Πρόβλημα με νέα τηλεόραση Samsung

Ald3

New member
19 September 2014
3
Πριν απο 2 εβδομάδες περίπου αγόρασα μια νέα τηλεόραση Samsung HU7500 65 ιντσών από τα Mediamarkt. Η τηλεόραση έχει πολύ έντονα το φαινόμενο με τις αχνές κάθετες μαύρες λωρίδες (γνωστό ως banding) το οποίο εμφανίζεται όχι μόνο σε κινούμενη οριζόντια εικόνα, αλλά ακόμη και σε στατική εικόνά (π.χ. φωτογραφίες που φαίνεται ουρανός, κτλ). Ειλικρινά δε μπορώ να καταλάβω πως αυτό το πράγμα πέρασε από τον ποιοτικό έλεγχο της Samsung.

3 μέρες μετά την αγορά της τηλεόρασης, απευθύνθηκα στο κατάστημα. Δεν είχα ικανοποιητική αντιμετώπιση, μου απάντησαν ότι δε μπορώ να αλλάξω την τηλεόραση αφού την έχω χρησιμοποιήσει (παρόλο που η απόδειξη γράφει σαφώς ότι αλλάζει σε 14 μέρες με την συσκευασία της και το ίδιο είχε πει προφορικά ο πωλητής πριν κάνει την πώληση) και μου είπαν να απευθυνθώ στη Samsung απευθείας. Το έκανα, αρχικά από το τηλέφωνο προσπαθούσαν να με πείσουν ότι το banding είναι κάτι φυσιολογικό, τελικά ήρθε τεχνικός από τη Samsung ο οποίος έβγαλε φωτογραφίες, μου είπε ότι το κάνει πολύ παραπάνω απ’ότι θα έπρεπε και ότι θα το αναφέρει άμεσα στη Samsung. Από τότε έχουν περάσει 9 μέρες από τότε που το ανέφερα και 5 από τότε που με επισκέφτηκε ο τεχνικός και δεν έχω κανένα νεότερο. Τηλεφωνώ κάθε μέρα στο call center, ο τηλεφωνητής μου λέει ότι δε ξέρει τίποτα και ότι θα με καλέσει ο προϊστάμενος μέσα σε 24 ώρες, και προφανώς δε με έχει καλέσει κανένας.

Το βασικό θέμα μου είναι ότι σήμερα εκπνέουν οι 14 μέρες που λέει η απόδειξη ότι έχω προθεσμία για αλλαγή από το κατάστημα. Αν η Samsung ευαισθητοποιηθεί να αντικαταστήσει το προϊόν, θα ήθελα να αποφύγω τη μεταφορά της στο κατάστημα (δεν είναι εύκολο να μεταφερθεί μια τηλεόραση 65 ιντσών και υπάρχει και κάποιο ρίσκο στη μεταφορά) και μάλιστα τη στιγμή που οι ίδιοι δηλώνουν ότι δε θα την αλλάξουν.
Σε κάθε περίπτωση, θα ποστάρω την απάντηση της Samsung, η οποία σε οποιαδήποτε περίπτωση πέραν της άμεσης αντικατάστασης θα σημαίνει ότι πρόκειται για απάτη ολκής.
 
Φίλε μου όσο προλαβαίνεις, πακετάρισέ την και πήγαινέ τη στο μαγαζί που τη πήρες. Την αφήνεις και είναι σίγουρο ( ίσως και με λίγη μανούρα, που μη διαστάσεις να τη κάνεις αν χρειαστεί ) πως θα πάρεις άλλη ή τα λεφτά σου πίσω, σε καλύπτει απόλυτα ο νόμος. Ακόμα και να μην δέχονται ( που θα δεις ότι θα υποχωρήσουν σχετικά εύκολα γιατί γνωρίζουν το νόμο ) άστη και φύγε, αλλά θα πετύχεις σίγουρα αυτό που δικαιούσαι.
Αν μπλέξεις με την samsoung, απλά αυτή τη βγάζουν καθαρή και γλιτώνουν τη διαδικασία που πρέπει να κάνουν και εσένα το πιο πιθανό έως σίγουρο είναι να σε ταλαιπωρήσει το σέρβις πολύ, και στο τέλος να μη σου δώσουν καινούργια, αλλά το πολύ πολύ να στη κατσαβιδιάσουν για να σου βάλουν άλλο πάνελ.
Σε καινούργια τηλεόραση και τόσο ακριβή, είναι κρίμα.
Φόρτωσέ τη και πήγαινε και τώρα αν μπορείς.
 
