ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SAMSUNG TV

Boogieman

New member
21 September 2012
7
Καλησπέρα. σε όλους.

Πήρα μια καινούργια SUMSUNG (UE40ES6100) η οποία παρουσιάζει πρόβλημα αυξομοίωσης της φωτεινότητας.
Πιο συγκεκριμένα όταν παίζει μια ταινία στο DVD σε σκοτεινό πλάνο, μόλις βγαίνουν οι υπότιτλοι αυξάνει η φωτεινότητα-σβήνουν οι υπότιτλοι μειώνεται η φωτεινότητα. Και αυτό το κάνει συνέχεια.

Αλλάξαμε HDMI καλώδιο τίποτα , βάλλαμε άλλο DVD τίποτα , όταν βάλλαμε το DVD σε άλλες τηλεοράσεις έπαιζε μια χαρά.

Τηλέφωνο στη SAMSUNG για οδηγίες, καννένα αποτέλεσμα. Είπαν θα στείλουν τεχνικό να την δεί απο κοντά.

Έρχεται ο τεχνικός αρχίζει τα ''μα και τα μου και ναι κάτι φαίνεται (εν τω μεταξύ βγάζει μάτι το φλασάκι της φωτεινότητας, όσες φορές είχαμε κόσμο στο σπίτι όλοι μας το είπανε), αλλά αφού δεν το κάνει στα κανάλια θα πεί το service ότι δεν υπάρχει πρόβλημα... λες και πήραμε καινούργια τηλεόραση, για να βλέπουμε μόνο κανάλια και όχι DVD...απίστευτος διάλογος.

Με τα πολλά την πήρε και μου είπε θα την πάει στο service και θα βάλουν κάτι tester DVD να δούν αν υπάρχει πρόβλημα, αλλά δεν νομίζω να βρούν κάτι... και κάτι τέτοια μου έλεγε.

Γνωρίζει κάποιος τι μπορούμε να κάνουμε σε αυτή την περίπτωση, γιατί βλέπω ότι πάνε να μας βγάλουνε τρελλούς και ότι τα μάτια μας κάνουνε πουλάκια?

Ευχαριστώ,
Νίκος.
 
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SUMSUNG TV

Στις ρυθμίσεις έχεις απενεργοποιήσει δυναμική αντίθεση , αισθητήρα ECO κτλ.

Ναι, καθώς και οι ρυθμίσεις που έκανε ο τεχνικός της SUMSUNG δεν ευδοκίμησαν δυστηχώς.
 
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SUMSUNG TV

Διάβασε λίγο από εδώ και κάτω, για κάτι τέτοιο πρόκειται? Αν και μου φαίνετε λίγο τραβηγμένο στην περίπτωσή σου.
 
Re: Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SUMSUNG TV

Διάβασε λίγο από εδώ και κάτω, για κάτι τέτοιο πρόκειται? Αν και μου φαίνετε λίγο τραβηγμένο στην περίπτωσή σου.

Πράγματι κάτι τέτοιο συμβαίνει. Δεν το παρουσιάζει όμως στα κανάλια αλλα μόνο στο DVD. Το τελευταίο λογισμικό που κατέβασα σε στικάκι (τηλεφωνικές οδηγίες απο SUMSUNG) και το πέρασα στην τηλεόραση δεν έκανε κάτι...

Περνάω μεγάλο sress.
 
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SUMSUNG TV

Αν δεν βγάλει firmware που να το διορθώνει αυτό η Samsung θα είναι για πολλές κλωτσιές... Προς το παρόν δεν νομίζω να μπορείς να κάνεις κάτι, και αντικατάσταση να γίνει πάλι τα ίδια θα έχεις...

Yπήρχε και πέρυσι το ίδιο πρόβλημα και διορθώθηκε με firmware. Αφορούσε όμως plasma τηλεοράσεις...
 
Last edited:
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ SUMSUNG TV

Κάνε και μια δοκιμή να βάλεις το "Ρυθμίσεις για προχωρημένους" -> "Τόνος μαύρου" στο Off...
 
Αγαπητοι φιλοι, εχω και εγω ενα προβλημα με την νεα μου τηλεοραση της samsung, ue40es6100wxxh, παρουσιαζει κατι σαν αχνα συννεφα (clouding) οταννη εικονα γινετε μαυρη. Το αντιμετωπιζω κυριως οταν βλεπω ταινεια hd ή ακομα και 3d μεσω εξωτερικου σκληρου. Παραθετω καποιες φωτογραφιες που θα βοηθησουν να εχετε μια εικονα,

http://www.flickr.com/photos/66584500@N08/8029505791/
http://www.flickr.com/photos/66584500@N08/8029502142/
http://www.flickr.com/photos/66584500@N08/8029503576/
http://www.flickr.com/photos/66584500@N08/8029507277/

Επικοινωνησα με το σερβις της εταιρειας εντος 15ημερου, μου ζητησαν να κανω καποιες ρυθμισεις, και μετα απο συνεχη επικοινωνια μεσω e-mail, μου τηλεφωνησαν απο το εξουσιωδοτημενο σερβις της πολης μου, ηρθαν και την πηραν. Μιλησαμε τηλ και μου ειπαν οτι δεν βλεπουν καποιο προβλημαμσταβκαναλια, και τους ειπα να δουν και ενα hd περιεχομενο, σε σκοτεινο πλανο για να καταλαβουν. Αυτος μου ειπε, οτι πιθανον να ειναι θεμα πανελ και ισως χρειαστει να την ανοιξουν. Το θεωρω απαραδεχτο κατι τετοιο σε μια τηλεοραση που δεν εχει κλεισει ουτε 1 μηνα. Τους ειπα οτι δεν θελω να την ανοιξουν και οτι σε μια τετοια περιπτωση, θα ηθελα να την αντικαταστησουν με νεα. Τι με συμβουλευετε να κανω;
 
Οι φωτογραφίες σου παραπέμπουν σε login στο yahoo.

Αντικατάσταση με νέα εκτός περιόδου DOA λίγο δύσκολο. Θα πρέπει να μιλήσεις με κάποιον στις πωλήσεις της αντιπροσωπίας για να θέσεις το θέμα. Αν υπάρχουν τα email που έστειλες από το πρώτο 15ήμερο, τότε έχεις έναν άσσο στο τσεπάκι σου αν το DOA της Samsung είναι 15 ημέρες. Πες τους ότι ανέφερες το πρόβλημα εντός περιόδου DOA κι εξήγησε τους ότι η κωλυσιεργία δεν οφείλεται σε εσένα. Αν το θέμα το θέσεις σωστά, μπορείς να διεκδικήσεις αντικατάσταση και να την έχεις.
 
Οι φωτογραφίες σου παραπέμπουν σε login στο yahoo.

Αντικατάσταση με νέα εκτός περιόδου DOA λίγο δύσκολο. Θα πρέπει να μιλήσεις με κάποιον στις πωλήσεις της αντιπροσωπίας για να θέσεις το θέμα. Αν υπάρχουν τα email που έστειλες από το πρώτο 15ήμερο, τότε έχεις έναν άσσο στο τσεπάκι σου αν το DOA της Samsung είναι 15 ημέρες. Πες τους ότι ανέφερες το πρόβλημα εντός περιόδου DOA κι εξήγησε τους ότι η κωλυσιεργία δεν οφείλεται σε εσένα. Αν το θέμα το θέσεις σωστά, μπορείς να διεκδικήσεις αντικατάσταση και να την έχεις.

Vertical ευχαριστώ για την απάντηση. Να περιμένω πρώτα να μου πουν κάτι επίσημο από το sevice ή να επικοινωνήσω το συντομότερο μαζί τους?
Τώρα τα link δουλεύουν αν θες να ρίξεις μια ματιά να μου πεις την γνώμη σου.
Καλό απόγευμα.
 
Επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία το συντομότερο (αύριο) και μην μιλήσεις με τεχνικούς. Οι τεχνικοί ένα πράγμα θα σου λένε, για αντικατάσταση panel. Μίλα με το τμήμα πωλήσεων και αφού μιλήσεις, ανεξάρτητα τι θα σου πουν, ζήτα το email από το άτομο με το οποίο μίλησες για να του στείλεις το αίτημα σου και μέσω email.
 
Επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία το συντομότερο (αύριο) και μην μιλήσεις με τεχνικούς. Οι τεχνικοί ένα πράγμα θα σου λένε, για αντικατάσταση panel. Μίλα με το τμήμα πωλήσεων και αφού μιλήσεις, ανεξάρτητα τι θα σου πουν, ζήτα το email από το άτομο με το οποίο μίλησες για να του στείλεις το αίτημα σου και μέσω email.

