Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Ποια fuji πήρες?
Σε πειράζει να μας πεις τιμή?
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Μια Fuji Finepix S2450 που δεν παράγεται πια αλλά υπήρχε σε στοκ, η τιμή δεν έχει σημασία, αφού στο ebay μπορεί να βρεθεί από 30 ευρώ...
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Ο Σταύρος είναι εξαιρετικός επαγγελματίας. Όταν του τηλεφώνησα για την Ε-Μ1 και του είπα πως λοκάρει η μηχανή όποτε της καπνίσει, μου είπε απλά φέρτη μου και θα αντικατασταθεί με καινούρια, όπερ και εγένετο...
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Τα 'καλα' μαγαζια πρεπαι να γινονται γνωστα και να επιβραβευονται οπως επισης και τα 'κακα'....
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Επανέρχομαι στο θέμα, γιατί απόψε μου ήρθε να ψάξω την τιμή του "δώρου" που μου έκανε το εν λόγω κατάστημα με την αγορά της D600.
Λοιπόν που λέτε σύντροφοι, στο site του εν λόγω καταστήματος αναφερόταν σαν δώρο μια αυθεντική τσάντα Nikon σαν δώρο μαζί με την μηχανή που δινόταν σε 6 άτοκες δόσεις με πιστωτική.
Μετά την συμφωνία για την αγορά, ζήτησα από τον υπάλληλο που με εξυπηρέτησε, να μου ανταλλάξει το δώρο με κάτι άλλο γιατί έχω ήδη 3 τσάντες και δεν χρειάζομαι άλλη.
Όταν του είπα ότι θέλω ένα φίλτρο ND4 μου απάντησε : "αυτό κάνει 60 θα στο αφήσω 30 " κι εγώ ο κόπανος συμφώνησα. .. σημειώστε πως πλήρωσα με πιστωτική κάρτα σε 1 δόση κι έχω στα χέρια μου το τιμολόγιο.
Όποιος είναι προσεκτικός, ας δει τώρα και αυτό εδώ κι ας βγάλει συμπέρασμα για τον επαγγελματία http://www.aa-digitalphoto.gr/index...d=118&manufacturer_id=0&option=com_virtuemart
Τίποτα άλλο. ..
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Α και να μην ξεχάσω: σήμερα (!) πήρα απάντηση από το Δαμκαλιδη η οποία είναι :

Υποστήριξη της Nikon 03/02/2014 | 04:36 μ.μ.

Λυπούμαστε για τα προβλήματα που αντιμετωπίσατε με τον εξοπλισμό σας Nikon. Φαίνεται ότι απαιτείται έλεγχος στο κέντρο service της εταιρείας μας. Συσκευάστε τον εξοπλισμό όσο το δυνατόν ασφαλέστερα, εξασφαλίζοντας ότι υπάρχει επαρκής προστατευτική επένδυση και επιστρέψτε τον σε μας, στην παρακάτω διεύθυνση.

• Προτού συσκευάσετε τον εξοπλισμό για επισκευή, βεβαιωθείτε ότι έχετε σημειώσει τους σειριακούς αριθμούς για το αρχείο σας. Αυτοί μπορούν να σας ζητηθούν όταν αργότερα επικοινωνήσετε με το τμήμα service για να ενημερωθείτε σχετικά με την επισκευή.

• Κατά την επιστροφή του εξοπλισμού σας βεβαιωθείτε ότι τον έχετε συσκευάσει σε ένα ανθεκτικό κιβώτιο ή στην αρχική παρεχόμενη συσκευασία, με επαρκή προστατευτική επένδυση, ώστε μην υπάρχει πιθανότητα ζημιάς κατά τη μεταφορά. Στην περίπτωση που στέλνετε τον εξοπλισμό με το ταχυδρομείο συνιστάται να χρησιμοποιείτε την υπηρεσία ασφαλισμένων δεμάτων.

