Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Μετά από αποστολή φωτογραφιών Raw στην Sony Πολωνίας και εκ νέου εξέταση των αρχείων πήρα απάντηση σήμερα πως η μηχανή δεν έχει απολύτως κανένα θέμα και είναι εντός των προδιαγραφών της Sony.

Από την Sony Ελλάδος και μετά από διαμαρτυρίες μου σε εκπρόσωπο (οι οποίες έγινε ευγενικά γιατί η κοπέλα δεν μου έφταιγε σε τίποτα) πήρα ηλεκτρονική απάντηση με case number και οδηγίες για να την πάω σε κάποιο service για Check.

Νομίζω πως όλα είναι οκ και είμαι αρνητικός...

Αν μπορεί κάποιος που έχει a6000 ας μου στείλει λίγα δείγματα Raw (ARW) να μου φύγει η περιέργεια.
Ευχαριστώ όλους για την διάθεση και βοήθεια στην συζήτηση.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Ένας έλεγχος δεν κάνει κακό αν είναι από εξειδικευμένο service, αλλά καλύτερα να περιμένεις κάποια αρχεία για σύγκριση...

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Ένας έλεγχος δεν κάνει κακό αν είναι από εξειδικευμένο service, αλλά καλύτερα να περιμένεις κάποια αρχεία για σύγκριση...

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Καλημέρα Δημήτρη

Την έχω ήδη στείλει πριν από 2 μήνες. Την έλεγξαν και μου που είπαν ότι είναι οκ, ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα και ότι λειτουργεί εντός προδιαγραφών ακόμα και για το φαινόμενο που έχω παρατηρήσει.

Ιδού και η απάντηση της Sony μετά τον έλεγχο που είχε γίνει στην Πολωνία. Η απάντηση είναι από την ίδια την Sony προς το service Πολωνίας.

Dear Panagiotis,
Regarding below case we received an official Sony statement. You will find it below.

As the picture customer pointed, if the strong light such as sunlight is coming into the camera, there is a possibility whole image is over-exposed (flare occurs). This symptom occurs because image sensor cannot absorb the light if strong light like sunlight is coming to image pixel. Flare occurs when original color signal received by the image pixel is weakened by the overflow of strong light (such as sunlight). This symptom might occur on any camera depending on shooting scenario. If there is big difference in brightness between two areas in a picture with flare occurring, the light line might be seen on the shadow area. There is totally no problem unless customer is shooting under extreme conditions.

Best regards,
PaweΕ‚ Adamski


Νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να την ξαναστείλω. Είναι οκ...
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Συμφωνώ, και επίσης όταν τραβάμε κόντρα στον ήλιο γενικώς θέλει προσοχή...

Στάλθηκε από το Redmi Note 2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

..
Την έχω ήδη στείλει πριν από 2 μήνες. Την έλεγξαν και μου που είπαν ότι είναι οκ, ότι δεν έχει κανένα πρόβλημα και ότι λειτουργεί εντός προδιαγραφών ακόμα και για το φαινόμενο που έχω παρατηρήσει.

Ιδού και η απάντηση της Sony μετά τον έλεγχο που είχε γίνει στην Πολωνία. Η απάντηση είναι από την ίδια την Sony προς το service Πολωνίας.

Dear Panagiotis,
Regarding below case we received an official Sony statement. You will find it below.

As the picture customer pointed, if the strong light such as sunlight is coming into the camera, there is a possibility whole image is over-exposed (flare occurs). This symptom occurs because image sensor cannot absorb the light if strong light like sunlight is coming to image pixel. Flare occurs when original color signal received by the image pixel is weakened by the overflow of strong light (such as sunlight). This symptom might occur on any camera depending on shooting scenario. If there is big difference in brightness between two areas in a picture with flare occurring, the light line might be seen on the shadow area. There is totally no problem unless customer is shooting under extreme conditions.

Best regards,
PaweΕ‚ Adamski


Νομίζω πως δεν υπάρχει λόγος να την ξαναστείλω. Είναι οκ...

Να την ξαναστείλης μόνο αν είναι χειρότερη απο τις υπόλοιπες α6000 .. βρές μια δανεική και τράβα ακριβώς τις ίδιες λήψεις. Μόνο αυτό θα περάσει απο τά τείχει της Sony .. αλλά αν ανακαλύψουμε - αποκωδικοποιήσουμε τι ακριβώς συμβαίνει και σε τι συνθήκες .. πρώτον θα βρούμε λύση που διορθώνει το πρόβλημα (ισως απλά εφαρμόζοντας flat field correction είναι αρκετό) .. δεύτερον μπορεί να οργανωθεί η γκρίνια εκατομμυρίων κατόχων που να ζητάει firmware update

Η απάντηση της Sony είναι εντελώς απαράδεκτη ..

Κατ' αρχήν ας μας πούν πόση διαφορά είναι εντός προδιαγραφών .. γιατι σε ορισμένες φωτό η διαφορά των γραμμών PDAF σε σχέση με τις διπλανές πλησιάζει το ενα στοπ.

Μετά .. να παρατήσουν αυτό το παραμύθι με το κόντρα φώς και flare .. το πιο πολλά δέιγματά σου δεν είναι σε αυτη την κατηγορία
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Να την ξαναστείλης μόνο αν είναι χειρότερη απο τις υπόλοιπες α6000 .. βρές μια δανεική και τράβα ακριβώς τις ίδιες λήψεις. Μόνο αυτό θα περάσει απο τά τείχει της Sony .. αλλά αν ανακαλύψουμε - αποκωδικοποιήσουμε τι ακριβώς συμβαίνει και σε τι συνθήκες .. πρώτον θα βρούμε λύση που διορθώνει το πρόβλημα (ισως απλά εφαρμόζοντας flat field correction είναι αρκετό) .. δεύτερον μπορεί να οργανωθεί η γκρίνια εκατομμυρίων κατόχων που να ζητάει firmware update

Η απάντηση της Sony είναι εντελώς απαράδεκτη ..

Κατ' αρχήν ας μας πούν πόση διαφορά είναι εντός προδιαγραφών .. γιατι σε ορισμένες φωτό η διαφορά των γραμμών PDAF σε σχέση με τις διπλανές πλησιάζει το ενα στοπ.

Μετά .. να παρατήσουν αυτό το παραμύθι με το κόντρα φώς και flare .. το πιο πολλά δέιγματά σου δεν είναι σε αυτη την κατηγορία


Ηλία συμφωνώ μαζί σου και γι αυτό επιμένω!

Δεν μπορώ κι εγώ να δεχτ'ω τις δικαιολογίες με τον ήλιο κόντρα κλπ... Καμία ψηφιακή μηχανή που είχα μέχρι τώρα δεν μου έχει κάνει τέτοια θέματα. Ακόμα και η D90 που ήταν παλαιάς γενιάς αισθητήρα και επεξεργαστή δεν είχε το παραμικρό ψεγάδι στις φωτογραφίες.

Το πρόβλημα υπάρχει σε πολλούς χρήστες και σε πολλά φόρουμ. Θα ήθελα να ξεκινήσω κάπου μία διαμαρτυρία αλλά δεν ξέρω πως να το κάνω... Ίσως σε κάποιο ξένο φόρουμ. Είναι κάτι που είμαι σίγουρος ότι λύνεται με firmware update. Έχω διαβάσει περίπτωση από ξένο χρήστη που του αλλάχθηκε ο αισθητήρας και ξανακαλιμπραρίστηκε η μηχανή του με μεγάλη βελτίωση (αλλά όχι πλήρη διόρθωση.) Από την έρευνα που έχω κάνει έχω βρει πολλά παρόμοια κουσούρια σε A7 και A7r αλλά όχι σε γενιές mark II και a6300 και μετά.

Από εκεί και έπειτα είναι σαφές ότι το θέμα είναι γνωστό στην Sony γι αυτό και δίνει τις ανάλογες απαντήσεις.
Για αρχή θα επικοινωνήσω με το Customer Service Manager της Ευρώπης που έχω το mail και θα δω πως θα το κάνω.
Θεωρώ απαράδεκτο στην εποχή μας να παίρνουμε τέτοιες απαντήσεις για προϊόντα που δουλεύουν με κουσουράκια και να μας λεν ότι είναι και εντός προδιαγραφών.

Υπάρχουν δείγματα διαδικτυακά από a6000 που δουλεύουν ά - ψ - ο - γ - α! Και άλλες που είναι σαν την δικιά μου. Αλλά για την Sony είναι οκ.
Αρχικά θα μελετήσω την καμπάνια της Sony για το προϊόν και ανάλογα θα επικοινωνήσω όσο πιο ψηλά μπορώ.


Αν υπάρχει κάποιος από Αθήνα με a6000 ας συμβάλει. Δεν θέλω την μηχανή απλά θέλω να πάμε κάπου και να τραβήξω λίγα δείγματα με δική μου κάρτα μνήμης.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Έστειλα δύο επιστολές.

Η μία στον Kris De Pauw Customer Service Manager of Europe και μία στον CEO Kazuo Hirai.

Μάλλον θα πέσουν στα Spam....
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Συγχωρήστε με αν έχω γίνει κουραστικός.

Κάτι που βρήκα και αφορά την περίπτωση της a6000. Είναι χρήστης με το ίδιο πρόβλημα που όμως του άλλαξαν αισθητήρα. Επισυνάπτει και μία απάντηση σπό την sony με παραδοχή του θέματος.


So, after my local repair site first changed the image sensor to a new one (which had the same banding issue) on my A6000, they took it back and sent a request to Sony about if this is a known problem of the A6000. This is the answer from Sony:

"

Basically what you see on those pictures is an exhibit of streaking effect commonly seen on CMOS sensors. The sensitivity to this phenomenon is more or less visible depending on the sensor construction. Each generation of sensor tries to reduce such phenomenon but it is not always possible to do so. The 24Mpix sensor used on this model (and on some other Alpha) is a bit more sensitive to this issue compared to previous models.

This phenomenon is reproducible on all ILCE-6000 using similar condition (bright backlight shot and dark subject in foreground, applying contrast boost in the shadows) but it is mostly noticeable when some post-processing are applied (like for example brightness/contrast change).

In normal shooting condition this should not be a major issue.

"

At least, I guess it's now an official "property" of the sensor.



https://www.dpreview.com/forums/post/54282029


Παρόλο λοιπόν που γνωρίζουν το θέμα, συνέχιζαν να τον χρησιμοποιούν. Από την μέχρι τώρα έρευνα που έχω κάνει αναγκαστικά δεν έχω δει παρόμοια περίπτωση σε άλλες μηχανές. Έχω δει περιπτώσεις banding σε shadows ή άλλες συνθήκες, αλλά αντίστοιχα άλλης μορφής.

Αυτά. Έχει παρατηρηθεί στις a6000, a6300, a6500 (με τις τελευταίες σε χαμηλότερο επίπεδο) σε a77 και σε κάποιες περιπτώσεις a7 παρόλο που στην τελευταία ο αισθητήρας είναι άλλος.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Καλά κάνεις και επιμένεις, κάποιοι πρέπει να το κάνουν! Το κακό είναι ότι η Sony δίνει αισθητήρες σε όλους, οπότε κινδυνεύουμε όλοι να συναντήσουμε παρόμοιες καταστάσεις...
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Καλά κάνεις και επιμένεις, κάποιοι πρέπει να το κάνουν! Το κακό είναι ότι η Sony δίνει αισθητήρες σε όλους, οπότε κινδυνεύουμε όλοι να συναντήσουμε παρόμοιες καταστάσεις...

Στις επιστολές που έστειλα έθιξα κι αυτό που γράφεις. Έγραψα πως δεν είναι δυνατόν μία εταιρία κολοσσός σαν κι εσάς να παράγει να τοποθετεί και να παραδέχεται επίσημα ότι έχει αισθητήρες που παρουσιάζουν τέτοια θέματα. Έγραψα για το ανύπαρκτο customer service και άλλα πολλά.

Αλλά μάλλον θα πάει στα αζήτητα. Ακόμα με τρώει πως μπορώ να δώσω επιπλέον έκταση.
Ο αισθητήρας της a6000 έχει μπει και σε άλλες μηχανές της αγοράς.

Είναι λυπητερό για όλους τους καταναλωτές να παίρνουν ένα προϊόν, να έχει κάποιο θέμα και να παίρνουν εκ των υστέρων μια τέτοια απάντηση.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Υπάρχουν και τα αγγλόφωνα forums όπου θα διαβάσουν πολύ περισσότεροι αυτά που θα γράψεις, εκεί θα τους τσούξει περισσότερο...
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Υπάρχουν και τα αγγλόφωνα forums όπου θα διαβάσουν πολύ περισσότεροι αυτά που θα γράψεις, εκεί θα τους τσούξει περισσότερο...

Έχω ήδη γράψει στο DPreview σε υπάρχον νήμα αλλά και πιο παλιά στο sony alpha forum.

Θα συνεχίσω όμως. Από τις επιστολές δεν έχω λάβει ακόμα καμία απάντηση.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Σήμερα παρέλαβα την Sony μου a6000 μετά από 2+ εβδομάδες που ήταν στο service Πολωνίας.

Χαίρει άκρας υγείας και είναι εντελώς εντός τεχνικών προδιαγραφών χωρίς κανένα απολύτως λειτουργικό πρόβλημα, όπως μου είπαν. Έχει ενημερωθεί ακόμα και τα κεντρικά της Sony στην Ελλάδα από το Service.

Μήπως στραβά αρμενίζω; :hmmmm2:
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

1. Πρόβλημα στο φλας της NEX 3N(δεν ανάβει). Την πάω Κολοκοτρώνη 62 στο sony service. Πίστευα ότι θα είναι απλό αλλά τελικά χρειαζόταν ανταλλακτικό 150-200ε οπότε μου είπε ο τεχνικός μήπως βρούμε από Κίνα με 90ε. Τελικά δε βρέθηκε και την πήρα οπως είχε. (Μήπως θα μπορούσε να εκτημίσει κάποιος πόσο θα μπορούσα να την πουλήσω με γύρω 15000κλικ και τον 16-50 και με αυτο το προβλημα στο φλασ?)
2. Nikon d3300. Μετά απο ούτε ένα χρόνο/(15000κ) βλέπω στο βιου φαιντερ μια σκονη μαυρη εντονη. Λέω οκ θα φυσήξω μέσα λίγο θα φύγει...τπτ. Ήταν μέσα στο πενταμίρορ οπότε απλά γίνονταν χειροτερα τα πράγμματα με τον αέρα. Την πάω στον κ.Καραμπά λέει ότι πρέπει να αλλάξει ολο το σύστημα πενταμιρρορ το οποίο θα είχε κόστος >100ε αλλά έπρεπε να το στείλουμε στη Νικον κεντρικα. Ίσως να την κάλυπτε η εγγύηση. Τελικά το άλλαξαν χωρίς χρέωση. Ούτε μια βδομάδα η όλη διαδικασία.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

1. Πρόβλημα στο φλας της NEX 3N(δεν ανάβει). Την πάω Κολοκοτρώνη 62 στο sony service. Πίστευα ότι θα είναι απλό αλλά τελικά χρειαζόταν ανταλλακτικό 150-200ε οπότε μου είπε ο τεχνικός μήπως βρούμε από Κίνα με 90ε. Τελικά δε βρέθηκε και την πήρα οπως είχε. (Μήπως θα μπορούσε να εκτημίσει κάποιος πόσο θα μπορούσα να την πουλήσω με γύρω 15000κλικ και τον 16-50 και με αυτο το προβλημα στο φλασ?)
2. Nikon d3300. Μετά απο ούτε ένα χρόνο/(15000κ) βλέπω στο βιου φαιντερ μια σκονη μαυρη εντονη. Λέω οκ θα φυσήξω μέσα λίγο θα φύγει...τπτ. Ήταν μέσα στο πενταμίρορ οπότε απλά γίνονταν χειροτερα τα πράγμματα με τον αέρα. Την πάω στον κ.Καραμπά λέει ότι πρέπει να αλλάξει ολο το σύστημα πενταμιρρορ το οποίο θα είχε κόστος >100ε αλλά έπρεπε να το στείλουμε στη Νικον κεντρικα. Ίσως να την κάλυπτε η εγγύηση. Τελικά το άλλαξαν χωρίς χρέωση. Ούτε μια βδομάδα η όλη διαδικασία.
Γιατί δεν παίρνεις ένα εξωτερικό φλασάκι με λίγα λεφτά και να τελειώνεις: Θα κρατήσεις την Sony και δεν θα την δώσεις κοψοχρονιά. Σε ποιο σερβις πήγες την Sony;
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Γιατί δεν παίρνεις ένα εξωτερικό φλασάκι με λίγα λεφτά και να τελειώνεις: Θα κρατήσεις την Sony και δεν θα την δώσεις κοψοχρονιά. Σε ποιο σερβις πήγες την Sony;

Δυστυχώς η νεχ 3ν δεν έχει υποδοχή για φλας. Είχα πάρει έτσι και αλλιώς ένα εξωτερικό και το τρίγγαρα με το το φλασάκι αλλά δε μπαίνει πάνω. Ίσως και να κάηκε από αυτό αν και δεν έκανα και τόσο μεγάλη χρήση. Είναι πολύ βολική και μου αρέσουν και τα 16mm αλλά επειδή έχω και τη νικον λέω ότι έβγαζα να το ρίξω εκεί. Το σέρβις ---> http://sony-service.gr/
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Δυστυχώς η νεχ 3ν δεν έχει υποδοχή για φλας. Είχα πάρει έτσι και αλλιώς ένα εξωτερικό και το τρίγγαρα με το το φλασάκι αλλά δε μπαίνει πάνω. Ίσως και να κάηκε από αυτό αν και δεν έκανα και τόσο μεγάλη χρήση. Είναι πολύ βολική και μου αρέσουν και τα 16mm αλλά επειδή έχω και τη νικον λέω ότι έβγαζα να το ρίξω εκεί. Το σέρβις ---> http://sony-service.gr/

Καλημέρα φίλε μου!

Δεν το πρόσεξα ότι δεν έχει υποδοχή για φλας. Πάντως σε μια αναζήτηση που έκανα εχθές είδα και άλλες περιπτώσεις στο dpreview forum με φλασάκια της Nex3n που καίγονται οι λυχνίες, χωρίς οι χρήστες να βρίσκουν λύση. Τέλος πάντων. Δοκίμασε να καλέσεις και την Cometron που είναι service της Sony. Δεν θα σου δώσουν λύση κατ' ευθείαν αλλά συνεργάζονται με το service Πολωνίας που είναι πολύ εξυπηρετικοί και συζητήσιμοι. Αν είναι ακόμα στην εγγύηση δεν θα σου κοστίσει τίποτα (τουλάχιστον η αποστολή και ο έλεγχος στην Πολωνία)

Γενικότερα τα Sony Service δεν είναι και ότι καλύτερο στην Ελλάδα... Απρόσωπα.
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Αρχικά Ευχαριστώ,
Δυστυχώς δεν είναι στην εγγύηση. Το έχω πάρει απόφαση ότι δεν θα βρω λύση απλά το ανέφερα σαν εμπειρία στο φόρουμ. Εκεί που την πήγα εγώ ήταν κάποιος που φαινόταν ότι έκανε και ο ίδιος επισκευές αλλά λογικά για πιο σοβαρά θέματα είχε επικοινωνία με σονυ. Δε θα έλεγα ότι είναι απρόσωπο το συγκεκριμένο σέρβις και είναι κέντρο Αθήνα. Και αναλαμβάνει και κάποιες άλλες μάρκες (όχι νικον)
 
Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπίες και καταστήματα

Συγχωρήστε με αν έχω γίνει κουραστικός.

Κάτι που βρήκα και αφορά την περίπτωση της a6000. Είναι χρήστης με το ίδιο πρόβλημα που όμως του άλλαξαν αισθητήρα. Επισυνάπτει και μία απάντηση σπό την sony με παραδοχή του θέματος.


So, after my local repair site first changed the image sensor to a new one (which had the same banding issue) on my A6000, they took it back and sent a request to Sony about if this is a known problem of the A6000. This is the answer from Sony:

"

Basically what you see on those pictures is an exhibit of streaking effect commonly seen on CMOS sensors. The sensitivity to this phenomenon is more or less visible depending on the sensor construction. Each generation of sensor tries to reduce such phenomenon but it is not always possible to do so. The 24Mpix sensor used on this model (and on some other Alpha) is a bit more sensitive to this issue compared to previous models.

This phenomenon is reproducible on all ILCE-6000 using similar condition (bright backlight shot and dark subject in foreground, applying contrast boost in the shadows) but it is mostly noticeable when some post-processing are applied (like for example brightness/contrast change).

In normal shooting condition this should not be a major issue.

"

At least, I guess it's now an official "property" of the sensor.



https://www.dpreview.com/forums/post/54282029


Παρόλο λοιπόν που γνωρίζουν το θέμα, συνέχιζαν να τον χρησιμοποιούν. Από την μέχρι τώρα έρευνα που έχω κάνει αναγκαστικά δεν έχω δει παρόμοια περίπτωση σε άλλες μηχανές. Έχω δει περιπτώσεις banding σε shadows ή άλλες συνθήκες, αλλά αντίστοιχα άλλης μορφής.

Αυτά. Έχει παρατηρηθεί στις a6000, a6300, a6500 (με τις τελευταίες σε χαμηλότερο επίπεδο) σε a77 και σε κάποιες περιπτώσεις a7 παρόλο που στην τελευταία ο αισθητήρας είναι άλλος.

Πάνο .. https://www.dpreview.com/forums/post/60869995 και https://www.dpreview.com/forums/post/60883207