προς κατοχους behringer ep 1500

Re: Απάντηση: προς κατοχους behringer ep 1500

Οι μπέρρυδες είναι τελικοί που δύσκολα αλλάζονται από αυτούς που έχουν χώρους και ηχεία με απαιτήσεις...
Ενώ άνετα προσαρμόζονται σε μικρά συστήματα γιατί έχουν το προσόν να είναι εύηχοι.
Γενικά απευθύνονται σε ανθρώπους που ακούνε με τα αυτιά και όχι με τα μάτια... ή πόσο μάλλον με τον τιμοκατάλογο... και τα φόρα...
Επίσης τους μισούνε θανάσιμα όσοι έχουν μαγαζιά (και κονσουμεράδικα και PA).
Μάλιστα κάποτε ένας στο παλιό φόρουμ θα τον αγόραζε για να μας πει αλλά απο τότε δεν μάθαμε δυστυχώς ετυμηγορία...
Ένας ακόμα που τον έθαψε... άνοιξε μαγαζί πρόσφατα...
Γενικά παλιά είχε χυθεί αίμα γι' αυτούς.
Kαθάρισαν κόσμο και κοσμάκη...
Δυστυχώς πολλοί ακόμα δεν κατάλαβαν πως οι τοπολογίες τρανζιστοράτων ενισχυτών είναι μέτρημένες στα δάκτυλα ενός χεριού...
Αλλά άμα δεν ξέρεις και διάβαζεις ερασιτέχνες για 30 χρόνια, πως να καταλάβεις?
Στο εξωτερικό πολλοί είδαν εμάς γιατί είμασταν πρωτοπόροι, τους πήραν και γουστάρανε. Κυρίως πανελάδες.

Ο ήχος τους έχει ελλατώματα.
Το χαμηλό τους δεν είναι γροθιά.
Είναι λάμπας.
Γενικά έχουν λαμπάτο ήχο, δηλαδή εξαίρετες μεσαίες.
Από κει και πέρα κανένα ουσιαστικό μειονέκτημα.
Ισχύει πως αν σύστημα με μπέρια τσιρίζει σίγουρα δεν φταίνε αυτοί αλλά κάτι άλλο...
Όπως ισχύει και μια καλή πολυενίσχυση με δαύτους.
Τρείς κοστίζουν 900 ευρά... για όσους μπορούν και αντιλαμβάνονται...

Ηλία πάρε έναν να μας πεις τι κάνει με τα πάνελ σου.
Ο Ντοκ πουλά εναν 2 κατοσταρικάκια...



ok. θα επικοινωνησω με τον Ντοκ, εχω περιεργεια ρε παιδια και περισσοτερο με τον Κακαλιο που ειχε φαγωθει τοτε... δεν μπορει να κανει λαθος...
 
Βλέπω ο Ηλίας τον έκλεισε...

Δεν έχω πρόβλημα με την εμφάνιση του Berry ("δεν ακούω μα τα μάτια και βέβαια ούτε με την τσέπη" καλό! :SFGSFGSF:. Μπορεί όμως να έχει άλλος(η)...... αλλά το βολεύω αυτό.

Τα ηχεία μου δεν νομίζω να είναι καθόλου απαιτητικά (JimRogers IR149 με το δικό τους superwoofer για τις χαμηλές συχνότητες της μουσικής. Υπάρχει και χωριστό-κανονικό ενεργό subwoofer Sunfire Dominator 8" για τις ταινίες (LFE). Αλήθεια φίλε Ακριβόπουλε ο Α500 θα οδηγούσε καλύτερα το superwoofer; Έχει καλύτερα ελεγχόμενο μπάσσο;

Τα JR149 και το JR Superwoofer είναι αυτά:
 
Ο Α-500 έχει μικρότερο όγκο χαμηλού από τον 1500, με αποτέλεσμα αυτό να ακούγεται πιο κοφτό, ξερό και γρήγορο.
Δηλαδή υπάρχει ένα συχνοτικό τρίκ στο που ξεγελάει... πανεύκολα...
Εν τέλει ο 500άρης ακούγεται σωστότερα στο χαμηλό του σε ένα ηχείο που έχει χαμηλό.
Πιστεύω πως με ηχείο που τσιγκουνεύεται στο χαμηλό... ο 500άρης δεν...
Θα έλεγα άνετα, καθώς το τσεκάρισα χθές με έναν προ που έχει loudness, πως ο 1500άρης θέλει ένα τσίμπημα 3-4 ντιμπί στα 100Hz και ο 500άρης αντίστοιχο από τα 30 ως τα 50 Ηz.
Είναι όπως καταλάβατε σαφώς θέμα συνάφειας τελικου-ηχείου
Πάντως ο 500 σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να πιάσει τις μεσαίες του 1500.
Με τίποτα!!!!
Σε σχέση με τον 1500 ακούγεται ψυχρός.
Δηλαδή μονιτορέ!
Αυτό άλλωστε είναι. Studio τελικός!
Διαλέχτε...
 
Αυτό το σαμπ των JR149 πρέπει να φοράει για γούφερ ένα οβάλ KEF B139. Πιστεύω ότι θα "κολακευτεί" ο ήχος του από τον 1500.
Μπορείς να το συνδιάσεις και με ένα φτηνό ενεργό κρος πάλι της Behringer. Κάνει εξαιρετική δουλειά! Ετσι θα ελαφρύνεις πολύ τους δορυφόρους.
Αλλά προσοχή στο γκάζι γιατί μπορεί να το στείλει αδιάβαστο!
 
Last edited:
Re: Απάντηση: προς κατοχους behringer ep 1500

Οι μπέρρυδες είναι τελικοί που δύσκολα αλλάζονται από αυτούς που έχουν χώρους και ηχεία με απαιτήσεις...
Ενώ άνετα προσαρμόζονται σε μικρά συστήματα γιατί έχουν το προσόν να είναι εύηχοι.
Γενικά απευθύνονται σε ανθρώπους που ακούνε με τα αυτιά και όχι με τα μάτια... ή πόσο μάλλον με τον τιμοκατάλογο... και τα φόρα...
Επίσης τους μισούνε θανάσιμα όσοι έχουν μαγαζιά (και κονσουμεράδικα και PA).
Μάλιστα κάποτε ένας στο παλιό φόρουμ θα τον αγόραζε για να μας πει αλλά απο τότε δεν μάθαμε δυστυχώς ετυμηγορία...
Ένας ακόμα που τον έθαψε... άνοιξε μαγαζί πρόσφατα...
Γενικά παλιά είχε χυθεί αίμα γι' αυτούς.
Kαθάρισαν κόσμο και κοσμάκη...
Δυστυχώς πολλοί ακόμα δεν κατάλαβαν πως οι τοπολογίες τρανζιστοράτων ενισχυτών είναι μέτρημένες στα δάκτυλα ενός χεριού...
Αλλά άμα δεν ξέρεις και διάβαζεις ερασιτέχνες για 30 χρόνια, πως να καταλάβεις?
Στο εξωτερικό πολλοί είδαν εμάς γιατί είμασταν πρωτοπόροι, τους πήραν και γουστάρανε. Κυρίως πανελάδες.

Ο ήχος τους έχει ελλατώματα.
Το χαμηλό τους δεν είναι γροθιά.
Είναι λάμπας.
Γενικά έχουν λαμπάτο ήχο, δηλαδή εξαίρετες μεσαίες.
Από κει και πέρα κανένα ουσιαστικό μειονέκτημα.
Ισχύει πως αν σύστημα με μπέρια τσιρίζει σίγουρα δεν φταίνε αυτοί αλλά κάτι άλλο...
Όπως ισχύει και μια καλή πολυενίσχυση με δαύτους.
Τρείς κοστίζουν 900 ευρά... για όσους μπορούν και αντιλαμβάνονται...