μετα την απομακρυνση από το ταμειο εφόσον σε γδάρουνε ουδεν λαθοςς αναγνωρειζετε
 
Είναι όμως και στο χέρι μας, να μην τους αφήνουμε να μας κοροϊδεύουν - εκματαλεύονται.
Αυτοί ( όπως και σχεδόν όλοι όταν δίνεται η ευκαιρία ) κοιτούν το συμφέρον τους, άγιοι δεν είναι, αλλά είπαμε και εμείς να μην είμαστε παθητικοί στην προσπάθεια εκμετάλευσης του καθενός.
 
Ακολουθεί μεγάλο ποστ, όσοι δεν έχουν χρόνο ας διαβάσουν την τελευταία παράγραφο:

Κατ’ αρχήν ευχαριστώ του φίλους για τις απαντήσεις τους. Γράφω παρακάτω τη συνέχεια και το τέλος της ιστορίας:

Όπως είχα γράψει στο αρχικό μήνυμα, έπαιρνα κάθε μέρα τη Samsung και η απάντηση ήταν ότι δε ξέρουν τίποτα και θα με πάρει ο προϊστάμενος σε 24 ώρες. Την Παρασκευή το πρωί μετά από ένα ακόμη τηλέφωνο τους πίεσα αρκετά χωρίς φυσικά κανένα αποτέλεσμα. Πήρα τηλέφωνο στο τεχνικό τμήμα και αναζήτησα τον τεχνικό που ήρθε και έβγαλε φωτογραφίες την TV. Ο άνθρωπος μου είπε ότι έστειλε το report του άμεσα και υποσχέθηκε ότι θα στείλει μια υπενθύμιση. Μετά από λίγη ώρα λοιπόν με πήρε μια κυρία για να μου πει ότι η Samsung ενδιαφέρεται για την περίπτωσή μου και θέλει να με ενημερώσει… ότι δεν έχουν κανένα νέο και πρέπει να περιμένω κι άλλο. Η συγκεκριμένη ειλικρινά μου άναψε τα λαμπάκια ειδικά όταν μετά από συνεχείς διαμαρτυρίες για την καθυστέρηση μου είπε ότι ο τεχνικός μου πρότεινε επιδιόρθωση αλλά εγώ ζήτησα αλλαγή της TV, γι’ αυτό και συνέβη η καθυστέρηση. Φυσικά πρόκειται για αισχρό ψέμα μια που ο τεχνικός δεν είπε απολύτως τίποτα τέτοιο και ούτε καν χρειάστηκε να του ζητήσω αντικατάσταση αφού ήξερε και ο ίδιος ότι το συγκεκριμένο πρόβλημα ΔΕΝ επιδιορθώνεται.

