Προβλημα με εγγυηση τηλεορασης απο το technixx.gr

nefelodamon

New member
9 February 2007
12
Γεια χαρά σε όλους

Η κατάσταση σε γενικές γραμμές είναι η εξής:
Τον Ιανουάριο του 2007 αγόρασα μια Αmoi 37" LCD τηλεόραση από το κατάστημα tecnixx.gr

Η τηλεόραση δούλευε κανονικά μέχρι τέλη Δεκεμβρίου του 2007. Η βλάβη που παρουσιάστηκε ήταν ήχος αλλά χωρίς καθόλου εικόνα. Παρέδωσα λοιπόν την τηλεόραση για σέρβις μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο εγγύησης από την εταιρία (12 μήνες) στις 4 Ιανουαρίου 2008. Η τηλεόραση έφυγε ,όπως με ενημέρωσαν, αργότερα για το σέρβις του κατασκευαστή στην Γερμανία. Περάσαν λοιπόν δυόμιση μήνες και μετά από πάρα πολλά τηλεφωνήματα η "υπεύθυνη" του σέρβις με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να επισκευαστεί αλλά υπάρχουν δυο περιπτώσεις: αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, αλλά θα διευκρινίσει όπως μου είπε ποιο από τα δυο είναι εφικτό από την Δευτέρα και αφού μιλήσει ξανά με τον "κατασκευαστή" στην Γερμανία.

Επειδή μετά από όλη αυτήν την ταλαιπωρία δεν θέλω να έχω καμιά σχέση πλέων με το κατάστημα αυτό αναρωτιέμαι αν μπορώ να απαιτήσω μόνο την επιστροφή των χρημάτων και οχι την αντικατάσταση της ( καθώς αυτή την στιγμή μπορώ να αγοράσω πολύ καλύτερο - μοντέλο και με εγγύηση Έλληνα αντιπροσώπου).

Αν μπορώ να απαιτήσω επιστροφή χρημάτων, ποιο ποσό δικαιούμαι; Το ποσό αγοράς (1399E) ή το ποσό της τωρινής αξίας της (το κατάστημα την πουλάει αυτή την στιγμή 859E); Βλέπετε η διαφορά τιμών μέσα σε ένα χρόνο είναι τεράστια (450Ε)!!!
Επίσης υπάρχει κάποια τεκμηρίωση των αξιώσεων μου από την νομοθεσία ούτως ώστε να μην μπορούν να μου αρνηθούν μια επιστροφή χρημάτων;


Περιμένω εναγωνίως κάποια απάντηση σας, ειδικά από τους δικηγόρους του forum....
Ευχαριστώ πολύ.
 
Γεια χαρά σε όλους

Η κατάσταση σε γενικές γραμμές είναι η εξής:
Τον Ιανουάριο του 2007 αγόρασα μια Αmoi 37" LCD τηλεόραση από το κατάστημα tecnixx.gr

Η τηλεόραση δούλευε κανονικά μέχρι τέλη Δεκεμβρίου του 2007. Η βλάβη που παρουσιάστηκε ήταν ήχος αλλά χωρίς καθόλου εικόνα. Παρέδωσα λοιπόν την τηλεόραση για σέρβις μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο εγγύησης από την εταιρία (12 μήνες) στις 4 Ιανουαρίου 2008. Η τηλεόραση έφυγε ,όπως με ενημέρωσαν, αργότερα για το σέρβις του κατασκευαστή στην Γερμανία. Περάσαν λοιπόν δυόμιση μήνες και μετά από πάρα πολλά τηλεφωνήματα η "υπεύθυνη" του σέρβις με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να επισκευαστεί αλλά υπάρχουν δυο περιπτώσεις: αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, αλλά θα διευκρινίσει όπως μου είπε ποιο από τα δυο είναι εφικτό από την Δευτέρα και αφού μιλήσει ξανά με τον "κατασκευαστή" στην Γερμανία.

Επειδή μετά από όλη αυτήν την ταλαιπωρία δεν θέλω να έχω καμιά σχέση πλέων με το κατάστημα αυτό αναρωτιέμαι αν μπορώ να απαιτήσω μόνο την επιστροφή των χρημάτων και οχι την αντικατάσταση της ( καθώς αυτή την στιγμή μπορώ να αγοράσω πολύ καλύτερο - μοντέλο και με εγγύηση Έλληνα αντιπροσώπου).

