Πρόβλημα σκεύρωσης TV Samsung LE32A656A1F

mr.Vox

AVClub Addicted Member
4 April 2008
1,320
Εδώ και ένα χρόνο είμαι κάτοχος της παραπάνω τηλεόρασης. Δεν έχω προβλήματα με την απόδοση της κτλ. Η τηλεόραση χρησιμοποιείται σαν δεύτερη τηλεόραση σε υπνοδωμάτιο και ο μέσος όρος λειτουργίας της είναι περίπου το μισάωρο την ημέρα. Την τηλεόραση δεν την χτυπάει ο ήλιος και πιστεύω οι συνθήκες του δωματίου είναι φυσιολογικές.

Την τελευταία εβδομάδα, κάτα την διάρκεια της νύχτας άκουγα κάτι τριγμούς. Η τηλεόραση ήταν σβηστή. Δεν καταλάβαινα από που προέρχονται καθώς υπάρχουν και άλλες συσκευές στο κάτω ράφι. Δεν έδωσα όμως και σημασία.
Σήμερα που πήγα όμως να ξεσκονίσω την TV κατάλαβα από που προέρχονται. Το "τριανταφυλλένιο" στεφάνι άρχισε να πετάγετε προς τα έξω. Η επάνω αριστερή γωνία όπως βλέπουμε την TV από μπροστά δεν κουμπώνει σωστά πλέον με το πίσω καπάκι της τηλεόρασης.
Το πρόβλημα είναι μικρό προς το παρόν. Τι γίνεται αν όμως εξακολουθήσει να μεγαλώνει;
Σημεώνω δε ότι η TV έχει Full εγγύηση collect and return 5 ετών.

Παραθέτω φώτο τραβηγμένη από την πάνω μεριά της γωνίας.

samsung3.JPG



:rifle:
 
Last edited:
Εγώ θα την επέστρεφα για αντικατάσταση...
Το πρόβλημα όπως το βλέπω στην φωτογραφία είναι μεγάλο...
 
Σε ευχαριστώ για την απάντηση. Ισως φαίνεται μεγαλύτερο το πρόβλημα στην φώτο καθώς έχω κάνει μεγένθυση.

Θα την αντικαταστήσουν ή θα δουλέψει logo;

Θα περιμένω καμιά βδομάδα και θα πράξω όπως πρέπει αφού διαβάσω τους όρους εγγύησης.

:FSGSFGS4:
 
Έχω στείλει δύο e-mail στην εταιρεία και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί περισσότερο με το θέμα.
Στην εγγύηση γράφει σε κάποιο σημείο ότι δεν υπάρχει κάλυψη αν το πρόβλημα είναι αισθητικό.
 
Δοκίμασες να σφίξεις την γωνιακή βίδα στην πλάτη της συσκευής μην τυχόν έχει χαλαρώσει και γιαυτό έχει δημιουργηθεί το άνοιγμα?
 
Έχω στείλει δύο e-mail στην εταιρεία και δεν μου έχουν απαντήσει ακόμα. Η αλήθεια είναι ότι δεν έχω ασχοληθεί περισσότερο με το θέμα.
Στην εγγύηση γράφει σε κάποιο σημείο ότι δεν υπάρχει κάλυψη αν το πρόβλημα είναι αισθητικό.

Αν βλέπεις το εσωτερικό της τηλεόρασης, το πρόβλημα δεν είναι αισθητικό. Εν δυνάμει κινδυνεύεις με ηλεκτροπληξία, ενώ η τηλεόραση μπορεί να γίνει εστία μόλυνσης.
[Χωρίς να υπονοήσω ότι υπάρχουν κατσαρίδες, να γνωρίζεις ότι λατρεύουν τα εσωτερικά ηλεκτρικών συσκευών - σκοτεινό, ζεστό μέρος χωρίς να τις ενοχλούν οι άνθρωποι... Το ίδιο και διάφορα άλλα έντομα...]

Χώρια που πλέον μπορεί να μπει σκόνη σε σημεία που δεν ήταν αναμενόμενα κατά την σχεδίαση του προϊόντος, με άγνωστες συνέπειες για την ζωή του προϊόντος...
 
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας. Δεν είναι θέμα της πισινής βίδας καθώς προσπάθησα να την σφίξω. Είναι καθαρά θέμα σκεύρωσης.
"Ακόμα" δεν φαίνεται το εσωτερικό της τηλεόρασης. Πάντως πολύ σωστή η άποψη αυτή.
Αυτό που δεν θέλω είναι να μου πάρει την τηλεόραση το service και να μου την επιστρέψει ναι μεν κολλημένη με κόλλα αλλά χτυπημένη από εδώ και από κει σε χειρότερη κατάσταση.
Θα προχωρήσω σε τηλεφώνημα στην εταιρεία μιας και δεν ανταποκρίνονται στα e-mail.
 
Αφού η συσκευή δεν έχει φάει καμιά τούμπα και η ζημιά προκλήθηκε υπό κανονικές συνθήκες το πρόβλημα είναι κατασκευαστικό, θα πρέπει να ζητήσεις επίσκεψη τεχνικού, περιμένουμε να μας ενημερώσεις για την εξέλιξη της υπόθεσης.
 
Οκ παιδιά θα επικοινωνήσω αύριο το πρωί μαζί τους και θα ξαναστείλω e-mail στην fourlis. Ενοείται ότι δεν έχει φάει τούμπα η τηλεόραση ούτε χτύπημα. Βλέπω τώρα στο χαρτί της εγγύησης ότι πρέπει να επικοινωνήσω στο Total Support του καταστήματος που την είχα αγοράσει καθώς είχα πληρώσει έξτρα 219Ε για την πενταετή ισχύ.