Πρόβλημα σε AARON

Τό 'χω αφήσει λίγο το θέμα παιδιά. Θα ασχοληθώ ξανά τις επόμενες μέρες...
 
Απάντηση: Re: Πρόβλημα σε AARON

Καλησπέρα. Δυστυχώς από ότι φαίνεται έπεσες και συ θύμα της φήμης που έχουν, άδικα, οι Γερμανοί για αξιοπιστία και σεβασμό στον πελάτη. Έχοντας εργαστεί για τρία χρόνια σε ένα σοβαρό χαΪεντομάγαζο στη Γερμανία και έχοντας κάποια εμπειρία με επισκευές, εγγυήσεις και τα τοιαύτα θα σε συμβούλευα να κάνεις δύο πράγματα:
1) όπως λέει και ο exp4nder, πήγαινέ το σε έναν καλό ηλεκτρολόγο στην περιοχή σου. Αν δεν μπορείς να βρεις έναν της εμπιστοσύνης σου εκεί κοντά, πες μου να έρθω σε επαφή με το παλιό αφεντικό μου, να μου πει το όνομα του εργαστηρίου που στέλνει αυτός συσκευές εκτός εγγύησης για επισκευή. Θα χρειαστεί να πληρώσεις έξοδα αποστολής, είναι όμως πολύ καλή και αξιόπιστη εταιρεία. Ρώτα και στα γερμανικά φόρουμ, όλο και κάποιος θα ξέρει έναν καλό ηλεκτροτεχνικό κοντά σου. Δεν ξέρω βέβαια τι μπορούν να κάνουν αν πρόκειται για κατασκευαστικό σφάλμα, η περίπτωση του Γερμανού στο ebay με βάζει σε σκέψεις.
2) Κάνε τους ρόμπα στα γερμανικά φόρουμ, η συμπεριφορά είναι απαράδεκτη, και να πληρώσεις 600 teuros χωρίς να διορθωθεί το πρόβλημα, das geht auf keine Kuhhaut.

Καλά που το έγραψες εσύ που ξέρεις το χώρο εκεί από τα μέσα και δεν μπορείς να αμφισβητηθείς, γιατί αν το έκανα εγώ που έχω την ίδια ακριβώς άποψη με αυτό που γράφεις στην πρώτη σειρα - αλλά από τη θέση του πελάτη μόνο- πιθανώς να τα "άκουγα" γιατί το στερεότυπο είναι πολύ διαδεδομένο και ισχυρό.

Χρυσή συμβουλή έδωσες στο συμφορουμίτη. Μόνο με εργαστήριο αποδεδειγμένης αξιοπιστίας θα βρει - πιθανόν - άκρη.
Εγώ θα τους ήδη ξεφωνίσει προ πολλού στα φόρα, δεν θα περίμενα όσο αυτός.

ακούς εκεί

Als Besitzer eines AARON Verstärkers können Sie sich auch im Falle eines
Service-Bedarfs ganz entspannt zurücklehnen und sich auf einen guten und
schnellen Service für Ihren Verstärker freuen.


λες και πουλάνε ταξίδια. Αναποδιά είναι το σέρβις, τρομάρα τους.
 
Ρε παιδιά, δεν μπορεί ο άνθρωπος να ζητήσει αντικατάσταση όλης της πλακέτας; Θα τον σφάξουν; Πόσα θα ζητήσουν;
 
Χαζεύοντας από δω κι από κει στο φόρουμ, κατάλαβα ότι το peak στα νήματα είναι όταν κάποιος περιμένει μηχάνημα. Και όταν το αποκτά επίσης...
Σε σχέση με ένα νήμα φλαμπέ, γκρίνιας ή βλάβης, η διαφορά είναι τόση όση έχει ένα χαρούμενο μικρο παιδί από ένα στριφνό, κουρασμένο γέρο.
Επειδή για μένα αυτά τα μηχανήματα έχουν "τελειώσει" από κάθε άποψη, είτε λόγω κωλοκατάστασης, είτε λόγω ματσαρίσματος με τα νέα ηχεία,
είτε λόγω του εκτεταμμένου μουσικού στερητικού συνδρόμου στο οποίο κατα κάποιο τρόπο με εξαναγκάζουν,
προτιμώ να πλέω στο όνειρο του επόμενου μηχανήματος, και στον τρόπο απόκτησής του.



:music-smiley-004:
 
Ο προενισχυτής βρίσκεται ήδη προς πώληση.
Το ίδιο θα συμβεί και στον τελικό αν βρεθεί και επισκευαστεί.
 
Ο τελικός βρέθηκε και επισκευάστηκε από τον Έλληνα αντιπρόσωπο τον οποίο επιθυμώ να ευχαριστήσω και δημοσίως για την ευγένεια, τη σοβαρότητα και την εξυπηρέτηση. Όσο λαμόγια αποδείχθηκαν οι 7 στους 10 Γερμανούς τον 1.5 χρόνο που βρέθηκα εκεί και συναναστράφηκα μαζί τους, τόσο υπεύθυνοι ήταν οι Έλληνες συνάδελφοί τους. Καλό θα ήταν κάποια στιγμή οι ψυχροί και geldόφιλοι Ούνοι να το βουλώσουν και να βγάλουν το δοκάρι από το μάτι τους πριν ασχοληθούν ξανά με το σκουπιδάκι στο δικό μας.

Η βλάβη σχετιζόταν με κάποια αστάθεια στα ρεύματα του τελικού. Δυστυχώς έφυγα από τη Γερμανία όπως ακριβώς πήγα (τρέχοντας) και δεν είχα τη δυνατότητα να τσεκάρω αν πέρα από αυτό το πρόβλημα υπήρχε και κάποιο άλλο σχετικό με τη γείωση στο κτίριο το οποίο κατοικούσα. Αυτό όμως που με σιγουριά μπορώ να πω σε όσους ενδιαφέρονται να αποκτήσουν Aaron είναι ότι αν ζείτε στην Ελλάδα αγοράστε άφοβα.
Τα μηχανήματα υποστηρίζονται άψογα και το service (αν ποτέ σας χρειαστεί) είναι άριστο.
Για τον ήχο τους έχω μιλήσει τόσο εδώ, όσο και σε άλλα νήματα, και κάθε περαιτέρω σχόλιο νομίζω ότι θα ήταν περιττό. Το δε ματσάρισμα με τα ηχεία έχει βελτιωθεί αρκετά με την αλλαγή του dac. Επίσης άλλαξε και ο χώρος (προς το καλύτερο) και μέχρι στιγμής είμαι πολύ ευχαριστημένος από αυτά που ακούω.

Τέλος καλό, όλα καλά...

:fahne90:
 
Last edited:
Τέλος καλό, όλα καλά...

δεν ειναι ακριβως οπως τα λες ...

και μονο η στεναχωρια που εχεις φαει τοσο καιρο δεν ...

απλα λες αστο να παει ...

το εχω περασει και ξερω ...

το μονο οτι η τελευταια φραση σου δειχνει οτι εισαι πολυ καλο παιδι ...
 
Απάντηση: Re: Πρόβλημα σε AARON

Τέλος καλό, όλα καλά...

δεν ειναι ακριβως οπως τα λες ...

και μονο η στεναχωρια που εχεις φαει τοσο καιρο δεν ...

απλα λες αστο να παει ...

το εχω περασει και ξερω ...

το μονο οτι η τελευταια φραση σου δειχνει οτι εισαι πολυ καλο παιδι ...


Η αλήθεια είναι ότι από τον Απρίλιο που τα αγόρασα είναι ζήτημα αν, με όλο αυτό το θέμα, άκουσα 2-2μιση μήνες μουσική.
Κάθε εμπόδιο για καλό όμως... Διότι αν δεν το πέρναγα αυτό, δύσκολα θα καταλάβαινα ότι την ίδια ακριβώς περίοδο υπήρχε ένα άλλο πρόβλημα 100 φορές χειρότερο από το χαλασμένο μηχάνημα.
Επίσης νοιώθω τυχερός, διότι μέσω του φόρουμ και του συγκεκριμένου νήματος γνώρισα πολύ καλούς ανθρώπους, έναν εξαιρετικό αντιπρόσωπο, και έβγαλα και χρήσιμα συμπεράσματα για μια μερίδα γερμανοτσολιάδων.

Ευχαριστώ πολύ και για τον τελευταίο καλό σου λόγο...
Αν κρίνω από το πόσο και πόσες φορές έχω πιαστεί κορόιδο στη ζωή μου, τότε μάλλον πρέπει να είμαι!