Ειδα τα βιντεο σημερα το πρωι και με επιασε καταθλιψη. Μετα ακουσα και στο ραδιοφωνο κοσμο να περιγραφει την εμπειρια του και απλα επιβεβαιωσε αυτα που βλεπεις με τα ματια σου.....
Γενικως η πορεια του τα τελευταια 10 χρονια ειναι αναλογη της ηλικιας του αλλα και κατι αλλο παιζει πλεον......
Φοβερος δημιουργος δεν λεω.....αλλα το γηρας (μεταξυ αλλων πραγματων δυστυχως) δεν νικιεται.
Καλο ειναι αυτους να τους βλεπεις στα ντουζενια τους μετα ειναι μια μιζερια.