Προβλημα με τις στροφες σε πικ απ

qazx88

New member
27 March 2011
4
Γεια σε ολους,το προβλημα μου ειναι το εξης..πηρα την αποφαση να φτιαξω το παλιο πικ απ του πατερα μου (kenwood kd-1033) που ηθελε αλλαγη υμαντα και βελονας τα οποια και αλλαξα.Αφου επαιξε το πικ απ καποιους δισκους για πεντε,εξι ωρες χωρις κανενα προβλημα μετα αρχισαν να πεφτουν οι στροφες μεχρι που σταματησε εντελως να γυρναει το πλατο.Απο εκεινη την στιγμη ολους τους δισκους τους παιζει αργα.Επειδη ειμαι εντελως ασχετος με τα πικ απ θα ηθελα την βοηθεια σας μηπως και βγαλω καποια ακρη.
Ο υμαντας ειναι περασμενος σωστα,το εχω τσεκαρει τρεις φορες και ο διακοπτης ειναι γυρισμενος στις 33 στροφες.Τι μπορει να φταιει κατα την γνωμη σας?

Ευχαριστω ολους προκαταβολικα.
 
καλημερα. δε ξερω πιο ειναι το πηγαδι φιλε μου, αλλα λαδι εβαλα στο μοτερ κατω χαμηλα και στην τρυπα που εχει το πλατο για να κουμπωνει στον άξονα. το πλατο μονο του χωρις υμαντα αν το γυρισεις με το χερι πρεπει να γυρναει ελευθερα η σφιχτα? γιατι εγω σαν σφιχτο το βλεπω.
 
Last edited by a moderator:
Εκει στον αξονα που λες σωστα εβαλες λαδι. Το θεμα ειναι οτι επρεπε να γυρναει ανετα χωρις καμια δυσκολια το πλατο. Αν ειναι σφικτο τοτε υπαρχει θεμα εκει.
 
Πιθανον εαν το πικαπ δεν χρησιμοποιειτο για καιρο,το λαδι να επηξε και εμποδιζει τον αξονα να γυρνα ελευθερα στο πηγαδι.
Το πηγαδι ειναι το μερος του πικαπ μεσα στο οποιο ειναι τοποθετημενος ο αξονας.
Καλο θα ηταν να τον αφαιρεσεις,να τον καθαρισεις τοσο αυτον οσο και το πηγαδι και να βαλεις καινουργιο λαδι.
Για τον καθαρισμο χρησιμοποιησε ισοπροπυλικη αλκοολη η αλκοολ.
Επισης καθαρισε το pulley του μοτερ(το κομματι πανω στο οποιο πιανει ο ιμαντας με το ιδιο αλκοολ.
Τελος,χωρις πλατω και ιμαντα,ελεξε αν το μοτερ εχει αρκετη δυναμη στην περιστροφη του.Μπορεις να το ελεξεις προσπαθωντας να σταματησεις το μοτερ ενω γυρνα.Δεν πρεπει να σταματα πολυ ευκολα.
Αν σταματα πολυ ευκολα,ισως να υπαρχει καποιο προβλημα στο τροφοδοτικο,που δεν πρεπει να ειναι και πολυ πολυπλοκο.Ισως καποιος πυκνωτης να εχει προβλημα.
 
Κοιταξε επισης αν το πλατω τριβεται καπου κατα την κινηση του.Αυτο μαλλον θα προκαλουσε και καποιο θορυβο,αλλα ειναι μια πιθανοτητα.

Κατι ακομη,παλι χωρις ιμαντα και πλατω,και χωρις να ξεκινησεις το μοτερ,δοκιμασε να γυρισεις το μοτερ με το χερι.Αν αντιστεκεται πολυ τοτε ισως χρειαζεται καθαρισμο,συνηθως στο σημειο οπου φαινεται ο αξονας του.Και εκει ειναι σημειο οπου τα λαδια πηζουν,η μαζευονται ακαθαρσιες που ενοχλουν την ομαλη και ελευθερη κινηση του μοτερ.
Δεν θυμαμαι τωρα αν στο πλαι του πηγαδιου υπαρχει μια βιδα.Αν ναι,σιγουρεψου οτι δεν ειναι πολυ σφικτη.
Αυτο μπορεις να το δεις,σηκωνοντας το σασι του πικαπ απο μπροστα,η,ανοιγοντας το πικαπ απο κατω.
Προσεκτικα και χωρις φις στην πριζα :smile:
 
Last edited:
ενταξει, λυθηκε το προβλημα, ευχαρισω πολυ. εβαλα λαδι στον αξονα και τωρα γυριζει ελευθερα. κατι αλλο που χρειαζομαι τη βοηθεια σας. οταν εβαλα τη βελονα κουνηθηκε η κεφαλη προς τα πισω (εβαλα κιεγω δυναμη λες και κρεμοτανε η ζωη μου απτη βελονα). την εφερα μπροστα αλλα δεν ειμαι σηγουρος οτι ειναι στη σωστη θεση. βρηκα απτο manual αυτα.. "effective arm length 215mm" και "over-hang 9.5mm" ποιες ειναι αυτες οι αποστασεις και απο ποια σημεια πρεπει να μετρησω για να δω αν ειμαι σωστα?
 
Δες αυτο.

Στο effective length περιλαμβανεται και το overhang.

Στην περιπτωση σου,η αποσταση μεταξυ ακιδας της βελονας και του αξωνα πανω στον οποιο κινειται ο βραχιωνας,πρεπει να ειναι 215mm.

Προσεξε,η κεφαλη να ειναι τετραγωνισμενη μεσα στο κελυφος του βραχιωνα.

Οταν εισαι σιγουρος οτι η θεση της ειναι σωστη,σφιξε τις βιδες καλα,οχι υπερβολικα.
 
Last edited:
ευχαριστω πολυ φιλε μου! το εφτιαξα κιολας. 1μμ διαφορα ειχα, ειμουν πιο μακρια. αποτι διβασα υπαρχει καπιος δισκος για να γινει πιο σωστα το κεντραρισμα!? αν ναι που μπορω να βρω?
 
Re: Απάντηση: Προβλημα με τις στροφες σε πικ απ

ευχαριστω πολυ φιλε μου! το εφτιαξα κιολας. 1μμ διαφορα ειχα, ειμουν πιο μακρια. αποτι διβασα υπαρχει καπιος δισκος για να γινει πιο σωστα το κεντραρισμα!? αν ναι που μπορω να βρω?

Μπορεις να τυπωσεις απο εδω http://www.vinylengine.com/ ενα προτρακτωρα που θα σου ειναι χρησιμος.

Αν ομως τωρα εισαι σωστος,μπορεις να κανεις κατι αλλο.

Βγαλε το κελυφος με την κεφαλη και μετρησε την αποσταση απο την ακιδα της βελονας μεχρι το πισω μερος του κελυφους,εκει που ακουμπα στον βραχιωνα.Αυτη η αποσταση πρεπει να ειναι γυρω στα 50mm.Αυτη η αποσταση πρεπει να τηρειται παντα,καθε φορα που θα αλλαζεις η θα ρυθμιζεις κεφαλες στον βραχιωνα σου.