Re: Προσφορά ΟΤΕ
Λοιπόν είπα να κάτσω να γράψω μία ιστορία η οποία είναι μάλιστα εν εξέλιξή.......
Είμαι συνδρομητής ΟΤΕ από πάντα. Το συμβόλαιο μου (Tripleplay TV FULLPACK - 24αρι με τηλέφωνο με 360 προς κινητά ) έληγε τον ΜΑΙΟ του 2016 με πάγιο περίπου 64/μήνα . Πριν την λήξη του είχα ρωτήσει για προσφορές ανανέωσης αλλά εις μάτην καθώς πάντα προσφέρανε τιμοκατάλογο. Περίμενα λοιπόν να λήξει μπας και πάρω κάτι καλύτερο. Αφού έληξε λοιπόν ζήτησα από τον ΟΤΕ προσφορά ανανέωσης ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΕΛΑΒΑ ΠΑΛΙ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟ . Συνέχισα εδώ μέσα στο φορουμ να διαβάζω για εκπληκτικές προσφορές που κατέβαζαν το κόστος ακόμη και στα 40 /μήνα αλλά ......εγώ τιμοκατάλογο. Από τον ΜΑΙΟ μέχρι τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ κάλεσα 3 φορές να πάρω προσφορά πήγα 3φορές σε διαφορετικό κατάστημα και η ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ. Μάλιστα μεπήρανε στο διάστημα αυτό και 2 φορές εκείνοι τηλέφωνο για να μου κάνουν την εκπληκτική προσφορά να μου δώσουν τιμοκατάλογο για ανανέωση 24 μηνών (προφανώς έψαχναν για τον βλάκα..........). Αφού είχα διαβάσει ότι ΜΟΝΟ με φορητότητα λαμβάνεις κάποια αξιοπρεπή προσφορά αποφάσισα να κάνω και εγώ την κοροιδία και εδώ αρχίζει το γέλιο:
26/8 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ επισκέπτομαι ένα κατάστημα FORTHNET και κάνω αίτηση φορητότητας.
Ω του θαύματος...... 26/8 το βράδυ μου τηλεφωνούν από τον ΟΤΕ να προσφέρουν 25,10 τελική τηλέφωνο και 17,63 ΟΤΕ TV προσφορά που αποδέχομαι (ο βλάκας)
29/8 ΔΕΥΤΕΡΑ επισκέπτομαι το κατάστημα FORTHNET και ακυρώνω την αίτηση φορητότητας όπου με ενημερώνουν ότι είμαι εκπρόθεσμος λόγω του ότι έπρεπε να ακυρώσω τουλάχιστον 3 εργάσιμες πριν την ενεργοποίηση καθώς η ενεργοποίηση θα πράγματοποιηθεί στις 31/8 και με ενημερώνουν ότι θα χρεωθώ το πάγιο ενός μήνα για την τηλεφωνία - τα τέλη φορητότητας - και το κόστος ΔΙΑΚΟΠΗΣ του συμβολαίου ΣΥΝΟΛΟ 38 + 28 + 180 = 246 . Σε απάντηση τους ενημερώνω ότι πέρα από την φορητότητα (που και αυτή κακώς θα με χρεώσουν) όλα τα υπόλοιπα από την στιγμή που διέκοψα ΠΡΙΝ την ενεργοποίηση δεν δικαιούνται να με χρεώσουν.
Επίσης την ίδια ημέρα μου τηλεφωνούν από τον ΟΤΕ και μου στέλνουν ένα fax το οποίο συμπληρώνω και αποστέλλω στον ΟΤΕ με την οποία ζητάω την μεταφορά της γραμμής ξανά στον ΟΤΕ.
Την ίδια ημέρα με καλούν από την FORTHNET για να με επισκεφθεί τεχνικός για την εγκατάσταση όπου τους ενημερώνω ότι ΗΔΗ έχω κάνει αίτηση ΑΚΥΡΩΣΗΣ.
30/8 ΤΡΙΤΗ Μου τηλεφωνούν από την FORTHNET να με επισκεφθεί τεχνικός για εγκατάσταση όπου τους ενημερώνω ότι έχω ζητήσει ακύρωση.
31/8 ΤΕΤΑΡΤΗ Μου στέλνουν μύνημα από την FORTHNET όπου με ενημερώνουν ότι η υπηρεσία έχει ενεργοποιηθεί.
1/9 ΠΕΜΠΤΗ Μου τηλεφωνούν από τον ΟΤΕ όπου μία ευγενέστατη κυρία με ενημερώνει ότι κάλεσε για να επιβεβαιώσει την παραγγελία μου και για την επιβάρυνση που πιθανά θα έχω από την FORTHNET μου δίνει 1 πάγιο δωρεάν στην τηλεφωνία και μία δωρεπιταγή ΓΕΡΜΑΝΟΣ
2/9 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Με ενημερώνουν με γραπτό μήνυμα ότι το ΑΙΤΗΜΑ μου το οποίο έχω κάνει από 29/9 έχει δρομολογηθεί για την επιστροφή
3/9 ΣΑΒΒΑΤΟ Μου στέλνει μήνυμα ο ΟΤΕ όπου γράφει ότι το αίτημά μου έγινε αποδεκτό από την FORTHNET και βρίσκετε σε εξέλιξη
Την ίδια ημέρα με καλούν για να κλείσουν ραντεβού να μου δώσουν τον εξοπλισμό. Αφού διαφωνούμε για τον τόπο παράδοσης που εγώ επιθυμούσα το κατάστημα που είναι δίπλα στο σπίτι μου και εκείνοι ήθελαν οπωσδήποτε το σπίτι μου κλείνουμε ραντεβού για 6/9 στο γραφείο
6/9 ΤΡΙΤΗ Παραλαμβάνω τον εξοπλισμό με courrier
Αφήνω 4 ημέρες να περάσουν και ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΧΩΡΙΣ INTERNET καλώ στον ΟΤΕ
10/9 ΣΑΒΒΑΤΟ καλώ στο 13888 όπου μία ευγενέστατη κοπελιά με ενημερώνει ότι το αίτημά μου θα είχε ολοκληρωθεί αν είχα συνδέσει τον εξοπλισμό!!!!! Την ενημερώνω ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ έβγαλα τον εξοπλισμό ακόμη και τις ημέρες (1-2) που ήμουν στην FORTHNET και με ενημερώνει ότι θα το δώσει στους τεχνικούς για να το κλείσουν την επόμενη ώρα β ώρες
12/9 ΔΕΥΤΕΡΑ καλώ στο 13888 όπου άλλη μία όχι τόσο ευγενική κοπέλα με ενημερώνει ότι πρέπει να κλείσω ραντεβού με τους ΤΕΧΝΙΚΟΥ για επίσκεψη. Στην απάντησή μου ότι το router δεν βγήκε ποτέ μου απαντάει ότι αυτή είναι η διαδικασία. Στην ερώτησή μου γιατί δεν με κάλεσαν οι ίδιοι για ραντεβού μου απάντησε ότι δεν μπορεί να το γνωρίζει αυτό. Τελικά στέλνει μήνυμα να με καλέσουν από το ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ .
13/9 ΤΡΙΤΗ καλώ στο 13888 όπου ρωτάω μία ευγενέστατη κοπέλα που βρίσκετε το αίτημά μου η οποία επίσης με ενημερώνει ότι το αίτημά μου θα είχε κλείσει αν είχα παραλάβει τον ΝΕΟ εξοπλισμό!!!! Την ενημερώνω ότι τον έχω παραλάβει εδώ και μία εβδομάδα αλλά επίσης την ενημερώνω ότι ΠΟΤΕ δεν αποσύνδεσα τον router του ΟΤΕ . Με ενημερώνει ότι σύμφωνα με το σύστημά τους δεν έμφανίζεται ότι τον έχω παραλάβει και με ενημερώνει ότι πρέπει να κλείσω ΡΑΝΤΕΒΟΥ με τον ΤΕΧΝΙΚΟ!!!! Την ενημερώνω ότι δεν απαιτείτε να έρθει τεχνικός και να προχωρήσουν με την ενεργοποίηση. Τελικά με προωθεί (αυτή μπορούσε ενώ αυτή στις 12/9 δεν μπορούσε) στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ όπου μία εξίσου ευγενική κοπέλα με ενημερώνει ότι θα προχωρήσει εντός της ημέρας στην ενεργοποίηση απομακρυσμένα
Την ίδια ημέρα έρχεται μήνυμα το οποίο μου αναφέρει ότι στις 3/9!!!!!! Για την αναβάθμιση της γραμμής μου η υπηρεσία θα διακοπεί μία ώρα στο διάστημα 8-16.00
ΣΗΜΕΡΑ 14/9 καλώ στο 13888 για να μάθω που βρίσκετε η αίτησή μουβ¦β¦β¦. Και ακούω τα ΙΔΙΑ που άκουσα και στις 13/9 απλά από άλλα πρόσωπαβ¦β¦β¦
ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΟΤΕ έπρεπε ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ για να αντιμετωπίσει έναν ΠΑΜΠΑΛΑΙΟ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΜΟΝΟ Ο ΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ!!!!
Λοιπόν είπα να κάτσω να γράψω μία ιστορία η οποία είναι μάλιστα εν εξέλιξή.......
Είμαι συνδρομητής ΟΤΕ από πάντα. Το συμβόλαιο μου (Tripleplay TV FULLPACK - 24αρι με τηλέφωνο με 360 προς κινητά ) έληγε τον ΜΑΙΟ του 2016 με πάγιο περίπου 64/μήνα . Πριν την λήξη του είχα ρωτήσει για προσφορές ανανέωσης αλλά εις μάτην καθώς πάντα προσφέρανε τιμοκατάλογο. Περίμενα λοιπόν να λήξει μπας και πάρω κάτι καλύτερο. Αφού έληξε λοιπόν ζήτησα από τον ΟΤΕ προσφορά ανανέωσης ΑΛΛΑ ΜΕ ΕΚΠΛΗΞΗ ΕΛΑΒΑ ΠΑΛΙ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟ . Συνέχισα εδώ μέσα στο φορουμ να διαβάζω για εκπληκτικές προσφορές που κατέβαζαν το κόστος ακόμη και στα 40 /μήνα αλλά ......εγώ τιμοκατάλογο. Από τον ΜΑΙΟ μέχρι τον ΑΥΓΟΥΣΤΟ κάλεσα 3 φορές να πάρω προσφορά πήγα 3φορές σε διαφορετικό κατάστημα και η ΠΑΝΤΑ ΜΟΥ ΕΔΙΝΑΝ ΤΙΜΟΚΑΤΑΛΟΓΟ ΧΩΡΙΣ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΦΟΡΑ. Μάλιστα μεπήρανε στο διάστημα αυτό και 2 φορές εκείνοι τηλέφωνο για να μου κάνουν την εκπληκτική προσφορά να μου δώσουν τιμοκατάλογο για ανανέωση 24 μηνών (προφανώς έψαχναν για τον βλάκα..........). Αφού είχα διαβάσει ότι ΜΟΝΟ με φορητότητα λαμβάνεις κάποια αξιοπρεπή προσφορά αποφάσισα να κάνω και εγώ την κοροιδία και εδώ αρχίζει το γέλιο:
26/8 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ επισκέπτομαι ένα κατάστημα FORTHNET και κάνω αίτηση φορητότητας.
Ω του θαύματος...... 26/8 το βράδυ μου τηλεφωνούν από τον ΟΤΕ να προσφέρουν 25,10 τελική τηλέφωνο και 17,63 ΟΤΕ TV προσφορά που αποδέχομαι (ο βλάκας)
29/8 ΔΕΥΤΕΡΑ επισκέπτομαι το κατάστημα FORTHNET και ακυρώνω την αίτηση φορητότητας όπου με ενημερώνουν ότι είμαι εκπρόθεσμος λόγω του ότι έπρεπε να ακυρώσω τουλάχιστον 3 εργάσιμες πριν την ενεργοποίηση καθώς η ενεργοποίηση θα πράγματοποιηθεί στις 31/8 και με ενημερώνουν ότι θα χρεωθώ το πάγιο ενός μήνα για την τηλεφωνία - τα τέλη φορητότητας - και το κόστος ΔΙΑΚΟΠΗΣ του συμβολαίου ΣΥΝΟΛΟ 38 + 28 + 180 = 246 . Σε απάντηση τους ενημερώνω ότι πέρα από την φορητότητα (που και αυτή κακώς θα με χρεώσουν) όλα τα υπόλοιπα από την στιγμή που διέκοψα ΠΡΙΝ την ενεργοποίηση δεν δικαιούνται να με χρεώσουν.
Επίσης την ίδια ημέρα μου τηλεφωνούν από τον ΟΤΕ και μου στέλνουν ένα fax το οποίο συμπληρώνω και αποστέλλω στον ΟΤΕ με την οποία ζητάω την μεταφορά της γραμμής ξανά στον ΟΤΕ.
Την ίδια ημέρα με καλούν από την FORTHNET για να με επισκεφθεί τεχνικός για την εγκατάσταση όπου τους ενημερώνω ότι ΗΔΗ έχω κάνει αίτηση ΑΚΥΡΩΣΗΣ.
30/8 ΤΡΙΤΗ Μου τηλεφωνούν από την FORTHNET να με επισκεφθεί τεχνικός για εγκατάσταση όπου τους ενημερώνω ότι έχω ζητήσει ακύρωση.
31/8 ΤΕΤΑΡΤΗ Μου στέλνουν μύνημα από την FORTHNET όπου με ενημερώνουν ότι η υπηρεσία έχει ενεργοποιηθεί.
1/9 ΠΕΜΠΤΗ Μου τηλεφωνούν από τον ΟΤΕ όπου μία ευγενέστατη κυρία με ενημερώνει ότι κάλεσε για να επιβεβαιώσει την παραγγελία μου και για την επιβάρυνση που πιθανά θα έχω από την FORTHNET μου δίνει 1 πάγιο δωρεάν στην τηλεφωνία και μία δωρεπιταγή ΓΕΡΜΑΝΟΣ
2/9 ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ Με ενημερώνουν με γραπτό μήνυμα ότι το ΑΙΤΗΜΑ μου το οποίο έχω κάνει από 29/9 έχει δρομολογηθεί για την επιστροφή
3/9 ΣΑΒΒΑΤΟ Μου στέλνει μήνυμα ο ΟΤΕ όπου γράφει ότι το αίτημά μου έγινε αποδεκτό από την FORTHNET και βρίσκετε σε εξέλιξη
Την ίδια ημέρα με καλούν για να κλείσουν ραντεβού να μου δώσουν τον εξοπλισμό. Αφού διαφωνούμε για τον τόπο παράδοσης που εγώ επιθυμούσα το κατάστημα που είναι δίπλα στο σπίτι μου και εκείνοι ήθελαν οπωσδήποτε το σπίτι μου κλείνουμε ραντεβού για 6/9 στο γραφείο
6/9 ΤΡΙΤΗ Παραλαμβάνω τον εξοπλισμό με courrier
Αφήνω 4 ημέρες να περάσουν και ΕΝΩ ΕΙΜΑΙ ΧΩΡΙΣ INTERNET καλώ στον ΟΤΕ
