Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Τι θέλεις να πεις?
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Μηπως οτι στην Ελλαδα κανει 330 ευρω περισστοερο απο οτι στην Αγγλια ?
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Για το διά ταύτα,

μέσα σε 7 ή 10 ημέρες δικαιούται ο πελάτης αλλαγή εάν δεν είναι ευχαριστημένος ή το πρϊόν είναι αυτό που λέμε DOA εξαρχής. Στην παραπάνώ περίπτωση έπρεπε να καθαρίσει το κατάστημα για τον φίλο μας.

Ακόμη, τυχαίνει πολλές φορές οι αντιπροσωπίες να μην έχουν επαρκώς καταρτισμένο προσωπικό. Ένας τύπος που λύνει και δένει δεν θα κάτσει στον κάθε Δαμκ... για 600e.

Να επαυξήσω λέγοντας πως το πρόβλημα το προκαλούν οι αντπείες, όχι τα καταστήματα.

Και μεταξύ μας, τα consumer electronics χωλαίνουν από αξιοπιστία. Βλέπω να μην απασχολεί ιδιαίτερα αυτό τις μητρικές και τα εργοστάσια.(αντίθετα...)

η δυσφήμηση δεν τους αγγίζει.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Τελικά όλοι ειναι καλοί μέχρι να συμβεί η στραβή.....
Την εχω πατήσει με καταστήματα όπως το πλαίσιο και το eshop.
Πρεπει να κανεις φασαρία για να αποκτήσεις τα δικαιώματα σου...

Πλέον να ειναι καλά το εξωτερικό !

Ηλία μετα απο τόση ταλαιπωρία όλα πήγαν καλα και απεκτησες την d610.
Καλοριζικη φίλε μου.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Τελικά όλοι ειναι καλοί μέχρι να συμβεί η στραβή.....
Την εχω πατήσει με καταστήματα όπως το πλαίσιο και το eshop.
Πρεπει να κανεις φασαρία για να αποκτήσεις τα δικαιώματα σου...

Πλέον να ειναι καλά το εξωτερικό !

Ηλία μετα απο τόση ταλαιπωρία όλα πήγαν καλα και απεκτησες την d610.
Καλοριζικη φίλε μου.
το eshop και το πλαισιο δεν είναι μέτρο σύγκρισης για να εγκαταλείψει κάποιος διαπαντώς την ελληνική αγορά.
Ανέκαθεν ήταν μετριότατοι στο after sales και ειδικα το eshop εντελώς απαραδεκτο απο προσωπική εμπειρια. Μου εστειλαν σπασμενο προιον και ειχα την ατυχια να το δω σπιτι. Οταν το επεστρεψα μου ειπαν οτι δε θα βγαλω ακρη, και οτι το εσπασα εγω ουσιαστικα...

Για τα εγγένη φωτογραφικά καταστήματα ιδιαν εμπειρια δεν εχω αλλα σίγουρα κατι παραπανω θα εχουν απο τα σουπερ μαρκετ ηλεκτρονικων ειδων οπως ειναι το πλαισιο και το eshop
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

δεν θέλω να κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου αλλά τα προαναφερόμενα μαγαζιά (ειδικά το eshop μας έμαθε την αγορά ηλεκτρονικών) ήταν πρωτοπόροι σε αυτό που έκαναν. Για να το κάνουν τόσο καλά όλο και κάτι καλύτερο θα είχαν να δώσουν. όχι τεχνογνωσία ίσως, αλλά καλύτερες τιμές, διευκολύνσεις κτλ. Ποτέ δεν μπορείς να έχεις το 100% ευχαριστημένους, ειδικότερα σε περιπτώσεις βλαβών που καθένας μας πιστεύει ότι έχει αναγκαστικά το δίκαιο με το μέρος του.

Για κάποιο λόγο ο κόσμος αδυνατεί να καταλάβει ότι η αξιοπιστία έχει τσακιστεί στο βωμό του κόστους/κέρδους και νομίζει ψωνίζοντας ότι αγόρασε ΤΟ καλύτερο και ΤΟ αξιόπιστο και ΤΟ απροβλημάτιστο. Πάει αυτό,τελείωσε. Όχι εδώ μα παγκοσμίως. Το εδώ δυσχεραίνει διότι σφάζονται retailers με αντιπροσωπείες για το ποιος έχει την ευθύνη. Ασαφές πλαίσιο, απαίδευτοι καταναλωτές = ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ.

Μην θεοποιούμε το έξω όμως. Από εκεί ξεκινούνε τα προβλήματα. Διότι και ο εδώ αντιπρόσωπος δεν θα πληρωθεί από την μαμά εταιρία για τα προϊόντα που παίρνει πίσω ως προβληματικά πέραν τις πολιτικής της εκάστοτε εταιρίας για DOA και περιορισμένη εγγύηση.

τα ίδια συμβαίνουν για την ψηφιακή μας μηχανή μέχρι το αυτοκίνητο.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Αν μιλάμε για εξαρτήματα Η/Υ από όπου ξεκίνησαν οι συγκεκριμένες αλυσίδες μια χαρά πληρώνεται ο εδώ αντιπρόσωπος από την μαμά για τα προβληματικά προιόντα εντός εγγύησης και αν δεν πληρώνεται του έρχονται προιόντα αντικατάστασης. Αντίστοιχα τα μεταβιβάζει στη αλυσίδα (όπου δεν έχει η ίδια και την αντιπροσωπεία). Απλώς για να μεγιστοποιήσει το κερδος του θέλει και αυτά να τα ξαναπουλήσει και όχι να τα "επιστρέψει" στο τελικό καταναλωτή που ανακάλυψε τη βλάβη. Η διαφορά στο after sale support με amazon ή άλλα μεγάλα καταστήματα του εξωτερικού είναι αυτό που δημιουργεί τα προβλήματα στα συγκεκριμένα μαγαζιά σε συνδιασμό με τις δυνατότητες συγκρισης που έχει πια ο καταναλωτής.

Προιόν εκτός εγγύησης από τον Πουλιάδη έχω να ακούσω να παίρνει πίσω αντιπρόσωπος
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Διότι και ο εδώ αντιπρόσωπος δεν θα πληρωθεί από την μαμά εταιρία για τα προϊόντα που παίρνει πίσω ως προβληματικά πέραν τις πολιτικής της εκάστοτε εταιρίας για DOA και περιορισμένη εγγύηση.
τα ίδια συμβαίνουν για την ψηφιακή μας μηχανή μέχρι το αυτοκίνητο.

από πότε ισχύει αυτό; Ο retailer παίρνει πάνω του το κόστος του προβληματος; Νόμιζα ότι αυτο παει στην αντιπροσωπεία. Αν σφάζονται οι retailers με τις αντιπροσωπείες είναι δικό τους πρόβλημα. Να μην αντιπροσωπευουν αυτα τα προιοντα τοτε, να στειλουν ειδοποιηση στη μαμα εταιρια (π.χ. Νικον) και να λύσουν το πρόβλημα με την αντιπροσωπεία.
Υπαρχει νομικο πλαισιο που οριζει τα δικαιωματα του καταναλωτη σε περιπτωση προβληματος στο προϊόν. Δεν μου φαινεται ασαφές. Έχει δημοσιευτεί σε ΦΕΚ.
Και απο οσο ξερω υπαρχει και αντιστοιχη Ευρωπαικη οδηγια για ολη την Ε.Ε.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

o retailer παιρνει πάνω του το κόστος όταν δεν πράττει τα συμφωνημένα με την αντιπροσωπεία.
η αντιπροσωπεία παίρνει επάνω της το κόστος εάν η επιστροφή του προϊόντος δεν συνάδει με τις επιταγές της μητρικής.

Δεν είναι δικό τους πρόβλημα. Είναι δικό μας, των καταναλωτών. Γιατί εάν κάνει τον μάγκα ο Δαμκ. θα τον στείλει η μητρική αδιάβαστο. Και μετά θα παραπονιόμαστε ότι η αγορά είναι πίσω και δεν βρίσκουμε προϊόντα. Φυσικά η μητρική και στον επόμενο τα ίδια θα επιβάλλει.

άλλο οδηγία, άλλο νομικό πλαίσιο. Πιστεύεις ότι τα νομικά τμήματα τα έχουν για πλάκα; η ότι το καρτελάκι που γράφει μέσα περιορισμένη εγγύηση επισκευής είναι γραμμένο στο πόδι χωρίς να το συντάξει νομικό τμήμα?

φαύλος κύκλος.
 
Re: Πρόβλημα σε καινούρια Nikon D600, και αντιμετώπιση από κατάστημα και αντιπρόσωπο

Πάντως η ΝΙΚΟΝ δεν έφθασε από μόνη της σε αυτή την απόφαση της αντικατάστασης κλείστρων. Έφθασαν στα δικαστήρια οι πρώτες ομαδικές αγωγές...http://www.dslrbodies.com/newsviews/nikon-issues-new-d600-advis.html
 
MANUAL PANASONIC

τις τελευταίες μέρες αναζητώ κάποια manual ώστε να αποφασίσω τι μηχανή θα αγοράσω.

Ενώ στο site της olympus υπάρχουν ΟΛΑ τα εγχειρίδια στην panasonic δεν έχω καταφέρει να βρω κανένα!

Συγκεκριμένα αναζητώ το εγχειρίδιο για g6
 
Re: MANUAL PANASONIC

τις τελευταίες μέρες αναζητώ κάποια manual ώστε να αποφασίσω τι μηχανή θα αγοράσω.

Ενώ στο site της olympus υπάρχουν ΟΛΑ τα εγχειρίδια στην panasonic δεν έχω καταφέρει να βρω κανένα!

Συγκεκριμένα αναζητώ το εγχειρίδιο για g6

http://service.us.panasonic.com/OPERMANPDF/DMCG6K.PDF
 
Re: MANUAL PANASONIC

Στο κουτί της G6 που είχα αγοράσει υπήρχε το manual της G5!
Ουδέποτε βρήκαν το αντίστοιχο της G6, ούτε φυσικά είχαν άλλο να μου δώσουν. Το είχα κατεβάσει λοιπόν και το είχα εύκαιρο :)
 
Re: MANUAL PANASONIC

Στο κουτί της G6 που είχα αγοράσει υπήρχε το manual της G5!
Ουδέποτε βρήκαν το αντίστοιχο της G6, ούτε φυσικά είχαν άλλο να μου δώσουν. Το είχα κατεβάσει λοιπόν και το είχα εύκαιρο :)

σκέψου στο κουτί της g6 να είχε το manual της g6 και το σώμα μηχανής g5 !!!!

συστήνεις ανεπιφύλακτα g6 σε κάποιον άσχετο που κατά κυριο λόγω επιθυμεί να τραβάει πιο επαγγελματικά βίντεο;
Με χαλάει λίγο το μέγεθος της μηχανής ( ναι αδελφέ ένας άσχετος παρατηρεί τα πλακάκια σε μια οικοδομή και όχι τα σίδερα !)
λές η sony a6000 να είναι καλύτερη για μένα ;
 
Re: MANUAL PANASONIC

Δεν με ξενίζουν αυτά που βλέπω στην Ιντερτέκ, είναι συνηθισμένο φαινόμενο η προχειρότητα και η ανευθυνότητα στις εταιρίες του χώρου

Συστήνω ανεπιφύλακτα τη G6, ειδικά αν σε ενδιαφέρει το βίντεο. Για τη Sony δεν θέλω να μιλήσω καθόσον ποτέ μου δεν είχα μία
Αν επενδύσεις σε ένα σύστημα, εκεί μένεις, δέσμιος των φακών. Και εκεί, τουλάχιστον όταν εγώ "εχτιζα", η Sony δεν είχε αυτούς που ήθελα (εκτός 1-2)