Πρόβλημα με το iPhone

panosxgr

Supreme Member
24 June 2006
8,604
Πριν από μία εβδομάδα είμαι κι εγώ ένας ευτυχής κάτοχος ενός iPhone 8GB. Το τηλέφωνο αγοράστηκε σαν σκέτη συσκευή από κατάστημα της Cosmote κι έτσι δεν μπήκα σε κάποιο από τα προγράμματα που δίνει, αλλά κράτησα το δικό μου που είχα πριν.

Έκανα κανονικά upgrade το firmware κι ενεργοποίησα την συσκευή μέσω των iTunes. Μέχρι εδώ όλα καλά.

Πάμε τώρα στο πρόβλημα που αντιμετωπίζω:
Το τηλέφωνο δείχνει κανονικά συνδεδεμένο στο δίκτυο της Cosmote. Αν πάρω κάπου τηλέφωνο, μετά από λίγο, κατά την διάρκεια της συνομιλίας μας, η γραμμή πέφτει και το τηλέφωνο δεν μπορεί να ξανατηλεφωνήσει ούτε και να δεχθεί άλλη κλήση, παρόλο που δείχνει να έχει σήμα κανονικά. Κι αν προσπαθήσει να μου τηλεφωνήσει κάποιος, του δείχνει ότι είμαι απενεργοποιημένος. Το κλείνω και το ξανανοίγω, μερικές φορές δουλεύει πάλι, άλλες πάλι όχι και μου κάνει ξανά τα ίδια.

Τηλεφώνησα στην Cosmote, τους είπα το πρόβλημά μου και το μόνο που μπορούσαν να υποθέσουν είναι ότι μπορεί να χάνει το 3G σήμα στην περιοχή μου, για αυτό λέει πέφτει η γραμμή. Αλλά δεν μου συμβαίνει μόνο σε μια συγκεκριμένη περιοχή, αλλά παντού και σχεδόν πάντα!!!!!

Έτοιμος είμαι να το σπάσω το ρημάδι! :violent-smiley-030:

Για πείτε βρε παιδιά τι μπορεί να συμβαίνει????? :AFADF0:
 
Δηλαδή έχει πρόβλημα η συσκευή κι όχι ότι είναι θέμα παρόχου, έτσι λέτε?
 
2 φορές το έχω κάνει ήδη restore και μου κάνει πάλι τα ίδια! Δοκίμασα και την κάρτα της γυναίκας μου, που είναι της Vodafone και κάνει κι εκεί τα ίδια. Τείνω να πιστέψω ότι είναι 99% πρόβλημα της συσκευής...
Έχει ακριβώς 10 ημέρες από τότε που το αγόρασα (σαν συσκευή κι όχι σε κάποιο πρόγραμμα). Θα μου το αλλάξουν λέτε με καινούριο τουλάχιστον?? Το έχω κόψει και τιμολόγιο.
 
2 φορές το έχω κάνει ήδη restore και μου κάνει πάλι τα ίδια! Δοκίμασα και την κάρτα της γυναίκας μου, που είναι της Vodafone και κάνει κι εκεί τα ίδια. Τείνω να πιστέψω ότι είναι 99% πρόβλημα της συσκευής...
Έχει ακριβώς 10 ημέρες από τότε που το αγόρασα (σαν συσκευή κι όχι σε κάποιο πρόγραμμα). Θα μου το αλλάξουν λέτε με καινούριο τουλάχιστον?? Το έχω κόψει και τιμολόγιο.

Ναι διότι τουλάχιστον για την Vodafone που ξέρω, δεν ανοίγονται οι συσκευές παρά αναβαθμίζονται μόνο μέσω Fιrmware και αν διαπιστωθεί βλάβη στέλνονται στη μαμά Apple και εσύ παίρνεις καινούργια (Αν είσαι στην εγγύηση). Η διαδικασία όμως είναι χρονοβόρα.
 
To πας πισω Πανο. Και εμενα η πρωτη συσκευη ειχε το ιδιο προβλημα και μου το αλλαξε η vodafone με καινουργιο μεσα σε μια εβδομαδα.
 
