Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Απάντηση: Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αν

Αστικός Κώδικας

Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Παίδες η κατάσταση είναι ου μπλέξεις.

Για παράδειγμα όποιος έχει tamron φακό και πρέπει να τον στείλει αντιπροσωπεία (στο Γιαννάτο) θα μπλέξει άσχημα με την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει....

Ο τύπος είναι το λιγότερο αντιεπαγγελματίας.

Καλύτερα να αγοράσει καινούριο φακό.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Εϊναι γνωστή παγκοσμίως η γερμανική "πολιτική" πωλήσεων στα καταστήματα ηλεκτρονικών που αντικαθιστούν αν δεν είσαι ευχαριστημένος ακόμα και παράδειγμα με την εργονομία των κουμπιών δηλαδή χωρίς λειτουργικά προβλήματα τις συσκευές. Απλά λες δεν με ικανοποιεί το προϊόν και κάνουν refund τα χρήματα. Δεν ξέρω αν ισχύουν όλα αυτά ακόμα αλλά θυμάμαι είχες 7 μέρες να αποφασίσεις αν θα κρατήσεις το προιόν ή θα το επιστρέψεις, μετά από αυτό καλυπτόσουν μόνο για βλάβες με αντικατάσταση ή επισκευή χωρίς δυνατότητα refund.

Πάντως θυμάμαι ότι αισθανόσουν απόλυτη σιγουριά ως καταναλωτής.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Εϊναι γνωστή παγκοσμίως η γερμανική "πολιτική" πωλήσεων στα καταστήματα ηλεκτρονικών που αντικαθιστούν αν δεν είσαι ευχαριστημένος ακόμα και παράδειγμα με την εργονομία των κουμπιών δηλαδή χωρίς λειτουργικά προβλήματα τις συσκευές. Απλά λες δεν με ικανοποιεί το προϊόν και κάνουν refund τα χρήματα. Δεν ξέρω αν ισχύουν όλα αυτά ακόμα αλλά θυμάμαι είχες 7 μέρες να αποφασίσεις αν θα κρατήσεις το προιόν ή θα το επιστρέψεις, μετά από αυτό καλυπτόσουν μόνο για βλάβες με αντικατάσταση ή επισκευή χωρίς δυνατότητα refund.

Πάντως θυμάμαι ότι αισθανόσουν απόλυτη σιγουριά ως καταναλωτής.
Αν και πλατυαζουμε
τι μου θυμησες τωρα. παω στο καρφουρ πριν μερικα χρονια με ενα ασυρματο samsung που ειχα αγορασει και που τα κουδουνισματα κλησης δεν ακουγονταν δυνατα...
Τους λεω οτι ισως υπαρχει καποιο προβλημα να το ελεγξουν. Μου λεει δε χρειαζεται να το ελεγξουμε δεν εχουμε τεχνικο. Αν δεν ειστε ικανοποιημενοι το επιστρεφετε και με την αποδειξη σας δινουμε τα λεφτα σας πισω:worshippy:
Τον κοιτουσα σα χανος λες και επεσα απο τον Αρη... Γυριζει ο υπευθυνος και λεει στο γκισε. Καντε στον κυριο επιστροφη και αιτια ''δεν ειναι ικανοποιημενος απο το προιον'' πηρα τα λεφτακια μου και εφυγα με ενα χαμογελο απο εδω ως τον Αρη!
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Η D610, ξεπακεταριστηκε (καταγραμμενη σε video οπως προειπα, για τυχον ... "χυλους και γιαουρτια").
Δοκιμαστηκε, και βρεθηκε (σε πρωτη φαση) ΟΚ.

Παρατηρηση 1η)
ο θορυβος της στα ιδια ISO μου φαινεται λιγοτερος, και φυσικα ΟΜΟΙΟΜΟΡΦΑ κατανεμημενος !
Μου ευχομαι ... βιον ανθοσπαρτον...

Παρατηρηση 2η)
Επειδη, υπονοηθηκε οτι ειμαι ισως "μονομερης", και με δεδομενη την 20χρονη εμπειρια μου στο εμποριο ηλεκτρονικων, θελω να πω το εξης, και να ληξω το θεμα εδω:
Δεν κρινω τον επαγγελματια που αγορασα την D600 για την ολη πορεια του στο χωρο.
Μπορει να ειναι ενας απο τους καλους, ενας απο τους μετριους ή ενας απο τους κακους επαγγελματιες.
Γνωμες και εμπειριες υπαρχουν διασπαρτες στο διαδικτυο γι αυτον.
Καλες, κακες, αδιαφορες δεν με νοιαζει. (αλλωστε μπορει να υπαρχουν και για μενα σαν επαγγελματια, αλλα δεν τις εχω μαθει...)

ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΟΥ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΟΜΩΣ ΦΕΡΘΗΚΕ ΑΝΤΙΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΑ.

Παρατηρηση 3η)
Για το Δαμκαλιδη, σαν αντιπροσωπο εχω αποκρυσταλλωσει την ΚΑΚΗ ΕΙΚΟΝΑ που ειχα απο πριν (τη μια και μοναδικη φορα που ο ιδιος τον χρειαστηκα και ενω του ανεφερα την ιδιοτητα μου σαν μεταπωλητης καποιων προϊοντων του), και ΔΕΝ ΤΗΝ ΑΛΛΑΖΩ.
 
Last edited:
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Χαίρομαι πραγματικά για το νέο σου απόκτημα και αναμένουμε φωτογραφίες.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Χαίρομαι πραγματικά για το νέο σου απόκτημα και αναμένουμε φωτογραφίες.

Την HC-V700 την εχεις ακομα?
Στην υπογραφη σου παντως, ναι... ;)
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Τη μία και μοναδική φορά που έμπλεξα με Δαμκαλίδη, έφτασα να στέλνω mail στη μαμά.

Δυστυχώς.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Παίδες η κατάσταση είναι ου μπλέξεις.

Για παράδειγμα όποιος έχει tamron φακό και πρέπει να τον στείλει αντιπροσωπεία (στο Γιαννάτο) θα μπλέξει άσχημα με την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει....

Ο τύπος είναι το λιγότερο αντιεπαγγελματίας.

Καλύτερα να αγοράσει καινούριο φακό.

+1 και εγω παθων...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Τη μία και μοναδική φορά που έμπλεξα με Δαμκαλίδη, έφτασα να στέλνω mail στη μαμά.

Δυστυχώς.
Μαμά εταιρεία εννοεις Japan ή Nikon Europe ;
Μήπως έχεις πρόχειρο το mail τους ; Ποτέ δεν ξέρεις...
Αν ναι, πιο
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

etsap για να καταλάβω γιατί μάλλον έχασα επεισόδια, τη νέα μηχανή την πήρες σε αντικατάσταση της προηγούμενης; Με πρωτοβουλία του καταστήματος ή της αντιπροσωπείας; χωρίς επιπλέον διαφορά;
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

etsap για να καταλάβω γιατί μάλλον έχασα επεισόδια, τη νέα μηχανή την πήρες σε αντικατάσταση της προηγούμενης; Με πρωτοβουλία του καταστήματος ή της αντιπροσωπείας; χωρίς επιπλέον διαφορά;
Πήρα τα χρήματά μου πίσω από το πρωτο κατάστημα και πήγα και αγορασα την δεύτερη από άλλο κατάστημα .
Πήρα 1500 (όσα είχα δώσει) από τον πρώτο, κι έδωσα 1650 στον δεύτερο.
Η αντιπροσωπεία ούτε μου απάντησε ποτέ, ούτε μου αντικατέστησε τίποτα.
Έκανε απλά τον Κινέζο...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Καλορίζικη πάντως !
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

+1 και εγω παθων...


Και το χειρότερο είναι πως με αποδεδειγμένα στοιχεία, η Tamron στη Γερμανία έκανε το κουνέλι.

Ελληνικές αντιπροσωπείες σου λέει μετά.

Ειλικρινά εύχομαι σε κανέναν να μη χρειαστεί το συγκεκριμένο κατάστημα.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Μαμά εταιρεία εννοεις Japan ή Nikon Europe ;

Δυστυχώς έφτασα σε σημείο να έχω προσωπικά mail, οπότε δεν μπορώ να τα δώσω. Ξεκίνησα με επικοινωνία από την Αγγλία, οι οποίοι αρχικά είπαν πως δεν έχουν καμμία σχέση με την Ελλάδα, αλλά αφ'ότου πέρασε μικρό χρονικό διάστημα μου ξαναέστειλαν πως προώθησαν το αίτημα μου στα κεντρικά.

Μέσα σε λιγότερο από 24 ώρες είχα πάρει απάντηση από τον δ/ντη service της Nikon Europe. Σε 48 ώρες είχα έτοιμο τον φακό. Συγκυρία; Ίσως. Το χέρι το έβαλα πάντως.
 
Απάντηση: Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αν

Το κατάστημα είναι το Φωτο Αγορά (e-photoagora.gr) το οποίο είναι γνωστό στους περισσότερους Αθηναίους εδώ μέσα.
Το συστηνω με κλειστά μάτια !!

Ήθελα ένα φορτιστή και καινούρια μπαταρία για την παλιά μου Minolta A200, πήγα από εκεί μετά από την προτροπή του ποστ σου. Ο ψηλός με τα γυαλιά ξεσκίστηκε να με εξυπηρετήσει, αν και είχε άλλους δύο πελάτες μέσα, μου ανέβασε από το υπόγειο φορτιστή και μπαταρία σε τιμή καλύτερη κι από το ebay.
Μιλήσαμε λίγο για την Fuji που θέλω για δευτεροτρίτη μηχανή, (αν και προσπάθησε να με μεταπείσει με καλύτερη μηχανή στα ίδια λεφτά, αλλά είμαι κολλημένος με τη μάρκα έχω κι εγώ τα βίτσια μου :flipout: ) μου έκανε 60 ευρώ έκπτωση από την τιμή καταλόγου και τελικά την παράγγειλα από εκεί και θα την πάρω αύριο το απόγευμα. Αν και μπήκα πρώτη φορά στο μαγαζί του, με κέρδισε, τόσο απλά.

Να τη χαίρεσαι την καινούρια μηχανή σου Ηλία, να βγάζεις μόνο ομορφιές.

Νίκος.