Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και καταστήματα

Re: Πολιτική χρέωσης των εργαστηρίων για διάγνωση βλάβης.

οι περισσότεροι δεν ζητάνε κάτι εαν δεν γίνει η επισκευή (Δαμκαλίδης, Κογχυλάκης, Τσαγκαράκης) κάποιοι πιο "μικροί" εαν ανοιξουν μηχανή η καινούργιο φακό από 10 ευρώ που νομίζω είναι και σωστό να πληρωθεί την ελάχιστη ώρα εργασίας .
Πάντως και εγώ αρνούμαι την κοστολόγηση σε προϊόντα της ίδιας εταιρίας πχ nikon στον Δαμκαλιδη γιατί ο μάστορας εχει μισθό και ανηκει στην υπηρεσία του σέρβις και δεν δουλεύει με το κομμάτι... Τώρα υπάρχουν και εξαιρέσεις πουν τραβάς τα μαλλιά σου... η fuji hellas χρεώνει 40,00 συν φπα (εκτός εγγυήσεις) γίνει δεν γίνει η επισκευή!!
 
Last edited by a moderator:
Re: Πολιτική χρέωσης των εργαστηρίων για διάγνωση βλάβης.

Ευχαριστώ για τις πληροφορίες!
Μόλις μίλησα με Τσαγκαράκη, ευγενέστατος και όντως δεν ζητάει χρήματα για έλεγχο/διάγνωση. Απ'ότι είδα είναι και παλιός στις Minolta.

(βέβαια αν δεις πως ο τεχνίτης ταλαιπωρήθηκε με το μηχάνημά σου, σωστό είναι να τον ανταμείψεις έτσι ή αλλιώς.)
 
οι περισσότεροι δεν ζητάνε κάτι εαν δεν γίνει η επισκευή (Δαμκαλίδης, Κογχυλάκης, Τσαγκαράκης) κάποιοι πιο "μικροί" εαν ανοιξουν μηχανή η καινούργιο φακό από 10 ευρώ που νομίζω είναι και σωστό να πληρωθεί την ελάχιστη ώρα εργασίας .
Πάντως και εγώ αρνούμαι την κοστολόγηση σε προϊόντα της ίδιας εταιρίας πχ nikon στον Δαμκαλιδη γιατί ο μάστορας εχει μισθό και ανηκει στην υπηρεσία του σέρβις και δεν δουλεύει με το κομμάτι... Τώρα υπάρχουν και εξαιρέσεις πουν τραβάς τα μαλλιά σου... η fuji hellas χρεώνει 40,00 συν φπα (εκτός εγγυήσεις) γίνει δεν γίνει η επισκευή!!

Ο μισθός του τεχνικού που ασχολείται με τη διάγνωση, από που βγαίνει ;
Ο Δαμκαλιδης είναι μια ανεξάρτητη επιχείρηση, δεν είναι η Nikon Hellas.
Αν δει ότι το service τον βάζει μέσα, θα απολύσει τον υπάλληλο, και θα στελνει τις μηχανές σε Ευρωπαϊκό Κέντρο επισκευών, όπως τόσες και τόσες αντιπροσωπείες.
 
Όχι, η ΔΑΜΚΑΛΙΔΗΣ ΑΕ είναι αποκλειστικός ΑΝΤΙΠΡΌΣΩΠΟΣ της Nikon στην Ελλάδα.
Είναι τελείως διαφορετικό από τη Sony Hellas π.χ.
 
οταν χρειαστηκε να στειλω εναν 70-300 που ειχε αγοραστει απο Γερμανια , η εκει Γερμανικη αντιπροσωπεια μου ειπε να τον στειλω στην nikon hellas an Herr Damkalidis.....:ADFADF1:
 
Η Nikon Hellas θα ήταν θυγατρική της Nikon Corp. Japan.
Η αντιπροσωπεία της Nikon στην Ελλάδα είναι η Δ&Ι Δαμκαλιδης ΑΕ, που αντιπροσωπεύει ΜΕΤΑΞΥ ΑΛΛΩΝ και τη Nikon Corp. Japan.
Ο Γερμανός αντιπρόσωπος, για λόγους συντομιας, σε παραπέμπει στην εδώ αντιπροσωπεία, ονομάζοντάς την Nikon Hellas.
Ας ληξουμε το offtopic εδώ.
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

Προσοχή μεγάλη σε όσους συνηθίζουν να καλύπτουν συναυλίες και αλλά δρώμενα όπου γίνεται χρήση ακτίνων laser: https://fstoppers.com/originals/las...my-cameras-sensor-creating-dead-pixels-297453

laser-lightbeams-used-in-parties.jpg
 
Απολυτα ευχαριστημενος απο την αντιπροσωπεια Νικον Σλοβακιας-Τσεχιας.

Ουτε ενα 6μηνο δεν ειχα τον 10-30 (αγορα καπου στα τελη 2014 αρχες 2015 αν θυμαμαι καλα) και παρουσιασε το παρακατω προβλημα, το οποιο δεν το ηξερα παρα μονο πριν κανα 2 μηνο, που αποφασισα να τον επισκευασω (μεχρι τοτε δεν μου ελειπε καθολου, μια και τη μηχανη V1 την ειχα παρει κυριως για χρηση με τον 30-110).

Ετσι, την προηγουμενη Τριτη, τον πηγα στην αντιπροσωπεια, Τεταρτη τον εστειλαν Τσεχια οπου ειναι το σερβις και προχθες Τριτη τον ειχα στα χερια μου, χωρις να χρεωθω οτιδηποτε. Στο ενδιαμεσο, ειχα μειλ απο το σερβις οτι τον παρελαβαν και τηλεφωνο την Δευτερα απο τον αντιπροσωπο οτι την Τριτη θα μπορουσα να περασω να τον παρω.

Ισως επρεπε να τους δωσω και την μανισια μπαταρια που παρεδωσε πνευμα τον ιδιο πανω κατω καιρο με τον φακο και εβγαζε error η μηχανη και αν θυμαμαι καλα ελεγε κατι οτι εχει ληξει και κατι τετοια περιεργα, αλλα οσο και αν εψαξα στο διαδικτυο δεν βρηκα σχετικη αναφορα αναλογη αυτης για τον φακο.

Μπραβο στη νικον λοιπον που επισκευασε χωρις πολλα πολλα, φακο εκτος εγγυησης, κατηργημενο μοντελο, εντελως δωρεαν και χωρις ταλαιπωρια.
 
Απάντηση: Re: Προβλήματα εξοπλισμού και αντιμετώπιση τους από αντιπροσωπείες και κατα

κάποια ενδιαφέροντα στατιστικά για το after sale αλλά και την αξιοπιστία των μηχανών :

To view this content we will need your consent to set third party cookies.
For more detailed information, see our cookies page.
 
Εντάξει δεν είναι επιστημονικός ο τρόπος που έκανε την έρευνα αλλά το δείγμα είναι ικανοποιητικό. Δεν με εκπλήσσουν ιδιαίτερα τα αποτελέσματα - τουλάχιστον για την Olympus - ειδικά αφού παρέλαβα χθες μια μεταχειρισμένη OMD EM1. Δίνει την εντύπωση ότι μπορεί να αντιπαρέλθει τα πάντα...
 
Last edited:
Απάντηση: Το Φωτογραφικό chat

"Αφιερωμένο εξαιρετικά" σε όσους ανησυχούν για την σκόνη στους φακούς τους (ή μέσα στo zoom της compact): https://www.dpreview.com/news/03820...nd-a-dead-fly-hidden-inside-one-of-its-lenses

Ευτυχώς τους διαβαζω από παλιά, το 2011 είχαν κάνει αναλυτικά τεστ με σκόνες μέσα στους φακούς και μας έδειξαν πότε πραγματικά επηρεάζεται η απόδοση από τυχόν σκόνη : https://wordpress.lensrentals.com/blog/2011/08/the-apocalypse-of-lens-dust/
 
Re: Απάντηση: Το Φωτογραφικό chat

Ευτυχώς τους διαβαζω από παλιά, το 2011 είχαν κάνει αναλυτικά τεστ με σκόνες μέσα στους φακούς και μας έδειξαν πότε πραγματικά επηρεάζεται η απόδοση από τυχόν σκόνη : https://wordpress.lensrentals.com/blog/2011/08/the-apocalypse-of-lens-dust/

Το έχω διαβάσει αυτό το άρθρο παλαιότερα. Πολύ ενδιαφέρον.

Πριν λίγους μήνες ένας πολύ καλός μου φίλος φωτογράφος μου χάρισε έναν nikkor afs 18-70 3,5-4,5 ο οποίος έχει βαριά χρήση. Ο συγκεκριμένος φημίζεται για το ότι μαζεύει πολύ σκόνη πίσω από το μπροστινό κρύσταλλο. Ο δικός μου έχει πολύ πράμα. Όταν μου τον έδωσε ο φίλος μου σκέφτηκα ότι έπρεπε να τον πάω μια βόλτα στον Καραμπάχ για καθαρισμό και έλεγχο αλλά ο φίλος μου μου είπε ότι δεν ήταν απαραίτητο. Οντως.
Έχω κάνει αρκετές λήψεις και δεν είχα ποτέ κανένα πρόβλημα. Βέβαια έχει λεπτά σωματίδια και όχι χοντρά.

Κάποια στιγμή όμως θα τον πάω για check.
 
Απάντηση: Το Φωτογραφικό chat

Στην Κωλέττη ήταν ένα εργαστήρι που τώρα έχει κλείσει - δεν θυμάμαι όνομα. Του είχα πάει τον zuiko OM 50/1,8 για καθάρισμα και προς τιμήν του με "έδιωξε", μου λέει:

- βλέπεις τίποτα?
- όχι!
- ε τότε πάνε στην ευχή του θεού

1-2 χρόνια μετά έκλεισε, δεν έμαθα τι απέγινε...
 
Ενα 'μαθηματακι' οτι δεν πρεπει να ειμαστε και υπεβολικοι ωρες-ωρες....
 
Προσοχή όμως αν διαβάσει κανεις το παλιό άρθρο θα διαπιστώσει οτι τυχόν σκόνη στο πίσω οπτικό στοιχείο του φακού μετράει γιατί είναι πολύ πιο κοντά στον αισθητήρα.
 
Ισχυει αυτο Κωστα..
Εχω δει σε φακο με χαραγμενο φιλτρο μπροστα σε ανοικτο διαφραγμα και η χαρακια απλα δεν υπηρχε.
Αντιθετα το πισω κρυσταλλο 'πρεπει' να ειναι καθαρο
 
Επεξηγήσεις για το ποτέ ισχύει η τριετής επέκταση εγγύησης στα επαγγελματικά σωματα της OLYMPUS : http://e-group.uk.net/forum/showthread.php?t=50358

Σύμφωνα με τα παραπάνω η αγορά και επέκταση της εγγύησης πρέπει να γίνει μέσα στη διετία της αρχικής εγγύησης (και όχι κατά τη διάρκεια της επιπλέον εξάμηνης παράτασης) και εφοσον αυτή γίνει με την αγορά και προσθήκη κωδικού -από τον αρχικό κατόχο- ηλεκτρονικά στο site, η επέκταση ξεκινά μετά την πάροδο και της εξάμηνης παράτασης.

_1020494.jpg
 
Last edited: