Πρόβλημα σε ONKYO TX-NR609 μετά από firmware update

mnikitas

New member
22 February 2011
16
Λοιπόν παιδιά εγώ έχω τον TX-NR609 και όλα ήταν οκ μέχρι που αποφάσισα να βάλω το firmware (11-09-2013). Μου έβγαλε Completed, αλλά μετά δεν δούλευε το hdmi out στην TV, ούτε ο ήχος. Όπως θα δείτε εδώ http://forum.eu.onkyo.com/viewforum.php?f=47&sid=6bb70f0b2eb5b31c997b8ae22bde450b και εδώ http://forums.onkyousa.com/viewforum.php?f=29 , το πρόβλημα έχει επηρεάσει αρκετούς ιδιοκτήτες onkyo σε όλο το κόσμο. Έχω ανοίξει ticket στο [email protected] και μου έχουν πει ότι προϋπήρχε πρόβλημα και γι αυτο κώλησε το firmware update. Παραριές κατά τη γνώμη μου αφού πριν δεν υπήρχε κανένα πρόβλημα. Τώρα το usb έχει κωλήσει στο Now initializing (δεν μπορώ να κάνω πάλι firmware update ούτε μέσω δικτύου καθώς το κώλημα του usb δεν αφήνει να δουλέψει το net). Επίσης το firmware update option είναι γκρί. Ψάχνωντας αρκετά στο internet είδα ότι αυτά τα συμπτώματα έχουν να κάνουμε με το hdmi board, στο οποίο συνήθως καίγονται κάποιοι πυκνωτές. Τσιπάκι να καεί λίγο δύσκολο εώς απίθανο. Επίσης το συγκεκριμένο update νομίζω ότι προσπάθησε να κάνει update και το firmware του hdmi board (λόγω 4k upscaling) άρα ίσως εκεί να έχουν κάνει κάποια βλακεία. Anyway, το θέμα τώρα είναι ότι το firmware update είναι στη μέση και δεν παίζει τίποτα. Ψάχνοντας και άλλο βρήκα κρυμμένες επιλογές του μενού.

Αν κρατήσετε πατημένο το display και στην συνέχεια πατήσετε το power, μετά αφήσετε το display και πατήσετε τα - + (δεξιά του tone) τότε θα εμφανιστεί ένα μενού που δείχνει το firmware status/version. Όσο είστε εκεί αν πατήσετε το Return βγαίνει ένα άλλο μενού στο οποίο με το πάνω κάτω του στρογγυλού κουμπιού για το ραδιόφωνο (αριστερα από το volume) αλλάζει το μέσο (usb,net,spdif) και το component που επιθυμείτε να γίνει το firmware update (VMPU, MMPU, κτλ). Μην χαίρεστε όμως...επειδή έχει κωλήσει το usb ούτε αυτό δουλεύει!

Επίσης έχω μιλήσει με τον τοπικό distributor Εισαγωγική κάτι...και μου είπε ότι δεν μπορεί να κάνει κάτι και είναι θέμα Onkyo Europe. Το support της Onkyo europe μου λεει να παω σε αυτόν...κοινώς support χάλια.

Ως γνώστης λίγων ηλεκτρονικών, χθες ξεβίδωσα τον ενισχυτή και με γυμνό μάτι, νομίζω ότι είδα διαρροή σε ένα από τους 4 πυκνωτές:

$T2eC16V,!)sE9swmZwBpBR+)pu78mQ~~60_57.JPG


Η παραπάνω foto δεν είναι δικιά μου, απλά την έβαλα για να δείτε πως είναι. Όπως την κοιτάτε κάτω δεξιά έχει 4 στρογγυλά. Νομίζω ότι είναι πυκνωτές. Λοιπόν το 1ο απο τα αριστερα προς τα δεξιά είχε διαρροή ... σαν ξεραμένη κόλλα επάνω του...

Αυτά είχα να προσθέσω για το θέμα των ONKYO που τελικά είναι για τα μπάζα... (2 χρόνια +1 μήνα τον έχω)
 
Re: ONKYO TX-NR807 (Ερωτήσεις - Εντυπώσεις - Reviews...)

Σας προωθώ το μήνυμα που έγραψα στο EU forum της ONKYO το οποίο περιέχει screenshots και πληροφορίες για το πρόβλημα. Ίσως βοηθήσει κάποιους ή αποτρέψει κάποιους να μην κάνουν firmware update ή ακόμα καλύτερα να μην αγοράσουν ποτέ ONKYO!!!

I am very pissed off with Onkyo Products and Support. My amplifier worked great without any problem. Ok the warranty is over but Onkyo keeps publishing firmware update. So, ONKYO must provide full support regardless of warranty for the firmware update. This is a european directive. After the latest firmware update (11-09-2013), and yes I didnt follow the process to turn off the HDMI control. I am sorry, are your developers completely incompetent? How difficult is to enter a validation control before doing the upgrade in order to check if this setting is on?? or even better your firmware update can switch off this on his own. Sorry, but these are very basic tasks on code development. We are living in 2013 not in 1980!! How can you expect to sell competitive products with technology of 20 years old?

You need to find me a solution to this very basic problem, or please do a refresh on your development team quick because I do not see any sales revenue to come up in the next months!

The current status of my TX-NR609 is that when I click NET I get this (it stays forever like this, preventing me for doing again the firmware update):
image.png


When I click USB I get this(it stays forever like this, preventing me for doing again the firmware update):
image.png


When I click "Display" & Power (yes this very secret menu) I get this:
image.png

which is obivious that something is going wrong. Forward this to your firmware developers please!

On the secret menu when I click tone+ I get these:
image.png

image.png

image.png

image.png

which show that the firmware in DSP and the other components is a bunch of unused bits due to firmware update bugs!

Is there a process to rewrite the firmware without throwing away the hardware? The basic firmware is ok, as I can navigate to the basic functions. I dont believe that your developers have never thought of it? During the firmware update tests, I am sure that there was such a bad scenario. So, what you were doing in this scenario? You throw away the hardware? Please lets be serious and send me a process to recover or rollback the firmware and dont publish unchecked firmware!! Or if you publish you must be able to support them if the unlikely event of happening something bad regardless of warranty.

Regards
 
Re: ONKYO TX-NR807 (Ερωτήσεις - Εντυπώσεις - Reviews...)

Ολοι ο onkyo που εχουν βγει την τελευταία 5ετία δυστυχώς "πεθαίνουν".
Κακά fw,κακή ψύξη, και συνήθως κάκιστες hdmi πλακέτες τις οποίες υποτίθεται άλλαξαν φέτος (828/929).
 
Re: ONKYO TX-NR807 (Ερωτήσεις - Εντυπώσεις - Reviews...)

Λοιπόν έχω νέα σχετικά με τον ενισχυτή. Ο τοπικός "authorized" και καλα service center είναι να μην πω καλύτερα. Πραγματικά αυτή η εταιρία πιστεύω θα κλείσει σύντομα. Τους πήγα τον ενισχυτή και μου είπαν ότι πρέπει να τους δώσω 350 ευρώ για να τον φτιάξουν και επίσης πλήρωσα 25 ευρώ για τον έλεγχο. Αυτό που έκανα είναι να τους πιέσω μέσω του forum.eu.onkyo.com και του σχετικού νήματος που είχα ανοίξει http://forum.eu.onkyo.com/viewtopic.php?f=47&t=109&sid=d02b265c6f293889a3b83755cc0fc49a&start=10 .
Ακολούθησα τις οδηγίες τους, δηλαδη να τον στείλω με δικά μου έξοδα σε ένα σοβαρο service center στη Γερμανια και να ζητήσω goodwill repair. Πλήρωσα 65 ευρώ μεταφορικά σε ΕΛΤΑ και σε 2.5 εβδομάδες ο ενισχυτής ήρθε πίσω (με δικά τους έξοδα παρακαλώ) με αλλαγμένο το hdmi board. Άρα, συμπέρασμα, αν θέλετε να αγοράσετε onkyo μόνο από Γερμανία απλά να έχετε υπόψην σας το 65άρι για την αποστολή. Κατά τα άλλα η παροχή υπηρεσίας στη Γερμανία είναι πολύ καλή σε σχέση με Έλλαδα που μπορεί να σας κάνουν να θέλετε να τους βρίσετε.

Αυτά είχα να προσθέσω. Ο ενισχυτής είναι πλέον σε τέλεια κατάσταση.......
 
Last edited by a moderator:
Ολοι ο onkyo που εχουν βγει την τελευταία 5ετία δυστυχώς "πεθαίνουν".
Κακά fw,κακή ψύξη, και συνήθως κάκιστες hdmi πλακέτες τις οποίες υποτίθεται άλλαξαν φέτος (828/929).

Να ετοιμάζομαι για αλλαγή δηλαδή; Πήρα τον TX-SR507 τον Δεκέμβριο του 2009 αλλά δεν μου έχει βγάλει κάποιο πρόβλημα. Εκτός αν "χτυπάνε" μόνο τα μεγαλύτερα μοντέλα.
 
Παρομοιως την πατησα με τις HDMI του tx-sr 876,σταματησαν να δινουν σημα οταν συνδεσα ενα παλιο πικαπ!!!!,ειναι εκτος εγγυησης απο Γερνανια πηγα στην αντιπροσωπεια της ΟΝΚΥΟ και μου ζητησαν 360ευρω για νεα HDMI board,οποτε το μονο που μενει ειναι να κανω και γω μια νυξη στην ΟΝΚΥΟ Εurope,το κακο ειναι οτι δεν εχω την κουτα του ενισχυτη,εναλλακτικη να αλλαξω 13 εναλλακτικους πυκνωτες στην HDMI board οπως εκαναν καποιοι κατοχοι στο εξωτερικο και το εκαναν να δουλεψει,το κοστος των πυκνωτων απειροελαχιστο 2e,αλλα δεν πιανουν τα χερια μου σε τετοιες μικροκολλησεις,ξερετε κανενα καλο μαστορα Θεσσαλονικη?λεω να το ρισκαρω ετσι.
 
13 ηλεκτρολυτικους ηθελα να γραψω τεσπα η αντιπροσωπεια της ONKYO στην Ελλαδα ειναι απαραδεκτη,ποναει ποδι κοψει ποδι να βαλει καινουργιο ειναι.