Να αναφέρω και εγώ την εμπειρία μου σε σχέση με μια ψηφιακή κορνίζα KODAK, την οποία είχα αγοράσει από Ελληνικό κατάστημα.
3 μήνες μετά την αγορά ξαφνικά έβησε και δεν ξανα'ανοιξε.
Επικοινωνία με το κατάστημα αγοράς για επιδιόρθωση αφού ήταν μέσα στην εγγύηση και έκπληξη πρώτη:
" Ξέρετε δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπία Kodak πλέον στην Ελλάδα και πρέπει να επικοινωνήσετε με Γερμανία!"
Δεν μπήκαν στον κόπο ούτε καν να μου δώσουν στοιχεία επικοινωνίας ενώ θα έπρεπε οι ίδιοι να είχαν αναλάβει την αντικατάσταση.
Βρίσκω τηλέφωνο στη Γερμανία και έκπληξη 2η:
Η τηλεφωνήτρια μιλούσε άπταιστα Ελληνικά!
Στάλθηκε άμεσα coυrier την επόμενη ημέρα για να την πάρουν πίσω , και σε μιά εβδομάδα είχα μια ολοκαίνουργια κορνίζα!
Όλα αυτά χωρίς καμμία επιβάρυνση δική μου!
Το ωραίο της ιστορίας δεν τελειώνει όμως εδώ.
Μετά από λίγες ημέρες παρατηρώ 2 καμμένα pixel.
Τηλέφωνο πάλι Γερμανία , άμεση εξυπηρέτηση αλλά αυτήν την φορά μου στείλαν άμεσα καινούργια κορνίζα χωρίς να γίνει έλεγχος της παλιάς.
Και το κερασάκι: Μου έστειλαν καινούργια κορνίζα χωρίς να πάρουν πίσω την παλιά!
Έτσι βρέθηκα με 2 κορνίζες και η 2η βρίσκεται στο σπίτι του παππού που χαζεύει τα εγγονάκια του...:Banane0: