Πρόβλημα σε HP Microserver N36L

Μιχάλης Κορ.

Moderator
Staff member
18 June 2006
21,595
Πειραιάς
Γίνεται κάτι περίεργο.....
Για δοκιμή είχα συνδέσει έναν δίσκο στην 5η σατα κ είχε δουλέψει μια χαρά, για 1-2 λεπτά που έκανα δοκιμή.
Χθες μου ήρθε με ταχυδρομείο το λειτουργικό, οπότε είπα να ξεκινήσω την εγκατάσταση.
Βάζω πάλι τον δίσκο 2.5" 500gb στην 5η σατα κ άλλους 4 1tb στις κανονικές θέσεις κ πατώ να ανοίξει το μηχάνημα...τσου...τίποτα...δεν άναβε καν, κίτρινο λαμπάκι, πράσινο ποτέ...
Βγάζω τους 4 δίσκους του 1tb κ πάλι δεν...
Βγάζω τον μικρό δίσκο, χωρίς δίσκους το μηχάνημα τελείως κ ανάβει κανονικά.
Βάζω τους 4 στις κανονικές θύρες κ ανάβει πάλι κανονικά.
Βάζω τον μικρό κ τίποτα...
Βάζω τον μικρό σε άλλο υπολογιστή κ γιοκ...τίποτα...πάει ο δίσκος...ρεύμα δεν έπαιρνε καν...:bigcry:
Αλλάζω την ρύθμιση στην 5η θύρα από το bios, για να είναι mix sata κ συνδέω εκεί ένα dvdrom. Πάλι τίποτα...ρεύμα δεν έπαιρνε ενώ δεν άναβε κάν το μηχάνημα.
Το βγάζω κ το βάζω σε άλλο pc...ρεύμα γιοκ...πάει κ αυτό...!
Τι γίνεται ;;;;;;;;;
Επίσης, η εξωτερική sata που έχει, αν του συνδέσω καλώδιο esata->sata τότε ο δίσκος αυτός θέλει επιπλέον καλώδιο ρεύματος ή όχι ;
 
Απάντηση: HP Microserver

Προφανώς κάτι δεν πήγε καλά με το patch του bios κ έσκισε-έκαψε τον δίσκο.
Θα το κάνω μάλλον restore στο κανονικό bios μάλλον.
Αν κρατήσω αυτό το patch, μήπως αργότερα του βάλω δίσκο στην 5η εσωτερική sata, πως μπορώ τώρα να του συνδέσω εκεί ένα dvd ; Ή δεν γίνεται έτσι όπως είναι τώρα ;
Άλλη λύση για το dvd είναι πχ να του βάλω το κανονικό του bios κ αν θέλω άλλον δίσκο να τον συνδέσω με την esata, σωστά ;
 
Απάντηση: HP Microserver

Μιχάλη μου, δε μπορώ να φανταστώ τι σχέση έχει το bios με το κάψιμο του δίσκου που αναφέρεις.
Πιο πιθανό θεωρώ ένα ηλεκτρικό / hardware πρόβλημα ειδικά αφού μας λες
ότι έκαψες ένα δίσκο και ένα dvd.
kαι ότι δε μπουτάρει το pc με συνδεδεμένο οτιδήποτε στην 5η sata

Οσο για την esata, aνάλογα με το esata enclosure … δηλαδή εάν το κουτί του e-sata θέλει και ρεύμα, τότε βάζεις.
 
Απάντηση: HP Microserver

Να δίνει δλδ η υπάρχουσα θύρα ρεύματος του τροφοδοτικού για το dvd κάτι λάθος σε ρεύμα ;
Ή να φταίει πχ το καλώδιο αντάπτορας που αγόρασα σε sata power ;
Τι να πω...
Το θέμα είναι πως να το δοκιμάσω χωρίς να κάψω κάτι άλλο...;;
 
Απάντηση: HP Microserver

Να δίνει δλδ η υπάρχουσα θύρα ρεύματος του τροφοδοτικού για το dvd κάτι λάθος σε ρεύμα ;
Ή να φταίει πχ το καλώδιο αντάπτορας που αγόρασα σε sata power ;
Τι να πω...
Το θέμα είναι πως να το δοκιμάσω χωρίς να κάψω κάτι άλλο...;;

Δεν έχω παρακολουθήσει τόσο προσεκτικά το θέμα, και δε ξέρω τι αντάπτορα λες. (αν και φαντάζομαι κλασικό αντάπτορα από molex σε sata power)… για την ώρα θα ήμουν επιφυλλακτικός.
Αλλά υποπτεύομαι ηλεκτρικό πρόβλημα
Σε περίπτωση βραχυκυκλώματος σε δίσκο, τα pc δεν ανάβουν δε κάνουν καν μπιπ.
 
Απάντηση: HP Microserver

Δεν έχω παρακολουθήσει τόσο προσεκτικά το θέμα, και δε ξέρω τι αντάπτορα λες. (αν και φαντάζομαι κλασικό αντάπτορα από molex σε sata power)… για την ώρα θα ήμουν επιφυλλακτικός.
Αλλά υποπτεύομαι ηλεκτρικό πρόβλημα
Σε περίπτωση βραχυκυκλώματος σε δίσκο, τα pc δεν ανάβουν δε κάνουν καν μπιπ.
Ναι από molex σε sata ρεύμα καλωδιάκη από multirama με 2-3 ευρουλάκια....
 
Απάντηση: HP Microserver

DOA = Dead On Arrival

Αυτή είναι η επίσημη απάντηση από το τεχνικό τμήμα της HP, που μίλησα τηλεφωνικά το πρωί κ μου άνοιξαν σχετικό αίτημα υποστήριξης.
Μου είπαν ότι πρέπει το μηχάνημα να αντικατασταθεί με καινούργιο, αφού τα προβλήματα που αντιμετωπίζω είναι πολύ σοβαρά.
Είμαι σε συνενοήση τώρα με την εταιρεία που το αγόρασα για να το αντικαταστήσουν.

Το κακό όμως έγινε...κάηκαν ένα dvdrom κ ένας 2.5" 500gb σκληρός δίσκος.......
 
Re: HP Microserver

από ελλαδα το εχεις αγορασει....? πληροφοριακα και μονο με ενδιαφερει γενικα η αντιμετώπιση που θα εχεις απο την εταιρια...
 
Απάντηση: HP Microserver

Αγορασμένο από Ελλάδα κανονικά με απόδειξη στης 7/11/2011, το είχα αναφέρει το κατάστημα νομίζω παραπάνω.
Στην hp αμέσως με ρώτησαν το serial number για να δουν από που έχει αγορασθεί το μηχάνημα.
Δεν ξέρω τι αντιμετώπισει θα είχα αν το είχα αγοράσει από το εξωτερικό.
Η αντικατάσταση του μηχανήματος έγινε με βάση το τηλεφώνημα το δικό μου με τον τεχνικό της hp, που με πήρε μετά από 10 λεπτά που είχα μιλήσει με την τηλεφωνήτρια κ είχε ανοίξει το αίτημα μου.
Το παρέλαβα χθες το μεσημέρι το νέο μηχάνημα κ τώρα το στήνω να δω τι γίνεται με αυτό.
Το απόγευμα με πήρε μια κοπέλα από την εξυπηρέτηση πελατών για να της πω τι έγινε κ ποιό είναι το πρόβλημα με τις 2 καμμένες συσκευές μου, το dvd & τον δίσκο 500gb 2.5".
Της ζήτησα να μου τους αντικαταστήσει, λέγοντας ότι φυσικά τα προϊόντα τα έχω προς έλεγχο από εκείνους αν το θέλουν.
Μου είπε ότι θα με ξαναπάρουν από εβδομάδα, ενώ μου έδωσε κ εκείνη τα στοιχεία της, ονοματεπώνυμο, τηλέφωνο, για να τους πάρω, αν εκείνοι καθυστερήσουν 1-2 ημέρες.

Μέχρι στιγμής η αντιμετώπιση που έχω από την hp είναι υποδειγματική !!
 
Ας γράψω την συνέχεια της ιστορίας :

Μίλησα με την κοπέλα της εξυπηρέτησης πελατών και της είπα αναλυτικά τι έγινε.
Μου ζήτησε να τα στείλω και γραπτώς σε εμαιλ, όπως και έκανα.

Σε επόμενο τηλεφώνημα μου ζήτησε να της στείλω με fax, την απόδειξη αγοράς του hp, το χαρτί αντικατάστασης με τον νέο hp, ενώ επειδή ήθελα να συνεχίσω την εγκατάσταση του νέου hp, αγόρασα από το Πλαίσιο ένα dvd recorder, οπότε τους έστειλα και αυτή την απόδειξη αγοράς.

Πέρασαν κάποιες ημέρες και σήμερα με πήρε τηλέφωνο η ίδια κοπέλα από την εξυπηρέτηση πελατών και μου είπε αν δέχομαι να μου δώσουν χρήματα έναντι των καμμένων συσκευών μου, όπου σύμφωνα με τις τρέχουσες τιμές της αγοράς μπορούν να μου προσφέρουν ένα ποσό περίπου στα 100 ευρώ...μάλιστα αν άκουσα καλά στο τηλέφωνο μου είπε ότι το τελικό ποσό θα είναι 100,70 ευρώ.
Της ζήτησα αν γίνεται να μου αντικαταστήσουν τις συσκευές, αλλά μου είπαν ότι δεν γίνεται, καθώς δεν είναι αγορασμένες από εκείνους, αλλά μόνο να δώσουν τα χρήματα, κάτι το οποίο τελικά δέχθηκα.
Μου είπε ότι θα μου στείλει με εμαιλ το κείμενο για να το υπογράψω και να τους το στείλω πίσω με fax.
Στο κείμενο αυτό θα αποδέχομαι το ποσό που θα εισπράξω, ενώ θα κανονίσουν διαδικασία παράδοσης σε εκείνους των δικών μου καμμένων συσκευών.

Απίστευτη θετική αντιμετώπιση εταιρείας εν Ελλάδι...!!! :worshippy:

Θα σας κρατώ ενήμερους ως προς την συνέχεια της υπόθεσης.
 
Σήμερα μου έστειλαν το κείμενο για να το αποδεχθώ κ να το υπογράψω.
Μου δίνουν τα χρήματα που αγόρασα το νέο dvd recorder για να αντικαταστήσω το καμμένο, όπως επίσης και ένα ποσό για τον δίσκο.
Το σύνολο όπως έγραψα κ παραπάνω είναι στα 100,70 ευρώ.
Διευκρινίζουν ότι η εγγύηση του server δεν καλύπτει κανονικά κάτι πέραν αυτού του μηχανήματος, αλλά κάνουν αυτή την κίνηση, διότι το ζήτησα.
 
Σήμερα δέχθηκα τηλεφώνημα για να κανονίσω πότε με βολεύει να έρθει courier σπίτι μου για να παραλάβει με δικά τους έξοδα τις 2 καμμένες συσκευές.
Επόμενο βήμα είναι να μου καταθέσουν σε λογαριασμό τραπέζης της αρεσκείας μου το παραπάνω ποσό.
 
Σήμερα παρέλαβε η acs τα 2 καμμένα μηχανήματα.
Σε περίπου 1 εβδομάδα θα μου έχουν καταθέσει τα χρήματα στον λογαριασμό που τους έστειλα.
 
Το επόμενο επεισόδιο ποτε βγαινει στον αέρα;

Το βρισκουμε σε mkv 1080;

To κατεβάζουμε σε torrent;

:p

Ενα μπραβο στην HP πάντως!

(ομως κι εσυ ρε αδερφάκι μου, σου εδιναν λεφτα και σεν σου εκαναν; τι σου να οι macάδες τελικά....:p)
 
Απάντηση: Re: Πρόβλημα σε HP Microserver N36L

Ενα μπραβο στην HP πάντως!

(ομως κι εσυ ρε αδερφάκι μου, σου εδιναν λεφτα και σεν σου εκαναν; τι σου να οι macάδες τελικά....:p)

Τα μηχανήματα μου ήταν χρήσιμα κ για αυτό άλλωστε τα σύνδεσα στον 1ο hp....οπότε αυτά ήθελα να μου αντικαταστήσουν αλλά...κ τα μετρητά καλά είναι ! :ernaehrung004:
 
Ας γράψω κ το τέλος της ιστορίας, με την πίστωση του ποσού στον τραπεζικό μου λογαριασμό πριν λίγες ημέρες.

Ευχαριστώ πολύ την HP Hellas για την υποδειγματική της στάση στο θέμα !!