Πρόβλημα Passat B6

mastroxalastis

Supreme Member
15 November 2018
3,827
Καλημερα σε ολους.
Ρωταω εδω γιατι απο οσα εχω δει, εμπιστευομαι πολυ περισσοτερο τους συμφορουμιτες απο διαφορους "μαστορους":
Σκεφτομαι να αγορασω ενα μεταχειρισμενο passat b6 1.8Tsi, του 2009 με 68.000χλμ (μαλλον πραγματικα).

Σε ενα προχειρο test drive, σε γλιστερο δρομο, σε σχετικα αποτομο ξεκινημα, εκανε εντονο "axle tramp" ή αλλιως "wheel hopping". Δηλαδη χοροπηδαγε πολυ ολοκληρο το μπροστινο μερος πανω-κατω (οχι να κοβει και να δινει λογω π.χ. esp ή traction control). Δεν μιλαμε για ακραια επιταχυνση, απλο γρηγορο ξεκινημα και μπολικο γκαζι με 1η αφου εχει ξεκινησει το αυτοκινητο.
Μου εχει ξανατυχει μονο 2-3 φορες με αλλα αυτοκινητα (απο τις χιλιαδες γρηγορες εκκινησεις που εχω κανει ολα αυτα τα χρονια) και ποτε τοσο εντονα.

Ειναι κατι συνηθισμενο στο συγκεκριμενο μοντελο; Καποια συγκεκριμενη, γνωστη βλαβη;

Διαβαζω οτι μπορει να φτιαξει αν αλλαξεις τα "bushings" (δεν εχω ιδεα πως λεγονται ελληνικα, ισως ειναι τα silent blocks - "σινεμπλοκ") αλλα δεν ξερω τι κοστος εχει αυτο και αν οντως κανει δουλεια.

Οποια πληροφορια θα εκτιμηθει παρα πολυ.

Ευχαριστω.
 
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ PASSAT B6

Ψαξε πολυ καλα αν εχει τρακαρει μπροστα και ελεγξε βασεις μηχανης η και υποπλαισιου αν εχει.

68,000 χλμ ειναι λιγα για αυτοκινητο 10ετιας. Αν το αγοραζεις απο ιδιωτη ρωτα τον αν εχει αλλο αυτοκινητο, αν το εχει απο καινουργιο και δες αν

διαθετει book service οπως επισης δες τα χλμ του τελευταιου κτεο.
 
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ PASSAT B6

Πολύ πιθανόν φταίνε τα λάστιχα ,αν έχουν γίνει <ατσάλι> από την πολυκαιρία .Ριξε μια ματιά σε ημερομηνία παραγωγής και κατάσταση .
Και φυσικά ισχύουν όσα γράφει ο φίλος fotis πιό πάνω .
 
Last edited:
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ PASSAT B6

υγ.δεν γνωριζω απο τιμες αλλα να ξερεις οτι πλεον τα vw γενικοτερα εχουν κακη φημη πλεον και πανακριβα ανταλλακτικα και εξουσιοδοτημενα συνεργεια.
 
Re: Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ PASSAT B6

68,000 χλμ ειναι λιγα για αυτοκινητο 10ετιας...

Αυτό είναι πολύ σχετικό. Το δικό μου, 18 ετών, έχει περίπου 107.000 κι αν δεν είχε περάσει ο γιός μου σε σχολή των Ιωαννίνων πριν τρία χρόνια, μόλις που θα είχα περάσει τις 100.000.
 
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ PASSAT B6

υγ.δεν γνωριζω απο τιμες αλλα να ξερεις οτι πλεον τα vw γενικοτερα εχουν κακη φημη πλεον και πανακριβα ανταλλακτικα και εξουσιοδοτημενα συνεργεια.

Τα ανταλλακτικά είναι σε πολύ λογικές τιμές ,στην ελεύθερη αγορά όπου έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις την ποιότητα του ανταλλακτικού που θέλεις
 
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ PASSAT B6

Εννοω ανταλλακτικα απο την επισημη αντιπροσωπεια....Σφαγειο μεχρι τουλαχιστον πριν 3 χρονια που ασχοληθηκα τελευταια φορα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ PASSAT B6

Λογαριαζουμε παντα τον μεσο ορο στην ελλαδα που ειναι 15,000-16,000χλμ τον χρονο. Στην ΕΕ φτανει περιπου τις 25,000χλμ.

Κατα τ αλλα υπαρχουν ειχ πρωτο χερι 10-20 χρονων στην ελλαδα με πολυ λιγα χλμ.

Ειχα αγορασει προ 10ετιας πολο 10ετιας 1,4 με 17,000χλμ απο γυναικα που το ειχε μονιμα στο παρκιν.

Πολυ ειδικες περιπτωσεις που θελουν ψαξιμο.
 
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ PASSAT B6

Εννοω ανταλλακτικα απο την επισημη αντιπροσωπεια....Σφαγειο μεχρι τουλαχιστον πριν 3 χρονια που ασχοληθηκα τελευταια φορα.

Και γιατί να τα πάρεις από την επίσημη αντιπροσωπεία ,αφού το εργοστάσιο τα προμηθεύετε από τρίτους ?
 
Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ PASSAT B6

Δεν υπαρχουν ολα στο ελευθερο εμποριο.

Σε γενικες γραμμες παντως ειναι ασχημο να εχεις τοσο ακριβη αντιπροσωπεια.

πχ το δευτερευον ανεμιστηρακι του ψυγειου το ειχαν 320 ευρω! (κινεζικο) οταν στο ελευθερο εμποριο τ αγορασα 45 ευρω (γερμανικο).
 
Ευχαριστω για τις απαντησεις.
Απο το βιβλιο service, τα χλμ φαινεται να ειναι πραγματικα. Το ιδιο και απο τη συμπεριφορα των πωλητων (ποτε δεν ξερεις, βεβαια).
Το προβλημα ειναι οτι ειναι δυσκολο να ελεγχθει γιατι δεν μπορει να κυκλοφορησει (πινακιδες ασφαλεια κτλ).
Ψαχνω να βρω αν ειναι γνωστο προβλημα (και τι φταιει). Γενικα διαβαζω οτι καποια αυτοκινητα ειναι επιρρεπη αυτο. Αλλα και/ή φταινε τα "Bushings" (= σινεμπλοκ, μαλλον) ή και οι βασεις της μηχανης.
 
Πολύ πιθανόν φταίνε τα λάστιχα ,αν έχουν γίνει <ατσάλι> από την πολυκαιρία .Ριξε μια ματιά σε ημερομηνία παραγωγής και κατάσταση .
Και φυσικά ισχύουν όσα γράφει ο φίλος fotis πιό πάνω .

Τα λαστιχα ΕΙΝΑΙ παλια ('15 τα μπροστα και '14 τα πισω), αλλα και παλι μονο απο αυτα τοσο κοπανημα;
 
(Συγγνωμη για τις πολλες απαντησεις, δεν βρισκω το edit).
Για το "αxle tramp/wheel hopping" που φαινεται να κανει, βλεπω τα bushings και τις βασεις μηχανης να φταινει. Αλλα, γενικα, να εχει αλλο σοβαρο προβλημα αναρτησης ή απο ταακαρισμα κτλ ειναι δυσκολο, γιατι κατα τα αλλα οσο το δοκιμασα μια χαρα πηγαινε, εστριβε, επιταχυνε (εκτος απο σταση) κ.ο.κ.
 
Τα λαστιχα ΕΙΝΑΙ παλια ('15 τα μπροστα και '14 τα πισω), αλλα και παλι μονο απο αυτα τοσο κοπανημα;

Αν ήταν σταματημένο -ακίνητο 4 χρόνια ,τα λάστιχα έχουν γίνει <τετράγωνα> από τη κάτω πλευρά που ακουμπούσε στο δρόμο και δύσκολα επανέρχονται .Ούτως ή άλλως θέλουν άλλαγμα .
Γενικώς το κάνουν κάποια αυτοκίνητα του ομίλου αυτό το κοπάνημα ,όταν δεν έχουν πρόσφυση και τα λάστιχα είναι <εκτός> .Πρέπει να στο έκανε στα πρώτα μέτρα του ξεκινήματος.

Πιθανόν να χρειαστείς να αλλάξεις και κάποια μέρη της ανάρτησης ,αν τα λαστιχένια τμήματα έχουν πολυμεριστεί .Αυτά βέβαια πρέπει να τα δεί μηχανικός .
 
Αν ήταν σταματημένο -ακίνητο 4 χρόνια ,τα λάστιχα έχουν γίνει <τετράγωνα> από τη κάτω πλευρά που ακουμπούσε στο δρόμο και δύσκολα επανέρχονται .Ούτως ή άλλως θέλουν άλλαγμα .
Γενικώς το κάνουν κάποια αυτοκίνητα του ομίλου αυτό το κοπάνημα ,όταν δεν έχουν πρόσφυση και τα λάστιχα είναι <εκτός> .Πρέπει να στο έκανε στα πρώτα μέτρα του ξεκινήματος.

Πιθανόν να χρειαστείς να αλλάξεις και κάποια μέρη της ανάρτησης ,αν τα λαστιχένια τμήματα έχουν πολυμεριστεί .Αυτά βέβαια πρέπει να τα δεί μηχανικός .

Και λιγους μήνες να ειναι ακινοτοποιημένο ,τα λάστιχα θα αποκτήσουν flat μέρος εκει που πατάνε και ειναι μη-επαναστρέψιμο.

Σε περιπτώσεις που εχει τύχει να κανω πανω απο 1 εβδομάδα κανω να κουνήσω το δικό μου, στην αττική το τρέμουλο στο τιμόνι ειναι αισθητό. Βεβαια μετά απο λίγα χιλιόμετρα επανέρχεται.

Το παράξενο ειναι που δεν το κόβει το ESP και αφήνει να λάστιχα να σπινιάρουν.
 
Αν ήταν σταματημένο -ακίνητο 4 χρόνια ,τα λάστιχα έχουν γίνει <τετράγωνα> από τη κάτω πλευρά που ακουμπούσε στο δρόμο και δύσκολα επανέρχονται .Ούτως ή άλλως θέλουν άλλαγμα .
Γενικώς το κάνουν κάποια αυτοκίνητα του ομίλου αυτό το κοπάνημα ,όταν δεν έχουν πρόσφυση και τα λάστιχα είναι <εκτός> .Πρέπει να στο έκανε στα πρώτα μέτρα του ξεκινήματος.

Πιθανόν να χρειαστείς να αλλάξεις και κάποια μέρη της ανάρτησης ,αν τα λαστιχένια τμήματα έχουν πολυμεριστεί .Αυτά βέβαια πρέπει να τα δεί μηχανικός .

Οχι 4 χρονια, αλλα περιπου 4-6 μηνες ειναι ακινητοποιημενο. Οπωσδηποτε δεν ειναι καλα τα λαστιχα και αν απλως σπιναρε πολθ δεν θα το συζητουσα καν.
Ναι, το εκανε στα πρωτα μετρα, γρηγορης (αλλα οχι και τερμα) εκκινησης. Ηταν τοσο εντονο που σταματουσα. Μετα, π.χ. με 2α δεν το εκανε.
Αυτα τα λαστιχενια τμηματα (φανταζομαι μιλαμε για σινεμπλοκ/παρεμβυσματα κτλ) τι κοστος εχουν για αντικατασταση;
Επισης, επειδη διαβαζω για αλλαγη βασεων μηχανης, αυτο τι κοστος εχει περιπου;
 
Και λιγους μήνες να ειναι ακινοτοποιημένο ,τα λάστιχα θα αποκτήσουν flat μέρος εκει που πατάνε και ειναι μη-επαναστρέψιμο.

Σε περιπτώσεις που εχει τύχει να κανω πανω απο 1 εβδομάδα κανω να κουνήσω το δικό μου, στην αττική το τρέμουλο στο τιμόνι ειναι αισθητό. Βεβαια μετά απο λίγα χιλιόμετρα επανέρχεται.

Το παράξενο ειναι που δεν το κόβει το ESP και αφήνει να λάστιχα να σπινιάρουν.

Παντως, λογω χρησης μηχανης, το παλιο μου Corsaκι το αφηνα κατα καιρους για βδομαδες ακινητο και τετοιο κοπανημα ποτε δεν εκανε.
Οσοα για το esp, δεν ξερω αν πατωντας διαφορα για να δοκιμασω, καποια στιγμη το απενεργοποιησα, αλλα οπως και να 'χει, δε νομιζω οτι παιζει ρολο, γιατι ουσιαστικα τα λαστιχα ΔΕΝ σπιναραν (οπως θα περιμενα). Αντι για αυτο κοπανουσαν πανω κατω....
 
Υπαρχει και η περιπτωση να δημιουργουνται αυτοι οι κραδασμοι απο στραβωμενο η σπασμενο δισκο/πλατω.

Δεν ειμαι ειδικος, αλλα θα μου εκανε φοβερη εντυπωση.
Δεν ειναι "κραδασμοι", ειναι ξεκαθαρο, εντονο και δυνατο ανεβοκατεβασμα (χοροπηδητο) του αυτοκινητου, μπροστα και νομιζω περισσοτερο δεξια.