Project 'Projectορας'!

Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Project 'Projectορας'!

τι πάχους θα είναι; Αν είναι πολύ λεπτό και ακολουθήσει τον τοίχο τότε ο τοίχος θα πρέπει να είναι και αυτός επίπεδος ή δεν πειράζει; Εννοώ μήπως με το laminate φαίνονται πιο έντονα οι ατέλειες μη επιπεδότητας που υπάρχουν στους περισσότερους ελληνικούς τοίχους!

Ολα γίνονται, αλλά επειδή έκανα τελευταία μερεμέτια στο σπίτι και είχα πολλά τριψίματα και φάγαμε πολύ σκόνη θα κυττάξω να το αποφύγω όσο μπορώ τουλάχιστον για τόσο σύντομα...δεν παλεύεται η σκόνη από το τρίψιμο του στόκου!

Ναι, ο τοίχος πρέπει να είναι όσο πιο επίπεδος και ομοιόμορφος γίνεται...

Ήθελες διάβασμα??

Ορίστε!!:D:D


http://www.hometheatershack.com/for...-screen-thread-data-detailed-information.html


Τα λαμινέιτ, όπως και οι γυψοσανίδες, mdf, μελαμίνες ξεκινούν από τα ~0,5 εκατοστά και φτάνουν στα 1,3. Επίσης, θα μπορούσες να σκεφτείς τη λύση του Black Out υφάσματος (πωλείται στα υφασματάδικα και στα κουρτινάδικα) το οποίο θα πλαισιώσεις και θα φτιάξεις μια θαυμάσια οθόνη. Μπορείς και να το βάψεις αν θέλεις.
 
Κάθετο lens shift χρειάστηκε ελάχιστο γιατί το ράφι που τον έχω βάλει είναι στο 1.80 απο το πάτωμα και ρίχνει ακριβώς απέναντι στο πανί..

αλλά είναι παράκεντρα

και συγκεκριμένα ρίχνει 60 εκατοστά πιο αριστερά απο το κέντρο της οθόνης. Γιαυτό αναγκαστικά χρησιμοποίησα όλο το οριζόντιο για να τον φέρω μέσα να κεντράρει και να "κλειδώσει".
 
Κάθετο lens shift χρειάστηκε ελάχιστο γιατί το ράφι που τον έχω βάλει είναι στο 1.80 απο το πάτωμα και ρίχνει ακριβώς απέναντι στο πανί..

αλλά είναι παράκεντρα

και συγκεκριμένα ρίχνει 60 εκατοστά πιο αριστερά απο το κέντρο της οθόνης. Γιαυτό αναγκαστικά χρησιμοποίησα όλο το οριζόντιο για να τον φέρω μέσα να κεντράρει και να "κλειδώσει".

Κατάλαβα.

Δεν γινόταν με τίποτα να το αποφύγεις, ε? Δεν είναι και ό,τι καλύτερο να στέκεται παράκεντρα ο προβολέας ακόμα και αν διαθέτει ανάλογη δυνατότητα και αυτό γιατί τα μηχανήματα δεν φοράνε και τους υπερκορυφαίους φακούς. Αλλά, θα μου πεις....αν δεν γίνεται, δεν γίνεται!!!-bye-
 
Κατάλαβα.

Δεν γινόταν με τίποτα να το αποφύγεις, ε? Δεν είναι και ό,τι καλύτερο να στέκεται παράκεντρα ο προβολέας ακόμα και αν διαθέτει ανάλογη δυνατότητα και αυτό γιατί τα μηχανήματα δεν φοράνε και τους υπερκορυφαίους φακούς. Αλλά, θα μου πεις....αν δεν γίνεται, δεν γίνεται!!!-bye-

Έπρεπε να γκρεμίσω το παράθυρο που είναι στο κέντρο!!:flipout:

Να σου πω όμως κάτι.. απο το να τον έχω ψηλότερα , να είμαι οκ με τα lens shift αλλά να χρησιμοποιώ 4 "δόσεις" Keystone (φτου μακριά απο εμάς..!) επι 1 χρόνο που τον είχα εκεί ψηλά..

