Πρόβλημα με το Service της Samsung

Panos_6

New member
3 September 2009
1
Είμαι νέος στο forum και γράφω για πρώτη φορά. Θα ήθελα τη γνώμη σας στο πρόβλημα που αντιμετωπίζω με την καινούργια τηλεόραση Samsung UE40B7000 και συγκεκριμένα με το service της Samsung.
Από την πρώτη στιγμή που την πήρα μου εμφανίζει όταν παίζει σε μαύρα ή σκοτεινά πλάνα και στις 4 γωνίες άσπρο φως καθώς και μια κάθετη άσπρη θολούρα από την πάνω πλευρά έως περίπου τη μέση της τηλεόρασης
λίγο πιο δεξιά από το κέντρο της. Αυτό γίνεται πιο έντονο όσο το πλάνο γίνεται πιο σκούρο και φυσικά επηρεάζει τη θέαση.
Από την πρώτη μέρα επικοινώνησα με το service και μου είπαν να την κρατήσω περίπου 2 μήνες (?) και ότι το πιθανότερο να φύγει. Δεν το βρήκα και πολύ λογικό αλλά είπα κάτι θα ξέρουν περισσότερο. Φυσικά το πρόβλημα παρέμεινε και επικοινώνησα ξανά. Έστειλαν τεχνικό στο σπίτι όπου και διαπίστωσε το πρόβλημα,λέγοντάς μου ότι για τυπικούς λόγους θα πρέπει να την πάει στο service και ότι το πιθανότερο θα γίνει αντικατάσταση. Από εκεί ξεκινάει η περιπέτειά μου...
Ο υπεύθυνος του service μου είπε ότι δεν βρίσκει κανένα πρόβλημα (!) και θα πρέπει να την στείλουν στο σπίτι μου. Τηλεφωνικώς του εξήγησα πού βρίσκεται το πρόβλημα και ότι διαπιστώνεται όχι σε χώρο με φως.. Εκείνος επέμενε ότι δεν έβλεπε κανένα πρόβλημα! Πήγα επιτόπου από το κατάστημα του service και ζήτησα να του το δείξω. Η απάντησή του ήταν ότι δεν μπορώ να περάσω στον εσωτερικό χώρο και ότι δεν μπορεί να αφήσει όλη τη δουλειά για την τηλεόρασή μου..!!!! Φυσικά εκνευρισμένος δεν δέχτηκα την τηλεόραση σπίτι και ζήτησα να μιλήσω με κάποιον ανώτερο, όπως και έγινε. Αυτό που ζήτησα στον ανώτερο, ήταν να τη δει και ένα δεύτερο μάτι,αφού το πρόβλημα είναι εμφανές με γυμνό μάτι και δεν δέχομαι για μια ακριβή τηλεόραση να μην παίζει στο 100%. Εκείνος χωρίς να στείλει κάποιον άλλον μου εξήγησε ότι εμπιστεύεται τα μάτια του τεχνικού του (!) και ότι από αυτά που του είπε, το πρόβλημα λέγεται φωτόφραξη και είναι φυσιολογικό για κάθε lcd τηλεόραση και δεν γίνεται αντικατάσταση. Στο google βέβαια, δεν υπάρχει καν αυτή η λέξη...
Σας παρακαλώ για τις απόψεις σας, καθώς γνωρίζετε πολύ περισσότερα από εμένα και δεν ξέρω τι να κάνω... Να το προχωρήσω κι άλλο? Την τηλεόραση δεν έχω δεχτει να την παραλάβω. Ευχαριστώ πολύ!
 
Φαινόμενο clouding. Ενα απ' τα γνωστά προβλήματα της τεχνολογίας LCD. Δυστυχώς αν δεν είναι έντονο οι εταιρείες δεν το αναγνωρίζουν ως πρόβλημα. Ενας τρόπος να το ελατώσεις είναι μειώνοντας το LED backlight, αλλά δεν ξέρω αν αυτό ισχύει και για τις τηλεοράσεις με side Leds που δεν έχουν local dimming. Πάντως είναι θέμα τύχης που θα πέσεις. Εχω ακούσει και άλλη περίπτωση για την ίδια τηλεόραση.

Το δικό σου φαίνεται αρκετά σοβαρό αφού διαπιστώνεται και στις 4 γωνίες της τηλεόρασης. Γνώμη μου είναι να μην την παραλάβεις και να επιμείνεις σε αντικατάσταση.
 
Μαλλον καποιοι (ΤΕΧΝΙΚΗ) εχουν σοβαρο προβλημα στα ματια.Εχω ζησει παρομοιο περιστατικο (Ο υπεύθυνος του service μου είπε ότι δεν βρίσκει κανένα πρόβλημα) με την LG και ξερω πως αισθανεσαι.Για μενα καλα εκανες που δεν την παραλαβες και θα σου προτεινα να κανεις καταγγελια εδω περιγραφοντας το ολο συμβαν.

http://www.efpolis.gr/

Απο προσωπικη εμπειρια θα τους αλαξουν τα φωτα.
 
Backlight bleeding στις γωνιες, ή clouding εχουν σχεδον ολες οι LCD τηλεορασεις αλλα κατα κανονα δεν ενοχλει στη θεαση γιατι ειναι ελαχιστο ως συνηθως . Οταν ενοχλει στη θεαση σημαινει οτι ειναι υπερβολικο και συνεπως το προιον ειναι ελατωματικο. Χωρις δευτερη κουβεντα, αντικατασταση.

Στο λεω εκ πειρας, γιατι προσφατα πηρα μια σονυ με υπερβολικα ενοχλητικο clouding, και την αλλαξα αμεσως με μια Samsung, που επισης ειχε ελαχιστότατο clouding στις γωνιες, αλλα δεν επηρεαζε καθολου την θεαση.

Αλλο ειναι λοιπον το φυσιολογικο ελαχιστο clouding των LCD γενικα, και αλλο το ενοχλητικοτατο clouding ορισμενων ελατωματικων κοματιων.
 
Σας παραθέτω τη δική μου εμπειρία από το service της Samsung.
Μέσα με τέλη Ιουλίου εμφανίστηκε στη δεξιά πλευρά του πάνελ (LCD 46A656) μία σκιά-γραμμή ιδιαίτερα αντιλητή σε ανοιχτό φόντο.
Λόγω διακοπών εποικοινώνησα με το service στις 28/9.
31/9/ με επισκέπτεται ο τεχνικός ο οποίος πιστοποιεί ότι η τηλεόραση δεν επισκευάζεται και ότι θα αντικατασταθεί.
Μετά και από δική μου τηλεφωνική παρέμβαση λόγω μικρής καθυστέρησης σήμερα 9/9/2009 παρέλαβα απο το Φουρλή την 46Β650 παρακαλώ!!!
Ευχαριστώ λοιπόν δημόσια την Fourlis Trade και το service της (Service One Κος Μαγγιώρος) για την πραγματικά άψογη συμπεριφορά τους, γιατί όπως γράφουμε για τα στραβά τους άλλο τόσο πρέπει να γράφουμε για τα θετικά τους αν και αυτονόητα!
 
και εγω στην πρωτη samsung ειχα clouding αλλα φαινοταν μονο σε σκοταδι οταν προβαλλοταν μαυρο φοντο μονο οποτε δεν με ενοχλουσε καθολου

στη δευτερη ελαχιστοτατο !

σχεδον τιποτα ...

δεν το θεωρω προβλημα

αν το δικο σου ειναι πιο εντονο ...
 
Μαλλον είναι και θέμα τύχη τι θα σου τύχει όταν αγοράσεις κάτι και που θα πεσεις σε aftersales εξυπηρέτιση
 
Ειναι πολυ δυσκολο να αποδειξει ο αγοραστης οτι η LCD που αγορασε εχει προβλημα στο clouding. Αντε να βρεις στα καταστηματα σκοτεινο χωρο να παιξει η TV και την αναλογη ταινια και σκηνη με σκοτεινο περιεχομενο, για να δειξεις το προβλημα.

Χωρια που σε αρκετες περιπτωσεις πρεπει να ζεσταθει το πανελ κανενα μισαωρο για να "ασπρισουν" οι γωνιες.

Ακομα και αν παραδεχτει ο καταστηματαρχης το προβλημα, οι πιθανοτητες ειναι περισσοτερες οτι θα στην στειλει στο service, παρα οτι θα στην αλλαξει.

Και στα service αν τα παιδια δεν ειναι τζιμανια, καληνυχτα. Ασε που τα περισσοτερα σερβις θεωρουν το clouding ως φυσιολογικο, ασχετα αν ειναι τοσο εντονο ωστε μολις σκοτεινιαζει η σκηνη νομιζεις οτι αναβει τον φακο η ταξιθετρια.

Και εδω ειναι Ελλαδα, δεν ειναι εξωτερικο. Διαβασα σε αγγλικο forum οτι ο αλλος το πηρε πατριωτικα το θεμα clouding και εφτασε μεχρι την Sony απο οπου τελικα ηρθε κατ'ευθειαν τεχνικος με ενα πανελ παραμασχαλα, και του αλλαξε επι τοπου το πανελ.

Τελικα καλυτερα να παρεις την καινουργια TV σπιτι και να εχει μια σοβαρη και εμφανη βλαβη ωστε να στην αλλαξουν παρα clouding. Παιδεμα και φρικη. Τι να πω.....

Παντως απο το σερβις της Samsung στη Θεσσαλονικη εχω αρκετα καλες εντυπωσεις, σχετικα με το dvd recorder μου.
 
μετα απ'αυτα που ειχα διαβασει στο forum για το service τις samsung ομολογω οτι φοβηθηκα.θα σας πω την δικη μου περιπτωση ειχα μπει στο κρυφο menu τις ue46b6000 και πειραζοντας καποιες ρυθμισεις που ουτε καν ηξερα τις εβγαλα τα ματια με λιγα λογια ειχε πολυ σκοτεινη εικονα, ερχεται ο τεχνικος την βλεπει με ρωταει αν εγινε κατι εγω την παπια? το επαιζα τελειως ασχετος.μου λεει θα παει στα κεντρικα επειδη δεν μπορουσε να την επαναφερει, μετα απο 3 μερες με παιρνουν τηλ απο τον φουρλη να μου κλεισουν ραντεβου για αντικατασταση και μου ηρθε μια ολοκαινουργια χωρις καμμια επιβαρυνση παρ'ολο που την πατατα την ειχα κανει εγω. για πρωτη φορα που τους χρειαστηκα εμεινα ικανοποιημενος με την εξυπηρετηση η απλα ειμουν τυχερος :SFGSFGSF::SFGSFGSF:
 
Σου είπαν ποιος ήταν ο λόγος της αντικατάστασης ή απλά αφήσανε να εννοηθεί ότι δεν κατάφεραν να επαναφέρουν την τηλεόραση ;
 
Re: Απάντηση: Πρόβλημα με το Service της Samsung

Σου είπαν ποιος ήταν ο λόγος της αντικατάστασης ή απλά αφήσανε να εννοηθεί ότι δεν κατάφεραν να επαναφέρουν την τηλεόραση ;


απλά αφήσανε να εννοηθεί ότι δεν κατάφεραν να επαναφέρουν την τηλεόραση

στην ερωτηση μου τι ειχε; απαντηση: εργοστασιακο προβλημα η οθονη. λετε να ειναι λιγο ασχετοι?

με λιγα λογια η tv ηθελε καλιμπραρισμα
 
Last edited:
Τέλος καλό όλα καλά......αυτό είναι νομίζω που μετράει περισσότερο.

Τώρα εάν αυτοί είναι άσχετοι ή όχι δεν μπορούμε να το κρίνουμε.

Δεν πιστεύω πάντως να ξαναπειράξεις το Service Menu......:flipout::flipout::flipout:....-bye-