Πρόβλημα σε oled55b8 και απαράδεκτη αντιμετώπιση LG - Service One

Η τελευταία μου απόπειρα είναι να διεκδικήσω την πιθανότητα να μου κάνουν τουλάχιστον την επέκταση εγγύησης.. Ευχαριστώ πολύ και πάλι για τις συμβουλές και θα επανέλθω με οποιαδήποτε εξέλιξη!

και να χασεις, θα χασεις μαχομενος, καλη επιτυχια.
 
Φιλε μου από πείρας μου θα σου πω πως αυτές οι τηλεοράσεις επισκευή δεν παίρνουν!Οπότε θα σου δώσουν καινούργια κατά 99.9%!
Κουμπάρος μου πριν 10 ημέρες με πρόβλημα στο πάνελ που του έβγαλε στην περσινή B7(dirty screen) του δώσανε πιστωτικό γιατί δεν είχε περσινό μοντέλο η LG και με τα ίδια λεφτά που είχε δώσει πέρσι πήρε την φετινή C8!και μάλιστα με καινούργια εγγύηση!
Εγώ 26-10 φέτος επικοινωνώ με LG γιατί είχε θέμα η δική μου τηλεόραση αγορασμένη φέτος Η Ε8 τον Ιούνιο του 2018!Παρουσίασε πρόβλημα με το ARC δεν έδινε ήχο σε ενισχυτη.Επικοινωνησανε μαζί μου να μου πουν ότι θα αλλάξουν πλακέτα και μετά από 2 ημέρες μου είπανε ότι τελικά θα μου δώσουν καινούργια!
Με καθυστέρησαν λίγο αλλά Δευτέρα το πολύ Τρίτη περιμένω καινούργια σφραγισμένη και μάλιστα με καινούργια εγγύηση 2 ετών και εννοείται θα μου ανανεώσουν την 5ετια που είχα βαλει!
Γι'αυτό μην ανησυχείς αυτές οι τηλεοράσεις δεν παίρνουν επισκευή,θα σου δώσουν καινούργια!!
 
εαν ειναι οντως το πανελ και υπαρχει(γιατι μιλαμε για την τελευταια σειρα των Oled οποτε λογικα θα υπαρχει)θα του αλλαξουν το πανελ.
δεν εγινει κατι,απλα και μονο το ψυχολογικο ειναι που ξενερωνει.
μακαρι να του κανουν αλλαγη με καινουργια..
 
Παίδες δυστυχώς καμία καινούργια τηλεόραση.. Με κάλεσαν από τη service one να μου πουν ότι αλλαχθηκε το πάνελ κ ότι θα παραλάβω την Δευτέρα..
 
Να μην ανησυχείς γιατί αλλαγή πάνελ σημαίνει πλέον σαν να παίρνεις νέα tv.
Έτσι και αλλιώς έχεις μια χαρά την εγγύηση σου, όλα καλά θα πάνε.
 
δεν ξέρω τι κάνει η lg αλλά η s.o ειναι για κλάματα δυστυχώς εχω πολύ κακή εμπειρία από αυτούς με μόνιτορ .ελπίζω να μην τους ξανά χρειαστείς
 
Δυστυχώς έπεσα εξω!Βλέποντας αντιμετώπιση στην δική μου περίπτωση και στου κουμπάρου μου νόμιζα θα σου την αλλαζαν!Πάντως όπως είπε και ο φιλος πιο πάνω είναι καθαρά ψυχολογικο αφού καινούργιο πάνελ θα είναι!Το θέμα είναι πως έχεις δίκιο έπρεπε να σου έδιναν καινούργια..Τσέκαρε την στα πάντα και ότι είπαμε στο τηλ...
 
Δυστυχώς έπεσα εξω!Βλέποντας αντιμετώπιση στην δική μου περίπτωση και στου κουμπάρου μου νόμιζα θα σου την αλλαζαν!Πάντως όπως είπε και ο φιλος πιο πάνω είναι καθαρά ψυχολογικο αφού καινούργιο πάνελ θα είναι!Το θέμα είναι πως έχεις δίκιο έπρεπε να σου έδιναν καινούργια..Τσέκαρε την στα πάντα και ότι είπαμε στο τηλ...

Έγινε φίλε Σπύρο! Θα ενημερώσω με την παραλαβή πλέον! Ευχαριστώ πολύ για την επικοινωνία!
 
Το έχω ποσταρει κ στο κεντρικό νήμα των oled, το μεταφέρω κ εδώ.. Προς γνώση κ των λοιπών υποψηφίων αγοραστών, η LG εξαιρεί τις τηλεοράσεις oled από την δυνατότητα επέκτασης εγγύησης!!! Με τις υγείες μας..
 
Το έχω ποσταρει κ στο κεντρικό νήμα των oled, το μεταφέρω κ εδώ.. Προς γνώση κ των λοιπών υποψηφίων αγοραστών, η LG εξαιρεί τις τηλεοράσεις oled από την δυνατότητα επέκτασης εγγύησης!!! Με τις υγείες μας..

απο ποτε εγινε αυτο...??