Πρόβλημα με Samsung από Technixx

Dinos80 καλώς ήρθες και ελπίζω να μείνεις κοντά μας, το σωστό είναι να βάλεις στην υπογραφή σου την επωνυμία του καταστήματος (αν είναι δικό σου)

@ Kacey σε ένα θέμα που το πρόβλημα είναι αλουνού κατάφερες να εμπλακείς σε προσωπική αντιπαράθεση με άλλο μέλος. Άσχετα με το ποιος έχει δίκιο οι καβγάδες δεν έχουν θέση εδώ και ούτε θα κάνουμε δικαστήριο για το ποιος έχει δίκιο ή άδικο.

Όσο αφορά τη συμμετοχή στο Φόρουμ όποιος παραβιάζει τους κανονισμούς (ειδικά κατ' επανάληψη) τιμωρείται. Η συμπεριφορά και τον δυο είναι απαράδεκτη, τώρα πρέπει να το ξεχάσουμε ή να ψάξουμε ποιος το άρχισε ή ποιος το συνεχίζει.

Παρακαλώ για τελευταία φορά το θέμα να λήξη εδώ.
 
χαιρετω το forum για πρωτη φορα....

η δική μου οδυσσεια ξεκινα σημερα με την αποστολη τησ καινουργιασ μου samsung32M86 στην technixx.
'ολα αρχισαν το βραδυ τησ κυριακης που γυρισα από το ΣΚ και ανοιξα να δω τα αθλητικα. η τηλεοραση σβηνει και αναβει απο μονη της μετα απο 10 λεπτα λειτουργειας. σεληνιαστηκε!!!! το καλυτερο ειναι οτι ακομα και αν την κλεισω αναβει απο μόνη της!!!!

δοκιμασα να βγαλω τις μπαταριες απο το τηλεκοντρολ μηπως εχει κολλησει το κουμπι on/off αλλα τιποτα συνεχιζει τα ανοιξε - κλεισε...
επικοινωνησα με την εταιρια και πρεπει να στειλω την TV απο κομοτηνη που μενω θεσσαλονικη...

πηρα και την service-one η οποια με το που ακουσε technixx μονο που δεν μου το εκλεισε!!!

το τραγικο ειναι οτι μολισ αγορασα dvd player samsung και το εφερα σπιτι το βραδυ της κυριακησ χωρις καν να προλαβω να το συνδεσω χαλασε η τηλεοραση!!! λετε να μην τα πανε καλα και να μου μουτρωσε????
 
χαιρετω το forum για πρωτη φορα....

η δική μου οδυσσεια ξεκινα σημερα με την αποστολη τησ καινουργιασ μου samsung32M86 στην technixx.
'ολα αρχισαν το βραδυ τησ κυριακης που γυρισα από το ΣΚ και ανοιξα να δω τα αθλητικα. η τηλεοραση σβηνει και αναβει απο μονη της μετα απο 10 λεπτα λειτουργειας. σεληνιαστηκε!!!! το καλυτερο ειναι οτι ακομα και αν την κλεισω αναβει απο μόνη της!!!!

δοκιμασα να βγαλω τις μπαταριες απο το τηλεκοντρολ μηπως εχει κολλησει το κουμπι on/off αλλα τιποτα συνεχιζει τα ανοιξε - κλεισε...
επικοινωνησα με την εταιρια και πρεπει να στειλω την TV απο κομοτηνη που μενω θεσσαλονικη...

πηρα και την service-one η οποια με το που ακουσε technixx μονο που δεν μου το εκλεισε!!!

το τραγικο ειναι οτι μολισ αγορασα dvd player samsung και το εφερα σπιτι το βραδυ της κυριακησ χωρις καν να προλαβω να το συνδεσω χαλασε η τηλεοραση!!! λετε να μην τα πανε καλα και να μου μουτρωσε????

Φίλε καλώς ήρθες,

και σου εύχομαι ταχεία επίλυση όποιο και αν είναι τελικά το πρόβλημα.

Σε παρακαλώ άνοιξε ένα νέο θέμα με τη συνέχεια ......
αλήθεια πόσο καιρό είχες την tv πριν τα δυσάρεστα
 
ημερομηνια αγορας 20 - 9 - 2007...

γνωριζει κανεις παρομοιο περιστατικο βλαβης;
 
μπορει καποιος να μου δωσει μια λογική εξηγηση στο παρακάτω;

επικοινωνώ με την εταιρία και την ρωτάω:
- την τηλεοραση που θα την στείλετε στο εξωτερικό ή σε εξουσιοδωτημενο συνεργάτη στην ελλάδα;
-δεν το γνωρίζω .....επικοινωνιστε με τους τεχνικούς...
- τεχνικοί δεν το γνωρίζω.... επικοινωνίστε με την αποθηκη
- μπορείτε να με συνδεσετε μετην αποθήκη;
-μισο λεπτο....εεεεε....εεεε....οταν ερθεί η τβ εδω την δίνουμε στην αποθηκη που είναι υπευθηνη για το σερβις και τοτε μπορώ να σας πω που θα την στείλουν αυτοί.....
 
@ DINOS80

Κοιτα τωρα να δεις και την δικια μου θεση. Ο νομος μου δινει καποια δικαιωματα. Εσυ ως επιχειρηματιας εισαι υποχρεωμενος να λειτουργεις βασει του νομου. Ολα τα υπολοιπα εμενα δεν με ενδιαφερουν. Εγω ζητησα αυτα που μου προσφερει ο νομος. Και για να σε προλαβω, και εγω επιχειρηση εχω και μαλιστα δουλευω με κερδος 2.5% (οχι ηλεκτρονικα φυσικα, αλλα κατι που ευτυχως πουλαει πολυ - γιατι αλλιως...). Οποτε ξερω απο στραβους πελατες, παραλογες ή λογικες απαιτησεις κλπ κλπ. Κατανοηση πρεπει και θα υπαρχει, αλλα αυτο που γινεται εις βαρος του καταναλωτη σε ολους τους τομεις του εμποριου στην Ελλαδα ειναι ΑΣΤΕΙΟ.


@Κρυωνάς Νίκος

Οταν βγαινει ο κυριος τεχνικος και (σε αλλο τοπικ) μας αποκαλει τρελους, ενω σε αυτο παει να μας βγαλει ασχετους και μας αποκαλει ημιμαθεις ενω παραλληλα δεν ξερει τι να απαντησει σε αυτα που ρωταω, τοτε θιγομαι προσωπικα. Εγω τουλαχιστον οτι εχω να πω το λεω δημοσια (και για αυτο μου γινεται και συσταση?) ενω εκεινος το παιζει κυριος εδω μεσα ενω στελνει πμ με μπινελικια. Τι να πω, οπως νομιζετε.
 
Σε ευχαριστω για το καλοσορισμα κ.Κρυωνα το καταστημα ειναι δικο μου και ανήκω στην αλυσιδα ΣΕΗΟΣ-EURONICS απλα δεν το ανεφερα γιατι δεν θα ηθελα να ακουστει σαν κατι απο διαφημιση .Μεσα απο το site πιστευω εχω και να διευρυνω της γνωσεις μου σαν επαγγελματιας και να βλεπω τα προβληματα καθημερινης τρελας που αντιμετωπιζουν αρκετοι για να βελτιωνομαι και εγω στην δουλεια μου .
Φίλε Kacey ειμαι με το μερος σου και οχι απεναντι σου απλα δεν ειχα προθεση να δικαιολογησω προσωπα και καταστασεις αλλα να κανω και μια αναφορα στο συστημα απο μεσα για ενημερωση γιατι τα ιδια τραβαμε και εμεις με τις εταιρειες και εχω παρα πολλες ιστοριες να πω και για κραυγαλέες μαρκες τοις οποιες την παρα εχουν θεοποιησει καποιοι απλα δεν μπαινω στον κόπο γιατι δεν ξερω αν ειναι δεοντολογικα σωστο με την υποσταση και αυτου που θελει να παρέχει το avclub . Απλα και ο κυριος τεχνικος που αναφερεις ,αφηνοντας στν ακρη την προσωπικη σας κόντρα , εχει και σε καποια σημεια δικιο αλλα πρεπει και ο πελατησ να εχει και σωστη ενημερωση απο τα service για το τι συμβαινει και να μην ταλαιπωρειται για μακροχρονια διαστηματα .Οι ευθυνες πρεπει να αναλαμβανονται απο ολους και σιγουρα να μην ειναι ο πελάτης ερμαιο διαφορων δυσλειτουργειων γιατι πληρωνει και καλα κανει και εχει και τις απαιτησεις του
 
Οπως σου ειπα, εχω και εγω επιχειρηση και ξερω απο πρωτο χερι για στραβωμενους πελατες κλπ κλπ. Αλλα οχι να μου λενε "η αντιπροσωπεια δεν εχει υποχρεωση να σου πει ποιο ηταν το προβλημα και τι επιδιορθωσε", ή να μας αποκαλει ημιμαθεις επειδη δεν τον βελευουν αυτα τα οσα ξερουμε.

Στο θεμα μας

nikosmelt

Για τσεκαρε ωρες λειτουργιας της αντικαταστατριας...