Αυτό ήταν η τελευταία σταγόνα που με βοήθησε να πάρω τη σωτήρια απόφαση να πακετάρω την TV να τη φορτώσω στο αμάξι και να την επιστρέψω στο Mediamarkt. Εκεί με περίμενε ένας απίστευτος ψυχολογικός πόλεμος που ξεκίνησε κατ’ αρχήν με πάνω από μισή ώρα αναμονή μέχρι να ασχοληθεί μαζί μας ο συγκεκριμένος πωλητής που μας πούλησε την TV. Τα πρώτα του λόγια ήταν ότι αποκλείεται να μας την αλλάξει και ότι πρέπει να απευθυνθούμε στη Samsung. Αφού βέβαια του είπαμε ότι έχουμε ήδη απευθυνθεί στη Samsung, μας είπε ότι δε μπορεί να μας την αλλάξει γιατί τι θα γίνει αν μετά αποφασίσει να μας την αλλάξει και η Samsung (!). Ακολούθησε άλλη μια ώρα με εναλλαγές μεταξύ φωνών και λογικών επιχειρημάτων εκ μέρους μας και παραλογισμών εκ μέρους του. Τελικά όταν διαπίστωσε ότι δεν πρόκειται να κάνουμε πίσω, δέχτηκε να γίνει αλλαγή της TV.

Η ιστορία δε τελείωσε εκεί δυστυχώς. Ζητήσαμε να μας ανοίξει το 2ο κομμάτι της ίδιας TV που υπήρχε διαθέσιμο στο κατάστημα πριν το πάρουμε, ώστε να δούμε αν κάνει τα ίδια. Δυστυχώς το έκανε σχεδόν στον ίδιο βαθμό με την 1η. Δε ξέρω αν υπήρχε πιθανότητα να πάρουμε τα χρήματα μας πίσω, προφανώς ο πωλητής το αρνήθηκε κατηγορηματικά, αλλά και από κουβέντα που είχα με την γ.γ. καταναλωτή το πρωί νομίζω ότι κάτι τέτοιο ήταν εξαιρετικά αμφίβολο (και θα έπρεπε να περιμένουμε τη Samsung να αποφανθεί για το αν το προϊόν ήταν προβληματικό και άρα να χάναμε την προθεσμία της αλλαγής). Τελικά μετά από επιτόπιο έλεγχο επιλέξαμε να πάρουμε την Samsung 65HU8500 η οποία ήταν και η μόνη η οποία δεν εμφάνιζε καθόλου το φαινόμενο banding – όλες οι άλλες που κοιτάξαμε, Sony, LG και άλλες Samsung το κάναν όλες, έστω και σε μικρότερο έως πολύ μικρότερο βαθμό από αυτές που αλλάξαμε. Δυστυχώς για την αγορά χρειάστηκε να πληρώσουμε και 500 ευρώ παραπάνω. Η αλήθεια είναι ότι η αρχική τιμή που είχαμε πληρώσει για την HU7500 ήταν πάρα πολύ καλή και επειδή η διαφορά στην αρχική τιμή μεταξύ 7500 και 8500 ήταν 600 ευρώ, προφανώς πήραμε σε πάρα πολύ καλή τιμή και την 8500. Αυτό όμως δεν αλλάζει το γεγονός ότι ουσιαστικά αναγκαστήκαμε να πληρώσουμε ένα σημαντικό ποσό παραπάνω από αυτό που είχαμε προϋπολογίσει.

Όλη αυτή η ιστορία είναι πραγματικά ξεφτίλα για: (από τη μικρότερη στη μεγαλύτερη ξεφτίλα):
- Όλους τους κατασκευαστές μεγάλων TV που πουλάνε εν γνώσει τους ελαττωματικά προϊόντα και μάλιστα πανάκριβα. Αν δε μπορείς να φτιάξεις μεγάλο πάνελ LCD χωρίς banding, μη το χρεώνεις 3k+. Και ακόμη χειρότερα, μη προσπαθείς να μας πείσεις ότι είναι φυσιολογικό.
- Τα mediamarkt που υποβάλουν τον κόσμο σε αυτό τον απίστευτο ψυχολογικό πόλεμο και ταλαιπωρία προκείμενου να εκπληρώσουν απλά αυτό που υπόσχονται και μάλιστα αναγράφουν με bold γράμματα στην απόδειξη αγοράς. Όταν το χρησιμοποιούν σαν επιχείρημα για να σου πουλήσουν το προϊόν είναι ωραία βέβαια.
- Τη Samsung που εν γνώσει της αφήνει να περάσει από τον ποιοτικό έλεγχο και τελικά πουλάει ένα πανάκριβο και άκρως ελαττωματικό προϊόν, αρνείται να το αλλάξει καθυστερώντας και παίζοντας κρυφτούλι και γράφει στα παλαιότερα των υποδημάτων της τον πελάτη που διαμαρτύρεται. Ντροπή σας κύριοι. Και όσο για το ότι το banding δε μπορεί να αποφευχθεί, γιατί η 8500 δε το κάνει καθόλου? Δηλαδή τα 3k+ που κοστίζει η 7500 δεν είναι αρκετά για να μη βλέπει ο καταναλωτής μαύρες λωρίδες στη οθόνη και πρέπει να πληρώσουμε κι άλλα?

Κλείνοντας και αφού ζητήσω συγγνώμη για το μεγάλο ποστ, θα ήθελα να δώσω δύο συμβουλές στους αναγνώστες: α) μείνετε μακριά σε κάθε περίπτωση από την Samsung 65HU7500 (το μεγάλο πρόβλημα με το banding εστιάζεται στις 65 ίντσες, τα άλλα μοντέλα της σειράς το κάνουν μεν αλλά σε πολύ μικρότερο βαθμό). β) εάν αγοράσετε κάποιο ελαττωματικό προϊόν εξασκείστε το δικαίωμα της αλλαγής στο κατάστημα, μην περιμένετε να ευαισθητοποιηθεί η εταιρεία και σε καμία περίπτωση μην υποκύψετε στον ψυχολογικό πόλεμο που θα σας κάνουν. Εάν επιμένετε, είναι σίγουρο ότι τελικά θα σας το αλλάξουν.
 
Ald3, μια χαρά το χειρίστηκες. Έχω πει ότι δεν πρέπει να χαρίζουμε κάστανα γιατί μετά εμείς ρυθμίζουμε την αγορά. Οι εταιρίες δυστυχώς, πλην ελάχιστων περιπτώσεων, κοιτάνε να πουλήσουν και ο όρος after sales support είναι πλέον άγνωστος. Τέλος καλό όλα καλά, καλές θεάσεις. Μετά την θύελλα επήλθε η ηρεμία κι ελπίζω η νέα σου tv να σε αποζημιώσει για την ταλαιπωρία.
 
Θα επαναλαβω


αυτο που εγραψα, εταιρεις με πωλησεις δισεκατομμυριων και το MEDIA και η SAMSUNG γινονται κυριολεκτικα ξεφτιλα για περιπτωσεις που συμβαινουν αρκετα σπανια.

Βαζουν στην αγχονη την υπολειψη τους για ποσα που αντιστοιχουν σε πενταροδεκαρες για αυτους.

Φυσικα δε φταιν αυτοι αλλα ο ηλιθιος ελληναρας με τη καταναλωτικη αγνοια και ηλιθιοτητα του!



Καλα τους ξηγηθηκες, ευγε!
 
Το DOA έχει να κάνει καθαρά με το κατάστημα που σου πούλησε την τηλεόραση. Η μαμά εταιρεία επιστρατεύεται μετά την πάροδο ισχύος του και ουσιαστικά με την χρήση της εγγύησης. Δεν έπρεπε κάν από την αρχή να ανακατευοσουν με το service. Θα γλίτωνες πολύ κόπο και ταλαιπωρία.
 
Το DOA έχει να κάνει καθαρά με το κατάστημα που σου πούλησε την τηλεόραση. Η μαμά εταιρεία επιστρατεύεται μετά την πάροδο ισχύος του και ουσιαστικά με την χρήση της εγγύησης. Δεν έπρεπε κάν από την αρχή να ανακατευοσουν με το service. Θα γλίτωνες πολύ κόπο και ταλαιπωρία.
Έτσι ακριβώς είναι.
Επίσης είσαι πολύ τυχερός φίλε Ald3 που δέχτηκε το κατάστημα να τη πάρει πίσω και να σου δώσει άλλη, μετά από κάποια μικρή ταλαιπωρία.
Όπως είχες γράψει στο πρώτο ποστ στις 19/9 έληξε το DOA ( κακώς το άφησες τόσο και πολύ πολύ κακώς και αυτοί σου είχαν πει ότι δε τη παίρνουν πίσω ενώ όσο ίσχυε το DOA ) οπότε έστω και με δόλο είχαν καταφέρει αν ήθελαν να σου αρνηθούν το δικαίωμα που είχες πια χάσει. Εξαιτίας τους βέβαια και με δόλο από μεριά τους, αλλά αν ήθελαν μπορούσαν να αρνηθούν την αλλαγή χωρίς καμία συνέπεια, εκτός και αν μπορούσες να αποδείξεις την κοροϊδία τους , αλλά δύσκολο.
Ευτυχώς ξεμπέρδεψες μάλλον με μικρό κόστος , γιατί όταν μπλέκεις με το σέρβις της εταιρείας, κατά 99% όταν είσαι σε DOA το πάνε λαόυ λάου να λήξει και μετά ασχολούνται μαζί σου και ό λόγος μη τυχόν και πας σε άλλη εταιρεία - άλλη μάρκα τηλεόρασης και χαθεί η πώληση ή μήπως τυχόν βαρεθείς να περιμένεις , οπότε διπλό και τριπλό το καλό για αυτούς... έστι νομίζουν οι περισσότεροι << έξυπνοι >> εδώ στην Ελλάδα.
Φίλε Ald3 με γειά η νέα σου πια τηλεόραση και ελπίζω και εύχομαι τούτη να σου είναι καλοθέατη και απροβλημάτιστη!
 
Last edited:
Όπως είχες γράψει στο πρώτο ποστ στις 19/9 έληξε το DOA ( κακώς το άφησες τόσο και πολύ πολύ κακώς και αυτοί σου είχαν πει ότι δε τη παίρνουν πίσω ενώ όσο ίσχυε το DOA ) οπότε έστω και με δόλο είχαν καταφέρει αν ήθελαν να σου αρνηθούν το δικαίωμα που είχες πια χάσει.

Φίλε Leonid ευχαριστώ για τις ευχές. Η ιστορία αυτή έγινε στις 19/9, δηλαδή τελευταία μέρα πριν λήξει. Είμαι κάτι παραπάνω από σίγουρος ότι εάν είχε λήξει η περίοδος των 14 ημέρων δεν υπήρχε ούτε μια περίπτωση στο εκατομμύριο να μου την αλλάξουν - αυτή άλλωστε ήταν και η τακτική τους όταν μου έλεγαν να περιμένω να δω τι θα πει η Samsung. Πιθανότατα έχεις δίκιο για τη Samsung και το γεγονός ότι το πηγαίναν λάου-λάου μήπως και την αλλάξω στο κατάστημα - αυτό όμως δε τους κάνει λιγότερο απαράδεκτους.
 
Χαιρετω ολη την παρεα...ειμαι νεος στο φορουμ (και νομιζω θα με βλεπετε συχνα). Το παρον topic εγινε αφορμη για να εγγραφω , αφου αντιμετωπισα ΑΚΡΙΒΩΣ την ιδια (και χειροτερη) περιπτωση με το ιδιο μοντελο HU7500 και ταλαιπωρηθηκα 40 μερες μεχρι να βρω ακρη. Η ιστορια του Ald ακουστηκε σαν πιστο αντιγραφο της δικής μου περιπτωσης. Ακριβως το ιδιο μοντελο , ιδιο προβλημα , ιδια αντιμετωπιση απο την Samsung (οπου μου λεγανε μπαρουφες)

Ενω εξαντλησα ολα μου τα αποθεματα διαπραγματευτικης πιεσης , ενεργειας και ευγενειας (δεν ειμαι απο τους ανθρωπους που παιρνουν τηλεφωνο και φωναζουν) καταφερα μετα απο 40 μερες να παρω RMA για αντικατασταση της οθονης.

Οπως και ο OP ετσι και εγω πηρα αποφαση να παω στην HU8500 ...αν και δεν ειμαι οπαδος των Curved , εχω να πω πως το ολο θεμα μου βγηκε σε καλο και η νεα τηλεοραση ειναι απλα αποκοσμη.

Εν'κατακλειδι: Να μοιραστω καποια πραγματα που εμαθα στις 40 αυτες μερες
-Αν αντιμετωπισετε προβλημα με καινουριο προιον ΑΠΕΥΘΥΝΘΕΙΤΕ ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ στο καταστημα αγορας. Το καταστημα εχει την νομικη ευθυνη απεναντι σας και οχι η αντιπροσωπεια.
-(SOS)Να ξερετε (βαση συνηγορου καταναλωτη) το DOA δεν ειναι νομικα κατωχειρομενο απο την ΕΕ. Δηλαδη , η ΕΕ υποχρεωνει την εταιρια να επισκευασει ενα προιον και ΟΧΙ να προσφερει αντικατασταση. Το οριο αντικαταστασης οριζεται ελευθερα απο τον εκαστοτε κατασκευαση ή το καταστημα.
-Oταν μια υποθεση παει προς DOA/Aντικατασταση , η τεχνικη εκυπηρετηση θα προσπαθησει να ροκανισει οσο πιο πολυ χρονο μπορει ωστε ψυχολογικα να σας οδηγησει σε αποδοχη επισκευης. Μην πτοηθειτε απο τις παπατζες που θα σας πουν (πηγαν να με πεισουν πως η TV μου λειτουργουσε σωστα)
-Oταν αγοραζετε νεο προιον , κρατατε για ενα μηνα τουλαχιστον ολα τα υλικα συσκευασιας. Ακομη και τα ναυλον. Χωρις αυτα εξανεμιζεται.
-Αν σας παρουν την συσκευη για τεχνικο ελεγχο "πριν εγκρινουν αντικατασταση" (την οποια εχετε δηλωσει εξ'αρχης) μην δεχθειτε να την επιστρεψουν πισω και μην την παραλαβετε. Απο την στιγμη που σας παρουν την συσκευη , το παιχνιδι ειναι στα χερια σας.

Παραυτα , αυτο δεν σημαινει πως οι Samsung και συγκεκριμενα η HU7500 δεν ειναι καλα μοντελα. Ισα-ισα ειναι εξαιρετικα μηχανηματα υψηλης αποδοσης και αισθητικης αλλα οι εταιριες εχουν την κακη πολιτικη να εξαντλουν τον πελατη πριν του δωσουν αυτο που δικαιουται.
Καλως σας βρηκα
 
Ευτυχώς που διαβάζω το forum αρκετά συχνά. Ήταν να αγοράσω αυτή την τηλεόραση 55hu7500 αλλα εννοείται πως δεν πρόκειται τωρα! Τελος έβγαλα αλλο ένα σημαντικό συμπέρασμα: ακριβα προϊόντα όπως οι τηλεορασεις πρεπει να αγοράζονται μόνο απο μεγάλα καταστήματα που, έστω κ μετα απο πίεση, δέχονται αλλαγές κ αντικαταστασεις. Κ αν γινεται να την βλέπεις κ ελεγχεις επιτοπου!
Αντε να την επαιρνες απο καποιο ηλεκτρονικό κατάστημα! Τζοκερ ειναι, κ αν σου κάτσει;
Να στε καλα παιδια.
 
Last edited: