Πριν απο 2 εβδομάδες περίπου αγόρασα μια νέα τηλεόραση Samsung HU7500 65 ιντσών από τα Mediamarkt. Η τηλεόραση έχει πολύ έντονα το φαινόμενο με τις αχνές κάθετες μαύρες λωρίδες (γνωστό ως banding) το οποίο εμφανίζεται όχι μόνο σε κινούμενη οριζόντια εικόνα, αλλά ακόμη και σε στατική εικόνά (π.χ. φωτογραφίες που φαίνεται ουρανός, κτλ). Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω πως αυτό το πράγμα πέρασε από τον ποιοτικό έλεγχο της Samsung.
3 μέρες μετά την αγορά της τηλεόρασης, απευθύνθηκα στο κατάστημα. Δεν είχα ικανοποιητική αντιμετώπιση, μου απάντησαν ότι δε μπορώ να αλλάξω την τηλεόραση αφού την έχω χρησιμοποιήσει (παρόλο που η απόδειξη γράφει σαφώς ότι αλλάζει σε 14 μέρες με την συσκευασία της και το ίδιο είχε πει προφορικά ο πωλητής πριν κάνει την πώληση) και μου είπαν να απευθυνθώ στη Samsung απευθείας. Το έκανα, αρχικά από το τηλέφωνο προσπαθούσαν να με πείσουν ότι το banding είναι κάτι φυσιολογικό, τελικά ήρθε τεχνικός από τη Samsung ο οποίος έβγαλε φωτογραφίες, μου είπε ότι το κάνει πολύ παραπάνω απ’ότι θα έπρεπε και ότι θα το αναφέρει άμεσα στη Samsung. Από τότε έχουν περάσει 9 μέρες από τότε που το ανέφερα και 5 από τότε που με επισκέφτηκε ο τεχνικός και δεν έχω κανένα νεότερο. Τηλεφωνώ κάθε μέρα στο call center, ο τηλεφωνητής μου λέει ότι δε ξέρει τίποτα και ότι θα με καλέσει ο προϊστάμενος μέσα σε 24 ώρες, και προφανώς δε με έχει καλέσει κανένας.
Το βασικό θέμα μου είναι ότι σήμερα εκπνέουν οι 14 μέρες που λέει η απόδειξη ότι έχω προθεσμία για αλλαγή από το κατάστημα. Αν η Samsung ευαισθητοποιηθεί να αντικαταστήσει το προϊόν, θα ήθελα να αποφύγω τη μεταφορά της στο κατάστημα (δεν είναι εύκολο να μεταφερθεί μια τηλεόραση 65 ιντσών και υπάρχει και κάποιο ρίσκο στη μεταφορά) και μάλιστα τη στιγμή που οι ίδιοι δηλώνουν ότι δε θα την αλλάξουν.
Σε κάθε περίπτωση, θα ποστάρω την απάντηση της Samsung, η οποία σε οποιαδήποτε περίπτωση πέραν της άμεσης αντικατάστασης θα σημαίνει ότι πρόκειται για απάτη ολκής.
3 μέρες μετά την αγορά της τηλεόρασης, απευθύνθηκα στο κατάστημα. Δεν είχα ικανοποιητική αντιμετώπιση, μου απάντησαν ότι δε μπορώ να αλλάξω την τηλεόραση αφού την έχω χρησιμοποιήσει (παρόλο που η απόδειξη γράφει σαφώς ότι αλλάζει σε 14 μέρες με την συσκευασία της και το ίδιο είχε πει προφορικά ο πωλητής πριν κάνει την πώληση) και μου είπαν να απευθυνθώ στη Samsung απευθείας. Το έκανα, αρχικά από το τηλέφωνο προσπαθούσαν να με πείσουν ότι το banding είναι κάτι φυσιολογικό, τελικά ήρθε τεχνικός από τη Samsung ο οποίος έβγαλε φωτογραφίες, μου είπε ότι το κάνει πολύ παραπάνω απ’ότι θα έπρεπε και ότι θα το αναφέρει άμεσα στη Samsung. Από τότε έχουν περάσει 9 μέρες από τότε που το ανέφερα και 5 από τότε που με επισκέφτηκε ο τεχνικός και δεν έχω κανένα νεότερο. Τηλεφωνώ κάθε μέρα στο call center, ο τηλεφωνητής μου λέει ότι δε ξέρει τίποτα και ότι θα με καλέσει ο προϊστάμενος μέσα σε 24 ώρες, και προφανώς δε με έχει καλέσει κανένας.
Το βασικό θέμα μου είναι ότι σήμερα εκπνέουν οι 14 μέρες που λέει η απόδειξη ότι έχω προθεσμία για αλλαγή από το κατάστημα. Αν η Samsung ευαισθητοποιηθεί να αντικαταστήσει το προϊόν, θα ήθελα να αποφύγω τη μεταφορά της στο κατάστημα (δεν είναι εύκολο να μεταφερθεί μια τηλεόραση 65 ιντσών και υπάρχει και κάποιο ρίσκο στη μεταφορά) και μάλιστα τη στιγμή που οι ίδιοι δηλώνουν ότι δε θα την αλλάξουν.
Σε κάθε περίπτωση, θα ποστάρω την απάντηση της Samsung, η οποία σε οποιαδήποτε περίπτωση πέραν της άμεσης αντικατάστασης θα σημαίνει ότι πρόκειται για απάτη ολκής.