μωρέ οριζόντιο και πάλι οριζόντιο!

Συνεχίζουμε στου φίλου την αναζήτηση γιατί ξεφύγαμε..
 
Απάντηση: Re: Project 'Projectορας'!

Έπρεπε να γκρεμίσω το παράθυρο που είναι στο κέντρο!!:flipout:

Να σου πω όμως κάτι.. απο το να τον έχω ψηλότερα , να είμαι οκ με τα lens shift αλλά να χρησιμοποιώ 4 "δόσεις" Keystone (φτου μακριά απο εμάς..!) επι 1 χρόνο που τον είχα εκεί ψηλά..

μωρέ οριζόντιο και πάλι οριζόντιο!

Συνεχίζουμε στου φίλου την αναζήτηση γιατί ξεφύγαμε..

http://www.youtube.com/watch?v=otgePVRO9iw

:flipout::flipout:


Έχεις δίκιο. Το Keystone, απλά, δεν υπάρχει. Δεν το αγγίζουμε ποτέ!!:ernaehrung004:





Glossy επιφάνεια απαγορεύεται δια ροπάλου!!! Ματ χρωματάκι πάντα!!!:D

Αν μου δουλέψει από βδομάδα το αστάρι για γυαλιστερές επιφάνειες και πιάσει καλά ώστε να το περάσω με χρώμα ματ από πάνω, η μελαμίνη είναι ταμάμ!!!

Αν προσπαθήσεις να την τρίψεις θα έχεις μεγάλες δυσκολίες στο να πετύχεις ομοιομορφία ακόμα και με το ψιλότερο γυαλόχαρτο.
 
To laminate που λένε είναι ο βακελίτης που λέμε εδώ. Είσαι σίγουρος ότι δεν θα βρούμε εδώ στο χρώμα που θέλουμε και στο τελείωμα που θέλουμε. Εταιρείες σαν αυτή που σου έστειλα ενδεχομένως να μπορούν να κόψουν και mdf στα μέτρα που θέλουμε και να κολλήσουν από πάνω το βακελίτη...ακούγεται ωραίο.
Το αμέσως επόμενο θέμα είνα βέβαια 16:9 ή 2,39:1;
 
Απάντηση: Re: Project 'Projectορας'!

To laminate που λένε είναι ο βακελίτης που λέμε εδώ. Είσαι σίγουρος ότι δεν θα βρούμε εδώ στο χρώμα που θέλουμε και στο τελείωμα που θέλουμε. Εταιρείες σαν αυτή που σου έστειλα ενδεχομένως να μπορούν να κόψουν και mdf στα μέτρα που θέλουμε και να κολλήσουν από πάνω το βακελίτη...ακούγεται ωραίο.
Το αμέσως επόμενο θέμα είνα βέβαια 16:9 ή 2,39:1;
:flipout:

Ωχ, βλέπω το θέμα να γράφει 50 σελίδες!!!:D

Ναι, οκ, αλλά θα θέλει βάψιμο με ματ μπογιά διότι είναι γυαλιστερό και θα έχεις το hot spot της αρκούδας και δεύτερον διότι σχεδόν αποκλείεται να έχει ουδέτερο RGB (Red, Green, Blue). Μόλις θα διαβάσεις το λινκ με την μπογιά Black Widow που έβαλα πιο πάνω, θα καταλάβεις τι εννοώ.

Τώρα, για τη διάσταση του κάδρου (16:9 ή 2,35) και αυτή είναι άλλη μια μεγάλη συζήτηση. Ποια είναι η δική σου σκέψη?
 
Υπάρχουν ταινίες που παίζουν και στα δύο κάδρα, (dark knight Batman 1:74), εκεί τι θα κάνει; Το κάδρο του είναι μονόδρομος ειδάλλως θα μπλέξει με κινούμενα black borders, ξεφεύγει το πράγμα.
 
Σωστά το λες Κωνσταντίνε!!

Ευτυχώς το Dark Knight είναι εξαίρεση στον κανόνα της μια σταθερής διάστασης ανά ταινία.

Από 'κει και πέρα, είναι θέμα υλικού και προτιμήσεων. Αν κάποιος βλέπει πολλά blockbusters που στην πλειονότητά τους προτιμούν τα μακρόστενα κάδρα, μπορεί να πάει και σε λύση 2,35 θυσιάζοντας τις πολλές ίντσες που θα χάνει σε ταινία 16:9.
 
Πάντως έχω την εντύπωση ότι θα χει μπερδευτεί ο ενδιαφερόμενος με τόσες πολλές πληροφορίες κι ελπίζω να μην έχει ξενερώσει γιατί τελικά τα πράγματα είναι απλά κυρίως για κάποιον καινούριο στην βιντεοπροβολή. Θα συμφωνήσω με τον Γιάννη ότι πρώτη του κίνηση είναι να δει δύο διαφορετικής τεχνολογίας μηχανήματα να παίζουνε και να καταλήξει ώστε να πάμε σε πιο συγκεκριμένες προτάσεις. Δεν θυμάμαι από που είναι ο ενδιαφερόμενος αλλά υπάρχει στην Αθήνα κατάστημα (δεν θα αναφέρω όνομα μη θεωρηθεί διαφήμιση), όπου μπορεί να δει ταυτόχρονα και τις δύο τεχνολογίες και να αποφασίσει. Κι όπως είπε κι άλλος φίλος, όταν θα δει την μεγάλη εικόνα και τον πιάσει δέος, λίγα πράγματα θα έχουν σημασία εκείνη τη στιγμή.
 
Κωνσταντίνε, φαντάσου να ξεκινούσαμε καμμιά κουβέντα DLP vs LCD (που ζήτησε κιόλας το παλληκάρι) τι θα γινόταν!!!:flipout:

Βασικά, ξεκινήσαμε ανάποδα, από οθόνη μεριά, αλλά, δεν είναι κακό. Ας δει ο συμφορουμίτης πρώτα κάποιους προβολείς ενδεικτικά για να κατασταλάξει και μετά προτείνουμε το που κάθονται οθόνες και προβόλια...:smile:
 
Re: Απάντηση: Project 'Projectορας'!

Οντως Γιάννη, βασικά εγώ στην αρχή όταν πρωτομπήκα στο φόρουμ δεν κάνω πλάκα το ριξα στη μελέτη. Δεν πίστευα στα μάτια μου με το πόση πληροφορία και χρήσιμο υλικό υπάρχει εδώ μέσα, η Αλεξάνδρεια του home cinema. Θα πρότεινα στο φίλο να κάνει υπομονή αν δε βιάζεται και να ρίξει μια ματιά στα sticky της κατηγορίας αυτής, δεν έχει να χάσει τίποτα παρά μόνο να κερδίσει και μετά θα ξέρει τι να ψάξει.
 
Συμφωνώ με ότι λέτε, βήμα - βήμα θα πάμε.
Στείλτε μου Pm με τα μαγαζιά που προβάλουν τους μεν και τους δε, αθήνα είμαι.
Δεν έχω άποψη για το βακελίτη και το τι κάνει, δεν το έχω ψάξει το θέμα και εμπιστεύομαι ότι μου λες. Απλά σε ένα πρόχειρο search που έκανα έπεσα πάνω σε αυτό που σου έστειλα και είδα ότι έχει μεγάλες διαστάσεις, είδα λίγο και αυτό που μου έστειλες και είπα 'βρε, μήπως;' και έτσι στο έστειλα.
Οσο αφορά την αναλογία έπαιζα με το calculator που μου έδωσες και είδα εκεί τις δύο αναλογίες και πως φυσικά βγάζει άλλο κάδρο σε κάθε περίπτωση (μπορείς να κρατήσεις σταθερό το πλάτος και να αλλάζει το ύψος) οπότε αμέσως σκέφτηκα ότι αν κάνει κάποιος τόσο ψαγμένη κατασκευή και το καδράρει γύρω γύρω με άλλο χρώμα θα πρέπει να λάβει και αυτό υπόψη του. Φαντάζομαι το σωστό είναι να φτιάξει κανείς 16:9 και όταν έχει υλικό 2.39:1 απλά θα έχει κενό πάνω-κάτω. Δεν είμαι σχετικός με το θέμα παιδιά, τώρα το ψάχνω και ότι μου γυαλίζει το γράφω!
π.χ. έχετε άποψη για το benq W5000;

Συνεχίζω το διάβασμα...αφού είδα μια φόλα...τι τα θέλω εγώ τα θρίλερ στην ηλικία μου;
 
Λοιπόν έχουμε ένα τοίχο 2.3m. Πολλές φορές γεμίζουμε τον διαθέσιμο χώρο με το κάδρο (το έκανα και εγώ αυτό αρχικά και όταν έχεις πανί είναι δύσκολα τα πράγματα - αμα είναι τοίχος είναι πιο απλά γιατί μικραίνεις το κάδρο με το ζουμ) και όταν έρθει ή ώρα των ηχείων για τα front r/l κυρίως δεν ξέρουμε που να τα βάλουμε.

εσύ μπορείς να εκμεταλλευτείς όλο τον τοίχο το αριστερό θα βρίσκεται αριστερα της εσοχής και το δεξιό μπορεί να είναι στο δεξιό άκρο της εσοχής και όταν βλέπεις το τραβάς λίγο δεξιότερα.

230cm τοίχος - 2 x 5 cm το μαύρο border = 220cm

σε κάρδο 16:9 που πάιζουν οι υποψήφιοι προβολείς έχεις 99 ίντσες --> κάδρο με πλάτος 220cm και ύψος 124cm.

ας πούμε ότι ξεκινάς από 80cm από το πάτωμα (o τοίχος θα έχει κάποιο έπιπλο για τηλεόραση ??? υπάρχει περιορισμός ύψους???)

80 + 124 + 5 τo κάτω μαύρο border = 204+5 = 209.

συνεπώς το πάνω μέρος της οθόνης θα είναι 209cm από το πάτωμα

ταβάνι έχεις στα 290cm και είπες ότι υπάρχει κάδρο του οποίου η πάνω μεριά απέχει από το ταβάνι 85cm δηλαδή από το έδαφος 290-85cm = 205cm.

πάμε καλά. σε βλέπω για dlpακια. :blush:

λοιπόν κάποιες επιλογές στο 1000ρικο πάνω κάτω είναι οι εξής:

dlp

http://www.skroutz.gr/s/383525/BenQ-W1060.html

http://www.skroutz.gr/s/335971/BenQ-W1100.html?keyphrase=benq+1100

http://www.skroutz.gr/s/441790/Optoma-HD23.html?keyphrase=optoma+hd23

σε αυτή την κατηγορία τιμής οι dlp δεν έχουν lens shift. συνεπώς ο προβολέας θα πρέπει να μπεί στο κέντρο της οθόνης σε σχέση με το πλάτος.

τώρα το ύψος του καθορίζεται από το offset.

τι σημαίνει το offset.

σημαίνει ότι για δεδομένη απόσταση φακού πανιού ο προβολέας θα πρέπει να μπεί κάποιους συγκεκριμένους πόντους κάτω από το κάτω μέρος της οθόνης αν τον έχεις σε τραπεζάκι ή κάποιους συγκεκριμένους πόντους πάνω από το πάνω μέρος της οθόνης αν τον έχεις ανάποδα σε βάση οροφής ή τοίχου η αλλιώς όπως λέμε ταβανιασμένο.

εκ πρώτης όψεως με πάνω μέρος της οθόνης στα 209 ο προβολέας θα είναι πάνω από 209 πόντους από το πάτωμα σε βάση οροφής ή τοίχου. σε ποιο ύψος θα μας το πεί το offset που δίνει ο κατασκευαστής για την απόσταση μεταξύ φακού και τοίχου. πάντως σε κάθε περίπτωση θα είναι πάνω από το αμετακίνητο κάδρο.

πάντως γενικά έχεις περιθώριο περίπου 80cm για την τοποθέτηση του προβολέα και δεν νομίζω να αντιμετωπίσεις πρόβλημα ακόμα και με τους benq 1100/1200 που έχουν μεγαλύτερο offset από τους άλλους (περίπου 40 - 50 πόντους).

lcd

οι νέοι επσον 3d που φαίνονται δελεαστικές προτάσεις (ιδίως ο 5900 κοντά στο χιλιάρικο) δεν έχουν lens shift στις χαμηλές σειρές. συνεπώς πρέπει να τοποθετηθούν κέντρο και απότι είδα στο manual του 5900 πρέπει να είναι αλφάδι με το κάτω μέρος της οθόνης ή αλφάδι με το πάνω μέρος της οθόνης.

epson 3200

http://www.skroutz.gr/s/289183/Epson-EH-TW3200.html

ο συγκεκριμένος έχει οριζόντιο και κατακόρυφο lens shift και κάνει την εγκατάσταση παιχνιδάκι. μπορείς να τον βάλεις σε ένα ραφάκι πάνω από τον πίνακα (δεν χρειάζεται να είναι ακριβώς στο μέσο του πλάτος) και να φέρνεις την εικόνα δεξιά και αριστερά πάνω κάτω με το με το lens shift.

φυσικά υπάρχουν όρια μετακίνησης - η χρήση του lens shift στα όρια πρέπει να αποφεύγεται.

αν και dlpακιας κατέληξα στον συγκεριμένο λόγω ευκολίας τοποθέτησης και λόγο μεγάλου ζουμ - σχεδόν ο μόνος που μου βγάζει 107 ίντσες στα 3.4m.

αν και στην αρχή τον πήρα με κακό μάτι για τα χρήματα του είναι τίμιο μηχανάκι φέρνοντας όλα τα κουσούρια της τεχνολογίας lcd. ανομοιομορφία των πανελς - σύγκλιση - ευκρίνεια. ευτυχώς εγώ έπεσα σε καλό κομμάτι.

στους dlp ένα πρόβλημα που υπάρχει είναι το rainbow το οποίο το βλέπει λίγος κόσμος αλλά άμα το βλέπεις είναι εξαιρετικά ενοχλητικό στη θέαση.

θα σου πρότεινα να κάνεις μια βόλτα στα καταστήματα του χώρου και να ζητήσεις να δείς προβολείς αυτής της κατηγορίας τιμής. κυρίως dlp για να δείς και το θέμα του rainbow. δεν ξέρω πόσους θα βρείς στημένους μιας και το βάρος έχει πέσει στους 3d των 2000+ ευρώ. λογικά θα υπάρχουν και κάποια από αυτά τα μηχανάκια.

δεν ξέρω ποιές είναι οι εμπειρίες σου από βιντεοπροβολή. αν δεν έχεις είναι σίγουρο ότι θα πείς γούαου. πάνω κάτω οι προβολείς του χιλιάρικου παίζουν στα ίδια με τα πλεονεκτήματα και τα μειονεκτήματα της εκάστοτε τεχνολογίας (dlp - lcd) τα οποία τα δέχεσαι και ζείς με αυτά.

πάντως γενικά ο χώρος σου προσφέρεται για βιντεοπροβολή.

κάνε ένα τσεκάρισμα στους υπολογισμούς μου μήπως έχω κάνει κάτι λάθος ή εχω καταλάβει λάθος και εχω κάνει λανθασμένες υποθέσεις και εδώ είμαστε.

ΥΓ. o benq 5000 είναι κατά την ταπεινή μου ανώτερη κατηγορία από αυτούς που συζητάμε. αν μιλάμε για μεταχειρισμένο προβολέα (και υπάρχουν κατά καιρούς καλές ευκαιρίες) βασικό σημείο που πρέπει να προσέξει κάποιος είναι η κατάσταση της λάμπας (ώρες). οι λάμπες δίνουν μια διάρκεια ζωής αλλά συνήθως πολύ νωρίτερα αρχίζει και πέφτει η φωτεινότητα και χρειάζονται αλλαγή. το κόστος τους αρχίζει από 150-200 ευρώ και ανεβαίνει.
 
Να συμπληρώσω κάτι για τα μεταχειρισμένα στα πολύ κατατοπιστικά και ορθά που έγραψε ο βασίλης παραπάνω, βάζοντας το νερό στ' αυλάκι.

Ο προβολέας είναι ένα μηχάνημα που τον αγοράζεις, τον στήνεις και τέρμα. Δεν είναι εύκολο ο υποψήφιος αγοραστής μεταχειρισμένου μηχανήματος να γνωρίζει σε τι κατάσταση είναι το προβόλι και αυτό διότι, εξαιρώντας τις ώρες της λάμπας και τις συνολικές ώρες που έχει παίξει, δεν μπορεί να γνωρίζει κάτι άλλο. Ούτε γρατζουνιές θα δει, ούτε εξωτερικές φθορές, ούτε κάτι άλλο εξωτερικά εξώφθαλμο που θα τον αποτρέψει από την αγορά του.

Επίσης, δεν υπάρχει κάποιο στάνταρντ βιωσιμότητας των προβολέων. Άλλοι παίζουν απροβλημάτιστα για χιλιάδες ώρες έχοντας αλλάξει 3 και 4 λάμπες και άλλοι έχουν προβλήματα με μητρικές, τροφοδοτικά, τσιπάκια κ.λ.π. από τις πρώτες 500-800 ώρες. Όταν πάμε για αγορά μεταχειρισμένου, απλά, βλέπουμε την εικόνα που πέφτει στο πανί. Αν δεν έχει κάποιο πρόβλημα, συνήθως, επιλέγουμε την αγορά χωρίς να καθήσουμε να κατσαβιδιάσουμε τον προβολέα κάνοντας διάγνωσηστο εσωτερικό του. Αυτό γίνεται αφ' ενός διότι δεν διαθέτουμε τις απαραίτητες τεχνικές γνώσεις ώστε να κρίνουμε σε τι κατάσταση είναι το προβολικό από ηλεκτρονικής άποψης και αφ' ετέρου διότι κάτι τέτοιο θα έμοιαζε περισσότερο σε ''βιοψία'' παρά σε τεστ προβολικού.

Μια γενική και σχετικά ασφαλής οδηγία σε μεταχειρισμένο μηχάνημα είναι να γνωρίζουμε τις συνολικές ώρες που έχει παίξει το μηχάνημα. Λόγω θερμοκρασιών της λάμπας, ένα μηχάνημα που έχει παίξει 5000 ώρες είναι πιο καταπονημένο από ένα άλλο με 1000 ώρες. Και το παραπάνω συμπέρασμα ωστόσο, δεν είναι τελείως ασφαλές, διότι θα πρέπει να βάλουμε στο παιχνίδι και το σύστημα ψύξης και εξαερισμού του κάθε μηχανήματος. Μπορεί π.χ. το μηχάνημα με τις 5000 ώρες να έχει πολύ καλύτερο και να μην έχει πάρει χαμπάρι ενώ το άλλο με τις 1000 να κάνει μπραφ με 3 άνοιξε-κλείσε. Είναι πολλοί οι παράγοντες βιωσιμότητας ενός προβολικού και δύσκολα αντιληπτοί. Είναι το ίδιο ακριβώς που συμβαίνει και στις λάμπες. Άλλες ζουν σχεδόν ''αιώνια'' και άλλες κάνουν τσαφ χωρίς λόγο και αιτία (υπάρχει λόγος, απλά, εμείς δεν είμαστε σε θέση να το διαπιστώσουμε) στις 500-600 ώρες. Οπότε το όλο θέμα της αγοράς μεταχειρισμένου κρίνεται πάντα από τον αγοραστή συνυπολογίζοντας όσο είναι δυνατόν το κάθε ρίσκο.

Ο 5000 είναι ένα εξαιρετικό μηχανάκι και αποτέλεσε σχεδόν μόνιμη επιλογή πολλών μελών του φόρουμ που προτίμησαν την DLP λύση. Σαν εικόνα, ακόμα και σήμερα, στέκεται αξιοπρεπέστατα δίπλα σε πολλούς σύγχρονους προβολείς.

Από 'κει και πέρα, μια αγορά καινούργιου μηχανήματος σε σχέση με κάποιο μεταχειρισμένο, ανεξαρτήτως όλων των παραπάνω, έχει το ευνόητο ψυχολογικό πλεονέκτημα για κάθε αγοραστή. Είναι και θέμα γενικότερης φιλοσοφίας αγορών.
 
Και μη ξεχνάμε σε τι περιβάλλον έπαιζε, δηλ. αν κάποιος ήταν μανιώδης καπνιστής, χρωματικός τροχός στους dlp και πάνελς στους lcd θα είναι ταλαιπωρημένα με λιγότερο στους dlp αν θυμάμαι καλά λόγω καλύτερου σφραγίσματος στο οπτικό μονοπάτι. Πάντως προσωπική μου άποψη ο φίλος διαθέτει μπάτζετ με το οποίο καλύτερα να προβεί σε αγορά καινούριου μηχανήματος αφού για τις ανάγκες του πιστεύω θα υπερκαλυφθεί.
 
Φίλε vas_papavas μια χαρά είναι οι υπολογισμοί σου κάπως έτσι τα βγάζω και εγώ. Εχω μόνο μια μικρή επιφύλαξη μήπως το ~80cm ύψος από κάτω μου φανεί χαμηλό. Γιατί όπως πέφτω ψιλοξάπλα στον καναπέ ίσως να θέλω να είναι λίγο πιο ψηλά. Πράγμα που φυσικά θα με βόλευε για να βολέψω από κάτω ηχεία, κεντρικό και sub (αυτά που έχω ήδη είναι πολύ ψηλά....δεν θα τη γλυτώσουν μου φαίνεται) μέχρι και καναπέ περιλαμβάνει το σχέδιο για αργότερα.

Το θέμα είναι ότι σκεφτόμουν για λόγους αισθητικής αλλά και για λόγους 'ηχομόνωσης', όσο γίνεται, να φτιάξω ένα ράφι πάνω από τον πίνακα, να πιάνει σχεδόν όλο το μήκος του καναπέ, ώστε να μπει εκεί ο προβολέας, να τακτοποιηθούν τα καλώδια και σκεφτόμουν ακόμη στα άκρα να βάλω δύο ηχεία οροφής για να παίζουν το ρόλο των περιφερειακών...σαν των αυτοκινήτων φανταστείτε, τρύπα στο ράφι και τοποθέτηση ώστε να κυττάνε προς τα κάτω. Στέκει έτσι το surround; δεν βλέπω λόγω γιατί όχι.

Το θέμα είναι ότι ο προβολέας αν κάθεται πάνω στο ράφι κανονικά από ότι έχω καταλάβει θέλει οπωσδήποτε lens shift για να παίξει. Από την άλλη βέβαια δεν μου είναι δύσκολο να φτιάξω μια βάση που να πατάει στο ράφι και να κρέμεται ανάποδα ο προβολέας. Με το τηλεχειρισμό του θα έχω πρόβλημα;
 
Πολυ καλο thread.....Απλα και κατανοητα....
Αν ενας προβολεας δεν διαθετει lens shift θα πρεπει να εγκατασταθει, ετσι ωστε ο φακος να βλεπει στο κεντρο του καδρου (ειτε κρεμαστος ειτε στο ραφι)?
 
Πολυ καλο thread.....Απλα και κατανοητα....
Αν ενας προβολεας δεν διαθετει lens shift θα πρεπει να εγκατασταθει, ετσι ωστε ο φακος να βλεπει στο κεντρο του καδρου (ειτε κρεμαστος ειτε στο ραφι)?

Από ότι έχω καταλάβει στο κέντρο θα ήταν ιδανικά αλλά από το παρακάτω σχέδιο φαίνεται ότι μπορούν να τοποθετηθούν έτσι ώστε το κέντρο του φακού να έχει μια μικρή απόσταση από το άκρο της οθόνης (το λεγόμενο offset).



installation.jpg