο λιγο προσοχη δεν βλαπτει...


διαβασε εδω το 489 μηνυμα.
ευχομαι να πανε ολα καλα.
 
Ρε φίλε δεν έχω κάτι με τους Αλβανούς αλλά μου έστειλαν 2 Αλβανούς που δεν ήξεραν την τύφλα τους!
Και αφού λοιπόν τελικά είναι έτοιμη να την κλείσουν τους ειχα συσκευασει εγώ ό ίδιος την βάση για να τους βοηθήσω και τους λέω να την βάλουν μέσα!
Και ο ένας ο ξύπνιος φαίνεται βαριόταν και μου λέει μόνο την τηλεόραση θα παραλάβουμε!
Του λέω ρε φίλε και πες ότι η τηλεόραση πάει για αντικατάσταση θα ξανά έρχεστε εδώ για να πάρετε την βάση;
Φαίνεται το ξανά σκέφτηκε και τελικά τα πήρανε ολα!
Επειδή εγώ είμαι ψειρας έτσι και δεν είναι η τηλεόραση άριστη όπως τους την έδωσα θα γίνει χαμος!!
 
Ρε φίλε δεν έχω κάτι με τους Αλβανούς αλλά μου έστειλαν 2 Αλβανούς που δεν ήξεραν την τύφλα τους!
Και αφού λοιπόν τελικά είναι έτοιμη να την κλείσουν τους ειχα συσκευασει εγώ ό ίδιος την βάση για να τους βοηθήσω και τους λέω να την βάλουν μέσα!
Και ο ένας ο ξύπνιος φαίνεται βαριόταν και μου λέει μόνο την τηλεόραση θα παραλάβουμε!
Του λέω ρε φίλε και πες ότι η τηλεόραση πάει για αντικατάσταση θα ξανά έρχεστε εδώ για να πάρετε την βάση;
Φαίνεται το ξανά σκέφτηκε και τελικά τα πήρανε ολα!
Επειδή εγώ είμαι ψειρας έτσι και δεν είναι η τηλεόραση άριστη όπως τους την έδωσα θα γίνει χαμος!!

εγω μολις καταλαβα την "πολιτικη" παραλαβης,ακυρωσα και την εκανα με ελαφρα πηδηματακια...
κατα τ`αλλα η Lg εχει γενικα καλο support και εαν οντως υπαρχει θεμα στην τηλεοραση θα σε καλυψει χωρις πολλα μα μου..
 
Το θέμα είναι ότι δεν έχω ξανά ακούσει κάτι παρόμοιο πρόβλημα να μην δουλεύει δηλαδή το ARC η όπως μου έκανε έκανε εμένα 10 μέρες να δουλεύει και 10 όχι και δεν ξέρω τι γίνεται σε αυτές της περιπτώσεις!
Αν αναγνωρίστει για πρόβλημα αλλάζει κάτι στην τηλεόραση;
Για παράδειγμα αλλάζουν από πίσω την θύρα του HDMI η μπορεί να γίνει και πλήρη αντικατάσταση τηλεόρασης;