Φίλε μου, είπα να ακολουθήσω την προτροπή σου, αλλά πριν το κάνω είπα να επικοινωνήσω με το κατάστημα που πήρα την τηλεόραση, μιας και είναι μιας φίλης μου, και να μου πει και αυτή την γνώμη της. Μου είπε ότι θα πρέπει, όπως και να έχει, για να προβεί η εταιρεία σε οποιαδήποτε ενέργεια, να ελεγχθεί από το σερβις, πράγμα που σημαίνει ακόμα και να ανοιχθεί για να διαπιστωθεί αν υπάρχει τεχνικό πρόβλημα και μετά να γίνει ότι είναι να γίνει. Αφού δηλ σταλεί στην εταιρεία η αναφορά του τι συμβαίνει.
Εσύ τι λες; Να πάρω ούτως η αλλιώς ή να περιμένω και να ακολουθήσω την προτροπή της.
 
DOA δεν χρειάζεται να ανοιχθεί τηλεόραση. Την πας στο κατάστημα (ή την παραλαμβάνει αυτό ανάλογα την πολιτική τους), ελέγχεται στο κατάστημα (μιλάμε για οπτικό πρόβλημα στο panel και όχι για ζημιά εσωτερικά) και αυτοί παραγγέλνουν νέα ή σου την δίνουν επί τόπου αν υπάρχει ετοιμοπαράδοτη. Επειδή η περίοδος DOA είναι περιορισμένη (συνήθως max 15 ημέρες από την ημ/νία αγοράς), επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία λέγοντας τους ότι τους ειδοποίησες εντός 15 ημερών, αλλά κωλυσιέργησαν. Δείξε τους τα email. Στη συνέχεια, αν κι εφόσον τα βρείτε, θα πρέπει να ειδοποιήσουν το κατάστημα ώστε να ισχύσει το DOA. To κατάστημα θα κανονίσει όλα τα υπόλοιπα.
 
DOA δεν χρειάζεται να ανοιχθεί τηλεόραση. Την πας στο κατάστημα (ή την παραλαμβάνει αυτό ανάλογα την πολιτική τους), ελέγχεται στο κατάστημα (μιλάμε για οπτικό πρόβλημα στο panel και όχι για ζημιά εσωτερικά) και αυτοί παραγγέλνουν νέα ή σου την δίνουν επί τόπου αν υπάρχει ετοιμοπαράδοτη. Επειδή η περίοδος DOA είναι περιορισμένη (συνήθως max 15 ημέρες από την ημ/νία αγοράς), επικοινώνησε με την αντιπροσωπεία λέγοντας τους ότι τους ειδοποίησες εντός 15 ημερών, αλλά κωλυσιέργησαν. Δείξε τους τα email. Στη συνέχεια, αν κι εφόσον τα βρείτε, θα πρέπει να ειδοποιήσουν το κατάστημα ώστε να ισχύσει το DOA. To κατάστημα θα κανονίσει όλα τα υπόλοιπα.

Φίλε επικοινώνησε με την Samsung, ζήτησα να μιλήσω με ένα πωλητή, προφανώς δεν μου δώσανε γιατί αφού τους είπα ότι έχουμε ξαναεπικοινωνήσει, μου ζήτησαν τον κωδικό πελάτη και μετά η κασέτα άρχισε να παίζει. Οτι από την στιγμή που έχει πάει στο σερβις, αυτοί είναι οι πιο κατάλληλοι για να εκφράσουν γνώμη, εξάλλου η εγγύηση λέει ότι για οτιδήποτε προκύψει η εταιρεία αναλαμβάνει την επιδιόρθωση της. Επισήμανα το σύντομο την αγοράς, ότι είχα επικοινωνήσει μαζί τους εντός 15ημέρου για να αναφέρω το πρόβλημα, αλλά η κασέτα συνέχιζε να παίζει.
 
Φίλε επικοινώνησε με την Samsung, ζήτησα να μιλήσω με ένα πωλητή, προφανώς δεν μου δώσανε γιατί αφού τους είπα ότι έχουμε ξαναεπικοινωνήσει, μου ζήτησαν τον κωδικό πελάτη και μετά η κασέτα άρχισε να παίζει. Οτι από την στιγμή που έχει πάει στο σερβις, αυτοί είναι οι πιο κατάλληλοι για να εκφράσουν γνώμη, εξάλλου η εγγύηση λέει ότι για οτιδήποτε προκύψει η εταιρεία αναλαμβάνει την επιδιόρθωση της. Επισήμανα το σύντομο την αγοράς, ότι είχα επικοινωνήσει μαζί τους εντός 15ημέρου για να αναφέρω το πρόβλημα, αλλά η κασέτα συνέχιζε να παίζει.

Αν απευθυνόμουν στην αρχή προστασίας του καταναλωτή, ακούγετε σωστό?
 
Πολύ το βιάζεσαι. Θέσε το θέμα DOA. Από τη στιγμή που επικοινώνησες μαζί τους σε περίοδο DOA κι ανέφερες το πρόβλημα και αυτοί κωλυσιέργησαν, επέμεινε ότι δικαιούσαι αλλαγής. Αν υπάρχουν κασέτες, ζήτησε να μιλήσεις με κάποιον προϊστάμενο και όχι κάποιον από το τηλεφωνικό κέντρο.
 
Πολύ το βιάζεσαι. Θέσε το θέμα DOA. Από τη στιγμή που επικοινώνησες μαζί τους σε περίοδο DOA κι ανέφερες το πρόβλημα και αυτοί κωλυσιέργησαν, επέμεινε ότι δικαιούσαι αλλαγής. Αν υπάρχουν κασέτες, ζήτησε να μιλήσεις με κάποιον προϊστάμενο και όχι κάποιον από το τηλεφωνικό κέντρο.

Εχεις υπόψη σου πως μπορώ να μιλήσω με προίσταμενο ή με πωλητή? γιατί ενω ζήτησα δεν μου δώσανε, συνέχισε ασχόλειται ο συγκεκριμένος από το service.
Σκέφτηκα να στείλω σχετικό μήνυμα στα κεντρικά! Θα δούμε!
 
Παντως ενας φιλος που ειχε και αυτος ενα τετοιο προβλημα με μια αντιστιχοι samsung των 3000 , δεν βρηκε ακρη ουτε με την μαμα εταιρεια, που οπως μου ειπε τα θεωρει φυσιολογικα,ουτε με το σερβις που δεν εβλεπε τιποτα. Τελικα του την αλλαξαν απο το καταστημα που την πηρε,μετα απο μεγαλη προσπαθεια και δεδομενου οτι ειναι καλος πελατης. Κοινος ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ SAMSUNG τελικα.
 
Για ενημέρωση των φίλων στο forum. Πήρα την τηλεόραση μου πίσω από το σερβις την Τρίτη, σας δίχνω μια φωτογραφία του πρίν και του μετά για να δείτε και εσείς το καταπληκτικό αποτέλεσμα και την αριστοτεχνική δουλειά που έχει γίνει....
πριν
http://www.flickr.com/photos/66584500@N08/8029502142/
και τώρα
http://www.flickr.com/photos/66584500@N08/8053195194/
ΤΕΛΕΙΑ Ε! το κείμενο πάνω δεξιά ήταν από την ταινία!
Συνοπτικά λοιπόν, μου είπαν ότι είναι μέσα στις προδιαγραφές και ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι. Μάλιστα την επομένη μου στείλαν και sms για να με ευχαριστήσουν που τους προτίμησα και να μου επισημάνουν ότι η επισκευή ολοκληρώθηκε με επιτυχία.
Τα συμπεράσματα δικά σας.
 
Λοιπόν αυτό με το cloud το έκανε και σε εμένα!!!
Βασικά δεν έδωσα σημασία γιατί με έτσουζε αυτό με την αυξομείωση της φωτεινότητας.

Πήραν απο το service και είπαν οτι δεν είδαν κάτι(!!!) αλλά καλού κακού άλλαξαν την πλακέτα (για το πρόβλημα της φωτεινότητας).
Μόλις έρθει θα σας πώ νέα, αν και μέχρι στιγμής η όλη προσέγγιση με έχει δυσαρεστήσει σε μεγάλο βαθμό απο όλους.

Στο μεταξύ 20 άτομα που έχουμε δεί το πρόβλημα μάλλον τρελλαθήκαμε όλοι μαζί και εκεί δεν βλέπουν τίποτα (και έχουν και ειδικό εξοπλισμο).....
Την SAMSUNG την είχα σε εκτίμηση αλλά τώρα......