Αν μπορώ να απαιτήσω επιστροφή χρημάτων, ποιο ποσό δικαιούμαι; Το ποσό αγοράς (1399E) ή το ποσό της τωρινής αξίας της (το κατάστημα την πουλάει αυτή την στιγμή 859E); Βλέπετε η διαφορά τιμών μέσα σε ένα χρόνο είναι τεράστια (450Ε)!!!
Επίσης υπάρχει κάποια τεκμηρίωση των αξιώσεων μου από την νομοθεσία ούτως ώστε να μην μπορούν να μου αρνηθούν μια επιστροφή χρημάτων;


Περιμένω εναγωνίως κάποια απάντηση σας, ειδικά από τους δικηγόρους του forum....
Ευχαριστώ πολύ.



Δικηγορος δεν ειμαι αλλα θα σου πω τι νομιζω οτι ισχυει.


Αν σε αποζημιωσουν το πιθανοτερο ειναι με την τρεχουσα τιμη της αποθηκης τους.
Αν σου δωσουν ολο το αρχικο ποσο ειναι λοττο, παρτα και πες και ευχαριστω.
Σε διαφορετικη περιπτωση ειναι υποχρεωμενοι να σου αντικαταστησουν το προιον με ενα ιδιο ακριβως οχι επανακατασκευασμενο αλλα του κουτιου.
 
Εχχμ, ουτε εγω ειμαι δικηγορος, αλλα αμα σου επιστρεψουν χρηματα τοτε ΣΑΦΕΣΤΑΤΑ πρεπει να σου δωσουν τα λεφτα που εβγαλες απο την τσεπη σου. Αμα σου προσφερουν λιγοτερα με την αιτιολογια "τοσο κανει αυτη την στιγμη η τηλεοραση", πολυ απλα τους ρωτας αν θα σου εδιναν περισσοτερα αν για καποιο λογο ειχε ακριβηνει...
 
@kosh.... Αυτό που σκεπτόμουν είναι ότι θα θελήσουν πρώτα να μου αντικαταστήσουν την τηλεόραση με καινούρια. Εγώ όμως μπορώ να αρνηθώ και να ζητήσω επιστροφή χρημάτων; Ποιά μπορεί να είναι τα νομικά επιχειρήματα για αυτό; Γιατί αυτό που με καίει περισσότερο είναι να την κάνω απο το συγκεκριμένο κατάστημα... Τελικά ειναι μεγάλη υπόθεση η εγγύηση του αντιπροσώπου και η σωστή εξυπηρέτηση απο καλά καταστήματα. Αν δεν παθεις βεβαια δεν θα μαθεις.

@kacey.... To επιχείρημα σου μου άρεσε και θα το χρησιμοποιήσω, αν και δεν νομίζω ότι θα τους ψήσει.
 
Μπορείς να ζητήσεις ό,τι θέλεις και υποχρεούνται να το κάνουν. Πάρε τα λεφτά σου και ρίξε μαύρη πέτρα.....
Τα νομικά επιχειρήματα αν τα ακούσουν από εσένα δεν θα ιδρώσει και το αυτί τους, αλλά δοκίμασε τον Ν. 3043/2002....
 
Λιγότερα δεν θα σου προσφέρουν. Νομικά είναι υποχρεωμένη ή να σου την ατνικαταστήσουν με καινούριο ίδιο ή καλύτερο μοντέλο ή επιστροφή χρημάτων. Αυτή η επιστροφή όμως δικαιούνται να σου την δώσουν (και είναι λογικό) σε πιστωτικό για το κατάστημα τους. Οπότε πάλι δεν γλυτώνεις από αυτούς.
Γενικά είναι λαχείο. το μόνο σίγουρο είναι να μην δεχτείς αντικατάσταση με μη καινούρια τηλεόραση (ανακατασκευασμένη δηλαδή).
 
Re: Απάντηση: Προβλημα με εγγυηση τηλεορασης απο το technixx.gr

Λιγότερα δεν θα σου προσφέρουν. Νομικά είναι υποχρεωμένη ή να σου την ατνικαταστήσουν με καινούριο ίδιο ή καλύτερο μοντέλο ή επιστροφή χρημάτων. Αυτή η επιστροφή όμως δικαιούνται να σου την δώσουν (και είναι λογικό) σε πιστωτικό για το κατάστημα τους. Οπότε πάλι δεν γλυτώνεις από αυτούς.
Γενικά είναι λαχείο. το μόνο σίγουρο είναι να μην δεχτείς αντικατάσταση με μη καινούρια τηλεόραση (ανακατασκευασμένη δηλαδή).

Sorry αλλά αυτό δεν ισχύει.
 
Καταρχάς ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας...

Αποφάσισα να δοκιμάσω κάποιες από τις ενώσεις προστασίας των καταναλωτών με διάφορα αποτελέσματα στις απαντήσεις τους...

Παραθέτω λοιπόν τις απαντήσεις τους μετά από την περιγραφή του προβλήματος μου όπως το έδωσα στο πρώτο ποστ μου:

Κέντρο Προστασίας Καταναλωτών (www.kepka.gr τηλ:801-11-17200)
:

Η πολύ εξυπηρετική κύρια με ενημέρωσε πως εφόσον είναι στην εγγύηση δικαιούμαι να επιλέξω την αντικατάσταση του προϊόντος ή την επιστροφή χρημάτων. Σε ερώτηση μου για ποιο από τα δυο ποσά δικαιούμαι (τιμή αγοράς ή σημερινή τιμή πώλησης) μου είπε πως δύστυχος ο νόμος δεν το διευκρινίζει και με συμβούλεψε να δεχτώ την αντικατάσταση της με μια καινούρια.

Ινστιτούτο Καταναλωτή (www.inka.gr τηλ: 210 3632443):

Δύστυχος όχι πολύ καλή εξυπηρέτηση. Η κοπέλα στο τηλέφωνο εντυπωσιάστηκε από το γεγονός ότι το σέρβις της Γερμανίας έκανε 2 1/2 μήνες για να αποφανθεί ότι δεν μπορεί να την επισκευάσει αλλά το μόνο που μου είπε ηταν να περιμένω λίγο ακόμα για να δω τι θα γίνει!!!!!

ΕΚΟΙΖΩ (www.ekpizo.gr τηλ: 210 3304444):

Το καλύτερο από όλα ( μου έδωσε την απάντηση που ήθελα να ακούσω)...
Ο κύριος που συνομίλησα φάνηκε να εξοργίζεται μόλις άκουσε ότι δεν προσφέρουν εγγύηση επισκευής στην Ελλάδα, ότι δεν μπορεί να επισκευαστεί καθόλου (περιέγραψα και τον τύπο του προβλήματος) και επίσης το γεγονός ότι έκαναν 2 1/2 μήνες να μου απαντήσουν ότι δεν επισκευάζεται και πως η υπεύθυνη του σέρβις δεν γνώριζε να μου πει ακριβώς από εντοπίστηκε η βλάβη.
Μου εξήγησε πως δεν χρειάζεται να δεχτώ αντικατάσταση της τηλεόρασης καθώς υπάρχει αμφιβολία για το αν μπορεί να υποστηριχθεί μελλοντικά το σέρβις της τηλεόρασης σε παροχή ανταλλακτικών από τον κατασκευαστή
(σε κάποια συνομιλία με την υπεύθυνη του σέρβις μου αναφέρθηκε πως η επισκευή καθυστερούσε γιατί αργούσαν να παραλάβουν το ανταλλακτικό που χρειαζόταν).
Όσον αφορά την επιστροφή χρημάτων δικαιούμαι όπως μου τόνισε την επιστροφή του ΠΛΗΡΟΥΣ ποσού της αγοράς. Ο νόμος που με καλύπτει όπως μου είπε είναι ο 2251/1994. Φυσικά μου είπε να αναφέρω τα πάντα στο κατάστημα και να απαιτήσω την επιστροφή της αρχικής αξίας της τηλεόρασης αλλιώς θα πρέπει να εγγραφώ στο ΕΚΠΟΙΖΩ για να μπορέσουμε να προβούμε σε καταγγελία (το ΕΚΠΟΙΖΩ όπως μου είπε μπορεί να εκπροσωπήσει μόνο εγγεγραμμένα μέλη).

Ποια είναι η άποψή σας για όλες τις παραπάνω απαντήσεις;
Ποιος μπορεί να έχει δίκιο;

Φυσικά εγώ θα ακολουθήσω τις οδηγίες του ΕΚΠΟΙΖΩ και θα το κυνηγήσω όσο μπορώ.

Περιμένω τις γνώμες σας.
 
Καλά στα είπε ο ΕΚΠΟΙΖΩ. Κανένα φίλο δικηγόρο δεν έχεις να τους τα ψάλει ένα χεράκι και να ξεμπερδεύεις;
(ο 2251/94 τροποποιήθηκε με τον 3043/02 με ακόμα ευνοικότερες διατάξεις για τον καταναλωτή κατόπιν ευρωπαικής οδηγίας)
 
Αν θυμαμαι καλα και καποιοι αλλοι "συμφορουμητες" ειχαν αντιμετωπισει αντιστοιχα προβληματα με το συγκεκριμενο "καταστημα" στο παρελθον.Ακολουθησαν αντιστοιχες διαδικασιες με αγωγες και δικηγορους.Αν και εχουν περασει μηνες, ακομα αποτελεσμα απο τις ενεργειες που ακολουθησαν δεν εχουν αναφερθει στο forum.
Καλο κουραγιο φιλε μου.
 
αφού σου είπαν "αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων" , γιατί δεν περιμένεις να δεις τι θα σου δώσουν και προδικάζεις?
 
αφού σου είπαν "αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων" , γιατί δεν περιμένεις να δεις τι θα σου δώσουν και προδικάζεις?

Γιατί φίλε μου (αν και άργησα να το καταλάβω) τέτοιες εταιρίες βασίζονται στο ότι κανένας καταναλωτής δεν τους κυνηγάει... Κερδίζουν περισσότερα από δυσαρεστημένους πελάτες οι οποίου δεν αποφασίζουν να ασκήσουν τα δικαιώματα τους και δεν ξαναγυρίζουν για αγορές παρά από ευχαριστημένους οι οποίοι μπορούν να ξαναγυρίσουν για αγορές ή και να τους διαφημίσουν.
Εκτός από αυτό όμως κατάλαβα τι σημαίνει να έχεις σέρβις κοντά σου ακόμη και όταν είναι κακό ή απαράδεκτο). Το συγκεκριμένο κατάστημα αν μου ξαναδώσει έστω και καινούρια τηλεόραση θα μου την δώσει με εγγύηση από τον κατασκευαστή (σέρβις στην Γερμανία) και σε περίπτωση που ξαναγίνει κάτι σίγουρα θα ξαναπεράσω τα ίδια. Σκέψου όμως και το ενδεχόμενο αύριο το πρωί το κατάστημα να κλείσει.... Τι κανείς με το προϊόν που θα πρέπει να το στείλεις για φτιάξιμο στο εξωτερικό; Θα χρυσοπληρώνεις μεταφορικές για ένα απλό firmware update ή για ένα απλό τεχνικό έλεγχο; Εκτός των παραπάνω κλονίστηκε και η πίστη μου στο σέρβις των Γερμανών και στο συγκεκριμένο προϊόν.... Γιατί να μην μπορούν να επισκευάσουν την τηλεόραση; Αν διάβασες σε προηγούμενο ποστ μου είχα αναφέρει πως η καθυστέρηση οφειλόταν στο ότι το ανταλλακτικό αργούσε να έρθει... Μήπως τελικά δεν έφτασε ποτέ; Και αν ξαναχάλασει η τηλεόραση στο μέλλον; Για πόσο καιρό μπορούν να την υποστηρίξουν ακόμη στο σέρβις αν δεν μπορούν να την επισκευάσουν από τώρα;

Δυστυχώς όλα αυτά έπρεπε να τα είχα σκεφτεί πριν αγοράσω από αυτό το κατάστημα. Αλλά και τώρα ευτυχώς δεν είναι αργά... Ευτυχώς η νομοθεσία υπάρχει αρκεί να αποφασίσουμε να κινηθούμε!!!