Ηλία πάρε έναν να μας πεις τι κάνει με τα πάνελ σου.
Ο Ντοκ πουλά εναν 2 κατοσταρικάκια...

Ποσο δικιο εχεις.

Μετα απο αυτα που διαβασα εδω πηρα εναν για το δευτερο συστημα. Κλασσικος ηχος bipolar (δεν το προτιμαω γιατι ειχα mosfet πριν στα ιδια ηχεια), καθαρος ομως και εκνευριστικα ουδετερος (αν ψαχνεις να βρεις καποιο ελαττωμα).

Ο αλλος που ειχα πριν απανω ειχε πιο καλες μεσαιες αλλα δεν ειχε ισχυ να οδηγησει τα ηχεια για τη μουσικη που ηθελα. Ο ηχος που ακουω τωρα παντως πρεπει να καθαριζει ανετα οτι υπαρχει κατω απο τα 1000 σε ολοκληρωμενους. Το ανεμιστηρακι οποιος το ακουει πρεπει να ακουει σε πολυ χαμηλη ενταση η να ακουει τιποτα κονσερτα με μεγαλες αυξομειωσεις στις εντασεις. Απο 75db και πανω που ακουω δεν ακουγεται τιποτα και μαλλον δεν χρειαζεται κιολας μιας και βγαινει κρυος αερας.

Ευχαριστω το φορουμ για αυτη την ιδεα. Και μια ερωτηση. Καπου διαβασα οτι τα gain controls που εχει κοβουν dynamic range. Δεν μπορω ομως να καταλαβω αυτη τη λογικη. Αληθευει η...
 
Καλοι φιλοι,

μετα απο αρκετο χρονικο διαστημα ηρθε στα χερια μου ο μπερυ.

Οσοι με ξερετε, γνωριζετε οτι δεν κατατασσω στο μυαλο μου και στην υποκειμενικη μου κριση τα μηχανηματα απο τις τιμες τους.

Ετσι λοιπον, ο Μπερυ πηρε τη θεση του στο συστηματακι μου...

Με βαση λοιπον τα ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΑ μου κριτηρια, τη ΣΥΝΕΡΓΙΑ των μηχανηματων μου και τη μικρη μου εμπειρια...


(αφου ακουσα κομματια γνωστα, που τα ξερω θελω να πιστευω καλα, και αφου το ΜΟΝΑΔΙΚΟ κομματι που αλλαξε ηταν ο τελικος)

νταρανταταααααννννν:


για μενα ο μπερυ ep1500 ακουγεται εμφατικα στις χαμηλες συχνοτητες, στα μεσαια λειπει καποιος ογκος, και τα ψιλα δεν εχουν σωμα. Αναλυτικος δεν ειναι και η στερειφωνικη εικονα στερειται εστιασμου και πλατους.

ΠΡΟΣΟΧΗ ΟΜΩΣ :

τον ακουσα με προηγουμενη εμπειρια απο καλη λαμπα και προσφατα αγορα τελικου 10πλασιας αξιας.

Για τα χρηματα που κανει, δεν βρισκω αντιπαλο, στη διπλασια τιμη, τα murano tripath στο συστημα μου και ακουστηκαν πολυ καλυτερα.


Σας παρακαλω, η αποψη μου δεν ειναι αντικειμενικη, ειναι υποκειμενικη και το ταιριασμα των μηχανηματων μεταξυ τους καθως και η συμπεριφορα του χωρου ακροασης δεν ειναι αμελητεα!

Με συγχωρειτε αν στεναχωρησα καποιους κατοχους, οσοι με ξερετε, γνωριζετε οτι δεν ειμαι κολητος με κανεναν εμπορο και επισης οτι ειμαι ενας απλος χομπιστας με αγαπη στη μουσικη και στα μηχανηματα της.


Σιγουρα για καποιον που δεν ασχολειται τοσο πολυ με το αντικειμενο, ή που δεν θελει να διαθεσει πολλα παραπανω χρηματα (για δικους του λογους) ή σε αλλο set-up, ο μπερυ θα μπορουσε να ειναι μια υπεροχη λυση.


Σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας και τονιζω:

κλειστε τα ματια σας και ακουστε το μηχανημα που σας ενδιαφερει, δειτε αν η ερμηνεια του σας αγγιζει την ψυχη.

Τελικος κριτης ειναι τα αυτια σας και μονο αγαπητοι φιλοι. Το ιδιο μηχανημα σε διαφορετικα συστηματα, ή το ιδιο συστημα σε διφορετικο χωρο, θα ακουστει διαφορετικα.


Με τιμη,
Ηλιας Μ.
 
ηλια θα συμφωνησω μαζι σου οτι το μπασσο ειναι λιγο υποελεγχομενο και ειναι το μονο σημειο που δεν φτιαχνεται με βελτιωσεις.

τα υπολοιπα που αναφερεις αναλυση εικονα κλπ. ισχυουν μονο αν το κοστος ανεβη πολυ, ασε που με διαφορες βελτιωσεις περιοριζονται κι αλλο.

τελικα αυτος ο τελικος ταιριαζη πολυ με ηχεια που τσιγκουνευονται λιγο στο μπασσο οποτε ο υποελεγχος τους προσδιδη ογκο.

υ.γ. φαντασου αν τον συγκρινες με τελικους της κατηγοριας των 1500-2000 ευρω τι θα εγραφες.
 
ηλια θα συμφωνησω μαζι σου οτι το μπασσο ειναι λιγο υποελεγχομενο και ειναι το μονο σημειο που δεν φτιαχνεται με βελτιωσεις.

τα υπολοιπα που αναφερεις αναλυση εικονα κλπ. ισχυουν μονο αν το κοστος ανεβη πολυ, ασε που με διαφορες βελτιωσεις περιοριζονται κι αλλο.

τελικα αυτος ο τελικος ταιριαζη πολυ με ηχεια που τσιγκουνευονται λιγο στο μπασσο οποτε ο υποελεγχος τους προσδιδη ογκο.

υ.γ. φαντασου αν τον συγκρινες με τελικους της κατηγοριας των 1500-2000 ευρω τι θα εγραφες.


Συμφωνω, μαλλον η κριση μου ειναι πολυ αυστηρη (και σιγουρα ειναι υποκειμενικη και χωρις βαρυτητα επιτρεψτε μου να πω).
Με το cd του stereophile για την στερεοφωνικη εικονα, τα πραγματα γινονται πολυ ξεκαθαρα... (επισης σε καποια live που βλεπεις αυτη την τεραστια σε διαστασεις εικονα)
ιδιαιτερα το ΠΛΑΤΟΣ της στερεοφωνικης εικονας (πρεπει να το ζησεις για να σου λειψει), τοσο σημαντικο και τοσο υποτιμημενο, ειδικοτερα σε set-up που δεν μπορουν καμμια φορα να το βγαλουν ποτε, λογω ή ηχειων, ή χωρου, ή και των δυο παραμετρων μαζι.
Αλλα απο την αλλη εβαλα και γω τον μπερυ και εκανα την τρίχα τριχιά που λεμε...
αξιολογο μηχανημα για τα λεφτα του σιγουρα!
 
Last edited:
Καταρχήν να ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη για την ίσως off-topic παρέμβασή μου: θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τον behringer A-500 και όχι για τον EP-1500.

Ας θεωρήσουμε ότι τα ηχεία που θέλω να οδηγήσω είναι τα Heco Metas 500 (4-8Ω, 91db).
Έχω βρει μεταχειρισμένο έναν Denon PMA-738 (2x65 RMS 8Ω, με διπλό τροφοδοτικό) στα 150 ευρώ.
Σκεφτόμουν να χρησινοποιήσω τον Denon ως προ και τον A-500 ως τελικό με συνολικό κόστος περίπου 400 ευρώ (και για τους δύο).
Το ερώτημα μου είναι: σε αυτά τα χρήματα, μπορώ να βρω καλύτερη λύση?
 
Καταρχήν να ζητήσω προκαταβολικά συγνώμη για την ίσως off-topic παρέμβασή μου: θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τον behringer A-500 και όχι για τον EP-1500.

Ας θεωρήσουμε ότι τα ηχεία που θέλω να οδηγήσω είναι τα Heco Metas 500 (4-8Ω, 91db).
Έχω βρει μεταχειρισμένο έναν Denon PMA-738 (2x65 RMS 8Ω, με διπλό τροφοδοτικό) στα 150 ευρώ.
Σκεφτόμουν να χρησινοποιήσω τον Denon ως προ και τον A-500 ως τελικό με συνολικό κόστος περίπου 400 ευρώ (και για τους δύο).
Το ερώτημα μου είναι: σε αυτά τα χρήματα, μπορώ να βρω καλύτερη λύση?

ναι με 50 ευρω ακομα τον 1500 η με 50 ευρω λιγοτερα μεταχειρισμενο 1500
 
Ηλια,δοκιμασε αν μπορεις και εναν δευτερο μπερι,μονομπλοκ.
Με ενα καλυτερο καλωδιο ρευματος εχεις καλυτερο χαμηλο.
Προσωπικα εχω ultralink.
Ακομα θυμαμαι το σοκ στου Κακαλιου με τα δυο μπερια....
 
Ηλια,δοκιμασε αν μπορεις και εναν δευτερο μπερι,μονομπλοκ.
Με ενα καλυτερο καλωδιο ρευματος εχεις καλυτερο χαμηλο.
Προσωπικα εχω ultralink.
Ακομα θυμαμαι το σοκ στου Κακαλιου με τα δυο μπερια....




Αν εχει καποιος ενα μπερυ και θελει να τον ακουσουμε στο συστημα μου (σαν μονομπλοκ), ας μου στειλει πμ.

(ισως ετσι να λυνεται και ενα μικρο θεμα που υπαρχει με τον διαχωρισμο καναλιων στον ενα μπερυ, επισης απο την μικρη εμπειρια μου ισως να αποκτησουμε και περισσοτερη λεπτομερεια, και το μπασο να σφιξει)

Στο θεμα του καλωδιου ρευματος, δεν χρησιμοποιω του μπερυ αλλα ενα 4καρεx3 απ ευθειας απο τον γενικο με 16αρα ασφαλεια βραδειας- αποκλειστικα για το συστημα.
 
Ολο λεω να μη γραφω, και ολο γραφω, τελος παντων...:grinning-smiley-043



Ο μπερυ υπεστει μερικες μικρου μεγεθους αλλαγες.
(Προσοχη, οσοι δεν συμφωνουν με αλλαγες σε μηχανηματα, ας διαβασουν κατι αλλο, δεν ειναι το θεμα μας αυτο και να μην αναλλωθουμε με τετοια ζητηματα.)



Συγκεκριμενα:

1. μετα απο γεφυρωση των pin των xlr κολληθηκε πανω στην πλακετα (χωρις βυσματα) με τη χρηση κολλησης wbt silver ενα κομματι VDH D300 mkiii.(φυσικα παρεμειναν τα rca του καλωδιου στην πλευρα του προενισχυτη).

2. το ανεμιστηρακι αποσυνδεθηκε απο το βυσμα του στην πλακετα.

3. τα leds που αναβοσβηνουν στην προσοψη (πολυ ενοχλητικα και αντιαισθητικα για μενα, αλλα περι ορεξεως...), μας χαιρετισαν.

4. το μεγαλο led (πρασινο) power στα δεξια εδωσε τη θεση του σε ενα μικρο κοκκινο χαμηλης φωτεινοτητας. Αυτο απλα το αναφερω, δεν εχει σχεση με προσπαθεια βελτιωσης της ηχητικης συμπεριφορας του τελικου.


Το αποτελεσμα, κατα την προσωπικη μου αποψη κρινεται ικανοποιητικοτατο.

Ερωτηση:

Ξερετε με ποιον τροπο μπορουν να γεφυρωθουν τα ρυθμιστικα gain στην προσοψη? εχουν 3 ποδαρακια μαζι και 1 και 1 στα πλαγια.

Νομιζω οτι ο μπερυ ειναι ενα πολυ ικανοποιητικο μηχανημα (για την τοπολογια του) το οποιο πασχει στα σημεια του επαγγελματικου του χαρακτηρα (δηλαδη ανεμιστηρακια, led που αναβοσβηνουν, ρυθμιστικα gain, και εσωτερικη καλωδιωση).
Πριν τις αλλαγες ηταν απογοητευση για μενα.


Τα παραπανω, ειναι προσωπικη αποψη, καλοδεχουμενη καθε παρατηρηση.

Σας παρακαλω, εξηγειστε μου ποια ποδαρακια πρεπει να γεφυρωθουν στα ρυθμιστικα gain.
Ευχαριστω πολυ για το χρονο σας.

-bye-
 
α ρε αθανατο avforum.

τα βρηκα ηλια.

ΣΚΑΜΑΓΚΑΣ ΒΑΓΓΕΛΗΣ 2004-06-03 02:00:37
...Και επανέρχομαι στο πείραγμα του Μπέρυ:

Για όποιον θέλει να παρακάμψει τα volume control η gain control καλύτερα, ο τρόπος είναι αυτός (Ακριβόπουλε για σένα τα λέω ρε!):

Η φίσα που συνδέει την πλακέτα των led-gain control στην πλακέτα του δεξιού, όπως το βλέπουμε, καναλιού έχει 14 καλώδια. Το πρώτο είναι κόκκινο.

Ονομάζουμε το κόκκινο Βαγγέλη.
Και τα υπόλοιπα με την σειρά που είναι...
Σάββα
Κώστα
Δημήτρη
Αποστόλη
Θανάση
Μανώλη
Βρασίδα
Γιώργο
Παναγιώτη
φώτη
Εκτορα
Βασίλη
Στέλιο

Παίρνουμε ένα κοφτάκι και κόβουμε τον Βαγγέλη ,τον Σάββα και τον Κώστα.

Κατά τον ίδιο τρόπο κόβουμε και τον Βρασίδα, τον Γιώργο και τον Παναγιώτη.

Άν μπορούμε, συνεχίζουμε κάτω από την πλακέτα του καναλιού. Αν όχι δουλεύουμε με τα ...παιδιά από πάνω.

Ανάμεσα στον Βαγγέλη και στον Κώστα κολλάμε μιά αντιστασούλα 10Κ. Κόψτε τους σε κατάλληλα μήκη για να σας βολέψει να δουλέψετε.
Μετά στρίβουμε τον Σάββα με τον κώστα και τους κολλάμε παρέα.

Αντιστασούλα 10Κ κολλάμε και ανάμεσα στον Βρασίδα και τον Παναγιώτη.
Στρίβουμε τον Γιώργο με τον Παναγιώτη παρέα και τους κολλάμε.

Αν προτιμάμε να δουλέψουμε κάτω από την πλακέτα, που είναι και το πιο σωστό, μονώνουμε με ταινία τα παιδιά που κόψαμε από πάνω, τους κόβουμε ασύμετρους να μη βραχυκυκλώσουν, και κάνουμε τις απαραίτητες κολλήσεις κάτω από τη φίσα των παιδιών, κατευθείαν πάνω στην πλακέτα.

Και άν το ψάξουμε και λιγο ακόμη ακολουθώντας ανάποδα τη διαδρομή του σήματος, θα βρούμε απο πού έρχεται και θα κάνουμε τις κολλήσεις πολύ πρίν το σήμα φτάσει στα παιδιά.

Άντε καλή επιτυχία!

ΥΓ
Προσοχή στα παιδιά!
Άν κόψουμε κανέναν κατα λάθος, δεν θα ανάβει κάποιο απο τα ενδεικτικά λέντ