Πρόβλημα με Samsung D 900i

mpompas

New member
30 January 2009
16
:violent-smiley-030: Πριν 1χρόνο αγόρασα το Samsung D 900i. Από τους 2 κιόλας πρώτους μήνες άρχισε να μου κάνει σκασιματάκια στο χρώμα, ειδικά γύρω-γύρω από το τιτάνιο. αλλά και αλλού. Ε, στην αρχή δεν έδωσα σημασία, αλλά σιγά-σιγά αυτό άρχισε να ξεφλουδίζει τελείως και σήμερα να έχει σχεδόν μαυρίσει, και να έχει ξεφλουδίσει το χρώμα σχεδόν στο σύνολο του. Το έστειλα στην αντιπροσωπεία για serves, (να πω ότι είναι μέσα στην εγγύηση για ένα χρόνο ακόμα), και οι κύριοι αυτοί απαίτησαν να τους πληρώσω 31,54 +φπα για την επισκευή του, αδιαφορώντας για το ότι είναι στην εγγύηση ακόμα, και λέγοντάς μου ότι είναι από κακή χρήση δικιά μου. Για άλλη μια φορά εδώ φαίνεται σε ποια χώρα ζούμε και πως αντιμετωπίζετε ο αυτόχθωv ιθαγενής Έλληνας καταναλωτής, από Εταιρείες σαν την υποτιθέμενη μεγάλη και τρανή SAMSUNG. Να πω ότι το τηλέφωνο όχι απλώς δεν το κακομεταχειρίστηκα αλλά φαίνεται ολοκάθαρα ότι είναι αστοχία της εταιρείας στο βάψιμο, ίσως ´´ψήσιμο´´ του χρώματος. Η εταιρεία πάντως συν τοις άλλοις με κορόιδευε επί δύο μέρες λέγοντάς μου ότι θα με έπαιρνε τηλέφωνο κάποιος υπεύθυνος να με ενημερώσει και φυσικά μόνο μετά από αλλεπάλληλα τηλεφωνήματα δικά μου, με πήρανε τηλέφωνο και μου είπανε όλα αυτά τα απαράδεκτα, μη δεχόμενοι ούτε τους όρους τις εγγύησης τους.
Θα ήθελα να μάθω εάν και άλλοι είχατε το ίδιο πρόβλημα με αυτό το τηλέφωνο και με το απαράδεκτο serves της απαράδεκτης αυτής εταιρείας.
Να πω δε ότι σε ένα πρόβλημα που είχα με κινητό τηλ. Της Εταιρείας LG η εμπειρία μου ήταν τελείως διαφορετική. Οι άνθρωποι στείλανε αμέσως κούριερ στο σπίτι μου ημέρα Παρασκευή ήτανε, και το στείλανε για επισκευή στην Θεσ/νίκη, (εγώ μένω Αθήνα) και μάλιστα αεροπορικώς από ότι είδα στο δελτίο αποστολής και μου το επιστρέψανε Τρίτη μεσημέρι επιδιορθωμένο. Και μάλιστα το εκπληκτικό μετά από 5ημέρες με πήρανε τηλέφωνο για να με ρωτήσουνε εάν είναι όλα ok με το τηλέφωνο, και αν έμεινα ευχαριστημένος από το serves!!!!!!!! Και όλα αυτά χωρίς να πληρώσω ούτε ένα-1 !!!!!
Ε, τι μπορώ να πω για αυτό το serves της LG. Για μένα ήταν μια πρωτόγνωρη ευχάριστη εμπειρία και μάλιστα για Ελλάδα. Ενώ για την Samsung θα έχω να θυμάμαι τα χειρότερα. Και μάλιστα άλλη φορά μακριά πολύ μακριά από αγορά προϊόντων SAMSUNG.
 
Last edited:
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ SAMSUNG D 900i

Δεν πειραζει αυτοι χανουν.
Δεν εχουν καταλαβει οτι ενα δυσαρεστημενος πελατης ειδικα οταν εχει κραυγαλεο δικιο και το φωναζει σημαινει εκατονταδες μη υποψηφιες αγορες μιας εταιριας και των προιοντων της.

Δυστυχως ειναι φαινομενο των περισσοτερων εταιριων με ελαχιστες εξαιρεσεις.

Παρομοια αντιμετωπιση ειχα με το service της Canon, που δεν χρειαζεται να το αναλυσω.
 
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ SAMSUNG D 900i

Δεν πειραζει αυτοι χανουν.
Δεν εχουν καταλαβει οτι ενα δυσαρεστημενος πελατης ειδικα οταν εχει κραυγαλεο δικιο και το φωναζει σημαινει εκατονταδες μη υποψηφιες αγορες μιας εταιριας και των προιοντων της.

Δυστυχως ειναι φαινομενο των περισσοτερων εταιριων με ελαχιστες εξαιρεσεις.

Παρομοια αντιμετωπιση ειχα με το service της Canon, που δεν χρειαζεται να το αναλυσω.
-bye-Φίλε μου έτσι είναι και συμφωνώ απόλυτα μαζί σου.Και για ρίξε και μια ματιά στο από κάτω.
 
Re: ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΜΕ SAMSUNG D 900i

:violent-smiley-030:Παιδιά να πω ότι σήμερα ήταν επιτέλους έτοιμο το τηλέφωνο μου. Μετά από 11μέρες!!!!!! Και να φανταστείτε ότι το τηλέφωνο πήγε για service από την Γλυφάδα στο Γέρακα!!! Και φυσικά χωρίς να μου το επιδιορθώσουνε, αφού απαιτούσανε να τους καταβάλω 31,54 +ΦΠΑ, αγνοώντας ότι το τηλέφωνό μου είχε ένα χρόνο ακόμα εγγύηση!!! Και ρίχνοντας σε εμένα τα βάρη με την κατηγορία της πολύ γενικής και αφηρημένης έτσι, έννοιας ‛’της κακομεταχείρισης’’. Ίσως οι κύριοι της σοβαρής αυτής Εταιρείας SAMSUNG καλομεταχείριση, να εννοούν το γεγονός πως όταν χτυπάει το τηλέφωνο δεν θα πρέπει εμείς να το σηκώνουμε γιατί μπορεί με τις επαφές των δαχτύλων μας να φθαρεί. Ρε μπας και αυτό το μοντέλο το πουλάγανε για κόσμημα και εγώ δεν κατάλαβα καλά; Πάντως ήθελα να ήξερα, δεν ντραπήκανε να μου το κρατήσουνε σχεδόν 2 Εβδομάδες και να μου το γυρίσουνε πίσω χωρίς να το φτιάξουνε για 31,54 . Και ξαναθυμίζω καίτοι ήτανε μέσα στη εγγύηση για 1χρόνο ακόμα. Επίσης ξέρετε τι σκέφτομαι. Ότι αφού για μένα το κόστος ήτανε μόνο 31,54 , σκεφτείτε για αυτούς πόσο θα ήτανε; Για την Περίφημη Εταιρεία SAMSUNG εννοώ. 3 , να πω 5 , Ε! δεν νομίζω και παραπάνω.
Τα συμπεράσματα φίλοι μου δικά σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ ΛΟΙΠΟΝ ΤΙ ΑΓΟΡΑΖΟΥΜΕ ΚΑΙ
ΚΥΡΙΩΣ ΓΙΑ ΤΟ ΤΙ ΥΠΟΣΤΙΡΙΞΗ (SERVICE) ΑΠΟ ΠΙΣΩ ΕΧΟΥΜΕ.
ΠΑΝΤΩΣ ΟΧΙ ΤΥΠΟΥ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ SAMSUNG.
 
Last edited: