Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: MANUAL PANASONIC

Εξέτασε και τη λύση της GM1 που συνδυάζει πολύ καλό βίντεο και λιλιπούτειο μέγεθος.


σε ευχαριστώ για την βοήθεια , αλλα δεν σου κρύβω ότι από διάφορες απαντήσεις που έχω λάβει έχω κρατήσει το εξής

"θα πρέπει η μηχανή που θα πάρεις
1. να έχει σκόπευτρο χωριστό (ηλεκτρονικό) και να μη βασίζεσαι για τη σκόπευση μόνο στην οθόνη. Το καλοκαίρι με τον ήλιο η οθόνη θα σε πουλήσει (δεν θα βλέπεις από την αντηλιά), ενώ και η στόχευση με τα χέρια μακριά από το σώμα οδηγεί σε συνεχή κουνήματα.
2. Να έχει σπαστή οθόνη. Έτσι όταν θα έχεις τη μηχανή σε τριπόδι ή όπου αλλού θα μπορείς να τραβάς είτε από το πλάι, είτε από μεγαλύτερο ύψος, είτε από πιο χαμηλά. Και τα δυο είναι πιο χρήσιμα από όσο φαντάζεσαι. Και αν τα παραβλέψεις, θα τα βρεις μπροστά σου."

[ όποιος βρει ποιος είπε τα παραπάνω κερδίζει λουκούμι Συριανό ! ]

και η gm1 δεν έχει τίποτε απ αυτά τα οποία και εγω -πλέον- τα θεωρώ σημαντικά .

Όπως και να έχει , ευχαριστώ
 
Πρόβλημα με Nikon 35mm

Καλησπέρα.

Αγόρασα πριν λίγους μήνες τον φακό μεταχειρισμένο από φίλο.
Τόσο καιρό όλα λειτουργούσαν άψογα μέχρι που χτες, χωρίς λόγο (πχ πτώση), δεν κάνει autofocus (κ άρα δεν κάνει λήψη).
Όταν βεβαια το γυρνάω στο manual το focus, όλα λειτουργούν μια χαρά (φωτομέτρηση κτλ).

Κάποια ιδέα του τι μπορεί να συμβαίνει;

Επισης, ο φακός είναι αγορασμένος Σεπτέμβρη του 2012. Με καλύπτει η εγγύηση;
 
Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

Λογικά σε καλύπτει, όλα τα ηλεκτρονικά στην Ευρώπη έχουν 2 χρόνια εγγύηση.
 
Απάντηση: Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

Απο οσο ξερω και μου είπαν την τελευταία φορά που ρωτηςα ο ΔΑΜΚΑΛΙΔΗΣ δινει ενα χρόνο εγγυηςη εκτός απο συγκεκριμένα σώματα ( DSLR) που εχουν διετή εγγυηςη, αυτα με τα 2 χρονια στην Ευρώπη ξεχάστε τα, υπάρχει τρόπος και το ξεπερνούν γιατι ειναι οδηγία οχι υποχρεωςη, το έψαξα προ καιρού ρωτώντας σε φωτογραφικό μαγαζί που πουλάει τα πάντα και ελάχιστες εταιρίες δίνουν διετή εγγυηςη .

Ενα τηλ. Στην ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΙΑ παντως θα σου λύσει την απορία.
 
Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

Καλησπέρα.

Αγόρασα πριν λίγους μήνες τον φακό μεταχειρισμένο από φίλο.
Τόσο καιρό όλα λειτουργούσαν άψογα μέχρι που χτες, χωρίς λόγο (πχ πτώση), δεν κάνει autofocus (κ άρα δεν κάνει λήψη).
Όταν βεβαια το γυρνάω στο manual το focus, όλα λειτουργούν μια χαρά (φωτομέτρηση κτλ).

Κάποια ιδέα του τι μπορεί να συμβαίνει;

Επισης, ο φακός είναι αγορασμένος Σεπτέμβρη του 2012. Με καλύπτει η εγγύηση;
Για αρχη καθαριζεις τις επαφες φακου και μηχανης, το δευτερο που μπορεις να κανεις(αν δεν το εχεις κανει ηδη) κουμπωνεις αλλο φακο για να καταλαβεις αν το προβλημα ειναι απο τον φακο ή απο το σωμα, αν παρολαυτα δεν...., τοτε απευθυνεσαι στον αντιπροσωπο
 
Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

Μίλησα σήμερα με Δαμκαλίδη κ μου είπε ότι η εγγύηση δεν ισχύει.
Από κει και πέρα, μου είπε να πάω τον φακό από εκεί και βλέπουμε για τα υπόλοιπα...



Για αρχη καθαριζεις τις επαφες φακου και μηχανης, το δευτερο που μπορεις να κανεις(αν δεν το εχεις κανει ηδη) κουμπωνεις αλλο φακο για να καταλαβεις αν το προβλημα ειναι απο τον φακο ή απο το σωμα, αν παρολαυτα δεν...., τοτε απευθυνεσαι στον αντιπροσωπο

Δοκίμασα ήδη με άλλο φακό (τον κιτ) και δουλεύει άψογα. Οπότε τουλάχιστον δεν είναι θέμα της μηχανής.
Τις επαφές με τι να τις καθαρίσω;


Μπορεί κάποιος να κάνει μια υπόθεση του τι μπορεί να φταίει; Να χάλασε π.χ. το μοτερ του autofocus; Και ίσως να μην συμφέρει να τον φτιάξω;
 
Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

μια μπατονέτα με καθαρό οινόπνευμα είναι ό,τι πρέπει για να καθαρίσεις τις επαφές.
Κούμπωσε και ξεκούμπωσε μερικές φορές το φακό. Και αυτό βοηθάει για τις επαφές καμιά φορά.
Ναι, το πιθανότερο είναι το μοτεράκι και μάλλον δεν αξίζει για επισκευή (με τις τιμές που ακούω από αυτό το service)
 
Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

και όμως εγώ αν θυμάμαι καλά υπάρχει ΦΕΚ δημοσιευμένο που αναφέρει για 2 χρόνια.
Μήπως να ψάξεις καλύτερα το θέμα της εγγύησης για να μην σε πιάσουν κότσο;
Ότι και να λεει η μαμα εταιρεία, είναι υποχρεωμένοι να συμπορεύονται με το νόμο του κάθε κράτους.
Ψ'αξτο λίγο παραπάνω για το ΦΕΚ.

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

μετά την Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών η Ελλάδα εναρμονίστηκε με τον ν. 3043/2002 (ΦΕΚ 192Α/21/8/02).

Σύμφωνα λοιπόν με το νόμο αυτό (και γενικότερα με την κοινοτική νομοθεσία) όποιο προϊόν διακινείται στην Ελλάδα (και γενικότερα σε χώρα της ΕΟΚ) έχει τουλάχιστον δύο χρόνια εγγύηση.

Παραθέτω τα σχετικά άρθρα:
Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
Άρθρο 555
Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.
Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής."


Τυπωσε τον νομο και στειλε επιστολη επισημη.
Ειναι μεγαλη κοροιδεία που προσπαθούν όλοι να περασουν τον 1 χρονο εγγυηση.
Να τους ξεσκισεις. Ξεκινησε σαν οδηγια και βγηκε νομος.
 
Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

Πάντως και εγώ που αγόρασα πρόσφατα μηχανή στην Γερμανία 1 χρόνο μου έδοσαν εγγύηση.
 
Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

μετά την Οδηγία 1999/44/ΕΚ του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου και του Συμβουλίου, της 25ης Μαΐου 1999, σχετικά με ορισμένες πτυχές της πώλησης και των εγγυήσεων καταναλωτικών αγαθών η Ελλάδα εναρμονίστηκε με τον ν. 3043/2002 (ΦΕΚ 192Α/21/8/02).

Σύμφωνα λοιπόν με το νόμο αυτό (και γενικότερα με την κοινοτική νομοθεσία) όποιο προϊόν διακινείται στην Ελλάδα (και γενικότερα σε χώρα της ΕΟΚ) έχει τουλάχιστον δύο χρόνια εγγύηση.

Παραθέτω τα σχετικά άρθρα:
Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
Άρθρο 555
Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.
Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής."


Τυπωσε τον νομο και στειλε επιστολη επισημη.
Ειναι μεγαλη κοροιδεία που προσπαθούν όλοι να περασουν τον 1 χρονο εγγυηση.
Να τους ξεσκισεις. Ξεκινησε σαν οδηγια και βγηκε νομος.

Σ ευχαριστώ πολύ για την ενημέρωση!

Επειδή κ οικονομικά υπάρχει στενότητα αλλά και δεν θέλω να τους τα χαρίσω αν δεν τα δικαιούνται, κατατοπίστε με λίγο παραπάνω:

Ο φακός αγοράστηκε 19/09/2012.
Στην αντιπροσωπεία μου είπαν ότι κλείνουν για διακοπές κ ανοίγουν πάλι 22/08.
Επομένως πρέπει να κινηθώ γρήγορα για να μην εκπνεύσει η 2ετία (αν έχω κάποιες ελπίδες).

Τι να κάνω λοιπόν;
Να τους κάνω την κουβέντα απ' το τηλέφωνο; Να πάω από εκεί; Να στείλω επιστολή; Και αν στείλω επιστολή, θα προλάβω την προθεσμία; Να απευθυνθώ στην μαμά Nikon με mail;

Κάθε βοήθεια ευπρόσδεκτη!
 
Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

Πάρτους τηλέφωνο και … βλέποντας και κάνοντας

Πάντως αυτό με τα 2 χρόνια δεν ισχύει νομίζω. Έχουν γίνει πολλές συζητήσεις πάνω σε αυτό και από όσο έχω καταλάβει, η φράση “λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας” ερμηνεύεται ως εξής: Καλύπτεσαι για 2 χρόνια εφόσον το ελάττωμα υπήρχε τη στιγμή της αγοράς και το διαπίστωσες αργότερα, μέσα σε αυτό το χρονικό διάστημα των δυο ετών.

Αν η βλάβη δημιουργήθηκε μετά την αγορά και κατά τη χρήση του προϊόντος, τότε σε καλύπτει η εγγύηση που ορίζει ο ά κατασκευαστής.
 
Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

εγώ επιμένω να τυπώσει το ΦΕΚ, να το διαβάσει, και να διεκδικήσει τα δικαιώματα του.
Υπάρχουν και οι οργανώσεις προστασίας καταναλωτή που έχουν FAQ και δίνουν πληροφορίες επιπλέον για τη σωστή διαδικασία.

Εμένα μια φορά μου χρειάστηκε σε διαμάχη με τα Media Markt.
Η HP που δίνει 1 χρόνο εγγύηση είχε στη τελευταία σελίδα στο βιβλιαράκι άρθρο που έλεγε ότι προφανώς και συμμορφώνεται με τους τοπικούς νόμους του κάθε κράτους εάν αυτοί διαφέρουν από ότι προσφέρει η ίδια (και να μην είχε αυτό το άρθρο, πάλι το ίδιο δικαίωμα θα είχα). Πήγα με το ΦΕΚ (νόμος) εκτυπωμένο και υπογραμμισμένο, μίλησα έντονα με τον υπευθυνο, και μολις ζητησα τα στοιχεία του για να κάνω έγγραφη καταγγελία μέσω Γ.Γ Καταναλωτή και ΙΝΚΑ...το αίτημα της εγγύησης έγινε δεκτό.

Αν θελει ο αντιπροσωπος να το ερμηνευσει διαφορετικά, οπως ειπε ο nikfor αποπάνω, ας το κάνει γραπτώς να το έχεις.

Η Γενική Γραμματεία Καταναλωτή είναι το καλύτερο μέρος για καταγγελία. δες εδώ το τρίτο κομμάτι όπου αναφέρεται στις εγγυήσεις.
http://www.efpolis.gr/el/component/efaq/
Μαζί με αυτό, τύπωσε και τον νόμο που ανέφερα πιο πάνω, και πήγαινε και ζήτα τα δικαιώματα σου. Εάν στα αρνηθούνε, ζήτα την άρνηση γραπτώς, και κάνε καταγγελία στην Γ.Γ. Καταναλωτή με συνημμένη την γραπτη τους απάντηση.
Εάν θέλεις να είσαι σίγουρος, τηλεφώνησε πρώτα στη Γ.Γ.Καταναλωτή και ζήτα τη συμβουλή τους.

Μην χαρίζεται σε κανέναν ούτε 10 ευρώ. Αυτοί οι "έμποροι" δεν δικαιούνται να έχουν αντιπροσωπείες και να ταλαιπωρούν τον κόσμο. Με αυτά τα κλεμμένα χτίζουν τα 3όροφά τους και εσύ και εγώ τους τα χαρίζουμε.
 
Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

Σε παροχή εγγύησης υποχρεούνται τόσο ο πωλητής όσο και ο κατασκευαστής (ά. 5 ν. 2251/1994). Δεν ορίζεται συγκεκριμένο χρονικό διάστημα ισχύος της εγγύησης, παρά μόνο ότι η διάρκειά της πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος.*

--- Αυτόματη συγχώνευση μηνύματος ---

Από το link που έβαλες παραπάνω. ..
 
