Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Το δικό μου πρόβλημα πάντως δεν το είχα ακούσει ξανα για την D600...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Κανονικά έπρεπε να μην έρχεται ο πελάτης σε επαφή με την αντιπροσωπεία αλλά το κατάστημα, από τη στιγμή που η αγορά γίνεται από το κατάστημα και όχι από την αντιπροσωπεία δεν έπρεπε να εμπλέκεται αυτή πουθενά με τον πελάτη.
Για παράδειγμα 1-2 φορές που πήγα παλαιότερα κινητό στο Γερμανό αυτός μεσολάβησε για την επισκευή άσχετα αν αυτή έκανε και πάνω από μήνα.
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Αν το προβλημα οπως του Ηλια ηταν απο την αρχη τοτε πας στο καταστημα και ζητας αμεσως αντικατασταση. Αν το προβλημα στο κανει αργοτερα τοτε δεν μπλεκεις με το καταστημα αλλα αν εχεις Sony πας στην Sony, Nikon στην Nikon κλπ.

Εκτος αν υπαρχει προβλημα με την αποσταση η εχεις καποιο οφελος οπως παραδειγμα εγω με την τηλεοραση που αν μου χαλασει μου φερνει αλλη το καταστημα για οσο θα κανει να φτιαχτει η δικια μου.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Ο νόμος αναφέρει τον πωλητή σαν υπεύθυνο για την καλή λειτουργία του προϊόντος στη διάρκεια της εγγύησης...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Άλλη μια λαμογια πολλων σκρουτζομαγαζων που δεν αναλαμβάνουν καμία επισκευή η αντικατάσταση μετά την πώληση του προϊόντος.
Τα βλέπω κάθε μέρα στο μαγαζί μου, όπου διακινω γύρω στα 150-200 τηλέφωνα, λάπτοπ, κτλ προς επισκευή, τα περισσότερα εκ των οποίων δεν έχουν αγοραστεί από εμένα...
 
Απάντηση: Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αν

Ο αγοραστής έχει δικαίωμα σε περίπτωση πώλησης οποιουδήποτε προιόντος με πραγματικά ελαττώματα που αναιρούν ουσιωδώς τη χρήση για την οποία προορίζεται να απαιτήσει από τον πωλητή ως αντισυμβαλλόμενό του την επιδιόρθωςη του ελαττώματος ή την αντικατάσταση του ελαττωματικού πράγματος με άλλο όμοιο απαλλαγμένου πραγματικών ελαττωμάτων εφόσον αυτό (οποιαδήποτε δηλαδή απο τις παραπάνω επιλογές) δεν συνεπαγεται δυσανάλογες δαπάνες για τον πωλητή (άρθρο 540ΑΚ). Ίδιες υποχρεώσεις έχει και ο αντιπρόσωπος απέναντι στον αγοραστή εφόσον αυτός εγγυάται ανεπιφύλακτα την έλλειψη πραγματικών ελαττωμάττων και την καλή λειτουργία του πράγματος για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Ηλία τουλάχιστον είχε αίσιο τέλος η ιστορία. Προσωπικά δεν βλέπω γιατί να μην πείς το καταστημα που πήρες την καινούργια, μιας και τα καλά καταστήματα είναι καλό να τα ξερουμε.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

οντως συμφωνω. οπως αποτυπωνονται οι ασχημες εμπειριες του καθενος καλο ειναι να αποτυπωνονται και οι θετικές.
Αν ειναι σε κατι μακραν καλυτερο το ιντερνετ (συγκριτικα με το φυσικο καταστημα) ειναι στο μηχανισμο του review οπου μπορεις να κρινεις τον πωλητή.
Να ηταν ευκολο να δημιουργηθει και το αντιστοιχο "review" κομματι για ολων των ειδων τα φυσικα καταστηματα θα ηταν τελειο.
Απο εναν μεσο ορο θα μπορουσες να κρινεις και να αποφασισεις αν θα πας να αγορασεις.

Παντως etsap: και εμεις που γουσταρουμε αγορες μεσω ιντερνετ...τουλαχιστον οι περισσοτεροι σε τοσο ακριβα αντικειμενα που ειναι ευπαθη και υπαρχουν οντως πιθανοτητες να χρειαστεις εγγυηση δεν το ρισκαρουμε ευκολα. προτιμουμε φυσικο καταστημα ωστε να εχουμε καποιον που ευκολα μπορουμε να τα πουμε face-to-face. Υπαρχουν φυσικα και αλλοι που αγοραζουν μονο απο ιντερνετ ακομα και ακριβα αντικειμενα (αλλα πρεπει το μαγαζι να εχει πολυ καλα reviews).
 
Last edited:
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Το κατάστημα είναι το Φωτο Αγορά (e-photoagora.gr) το οποίο είναι γνωστό στους περισσότερους Αθηναίους εδώ μέσα.
Το συστηνω με κλειστά μάτια !!
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Το κατάστημα είναι το Φωτο Αγορά (e-photoagora.gr) το οποίο είναι γνωστό στους περισσότερους Αθηναίους εδώ μέσα.
Το συστηνω με κλειστά μάτια !!

+10!

Από προσωπική εμπειρία: άψογες συναλλαγές πάντα, άριστη εξυπηρέτηση, εξαιρετικές τιμές και πολύ ανθρώπινο και φιλικό κλίμα.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Μεγειές!
Είδες που στα ´λεγα; D610 πήρες! Χεχε.
Αν έχεις την καλοσύνη ανέβασε μας πάλι κανένα raw να συγκρίνουμε!
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Μεγειές!
Είδες που στα ´λεγα; D610 πήρες! Χεχε.
Αν έχεις την καλοσύνη ανέβασε μας πάλι κανένα raw να συγκρίνουμε!
Ειδες που είναι καλύτερα να μασαω...;;; ;) ;)
Ακόμα δεν την έχω ανοίξει... Αύριο πρωί και μετά βουρ...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Εκτιμώντας τον Ηλία αλλά μιλώντας πριν λίγο με φίλο που έχει άριστες εντυπώσεις από Σταυρινάκη μου εξέθεσε τον προβληματισμό του, όπως του τα παρουσίασα, ότι δεν έχουμε ακούσει και την άλλη πλευρά.
:ears:
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Τι ακριβώς προβληματισμό η μηχανή του κουτιου ουτε εβδομάδας με ξεκάθαρο προβλημα το κατάστημα οφειλει να την αλλάξει και να τα βρει μετά την αντιπροσωπεία. Μιλάμε ότι σε αντίστοιχη περίπτωση αν έκανε στο αμαζον claim θα του έστελναν την νέα μηχανή με express courrier (σε 2-3 μέρες σπίτι του) και θα του ζητούσαν να επιστρέψει την παλιά εντός 40 ημέρων. Δεν λέω καλή η προσωπική επαφή αλλά υπάρχουν και πιο σημαντικά πράγματα

Το έχω ξαναγράψει σε "διαφωνία" με τον Ηλία σε αλλο θέμα τα ελληνικά καταστήματα δεν έχουν να συναγωνιστούν μόνο τις τιμές αλλά και πιο σημαντικά για τον καταναλωτή πράγματα. Σε καλύτερη οικονομική κατάσταση στον παράγοντα τιμή μπορεί να κάνεις υποχώρηση στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση όμως δεν γίνεται. Βγάζει καθε εβδομάδα το e-shop ας πουμε πραγματα σε προσφορές. Κάποιες είναι πραγματικές και συμφέρουσες. Ε δεν πάω να μπλέξω μαζί τους ουτε αν ειναι 20% πιο φθηνοί μετά τις ταλαιπωρίες που έχω τραβήξει
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Είμαι όλος αυτιά να ακούσω την άλλη πλευρά. Όποιος μπορεί ας την προσκαλέσει
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Τι ακριβώς προβληματισμό η μηχανή του κουτιου ουτε εβδομάδας με ξεκάθαρο προβλημα το κατάστημα οφειλει να την αλλάξει και να τα βρει μετά την αντιπροσωπεία. Μιλάμε ότι σε αντίστοιχη περίπτωση αν έκανε στο αμαζον claim θα του έστελναν την νέα μηχανή με express courrier (σε 2-3 μέρες σπίτι του) και θα του ζητούσαν να επιστρέψει την παλιά εντός 40 ημέρων. Δεν λέω καλή η προσωπική επαφή αλλά υπάρχουν και πιο σημαντικά πράγματα

Το έχω ξαναγράψει σε "διαφωνία" με τον Ηλία σε αλλο θέμα τα ελληνικά καταστήματα δεν έχουν να συναγωνιστούν μόνο τις τιμές αλλά και πιο σημαντικά για τον καταναλωτή πράγματα. Σε καλύτερη οικονομική κατάσταση στον παράγοντα τιμή μπορεί να κάνεις υποχώρηση στην εξυπηρέτηση μετά την πώληση όμως δεν γίνεται. Βγάζει καθε εβδομάδα το e-shop ας πουμε πραγματα σε προσφορές. Κάποιες είναι πραγματικές και συμφέρουσες. Ε δεν πάω να μπλέξω μαζί τους ουτε αν ειναι 20% πιο φθηνοί μετά τις ταλαιπωρίες που έχω τραβήξει
Δυστυχώς υπάρχουν τέτοια περιστατικά που με κάνουν να καταπινω τη γλώσσα μου...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Υπερασπίζομαι το ελληνικό εμπόριο, αλλά κάτι τέτοια περιστατικά με βγάζουν φάουλ!!! Κρίμα...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Να αναφέρω και εγώ την εμπειρία μου σε σχέση με μια ψηφιακή κορνίζα KODAK, την οποία είχα αγοράσει από Ελληνικό κατάστημα.
3 μήνες μετά την αγορά ξαφνικά έβησε και δεν ξανα'ανοιξε.
Επικοινωνία με το κατάστημα αγοράς για επιδιόρθωση αφού ήταν μέσα στην εγγύηση και έκπληξη πρώτη:
" Ξέρετε δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπία Kodak πλέον στην Ελλάδα και πρέπει να επικοινωνήσετε με Γερμανία!"
Δεν μπήκαν στον κόπο ούτε καν να μου δώσουν στοιχεία επικοινωνίας ενώ θα έπρεπε οι ίδιοι να είχαν αναλάβει την αντικατάσταση.
Βρίσκω τηλέφωνο στη Γερμανία και έκπληξη 2η:
Η τηλεφωνήτρια μιλούσε άπταιστα Ελληνικά!
Στάλθηκε άμεσα coυrier την επόμενη ημέρα για να την πάρουν πίσω , και σε μιά εβδομάδα είχα μια ολοκαίνουργια κορνίζα!
Όλα αυτά χωρίς καμμία επιβάρυνση δική μου!
Το ωραίο της ιστορίας δεν τελειώνει όμως εδώ.
Μετά από λίγες ημέρες παρατηρώ 2 καμμένα pixel.
Τηλέφωνο πάλι Γερμανία , άμεση εξυπηρέτηση αλλά αυτήν την φορά μου στείλαν άμεσα καινούργια κορνίζα χωρίς να γίνει έλεγχος της παλιάς.
Και το κερασάκι: Μου έστειλαν καινούργια κορνίζα χωρίς να πάρουν πίσω την παλιά!
Έτσι βρέθηκα με 2 κορνίζες και η 2η βρίσκεται στο σπίτι του παππού που χαζεύει τα εγγονάκια του...:Banane0:
 
Last edited:
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Να αναφέρω και εγώ την εμπειρία μου σε σχέση με μια ψηφιακή κορνίζα KODAK, την οποία είχα αγοράσει από Ελληνικό κατάστημα.
3 μήνες μετά την αγορά ξαφνικά έβησε και δεν ξανα'ανοιξε.
Επικοινωνία με το κατάστημα αγοράς για επιδιόρθωση αφού ήταν μέσα στην εγγύηση και έκπληξη πρώτη:
" Ξέρετε δεν υπάρχει επίσημη αντιπροσωπία Kodak πλέον στην Ελλάδα και πρέπει να επικοινωνήσετε με Γερμανία!"
Δεν μπήκαν στον κόπο ούτε καν να μου δώσουν στοιχεία επικοινωνίας ενώ θα έπρεπε οι ίδιοι να είχαν αναλάβει την αντικατάσταση.
Βρίσκω τηλέφωνο στη Γερμανία και έκπληξη 2η:
Η τηλεφωνήτρια μιλούσε άπταιστα Ελληνικά!
Στάλθηκε άμεσα coυrier την επόμενη ημέρα για να την πάρουν πίσω , και σε μιά εβδομάδα είχα μια ολοκαίνουργια κορνίζα!
Όλα αυτά χωρίς καμμία επιβάρυνση δική μου!
Το ωραίο της ιστορίας δεν τελειώνει όμως εδώ.
Μετά από λίγες ημέρες παρατηρώ 2 καμμένα pixel.
Τηλέφωνο πάλι Γερμανία , άμεση εξυπηρέτηση αλλά αυτήν την φορά μου στείλαν άμεσα καινούργια κορνίζα χωρίς να γίνει έλεγχος της παλιάς.
Και το κερασάκι: Μου έστειλαν καινούργια κορνίζα χωρίς να πάρουν πίσω την παλιά!
Έτσι βρέθηκα με 2 κορνίζες και η 2η βρίσκεται στο σπίτι του παππού που χαζεύει τα εγγονάκια του...:Banane0:

Αυτο θα πει τυχη!!! Ρε εσυ δεν λες οτι χαλασε κι αυτη να σου στειλουν αλλη μια να μου την δωσεις? :Banane0::Banane0::Banane0:
 
Απάντηση: Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αν

Να έχετε υπόψι σας ότι ανεξάρτητα από το τι λένε οι εταιρείες, ΌΛΕΣ οι ηλεκτρονικές συσκευές εντός Ε.Ε. έχουν εκ του νόμου 2 χρόνια εγγύηση. Απλά βασίζονται στο γεγονός ότι ο ιδιώτης θα βαρεθεί να τους κυνηγήσει, ειδικά αν μιλάμε για αντικείμενα που η αξία τους είναι σχετικά χαμηλή. Μπορείτε όμως να απευθυνθείτε σε ενώσεις καταναλωτών...

Δημητρη ετσι νόμιζα και εγώ αλλά δυστυχως δεν ισχυει ουτε εδω ουτε στην Ευρώπη, στην Ελλάδα στα φωτογραφικά 2 χρονια δινει σιγουρα η Panasonic (Ιntertec) και η Olympus (Ιntersys) και αν δεν κανω λάθος και η Pentax,
η Nikon δινει 2 χρονια μόνο στα σωματα DSLR, σε όλα τα αλλα 1 χρόνος (φακοι, pocket κλπ.)