• Το πακέτο πρέπει να περιλαμβάνει μια συνοδευτική επιστολή, στην οποία να αναφέρονται το ελάττωμα, η διεύθυνση επιστροφής, ο αριθμός τηλεφώνου επικοινωνίας και τα περιεχόμενα της συσκευασίας.

• Εάν η επιστροφή του εξοπλισμού γίνεται μέσα στα πλαίσια της εγγύησης, πρέπει να περιλαμβάνεται ένα αντίγραφο της απόδειξης αγοράς, καθώς και το έντυπο της εγγύησης. Στην περίπτωση που δεν συμπεριληφθούν αυτά τα στοιχεία ενδέχεται να δοθεί μια εκτίμηση.

Επιστρέψτε τον εξοπλισμό σας στη διεύθυνση:

ΧΑΡΙΤΩΝ 33 Π. ΦΑΛΗΡΟ
17564 ΑΘΗΝΑ

ΤΗΛ. 210 9410669

Όταν παραληφθεί ο εξοπλισμός σας, θα κρατηθεί για επισκευή και θα σας σταλεί μια επιβεβαίωση. Στη συνέχεια, το τμήμα service θα προχωρήσει άμεσα στην επισκευή.


Φιλικά,


Πέτρος Χανδρινός

Τεχνική Υποστήριξη Nikon
www.nikon.gr



Κρίμα τέτοια εταιρεία να έχει τέτοια αντιπροσωπεια...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

E τι σκας αδελφέ έχεις καλύτερο εργαλείο στα χέρια σου.
Φώτο δε βλέπω και αγχώνομαι μήπως σκονίζεται?
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Φώτο έχω, χρόνο να τις ανεβάσω δεν έχω. ..
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

http://www.dpreview.com/news/2014/0...ource=news-list&utm_medium=text&ref=title_0_9

Reports have been surfacing that Nikon is issuing new D610 cameras to customers who send in their D600s for service. It's hard to substantiate, but Nikon Rumors has been collating reports from Europe and the US which seem to show that some customers who send their D600s in for service specifically related to the now notorious dust accumulation issue have been receiving brand new D610s in exchange.

....
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Έπρεπε να το είχε κάνει εξ αρχής, και μάλιστα να το διαφημίσει. Θα γλίτωνε και την ξεφτίλα.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Σε θέματα Marketing και Public Relations η Nikon δεν ...
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Ναι, αλλά το συγκεκριμένο είναι θέμα όχι προώθησης και δημοσίων σχέσεων, αλλά ξεκάθαρα υποστήριξης. Εμμέσως ασφαλώς επηρεάζονται και τα πρώτα, αφού η υποστήριξη χτίζει μέρος της δημόσιας εικόνας. Με τη D600 η Νίκον φαίνεται να έχει αποτύχει παντού: και στα τρία παραπάνω, και, προφανώς, κατασκευαστικά.
Πραγματικά δεν το περίμενα από κατασκευαστή με τέτοιο κύρος και ιδίως, τέτοια ιστορία.
Θα περίμενα από τον κατασκευαστή του οποίου το όνομα θεωρούσα, μέχρι πρότινος, την επιτομή της Ιαπωνικής φήμης και νοοτροπίας, για τον τομέα των οπτικών/φωτογραφικών, να συμπεριφερθεί ως αναμένει κανείς από Ιάπωνα, και να ανακαλέσει τα προβληματικά και να τα αντικαταστήσει.

Αλλά τι έχει μείνει, θα μου πεις, όρθιο από τις παραδοσιακές αξίες, για να μείνει και η Νίκον;

Ιάπωνες και αηδίες τελικά.
 
Last edited:
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

http://www.dpreview.com/news/2014/0...ource=news-list&utm_medium=text&ref=title_0_9

Reports have been surfacing that Nikon is issuing new D610 cameras to customers who send in their D600s for service. It's hard to substantiate, but Nikon Rumors has been collating reports from Europe and the US which seem to show that some customers who send their D600s in for service specifically related to the now notorious dust accumulation issue have been receiving brand new D610s in exchange.

....

Ο Δαμκαλιδης ;;; μπαααασα... Με νύχια και δόντια αντιστέκεται. ..
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Δώσε raw, στο λαό!
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

http://www.dpreview.com/news/2014/0...ource=news-list&utm_medium=text&ref=title_0_9

Reports have been surfacing that Nikon is issuing new D610 cameras to customers who send in their D600s for service. It's hard to substantiate, but Nikon Rumors has been collating reports from Europe and the US which seem to show that some customers who send their D600s in for service specifically related to the now notorious dust accumulation issue have been receiving brand new D610s in exchange.

....


Καπου ειχα διαβασει πριν 2-3 μηνες οτι γινοταν στην Κορεα αυτο ...

Πως μπορουμε να μαθουμε αν ισχυει κατι τετοιο και εδω αραγε ?
Πηγα την δικη μου για καθαρισμο (ηθελαν 20 ευρω) και μετα απο γκρινια μου την "καθαρισαν" χωρις χρεωση.

Το καθαρισαν σε εισαγωγικα, μια και εν τελη παλι με λεκεδες μου την εδωσαν...
Στον Δαμκαλιδη την ειχα παει...
 
Last edited:
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

H Fuji έκανε το εξής:
Σε 1-2 παρτίδες της S2Pro παρουσιάστηκε το φαινόμενο του Black Death στους αισθητήρες μετά απο μερικές χιλιάδες λήψεις.
Δηλαδή πάπαλα ο αισθητήρας..
Όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα δεν είχε παρέλθει μόνο η S2 ως μοντέλο αλλά και η διάδοχος S3.
Κυκλοφορούσε ήδη η S5Pro (S4 δεν κυκλοφόρησε ποτέ)
Αποτέλεσμα, όσοι έστελναν τις S2 για επισκευή (και αφού είχε εξαντληθεί το απόθεμα αισθητήρων για το συγκεκριμένο μοντέλο) παραλάμβαναν έκπληκτοι μια ολακαίνουρια S5!
Ήμουν απο τους τυχερούς/άτυχους να μην έχω αρ σειράς απο τις συγκεκριμένες παρτίδες...
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Και βγήκε χαμένη η fuji?
Αντιθέτως απέκτησε φανατικούς υποστηρικτές που ένιωσαν σιγουριά με την αγορά τους.
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

(S4 δεν κυκλοφόρησε ποτέ)

Το 4 το θεωρούν κακότυχο οι Ασιάτες. Έτσι βλέπουμε στις σειρές μοντέλων τους, κατά κανόνα να πηδάνε το 4, με κάποιες εξαιρέσεις (φαίνεται στη Νίκον δεν είναι προληπτικοί, αφού έβγαλαν τη D4. Ιδού όμως τι έπαθαν με την D600 που έβγαλαν μετά! :p )
 
Re: Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αν

Το 4 το θεωρούν κακότυχο οι Ασιάτες. Έτσι βλέπουμε στις σειρές μοντέλων τους, κατά κανόνα να πηδάνε το 4, με κάποιες εξαιρέσεις (φαίνεται στη Νίκον δεν είναι προληπτικοί, αφού έβγαλαν τη D4. Ιδού όμως τι έπαθαν με την D600 που έβγαλαν μετά! :p )

Oι Ιαπωνες μαλλον εχουν θεμα με το 4.
Οι Κορεατες μια χαρα παιζουν με το S4 :afro:
 
Απάντηση: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρ

Όχι μόνο στους Ιάπωνες, αλλά στους απω-ανατολίτες γενικώς, λόγω ηχητικής ομοιότητας του 4 με τη λέξη για τον θάνατο στα κινέζικα, ιαπωνικά και κορεάτικα. Όπως είπα, υπάρχουν και εξαιρέσεις στους δεισιδαίμονες.