Re: Πρόβλημα με Nikon 35mm

[/COLOR]
Άρθρο 554
Παραγραφή
Τα δικαιώματα του αγοραστή λόγω πραγματικού ελαττώματος ή έλλειψης συνομολογημένης ιδιότητας παραγράφονται μετά την πάροδο πέντε ετών για τα ακίνητα και δύο ετών για τα κινητά.
Άρθρο 555
Η παραγραφή αρχίζει από την παράδοση του πράγματος στον αγοραστή. Το ίδιο ισχύει και αν ο αγοραστής ανακάλυψε το ελάττωμα ή την έλλειψη της ιδιότητας αργότερα.
Αν ο αγοραστής ζήτησε να διεξαχθεί συντηρητική απόδειξη, η παραγραφή διακόπτεται έως το τέλος της διαδικασίας αυτής."


και το ΦΕΚ. http://www.efpolis.gr/el/library2.html?func=startdown&id=5
επαναλαμβανω. αν δε τηλεφωνησει στη Γ.Γ.Καταναλωτη, δε θα μαθουμε ποτε.
 
Λοιπον, μιλησα με Γραμματεια Καταναλωτη.
Μου ειπαν οτι υπαρχουν 2 εγγυησεις:
1) η εργοστασιακη που οριζεται απο τον κατασκευαστη (στην περιπτωση μας 1 χρονος) κ
2) η νομιμη, η οποια προκυπτει απο τα παραπανω ΦΕΚ κ ειναι 2 χρονια.
Η νομιμη ειναι ενσωματωμενη στον Αστικο Κωδικα κ μπορει διεκδικηθει (αν την αρνηθει ο αντιπροσωπος) δικαστικα.

Αυτο που μου προτειναν ειναι να τους πω οτι βαση των ΦΕΚ ταδε υποχρεουνται σε δωρεαν service ή αντικατασταση, κ αν επιμεινουν μπορω να κινηθω ειτε νομικα ειτε να απευθυνθω στον συνηγορο του καταναλωτη (για να μην μπλεξουμε με δικαστικες/νομικες διαδικασιες).

Αυτα μεχρι στιγμης...
 
Το service της Canon και της Olympus στην Ελλάδα Μεταφέρθηκε.

Η Intersys, επίσημη αντιπρόσωπος και διανομέας των Canon και Olympus στην χώρα μας, ανακοίνωσε ότι μεταφέρει το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης (service) σε νέα διεύθυνση.
Οι νέες εγκαταστάσεις θα ξεκινήσουν την επίσημη λειτουργία τους από την Δευτέρα 8 Ιανουαρίου του 2015.
Ακολουθεί το δελτίο τύπου.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης των Καταναλωτικών Προϊόντων Canon & Olympus της Intersys Αλλάζει Διεύθυνση!

Αθήνα, 08 Ιανουαρίου 2015 – H Intersys AE, επίσημη αντιπρόσωπος και διανομέας των Canon, Océ, Pioneer, Olympus, Haier, Telefunken, Hisense, Duracell και TomTom στην Ελληνική Αγορά, έχοντας ως κύριο σκοπό την καλύτερη εξυπηρέτηση των πελατών της ανακοινώνει τη μεταφορά του Τμήματος Τεχνικής Υποστήριξης στις νέες της εγκαταστάσεις στην Ηλιούπολη.

Από τη Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2015 το Τμήμα Τεχνικής Υποστήριξης των καταναλωτικών προϊόντων Canon και Olympus θα λειτουργεί στις καινούργιες εγκαταστάσεις της Intersys στη Λεωφόρο Βουλιαγμένης 455, απέναντι από το σταθμό Μετρό Ηλιούπολης.

Συγκεκριμένα, στις νέες εγκαταστάσεις και στο τηλέφωνο 210 9554 071 θα μπορούν να απευθύνονται οι κάτοχοι:
Φωτογραφικών Μηχανών Olympus
Φωτογραφικών Μηχανών & Βιντεοκαμερών Canon
Οικιακών & Φωτογραφικών Εκτυπωτών Canon

Στο ισόγειο του κτηρίου στεγάζεται το φυσικό κατάστημα του επίσημου Stock House της Intersys Opshop, το οποίο αποτελεί τη συνέχεια του ηλεκτρονικού καταστήματος www.opshop.gr Στο Opshop θα βρείτε εξαιρετικές τιμές σε εκθεσιακά, μεταχειρισμένα και νέα προϊόντα παλαιοτέρων σειρών από όλη την γκάμα των brands που αντιπροσωπεύει η Intersys, τόσο αυτών που αφορούν σε καταναλωτικά προϊόντα, όσο και αυτών που αφορούν σε εξοπλισμό Business Printing & Professional Print.
 
Re: Το service της Canon και της Olympus στην Ελλάδα Μεταφέρθηκε.

Από το να τρέχουμε στα Μεσόγαια, πολύ καλύτερα.