10/9 ΣΑΒΒΑΤΟ καλώ στο 13888 όπου μία ευγενέστατη κοπελιά με ενημερώνει ότι το αίτημά μου θα είχε ολοκληρωθεί αν είχα συνδέσει τον εξοπλισμό!!!!! Την ενημερώνω ότι ΟΥΔΕΠΟΤΕ έβγαλα τον εξοπλισμό ακόμη και τις ημέρες (1-2) που ήμουν στην FORTHNET και με ενημερώνει ότι θα το δώσει στους τεχνικούς για να το κλείσουν την επόμενη ώρα β ώρες
12/9 ΔΕΥΤΕΡΑ καλώ στο 13888 όπου άλλη μία όχι τόσο ευγενική κοπέλα με ενημερώνει ότι πρέπει να κλείσω ραντεβού με τους ΤΕΧΝΙΚΟΥ για επίσκεψη. Στην απάντησή μου ότι το router δεν βγήκε ποτέ μου απαντάει ότι αυτή είναι η διαδικασία. Στην ερώτησή μου γιατί δεν με κάλεσαν οι ίδιοι για ραντεβού μου απάντησε ότι δεν μπορεί να το γνωρίζει αυτό. Τελικά στέλνει μήνυμα να με καλέσουν από το ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ .
13/9 ΤΡΙΤΗ καλώ στο 13888 όπου ρωτάω μία ευγενέστατη κοπέλα που βρίσκετε το αίτημά μου η οποία επίσης με ενημερώνει ότι το αίτημά μου θα είχε κλείσει αν είχα παραλάβει τον ΝΕΟ εξοπλισμό!!!! Την ενημερώνω ότι τον έχω παραλάβει εδώ και μία εβδομάδα αλλά επίσης την ενημερώνω ότι ΠΟΤΕ δεν αποσύνδεσα τον router του ΟΤΕ . Με ενημερώνει ότι σύμφωνα με το σύστημά τους δεν έμφανίζεται ότι τον έχω παραλάβει και με ενημερώνει ότι πρέπει να κλείσω ΡΑΝΤΕΒΟΥ με τον ΤΕΧΝΙΚΟ!!!! Την ενημερώνω ότι δεν απαιτείτε να έρθει τεχνικός και να προχωρήσουν με την ενεργοποίηση. Τελικά με προωθεί (αυτή μπορούσε ενώ αυτή στις 12/9 δεν μπορούσε) στο ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΜΗΜΑ όπου μία εξίσου ευγενική κοπέλα με ενημερώνει ότι θα προχωρήσει εντός της ημέρας στην ενεργοποίηση απομακρυσμένα
Την ίδια ημέρα έρχεται μήνυμα το οποίο μου αναφέρει ότι στις 3/9!!!!!! Για την αναβάθμιση της γραμμής μου η υπηρεσία θα διακοπεί μία ώρα στο διάστημα 8-16.00
ΣΗΜΕΡΑ 14/9 καλώ στο 13888 για να μάθω που βρίσκετε η αίτησή μουβ¦β¦β¦. Και ακούω τα ΙΔΙΑ που άκουσα και στις 13/9 απλά από άλλα πρόσωπαβ¦β¦β¦
ΚΑΙ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΠΕΙΔΗ ΤΟ ΕΜΠΟΡΙΚΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥ ΟΤΕ έπρεπε ΝΑ ΛΑΒΕΙ ΑΙΤΗΣΗ ΦΟΡΗΤΟΤΗΤΑΣ για να αντιμετωπίσει έναν ΠΑΜΠΑΛΑΙΟ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗ ΜΕ ΣΕΒΑΣΜΟ
ΚΑΙ ΝΑ ΤΟΝ ΤΑΛΑΙΠΩΡΗΣΕΙ ΟΠΩΣ ΜΟΝΟ Ο ΟΤΕ ΜΠΟΡΕΙ!!!!