Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Πέρα από το αυτονόητο (όσο μπορούμε να αγοράζουμε από Ελλάδα), προτίμησες να αγοράσεις από Ελλάδα την κάρτα επέκτασης εγγύησης για να είσαι πιο σίγουρος ότι η ελληνική αντιπροσωπεία θα την τιμήσει αδιαμαρτύρητα σε σύγκριση με το να αγόραζες την κάρτα επέκτασης εγγύησης από το εξωτερικό;
Δηλαδή κράτησες και τη λιανική απόδειξη του καταστήματος;

Σημείωση για όσους δεν το γνωρίζουν: Η κάρτα επέκτασης εγγύησης είναι ουσιαστικά ένας κωδικός που αυμπληρώνεται μετά online για να ισχύσει η επέκταση εγγύησης.

Σωστά, βασικά για αυτό το λόγο έγινε η συγκεκριμένη κίνηση συν ότι η τελική τιμή που μου κόστισε δεν είχε πολύ μεγάλη διαφορά από τις online που μου έστειλες. Τα έντυπα εγγυήσεων που έχω είναι της Sony Hellas, έχει πάνω τα τηλέφωνα του σέρβις και της εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα κλπ.

Με άλλα λόγια η Ελληνική αντιπροσωπεία δέχτηκε να την ασφαλίσει με την επιπλέον εγγύηση επομένως νοιώθω πιο καλυμμένος - στην πράξη μπορεί και να μην έχει καμία διαφορά, αλλά επειδή οι μηχανές αγοράστηκαν από το αγγλικό amazon και με όλη την ιστορία του Brexit κλπ δεν ήξερα πως θα εξελιχθεί αυτή η ιστορία σε βάθος χρόνου - να μου πουν πχ ότι όταν έκανα την εγγραφή της online επέκτασης εγγύησης αυτή πήγε στον τόπο αγοράς των μηχανών, επομένως αρμόδια είναι η Sony United Kingdom.

Στο κατάστημα που πήγα πάντως δεν πήρα κανέναν κωδικό - τα στοιχεία μου καταχωρήθηκαν απευθείας στο σύστημα και το μόνο που πήρα ήταν τα έντυπα της επέκτασης εγγύησης.
 
Τελικά μόνο international δεν είναι η εγγύηση 1 χρόνου της Sigma.

Αν βρεθείς π.χ. στην Αυστραλία με τον Sigma φακό σου αγορασμένο από Ελλάδα, που σύμφωνα με τον Έλληνα αντιπρόσωπο φέρει διεθνή εγγύηση «παντού στον κόσμο» όπως λέει χαρακτηριστικά στο site του, θα βρεθείς μπροστά σε αυτήν την ανακοίνωση από τον Αυστραλό Sigma αντιπρόσωπο:


SIGMA product purchased from USA, Hong Kong, China or Europe will NOT be covered by a warranty valid for Australia effective 01/07/12


https://sigmaphoto.com.au/warranty-registration

Μην το ψάχνεις, το να ισχυρίζεται οποιαδήποτε αντιπροσωπεία στην Ελλάδα ότι δίνει παγκόσμια εγγύηση είναι για γέλια όταν δεν υπάρχει από πίσω αντίστοιχη οδηγία της μητρικής εταιρείας, η οποία προφανώς δε θα αφορά μόνο την Ελλάδα.

Επομένως η σωστή διατύπωση είναι "αγορές από τη sigma hellas καλύπτονται από την παγκόσμια εγγύηση της Sigma Japan/Sigma International" ή κάτι παρόμοιο - αν δεν υπάρχει αυτό το λεκτικό και αναφέρονται παγκόσμιες εγγυήσεις ελληνικής αντιπροσωπείας, είναι για να παίρνεις τα βουνά...
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Nα πώ και κάτι που το έχω ξαναγράψει αλλά ίσως να μην έχει γινει αντιληπτό και να δίνει μια εξήγηση στα παραπάνω, δεν αφορά φυσικά όλους τους εν Ελλάδι αντιπροσώπους, ούτε και το ήξερα το μετέφερω με επιφύλαξη μιας δεν το έχω τσεκάρει αν ισχύει. Λόγω της ιδιαιτερότητας της ελληνικής αγοράς και ειδικά της φωτογραφικής στα συμβόλαια που υπογράφει μια ελληνική εταιρία για την αντιπροσωπευση (ειδικά τα τελευταία χρόνια) υπάρχουν και ειδικοί όροι που μπαίνουν εκατέρωθεν.

