Πρόβλημα με ηλεκτρικό αλυσοπρίονο

Μόνο όταν το πατάω ελάχιστα λειτουργεί και αυτό για 1 δευτερόλεπτο.
Έπειτα από αυτό το μοτέρ σβήνει μόνο του.
Θα το πάω το απόγευμα σε ηλεκτρολόγο αν προλάβω, ειδάλλως από Σαββατοκύριακο τώρα...
 
Εχεις μια δευτερη μπαταρια να το δουλεψεις ? μπορει να εβαλες την μπαταριας του αλυσοπριονου σε αλλο μηχανημα και να δουλεψε οπως ειπες,αλλα μπορει το αλλο μηχανημα να μην τραβαει τοσο ρευμα,ενω το αλυσοπριονο να τραβαει περισσοτερο ρευμα το μοτερ του και να γονατιζει,εφοσον δεν ειδες εσωτερικα λαδια ,σημαινει οτι δεν εχει παει μεσα λαδι,και καλο ειναι να μην ριξεις τιποτα στο μοτερ μην το κανεις χειροτερα.Διακοπτης δεν ειναι εφοσον εκλεινε κυκλωμα με το πολυμετρο.

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ : Oi πυκνωτες παντα μετριουνται εκτος πλακετας και ποτε επανω στην πλακετα,γιατι μπορει να καψεις το πολυμετρο αφενος και αφετερου η ενδειξη θα ειναι αλλα,νταλλων.Η μοναδα μετρησης των πυκνωτων ειναι το Farad περισσοτερο θα βλεπεις pF (Πικοφαράντ)- nF (Νανοφαράντ) - μF (Mικροφαράντ)
Το 2.56 ohm που ανεφερες είναι μέτρηση αντίστασης καί οχι πυκνωτη,υπάρχουν πολύμετρα που μετράνε πυκνωτές.

Η για μπαταρία μου φαινεται το προβλημα,η προβλημα στην πλακετα .
 
Η μπαταρία δεν είναι το θέμα γιατί δοκίμασα και την δεύτερη που έχω και πάλι βγάζει το ίδιο θέμα.

Και άλλος φίλος μου είπε ότι μάλλον στο θερμικό παίζει να είναι το θέμα.
Θα το πάω σε μάστορα μέσα στο ΣΚ να δούμε τι είναι και θα ενημερώσω.