Προς μελλοντικους πελατες εταιρειων που εισαγουν προιοντα απο Γερμανια...

Υπάρχει κάπου να την διαβάσουμε την κοινοτική οδηγία ?

Σε περίπτωση τηλεπώλησης αυτό που έχω διαβάσει είναι για 10 μέρες ή 2 εβδομάδες από την ημέρα της παραλαβής. Το να δικαιούσαι αντικατάσταση για οποιαδήποτε βλάβη στον ένα χρόνο ακούγεται παράλογο και δεν νομίζω πως ισχύει σε καμιά χώρα του κόσμου.

Αυτο το χρονικο διαστημα ειναι το διαστημα που μπορεις να την στειλεις πισω απλα επειδη ετσι σου την εδωσε. Εμεις μιλαμε για βλαβη. Δηλαδη μεσα σε αυτο το διαστημα (που και εγω δεν θυμαμαι ποσο ακριβως ειναι αλλα καπου τοσο οσο γραφεις), εχεις το δικαιωμα να την ξαναπακεταρεις και να την στειλεις πισω λεγοντας "αλλαξα γνωμη".
 
Καλησπερα απαντες,

θα με συγχωρεσετε που δεν εκανα post τοσο καιρο αλλα δεν υπηρχαν εξελιξεις εως προχθες......









μου δωσαν τις παρακατω επιλογες εκτος βεβαια αν θελω να παω δικαστικως....



1. Επιστροφη της αρχικης τηλεορασης(ειπαν οτι δεν ειχε τιποτα απλα ηθελε ρυθμιση λογω της "καινουριας τεχνολογιας με την οποια κατασκευαστηκε

2. Παραγγελια μιας αλλης με αναμονη 8-10 ημερων


3. επιστροφη χρηματων



Ο ΚΥΒΟΣ ΕΡΙΦΘΗ...


ΥΓ. Οσο αφορα τον κυριο που ειπε οτι γαβγιζω και δεν δαγκωνω, δεν εχω λογια. Πιο ΑΣΤΟΧΟΣ χαρακτηρισμος για τον τροπο που χειριστικα το θεμα δεν μπορουσε να χρησιμοποιηθει. Βεβαια μπορει στο χωριο του να "φωναζουν παρεα" οταν εχουν τετοια προβληματα και για αυτον τον λογο μπορει να του κακοφανηκε ο χειρισμος μου.

Οσο αφορα το σχολιο του για την χρηση των δικηγορων του καταστηματος και την αμυνα με τον καλυτερο τροπο, νομιζω οτι το πρωτο σκελος του post δειχνει ξεκαθαρα ποια ηταν η τακτικη αμυνας στο αιτημα μου.....
 
Last edited:
Το 3 το 3 .....

Ειναι πιστευω το λιγοτερο που μπορεις να κανεις και να μην τους ξαναδεις στα ματια σου.
 
Re: Απάντηση: Προς μελλοντικους πελατες εταιρειων που εισαγουν προιοντα απο Γερμανια.

Το 3 το 3 .....

Ειναι πιστευω το λιγοτερο που μπορεις να κανεις και να μην τους ξαναδεις στα ματια σου.

+1
 
και φοβάμαι ότι η τηλεόραση που επέστρεψες θα ξαναπωληθεί ως καινούργια στον επόμενο ανυποψίαστο...
 
Μάγκες μάγκες ευκαιρία τρελήηηηηηηηηη

ΣΤΟ TECHNIXX.GR δίνουν μόνο για σήμερα στον πρώτο τυχερό που θα την κλείσει μια ΟΛΟΚΑΙΝΟΥΡΙΑ στο κουτί της TH-42PZ70 μόλις στα 1449 euro !!!!

Ουαααααααααααααοοοοοοοοοοοο.......τι λέτε να το κάνω ?????

Άν το κάνω ξέρετε κανά καλό δικηγόρο ?????

Να χαρώ τις αγορές oNLINE !!!!
 
τι μπορει να παθει κανεις αν ειναι ανυποψιαστος και ψαχνει την καλυτερη τιμη
 
τι μπορει να παθει κανεις αν ειναι ανυποψιαστος και ψαχνει την καλυτερη τιμη

Δεν αναρρωτήθηκε ποτέ κανείς απο αυτούς που αγοράζουν απο έξω, που καταλήγουν όλα τα DOA (Dead On Arrival) προϊοντα LCD PLASMA που αντικαθίστονται ΑΜΕΣΑ μετά την αγορά τους ???

Κάντε ένα γκάλοπ και μια έρευνα

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ με τον Νικο Ευαγγελάτο
 
Δεν αναρρωτήθηκε ποτέ κανείς απο αυτούς που αγοράζουν απο έξω, που καταλήγουν όλα τα DOA (Dead On Arrival) προϊοντα LCD PLASMA που αντικαθίστονται ΑΜΕΣΑ μετά την αγορά τους ???

Κάντε ένα γκάλοπ και μια έρευνα

ΣΗΜΕΡΑ ΣΤΙΣ ΑΠΟΔΕΙΞΕΙΣ με τον Νικο Ευαγγελάτο

Για κάντο πιο λιανά ...
 
REFURBISHING ονομάζεται η όλη διαδικασία και επανακυκλοφόρησε.......

Χαμηλότερη τιμή με όλα τα παρελκόμενα κ κούτα καινούρια....

Δεν φαντάζεστε τι γίνεται εκεί έξω σας λέω.

Και το δυστύχημα είναι ότι δεν μπορείς να καταλάβεις τι παίζει εκτός και αν έχεις πρόσβαση στους σειριακούς αριθμούς και στον κεντρικό υπολογιστή του εκάστοτε εργοστασίου.

Life is a bitch
 
Δεν αναρρωτήθηκε ποτέ κανείς απο αυτούς που αγοράζουν απο έξω, που καταλήγουν όλα τα DOA (Dead On Arrival) προϊοντα LCD PLASMA που αντικαθίστονται ΑΜΕΣΑ μετά την αγορά τους ???

Φαίνεται ότι γνωρίζεις καλά καταστάσεις που υφίστανται στον χώρο.... αλλά γράφεις τις απόψεις σου σαν τους χρησμούς της Πυθίας βρε αδερφέ.....
 
REFURBISHING ονομάζεται η όλη διαδικασία και επανακυκλοφόρησε.......

Χαμηλότερη τιμή με όλα τα παρελκόμενα κ κούτα καινούρια....

Δεν φαντάζεστε τι γίνεται εκεί έξω σας λέω.

Και το δυστύχημα είναι ότι δεν μπορείς να καταλάβεις τι παίζει εκτός και αν έχεις πρόσβαση στους σειριακούς αριθμούς και στον κεντρικό υπολογιστή του εκάστοτε εργοστασίου.

Life is a bitch

οπως τα λες!!!
 
εδω για παραδειγμα refurbish πραγματα υπαρχουν παντου, σε τιμες πολυ χαμηλοτερες και δελεαστικες!

εγω τουλαχιστον τα αποφευγω!

παντως αν κατι ειναι refurbished ειναι υποχρεωση του καταστηματος να το αναφερει πριν την αγορα !
 
Οκ, το έγραψα πριν διαβάσω την ανωτέρω απάντηση (Νο 114). Κατανοητό.... αλλά είναι δυνατόν να συμβαίνει από τόσο μεγάλες εταιτίες του χώρου;;;
 
εδω αμα κατι βγει ελλατωματικο το παω στο καταστημα και παιρνω refund!
βεβαια εχω δικαιωμα για refund ακομα και αν το παρω σπιτι και δω οτι δεν μου κανει, οποτε το παω πισω και παιρνω τα λεφτα μου πισω!

αν εχω επιστρεψει κατι πισω λογο προβληματος και εχω κανει αντικατασταση τοτε το προβληματικο κομματι επισκευαζεται και ξαναπωλειται σε χαμηλοτρερη τιμη,πλεον ομως ειναι υποχρεωση του καταστηματος να λεει στον πελατη οτι ειναι refurbished!!