Τα νεότερα από το πρόβλημά μου είναι τα εξής:

Καταρχήν πήγα στον ΟΤΕ-Cosmote στις 08:45 και έφυγα από εκεί 11:50 :argue:
Συν του ότι μόλις πήγα στο κατάστημα με εξυπηρέτησε υπάλληλος, δηλ. όλη αυτή την ώρα δεν περίμενα να τελειώσουν άλλοι από μπροστά μου!!! Φανταστείτε δηλαδή να είχε και ουρά... :guitarist:

Μιλάω με την προϊσταμένη του καταστήματος, της εξηγώ το πρόβλημά μου και περιμένω να μου πει κι αυτή ότι θα μου αλλάξουνε το κινητό με ένα καινούριο. Αυτό όμως δεν γινότανε λέει, γιατί η Cosmote έχει κανόνα ότι για να αλλάξει ένα iphone πρέπει να γίνει μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του!!!!! Εγώ είχα ακριβώς 10 ημέρες και μου είπανε ότι αν θέλω μπορούν να μου στείλουν την συσκευή για επιδιόρθωση στην Αθήνα και μόνο αυτό!
Για μια στιγμή έγινα ταύρος μαινόμενος, αλλά είπα να μην αρχίσω να φωνάζω γιατί μπορεί να έχανα και το δίκιο μου.
Έπειτα μου είπε και ψιλοεπέμενε σε αυτό, ότι μάλλον δεν έβαλα σωστά το λειτουργικό. Της εξηγούσα ότι το έκανα 3 φορές restore από την αρχή κι ότι δεν είμαι κανένας άσχετος πια. Αλλά αν μιλάς σε άσχετους... τι να πεις...
Μετά με σύνδεσε με τα κεντρικά της Cosmote για να εξηγήσω κι εκεί το πρόβλημά μου. Μου τηλεφώνησαν κιόλας από εκεί για αν διαπιστώσουν ότι το σήμα χανόταν. Αλλά έλα μου ντε για κακή μου τύχη που όσο μιλούσα με αυτούς το κινητό δεν το παρουσίασε το πρόβλημα :violent-smiley-030:
Μετά μου είπανε ότι μπορεί να είναι θέμα κάρτας SIM ή μπορεί να είναι θέμα δικτύου 3G. Τους εξηγώ ότι το δίκτυο 3G δεν έχει καμία σχέση, γιατί έτσι κι αλλιώς δεν θέλω να το λειτουργώ με 3G αλλά ως GSM. Αλλά πάλι τα δικά τους μυ έλεγαν όπως πάντα.
Τελικά άλλαξα την SIM μου, για να είμαι κι εγώ βέβαιος ότι δεν είναι θέμα κάρτας κι ότι είναι αποκλειστικά θέμα κινητού. Φυσικά όταν έφυγα από το κατάστημα κι έβαλα την νέα κάρτα στο κινητό, μόλις το έβγαλα από το 3G δίκτυο, πάλι τα ίδια!!! Δηλαδή με λίγα λόγια δουλεύει χωρίς πρόβλημα μόνο όταν είναι σε δίκτυο 3G κι όταν το απενεργοποιώ, μου παρουσιάζει τα ίδια προβλήματα, ξεκινάει να κάνει searching τα δίκτυα και να μην έχω για πολύ ώρα σήμα.
Δεν ξέρω τι άλλο να πω και να κάνω...
Δεν έχω όσο παράξενο και να σας φανεί κι άλλη συσκευή κινητού ώστε αυτή τη στιγμή να το δώσω για επιδιόρθωση αυτό. Αλλά και να το δώσω πολύ φοβάμαι ότι όπως το πάρουνε έτσι θα μου το φέρουνε πίσω...:slapface:
 
Τα νεότερα από το πρόβλημά μου είναι τα εξής:

Καταρχήν πήγα στον ΟΤΕ-Cosmote στις 08:45 και έφυγα από εκεί 11:50 :argue:
Συν του ότι μόλις πήγα στο κατάστημα με εξυπηρέτησε υπάλληλος, δηλ. όλη αυτή την ώρα δεν περίμενα να τελειώσουν άλλοι από μπροστά μου!!! Φανταστείτε δηλαδή να είχε και ουρά... :guitarist:

Μιλάω με την προϊσταμένη του καταστήματος, της εξηγώ το πρόβλημά μου και περιμένω να μου πει κι αυτή ότι θα μου αλλάξουνε το κινητό με ένα καινούριο. Αυτό όμως δεν γινότανε λέει, γιατί η Cosmote έχει κανόνα ότι για να αλλάξει ένα iphone πρέπει να γίνει μέσα σε 3 ημέρες από την ημερομηνία αγοράς του!!!!! Εγώ είχα ακριβώς 10 ημέρες και μου είπανε ότι αν θέλω μπορούν να μου στείλουν την συσκευή για επιδιόρθωση στην Αθήνα και μόνο αυτό!
Για μια στιγμή έγινα ταύρος μαινόμενος, αλλά είπα να μην αρχίσω να φωνάζω γιατί μπορεί να έχανα και το δίκιο μου.
Έπειτα μου είπε και ψιλοεπέμενε σε αυτό, ότι μάλλον δεν έβαλα σωστά το λειτουργικό. Της εξηγούσα ότι το έκανα 3 φορές restore από την αρχή κι ότι δεν είμαι κανένας άσχετος πια. Αλλά αν μιλάς σε άσχετους... τι να πεις...
Μετά με σύνδεσε με τα κεντρικά της Cosmote για να εξηγήσω κι εκεί το πρόβλημά μου. Μου τηλεφώνησαν κιόλας από εκεί για αν διαπιστώσουν ότι το σήμα χανόταν. Αλλά έλα μου ντε για κακή μου τύχη που όσο μιλούσα με αυτούς το κινητό δεν το παρουσίασε το πρόβλημα :violent-smiley-030:
Μετά μου είπανε ότι μπορεί να είναι θέμα κάρτας SIM ή μπορεί να είναι θέμα δικτύου 3G. Τους εξηγώ ότι το δίκτυο 3G δεν έχει καμία σχέση, γιατί έτσι κι αλλιώς δεν θέλω να το λειτουργώ με 3G αλλά ως GSM. Αλλά πάλι τα δικά τους μυ έλεγαν όπως πάντα.
Τελικά άλλαξα την SIM μου, για να είμαι κι εγώ βέβαιος ότι δεν είναι θέμα κάρτας κι ότι είναι αποκλειστικά θέμα κινητού. Φυσικά όταν έφυγα από το κατάστημα κι έβαλα την νέα κάρτα στο κινητό, μόλις το έβγαλα από το 3G δίκτυο, πάλι τα ίδια!!! Δηλαδή με λίγα λόγια δουλεύει χωρίς πρόβλημα μόνο όταν είναι σε δίκτυο 3G κι όταν το απενεργοποιώ, μου παρουσιάζει τα ίδια προβλήματα, ξεκινάει να κάνει searching τα δίκτυα και να μην έχω για πολύ ώρα σήμα.
Δεν ξέρω τι άλλο να πω και να κάνω...
Δεν έχω όσο παράξενο και να σας φανεί κι άλλη συσκευή κινητού ώστε αυτή τη στιγμή να το δώσω για επιδιόρθωση αυτό. Αλλά και να το δώσω πολύ φοβάμαι ότι όπως το πάρουνε έτσι θα μου το φέρουνε πίσω...:slapface:

Θα κανεις οτι εκανα και εγω: Βγαλε μια φωτο το κινητο σου πλαι σε ενα αλλο iphone που εχει σημα. Καλυτερα παρε τηλ το σερβις γιατι στα μαγαζια ειναι ασχετοι.. (Προς VSERVICES Α.Ε.,Λ. Βάρης 44 & Κάλβου).
 
24 volt στο usb , και το τηλέφωνο πίσω στη μαμά του , νεκρό και ακίνητο σαν άγαλμα ..


άιντε ντε !!!

Πολύ ηθική, νόμιμη (πόσο μάλλον όταν δίνεται δημοσίως) και σίγουρα εναρμονισμένη με τους κανόνες του forum συμβουλή....
 
απο το να μου τινάξει εμένα το νευρικό σύστημα στον αέρα ( και την τσέπη μου επίσης !!) ο κάθε αντιπρόσωπος θα προχωρήσω χωρίς καμία τύψη στην extreme ενέργεια
 
Δεν ξέρεις τί γίνεται με αυτό. Σε τέτοια περίπτωση μπορεί να μην αναγνωριστεί η εγγύηση όπως π.χ. με τους κινέζικους φορτιστές στα iPod/iPhone.
Δεν περνάει πάντα ο τρόπος που λες, και καλό είναι να μην δίνονται τέτοιες συμβουλές δημόσια.

Φιλικά,

Νίκος