Τι σημαίνει αυτό πρακτικά π.χ. δίνουν στην ελληνική εταιρία το δικαίωμα να παρέχει μεγαλύτερη εγγύηση ή DOA ή κάτι άλλο ως έξτρα παροχή για να ισοφαρίσει πιθανόν και την διαφορά ΦΠΑ που έχει απο άλλες ευρωπαικές χώρες και να είναι εξίσου ανταγωνιστική. Αυτο όμως σε κάποιες εταιρίες λειτουργεί και αφαιρετικά δηλ. υπάρχουν και όροι μη κάλυψης εντός εγγύησης για ειδικές περιπτώσεις. Στην περίπτωση αυτή η εταιρία - αντιπρόσωπος είναι σε ένα ειδικό καθεστως αντιπροσώπευσης και λειτουργεί κυρίως ως επίσημος χονδρέμπορος μεταπωλητής και όχι ως φουλ αντιπρόσωπος. Αυτες τις ειδικές περιπτώσεις θέλουμε να γνωρίζουμε (αν υπάρχουν) και γιαυτό σκεφτήκαμε ότι θα είναι πολύ χρήσιμο (δέν έχει γίνει στην πράξη ποτέ) να είναι κάπου μαζεμένες και δημοσιευμένες οι καλύψεις δίπλα δίπλα ξεκινώντας κυρίως απο τις παροχές που δίνουν στα προιόντα που οι ίδιοι εισάγουν. Αυτο πιθανόν θα ήταν και ένα σημαντικό κίνητρο να προσπαθήσουν κάποιοι αντιπρόσωποι λόγω ανταγωνισμού να αναπροσαρμόσουν την πολιτική τους στα βασικά με ένα πακέτο εγγυησης που θα είναι ντε φακτο ανεξάρτητα τί αγοράζεις.
 
Re: Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και

Η ελληνική αντιπροσωπεία της Sigma ως στρατηγικό πλεονέκτημα δίνει εγγύηση που ισχύει τάχα "σε όλο τον κόσμο". :bang:

Άλλες χώρες προσθέτουν χρόνια επέκτασης εγγύησης.
Η Sigma Aυστρίας δίνει 1+6 χρόνια εθνικής εγγύησης στους φακούς. Εθνικής με την έννοια ότι απευθύνεται σε κατοίκους Αυστρίας.
 
Σωστά, βασικά για αυτό το λόγο έγινε η συγκεκριμένη κίνηση συν ότι η τελική τιμή που μου κόστισε δεν είχε πολύ μεγάλη διαφορά από τις online που μου έστειλες. Τα έντυπα εγγυήσεων που έχω είναι της Sony Hellas, έχει πάνω τα τηλέφωνα του σέρβις και της εξυπηρέτησης πελατών στην Ελλάδα κλπ.

Με άλλα λόγια η Ελληνική αντιπροσωπεία δέχτηκε να την ασφαλίσει με την επιπλέον εγγύηση επομένως νοιώθω πιο καλυμμένος - στην πράξη μπορεί και να μην έχει καμία διαφορά, αλλά επειδή οι μηχανές αγοράστηκαν από το αγγλικό amazon και με όλη την ιστορία του Brexit κλπ δεν ήξερα πως θα εξελιχθεί αυτή η ιστορία σε βάθος χρόνου - να μου πουν πχ ότι όταν έκανα την εγγραφή της online επέκτασης εγγύησης αυτή πήγε στον τόπο αγοράς των μηχανών, επομένως αρμόδια είναι η Sony United Kingdom.

Στο κατάστημα που πήγα πάντως δεν πήρα κανέναν κωδικό - τα στοιχεία μου καταχωρήθηκαν απευθείας στο σύστημα και το μόνο που πήρα ήταν τα έντυπα της επέκτασης εγγύησης.

To ίδιο θα ήταν αν είχες στα χέρια σου την κάρτα, την έξυνες για αποκαλυφτεί ο κωδικός και τον συμπλήρωνες στο sony.gr/mysony.

eQOjUQ.jpg


Μπορείς να δεις το υπόλοιπο της εγγύησής σου συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης εδώ:
https://services.sony.gr/supportmvc/el/Repair/WarrantyChecker

Όπως αναγράφεται στους όρους της επέκτασης εγγύησης, την εγγύηση δεν τη δίνει η Sony Hellas, αλλά:
Οι όροι “Sony”, “Εμείς” ή “Εμάς” αναφέρονται στη Sony Europe Limited.Με την εμπορική επωνυμία Sony Belgium, τμήμα της Sony Europe Limited. Εταιρεία εγγεγραμμένηστα μητρώα της Αγγλίας και Ουαλίας. Επίσημη έδρα: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey,KT13 0XW, Ηνωμένο Βασίλειο.Τοπική διεύθυνση: Da Vincilaan 7-D1, B-1935 Zaventem, Βέλγιο
 
Re: Απάντηση: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Αν καλύπτεται ο φακός από εγγύηση εγώ κατάλαβα ήταν το ερώτημα, αλλιώς δεν θα επιλεγόταν το συγκεκριμένο ρήμα.
Δεν είχαμε εδώ άρνηση επισκευής επί πληρωμή, αλλά άρνηση κάλυψης από εγγύηση φακού που δεν εισήγαγε η ίδια η ελληνική αντιπροσωπεία.

Στη σελίδα τους γράφει:

hUgpsc.jpg


Αναζητήστε αυτό το σήμα απο 1η Δεκεμβρίου 2017 επάνω στα κουτιά και επωφεληθείτε:
1. Εγγυημένο προϊόν απο την επίσημη αντιπροσωπεία SIGMA Greece.
2. Δύο χρόνια εγγύηση που ισχύει σε όλο το κόσμο.
3. Άμεσες τεχνικές πληροφορίες απο το εξειδικευμένο προσωπικό των επίσημων μεταπωλητών.
4. Επίσημα εισαγόμενο προϊόν στην Ελλάδα.
5. Υποστήριξη απο το καταρτισμένο και οργανωμένο service μας που βρίσκετε στη οδό Πανεπιστημίου 44 Αθήνα.
- ΠΑΝΤΑ ΔΙΠΛΑ ΣΑΣ !!!

Αφού λοιπόν είναι εθνική η εγγύηση της Sigma, πώς διατείνεται ο Έλληνας αντιπρόσωπος ότι με τη σφραγίδα του ο φακός θα έχει διετή εγγύηση σε όλο τον κόσμο;

Τι σημαίνει σε όλο τον κόσμο; Παγκοσμίως σε όλες τις χώρες όλων των ηπείρων;



Εγω αντιλαμβανομαι οτι δινει εγγυηση που ισχυει σε ολο τον κοσμο για αυτον (Sigma Hellas Τσακναριδηs).

Δηλαδη οτι και στην Γουαδελουπη να εισαι θα τους στειλεις τον φακο να στον φτιαξει ή θα συννενοηθει αυτος με το εκαστοτε σερβις.

Οχι οτι θα στο φτιαξει οποιαδηποτε αντιπροσωπεια οπου και να εισαι. Ετσι το ειχα αντιληφθει εγω οταν ειχα ρωτησει οταν ειδα πρωτη φορα το στικερ αυτο στα προιοντα που αγορασα.
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείε

Γιαυτο ακριβώς τον λόγο οι αντιπροσωπίες πρέπει να δώσουν διευκρινήσεις στα ειδικά ζητήματα των καλύψεων. Το ιδανικό θα ήταν να υπάρχει αναρτημένος ένας πίνακας με τις καλύψεις όλων των εταιριών, κάτι αντιστοιχο που βλέπουμε στις ασφαλιστικές εταιρίες, ένα βασικό πακέτο καλύψεων και απο κεί και κάτω ότι επιπλέον δίνει ο καθένας προαιρετικά.
 
Δηλαδή λέει: Όπου και να βρεθείτε στον κόσμο, στείλτέ τον μας τον φακό πίσω στην Ελλάδα και θα σας τον επισκευάσουμε εντός εγγύησης;

Αυτονόητο δεν είναι ότι μπορεί να γίνει αυτό;
 
Δηλαδή λέει: Όπου και να βρεθείτε στον κόσμο, στείλτέ τον μας τον φακό πίσω στην Ελλάδα και θα σας τον επισκευάσουμε εντός εγγύησης;


Ναι για τα προιοντα που εχει πουλησει αυτος προφανως με αυτο το στικερ.



Αυτονόητο δεν είναι ότι μπορεί να γίνει αυτό;


Οχι για 2 χρονια σιγουρα για προιοντα αμφιβολου προελευσης. Εσυ πχ που τα αγοραζεις ολα απο amazon και gray market σιγουρα οχι.


Αλλα γιατι σκας δεν καταλαβαινω. Αφου σε καλυπτει και το amazon και τα καταστηματα στο χονκ κονγκ απο οπου αγοραζεις γιατι ψαχνεσαι με τις εγγυησεις για προιοντα που πωλουνται στην Ελλαδα ? Και το ενα και το αλλο δεν μπορουμε να τα εχουμε.

Ο καθενας παιρνει τα ρισκα του.
 
Ειναι εντος εγγυησης δηλαδη και μονο τα μεταφορικα σου χρεωνονται ?

Απο τι καταστημα ? τα μεγαλα της Νεας Υορκης? Για ποιον φακο μιλαμε ?
 
To ίδιο θα ήταν αν είχες στα χέρια σου την κάρτα, την έξυνες για αποκαλυφτεί ο κωδικός και τον συμπλήρωνες στο sony.gr/mysony.

eQOjUQ.jpg


Μπορείς να δεις το υπόλοιπο της εγγύησής σου συμπεριλαμβανομένης της επέκτασης εδώ:
https://services.sony.gr/supportmvc/el/Repair/WarrantyChecker

Όπως αναγράφεται στους όρους της επέκτασης εγγύησης, την εγγύηση δεν τη δίνει η Sony Hellas, αλλά:
Οι όροι “Sony”, “Εμείς” ή “Εμάς” αναφέρονται στη Sony Europe Limited.Με την εμπορική επωνυμία Sony Belgium, τμήμα της Sony Europe Limited. Εταιρεία εγγεγραμμένηστα μητρώα της Αγγλίας και Ουαλίας. Επίσημη έδρα: The Heights, Brooklands, Weybridge, Surrey,KT13 0XW, Ηνωμένο Βασίλειο.Τοπική διεύθυνση: Da Vincilaan 7-D1, B-1935 Zaventem, Βέλγιο

Το πρόβλημα μου θα ήταν να αγοράσω την κάρτα και όταν θα έβαζα τον κωδικό το σύστημα να μη δεχόταν να καταχωρήσει τη μηχανή ή κάτι παρόμοιο τέλος πάντων.

Στο μεταξύ μου έβαλες φωτιές διότι δοκίμασα το warranty checker site που έβαλες και τη μία μηχανή δεν τη βρίσκει καν, για την άλλη βγάζει μια άσχετη ημερομηνία.

Πήρα τηλέφωνο στην αντιπροσωπεία και μου είπαν να μην ανησυχώ, ισχύει ό,τι γράφει στα έντυπα των συμβάσεσων και δεν γνωρίζουν για ποιο λόγο υπάρχει αυτό το πρόβλημα με το site τους.

Τελικά όσο σκαλίζεις τόσο βρίσκεις...
 
Tις είχες καταχωρημένες τις μηχανές στο mysony στο sony.gr, στο sony.co.uk από όπου τις αγόρασες ή καθόλου;
Στις οδηγίες λέει:
  • Η σελίδα του εργαλείου ελέγχου εγγύησης θα πρέπει να είναι ίδια με τη χώρα της αρχικής αγοράς: Βεβαιωθείτε ότι έχετε επιλέξει τη σωστή χώρα.


Η κάρτα δεν είναι περιορισμένη σε εθνική ισχύ, ώστε να υπήρχε ρίσκο να μη δουλέψει.
 
Δική μου παράβλεψη, το γράφει "ξεκάθαρα" και στην uk σελίδα και στην Ελληνική:

"Οι εγγυήσεις αντιπροσώπου δεν λαμβάνονται υπόψη σε αυτόν τον υπολογισμό"
"Dealer warranties are not included in this calculation"

Άρα αν έχει αγοραστεί από κατάστημα (dealer) όπως στη δική μου περίπτωση, δεν εμφανίζεται στο συγκεκριμένο site.

Τώρα για ποιο λόγο το κάνουν τόσο πολύπλοκο και δεν έχουν ένα universal εργαλείο στο οποίο να έχουν πρόσβαση οι πάντες, ένας Θεός ξέρει...
 
...
Άρα αν έχει αγοραστεί από κατάστημα (dealer) όπως στη δική μου περίπτωση...

Αν έχει αγοραστεί ποιο, η μηχανή ή η επέκταση εγγύησης;
Τη μηχανή από που την πήρες;
Kαταχώρηση της μηχανής στη sony ποιας χώρας έκανες;
 
αν έχεις αγοράσει την επέκταση εγγύησης (όχι την κάμερα) από αντιπρόσωπο (dealer), αυτή δεν εμφανίζεται στο συγκεκριμένο σύστημα ελέγχουν (warranty checker) - αυτό λένε και στα δύο sites, τουλάχιστον αυτό καταλαβαίνω εγώ με το "εγγυήσεις αντιπροσώπου"/"dealer warranties"

οι μηχανές είναι αγορασμένες από UK αλλά καταχωρημένες στο sony.gr και όχι στο sony.co.uk, αν και δε νομίζω πως έχει σημασία στη συγκεκριμένη περίπτωση
 
Ειναι αλλα τα νουμερα φιλε waroo. Δεν μπορουμε τωρα να συγκρινουμε την Amazon οχι με την Ελληνικη Sigma ουτε καν με την Ιαπωνικη και την Αμερικανικη Sigma που εχουν γινει πλεον κολοσσοι.

Aν ειχαν τετοιες βλεψεις θα τους αγοραζαν σε ενα πρωινο.

Εγω ειμαι της αποψης παντα να παιρνω απο Ελλαδα αν η τιμη τους ειναι ανταγωνιστικη. Αν δεν ειναι τους το ζηταω οχι πιο φθηνα (ποτε) απλα τους ζηταω αν μπορουν να ματσαρουν την τιμη που βρισκω εξω.

Αν ομως παρω κατι απεξω γιατι η διαφορα τιμης ηταν χαοτικη και το κερδος για εμενα μεγαλο δεν θα πρεσαρω τον εδω αντιπροσωπο να με εξυπηρετησει με δικα του εξοδα απολαμβανοντας τα προνομια της παγκοσμιας εγγυησης ειδικα αν δειχνει οτι δεν το κανει αυτο. (οπως δεν το εκανες και εσυ και εισουν διακριτικος ).

Δεν ειμουν εμπορος ποτε μου αλλα ξερω πολλους και σεβομαι τον τροπο που προσπαθουν να επιβιωσουν αυτοι και η επιχειρηση τους. Αν ειναι "φαρμακεια" οπως λεγαμε πριν κατι μερες για τον Σκιαδοπουλο δεν πλησιαζω αναγκαστικα. Δεν θα αγορασω ομως κατι που πουλαει αυτος και μετα θα παω να του κανω τον εξυπνο απαιτωντας να με εξυπηρετησει.



Ντρεπομαι να το κανω πως το λενε, το θεωρω ξεφτιλα.


+1

(και επίσης δεν είμαι έμπορος)
 
Βασικά εάν δεν ξέρουμε την συμφωνία (και μάλλον δε θα τη μάθουμε) της εκάστοτε εταιρίας με τον αντιπρόσωπο δεν μπορούμε να κατηγορήσουμε κανέναν.
Δηλαδή άλλος έβγαλε το κέρδος και άλλος θα επισκευάσει προϊόν που έβγαλε πρόβλημα ?
Εάν όμως ισχύει το παρακάτω όπως σε μία από της εταιρίες που συνεργάζομαι ?
<<Όσοι αντιπρόσωποι θέλουν να συμμετέχουν στο πρόγραμμα παγκόσμιας εγγύησης θα παίρνουν ένα έξτρα 5% στα τιμολόγια όλων των ανταλλακτικών>>
 
@waroo

Ποια ήταν τελικά η καλύτερη τιμή που σου έκαναν για την 5ετή κάλυψη;
Δεν χρειάζεται να αναφέρεις το κατάστημα.