- 9 February 2007
- 12
Γεια χαρά σε όλους
Η κατάσταση σε γενικές γραμμές είναι η εξής:
Τον Ιανουάριο του 2007 αγόρασα μια Αmoi 37" LCD τηλεόραση από το κατάστημα tecnixx.gr
Η τηλεόραση δούλευε κανονικά μέχρι τέλη Δεκεμβρίου του 2007. Η βλάβη που παρουσιάστηκε ήταν ήχος αλλά χωρίς καθόλου εικόνα. Παρέδωσα λοιπόν την τηλεόραση για σέρβις μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο εγγύησης από την εταιρία (12 μήνες) στις 4 Ιανουαρίου 2008. Η τηλεόραση έφυγε ,όπως με ενημέρωσαν, αργότερα για το σέρβις του κατασκευαστή στην Γερμανία. Περάσαν λοιπόν δυόμιση μήνες και μετά από πάρα πολλά τηλεφωνήματα η "υπεύθυνη" του σέρβις με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να επισκευαστεί αλλά υπάρχουν δυο περιπτώσεις: αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, αλλά θα διευκρινίσει όπως μου είπε ποιο από τα δυο είναι εφικτό από την Δευτέρα και αφού μιλήσει ξανά με τον "κατασκευαστή" στην Γερμανία.
Επειδή μετά από όλη αυτήν την ταλαιπωρία δεν θέλω να έχω καμιά σχέση πλέων με το κατάστημα αυτό αναρωτιέμαι αν μπορώ να απαιτήσω μόνο την επιστροφή των χρημάτων και οχι την αντικατάσταση της ( καθώς αυτή την στιγμή μπορώ να αγοράσω πολύ καλύτερο - μοντέλο και με εγγύηση Έλληνα αντιπροσώπου).
Αν μπορώ να απαιτήσω επιστροφή χρημάτων, ποιο ποσό δικαιούμαι; Το ποσό αγοράς (1399E) ή το ποσό της τωρινής αξίας της (το κατάστημα την πουλάει αυτή την στιγμή 859E); Βλέπετε η διαφορά τιμών μέσα σε ένα χρόνο είναι τεράστια (450Ε)!!!
Επίσης υπάρχει κάποια τεκμηρίωση των αξιώσεων μου από την νομοθεσία ούτως ώστε να μην μπορούν να μου αρνηθούν μια επιστροφή χρημάτων;
Περιμένω εναγωνίως κάποια απάντηση σας, ειδικά από τους δικηγόρους του forum....
Ευχαριστώ πολύ.
Η κατάσταση σε γενικές γραμμές είναι η εξής:
Τον Ιανουάριο του 2007 αγόρασα μια Αmoi 37" LCD τηλεόραση από το κατάστημα tecnixx.gr
Η τηλεόραση δούλευε κανονικά μέχρι τέλη Δεκεμβρίου του 2007. Η βλάβη που παρουσιάστηκε ήταν ήχος αλλά χωρίς καθόλου εικόνα. Παρέδωσα λοιπόν την τηλεόραση για σέρβις μέσα στον προβλεπόμενο χρόνο εγγύησης από την εταιρία (12 μήνες) στις 4 Ιανουαρίου 2008. Η τηλεόραση έφυγε ,όπως με ενημέρωσαν, αργότερα για το σέρβις του κατασκευαστή στην Γερμανία. Περάσαν λοιπόν δυόμιση μήνες και μετά από πάρα πολλά τηλεφωνήματα η "υπεύθυνη" του σέρβις με ενημέρωσε ότι δεν μπορεί να επισκευαστεί αλλά υπάρχουν δυο περιπτώσεις: αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, αλλά θα διευκρινίσει όπως μου είπε ποιο από τα δυο είναι εφικτό από την Δευτέρα και αφού μιλήσει ξανά με τον "κατασκευαστή" στην Γερμανία.
Επειδή μετά από όλη αυτήν την ταλαιπωρία δεν θέλω να έχω καμιά σχέση πλέων με το κατάστημα αυτό αναρωτιέμαι αν μπορώ να απαιτήσω μόνο την επιστροφή των χρημάτων και οχι την αντικατάσταση της ( καθώς αυτή την στιγμή μπορώ να αγοράσω πολύ καλύτερο - μοντέλο και με εγγύηση Έλληνα αντιπροσώπου).
Αν μπορώ να απαιτήσω επιστροφή χρημάτων, ποιο ποσό δικαιούμαι; Το ποσό αγοράς (1399E) ή το ποσό της τωρινής αξίας της (το κατάστημα την πουλάει αυτή την στιγμή 859E); Βλέπετε η διαφορά τιμών μέσα σε ένα χρόνο είναι τεράστια (450Ε)!!!
Επίσης υπάρχει κάποια τεκμηρίωση των αξιώσεων μου από την νομοθεσία ούτως ώστε να μην μπορούν να μου αρνηθούν μια επιστροφή χρημάτων;
Περιμένω εναγωνίως κάποια απάντηση σας, ειδικά από τους δικηγόρους του forum....
Ευχαριστώ πολύ.