Πρόβλημα Passat B6

Re: Απάντηση: ΠΡΟΒΛΗΜΑ PASSAT B6

68,000 χλμ ειναι λιγα για αυτοκινητο 10ετιας.


το δικό μου το πούλησα σε ανταλλαγή με 240000 χλμ και το βρήκα μετά από ένα χρόνο σε μάντρα με 120000....
 
Στο βρεγμένο το δικό μου Peugeot 407 , από το κοπανημα μέχρι και καμμια βάση μηχανής κόβει άμα λάχει! !!
Αν ο δρόμος ήταν γυαλι και τα λάστιχα είχαν γίνει ξύλο από την πολυκαιρια, τότε είναι φυσικό αυτό το κοπανημα.
Βέβαια εννοείται ότι εκανες "ψιλοτσαμπουκαλιδικες" εκκινησεις ώστε να σπιναρουν αρκετά οι τροχοι .
Αν στο έκανε στο χαλαρό τότε. ...προμπλεμ!
Φυσικά διαγνωσεις εκ του μακροθεν όπως αντιλαμβανεσαι, απαγορευονται αυστηρός και δια ροπαλου!
 
Υπαρχει και η περιπτωση να δημιουργουνται αυτοι οι κραδασμοι απο στραβωμενο η σπασμενο δισκο/πλατω.

ήθελα να το πω κι εγώ, αυτό που περιγράφεις μοιάζει με αυτό που βίωσα σε ένα εταιρικό αυτοκίνητο που βάλανε ανακατασκευασμένο δίσκο-πλατώ.
 
Για να ελεγξεις βασεις βαλε μια τεταρτη ταχυτητα σβηστο και με ανοικτο καπω για να βλεπεις και σπρωξε μπρος-πισω το αυτοκινητο.

Εαν το συμπλεγμα μοτερ-σαζμαν μετακινειται πανω απο 1 ποντο θελεις βασεις μηχανης διαφορετικα πας για δισκο/πλατω.

Δεν θεωρω τιποτα αλλο πιθανο.
 
Για να ελεγξεις βασεις βαλε μια τεταρτη ταχυτητα σβηστο και με ανοικτο καπω για να βλεπεις και σπρωξε μπρος-πισω το αυτοκινητο.

Εαν το συμπλεγμα μοτερ-σαζμαν μετακινειται πανω απο 1 ποντο θελεις βασεις μηχανης διαφορετικα πας για δισκο/πλατω.

Δεν θεωρω τιποτα αλλο πιθανο.

Αν ηταν αυτο, δεν θα επρεπε να το κανει και σε αλλες συνθηκες, οχι μονο στο ξεκινημα (και συγκεκριμενα οχι σε συμπλεκταρισμα -οποτε απλως σπιναρει- αλλα σε αποτομο γκαζι με 1η με 3.000 στροφες).
Ενας συνεργειας vw μου ειπε, πιθανοτατα, ή λαστιχα ή βασεις αναρτησης, ή βασεις μηχανης με αυτη τη σειρα.
Δισκο πλατω δεν θα επρεπε και να πατιναρει, αλλα και να κοπαναει και σε αλλαγες κτλ; Αυτο που κανει δεν ειναι κραδασμος, ειναι χοροπηδητο κανονικο, πανω κατω.
 
Το κανει μονο στην εκκινηση και δημιουργει κατι σαν κι αυτο που περιγραφεις περιπου.

Σαφως αν ειναι καιρο ετσι θα εχει δημιουργησει και αλλες παραπλευρες φθορες που θα εμφανιστουν σχετικα γρηγορα.

Καλο ειναι να ελεγχθει απο εμπειρο μηχανικο.
 
Μου αρεσει το συγκεκριμενο αμαξι, αλλα μου φαινεται μεγαλο ρισκο να το παρω και να αρχισω τις επισκευες, ελπιζοντας οτι θα φτιαξει το προβλημα
Ελπιζα να ειναι κατι σχετικα κοινο που να φτιαχνει (με.καλες.πιθανοτητες) με καποια.σχετικα οικονομικη επισκευη.
Αλλα να αρχισω..λαστιχα, βασεις, αναρτησεις κτλ κτλ και βλεπουμε, παει πολυ.
 
Παντως, σημερα μιλησα με τον συνεργεια που το κοιταζε.

Μου ειπε οτι (προφανως) πρεπει να το δει απο κοντα, πραγμα δυσκολο γτ δεν εχει ουτε πινακιδες ουτε ασφαλεια. Παντως η, με επιφυλαξη, αποψη του ειναι οτι ειναι μαλλον βαση/εις μηχανης, αλλα μπορει και κατι αλλο (π.χ. βασεις αναρτησης, μπιλιοφοροι και αλλα περιεργα που ουτε τα θυμαμαι).

Γενικα, λεει, το αυτοκινητο δεν το κανει αυτο, αλλα η οποια επισκευη ΜΑΛΛΟΝ, δεν θα ειναι πολυ ακριβη.

Αντε να βγαλεις ακρη...
 
Παντως, σημερα μιλησα με τον συνεργεια που το κοιταζε.

Μου ειπε οτι (προφανως) πρεπει να το δει απο κοντα, πραγμα δυσκολο γτ δεν εχει ουτε πινακιδες ουτε ασφαλεια. Παντως η, με επιφυλαξη, αποψη του ειναι οτι ειναι μαλλον βαση/εις μηχανης, αλλα μπορει και κατι αλλο (π.χ. βασεις αναρτησης, μπιλιοφοροι και αλλα περιεργα που ουτε τα θυμαμαι).

Γενικα, λεει, το αυτοκινητο δεν το κανει αυτο, αλλα η οποια επισκευη ΜΑΛΛΟΝ, δεν θα ειναι πολυ ακριβη.

Αντε να βγαλεις ακρη...

Μπορείς να ζητήσεις τη μεταφορά του στο συνεργείο από κάποια εταιρία οδικής βοήθειας ,έναντι αμοιβής φυσικά
 
Το ίδιο ακριβώς πρόβλημα είχα σε ένα fiat punto που είχαμε στην οικογένεια προ εικοσαετίας.

Δεν βρήκαμε λύση ποτέ.
 
υγρασια και γυαλαδα στον δισκο ειναι. απο την ακινησια. με μερικεs μερεs κανονικηs χρησηs Θα περασει. αν ειχε κομμενη βαση Θα χτυπαγε τοσο που Θα εκανεs τσισα στο τιμονι. και οχι μονο με πρωτη, αλλα με ολεs αν γκαζωνεs και αφηνεs αποτομα
 
Η βάση δεν είναι απαραίτητο να είναι κομμένη, μπορεί απλά να έχει χάσει τα λάδια της. Μου είχε συμβεί και εμένα και δεν καταλαβαίνεις και πολλά στην κανονική οδήγηση.
 
Το Ρενώ μου το κάνει συχνά, τόσο συχνά που σε ολισθηρό δρόμο ξεκίναγα με δευτέρα. Με καινούργια λάστιχα σχεδόν λύθηκε το πρόβλημα.
 
μηπως είναι κακοδουλεμένος συμπλέκτης/πλατώ?
από ατζαμή οδηγό που δεν κατάφερε να στρώσει το πακέτο?
και πλέον σκορτσάρει μονίμως?
 
Σε ποιο αυτοκινητο οι βασεις εχουν λαδια?




Το σετ δισκος/πλατω/ρουλεμαν συνηθως χαλαει για τους εξης λογους...

1.Φυσιολογικη φθορα. Εδω απλα πατιναρει.

2.Στραβωμα/σπασιμο ελατηριων δισκου/ρωγμης στο πλατω λογω υπερθερμανσης η απλα αστοχιας λογω κακων ανταλλακτικων.. Συμβαινει πολλες φορες σε αυτοκινητα που κουβαλανε τρεηλερ/τροχοσπιτο κλπ και ειναι ο βασικος λογος που κοιταμε αν υπαρχει κοτσαδορος.

3.Εισροη λαδιων στο σετ δισκος/πλατω απο χαλασμενη τσιμουχα μηχανης.
 
Σε ποιο αυτοκινητο οι βασεις εχουν λαδια?




Το σετ δισκος/πλατω/ρουλεμαν συνηθως χαλαει για τους εξης λογους...

1.Φυσιολογικη φθορα. Εδω απλα πατιναρει.

2.Στραβωμα/σπασιμο ελατηριων δισκου/ρωγμης στο πλατω λογω υπερθερμανσης η απλα αστοχιας λογω κακων ανταλλακτικων.. Συμβαινει πολλες φορες σε αυτοκινητα που κουβαλανε τρεηλερ/τροχοσπιτο κλπ και ειναι ο βασικος λογος που κοιταμε αν υπαρχει κοτσαδορος.

3.Εισροη λαδιων στο σετ δισκος/πλατω απο χαλασμενη τσιμουχα μηχανης.

Νομίζω σε οτιδήποτε μικρομεσαίας και μεγάλης κατηγορίας. Διακρίνονται εύκολα γιατί έχουν μια φούστα λαστιχένια στο πάνω μέρος τους. Μιλάω πάντα για τις πάνω βάσεις.

https://infoservice.com.gr/technical/energes-vasis-kinitira/