Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

Εκει προσπαθω να καταληξω φιλε Πανο. Αν πχ ενα πανακριβο καλωδιο εχει διαφορα απο ενα παμφθηνο, λιγη χωρητικοτητα παραπανω, γιατι να μη παρεις το φθηνο κ να φτιαξεις ενα φιλτρο με πυκνωτη παρομοιας χωρητικοτητας ας πουμε.. (λιγο μπακαλικο αλλα ετσι το εκλαμβανω)
Α και λεμε οτι πχ ενα καλωδιο ρευματος ειναι ισως ο τελευταιος κρικος σε μια ηχητικη αλυσιδα, αλλα δε ειδα κανεναν "πωλητη" να λεει σε καποιον να βελτιωσει πρωτα οοολα τα υπολοιπα κ στο τελος δοκιμασε κ καλωδιο ρευματος. Ολοι λενε ακου κ αν καταλαβεις διαφορα αγορασε. Εμ αποψη λογικη κ ορθη ειν αυτη; Η απλα μυθοποιηση ενος εξωτικου αξεσουαρ;
Υπαρχουν περιπτωσεις οπου και σε πανακριβα καλωδια χρησιμοποιουνται φιλτρα παρομοια με αυτο που περιγραφεις,προφανως για να πετυχουν ενα συγκεκριμενο αποτελεσμα ισως με συγκεκριμενα κηχανηματα.
Ενα καλωδιο ρευματος μπορει να κανει διαφορα,εκεινο ομως που φαινεται να δημιουργει τις συζητησεις ειναι εαν οι διαφορες ειναι οντως L,C,R & shielding η αν υπαρχουν κι αλλοι λογοι.Το καλωδιο ρευματος ειναι η ο τελευταιος κρικος στην αλυσιδα η ο πρωτος,αν θεωρησουμε οτι αυτο που ερχεται στην εξοδο της πριζας μας ειναι δεδομενο ως "reference".Aν τωρα "βελτιωσουμε" τα καλωδια πιο πριν απο την εξοδο της πριζας,τοτε αυτο το "reference" βελτιωνεται περισσοτερο.Δεν εχει ομως και τοση σημασια αν ειναι τελικα ο πρωτος η ο τελευταιος κρικος.Αν κανει διαφορα,κανει.
Τωρα για τους πωλητες τι να πω;Οτι ενας καλος πωλητης ειναι αυτος που δεν πουλαει τετοια καλωδια;Κι αν ειναι υπαλληλος και ο εργοδοτης τον στησει στον τοιχο;Αν ο πελατης του επιμενει να θελει κατι,τι θα κανει;Να τον αποτρεψει;Κακο ειναι αν ο πωλητης πιστευει στις διαφορες αυτες και πει στον πελατη του να ακουσει κατι κιαν πειστει να το αγορασει;Δυσκολο νασαι πωλητης σιγουρα.:ernaehrung004:.......πιο δυσκολο ειναι μαλλον να θελει ο πελατης κατι και να τον πεισει ο πωλητης να μην το παρει..............
 
για να μπορεσεις να κανεις γενικα αξιολογιση των μηχανηματων, πρεπει να τους δωσεις τα μεγιστα και στην τροφοδοσια,και αν ειναι λιγο υπερβολη,εστω ενα καλυτερο καλωδιο απο αυτο το μαυρο...

οποτε δεν τελιωνουμε με τις συσκευες και μετα κανουμε μικροβελτιωσεις με καλωδια.

το κανουμε απο την αρχη.απλα μετα ,κανουμε πειραματα με καποια καλυτερα,υποθετικα
 
Και ποιος ορίζει ποιο είναι το reference καλώδιο ρεύματος; Ή έστω, ποιο είναι "καλύτερο από το μαύρο"; Οποιοδήποτε aftermarket καλώδιο;

Γιατί να μην χρησιμοποιείται σαν reference καλώδιο αυτό που δίνουν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές; Γιατί να υπάρχει και ένα ενδιάμεσο "καλούτσικο καλώδιο" πριν το "καλό";

Αν το "καλούτσικο" είναι και λίγο "περίεργο" (όπως είναι τα περισσότερα aftermarket..) δεν είναι πιθανό να επηρεάζει αρνητικά τις επιδόσεις πολλών συσκευών;
 
Re: Απάντηση: Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

Και ποιος ορίζει ποιο είναι το reference καλώδιο ρεύματος; Ή έστω, ποιο είναι "καλύτερο από το μαύρο"; Οποιοδήποτε aftermarket καλώδιο;

Γιατί να μην χρησιμοποιείται σαν reference καλώδιο αυτό που δίνουν σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές; Γιατί να υπάρχει και ένα ενδιάμεσο "καλούτσικο καλώδιο" πριν το "καλό";

Αν το "καλούτσικο" είναι και λίγο "περίεργο" (όπως είναι τα περισσότερα aftermarket..) δεν είναι πιθανό να επηρεάζει αρνητικά τις επιδόσεις πολλών συσκευών;
Reference μπορει να ειναι οτι δηποτε,βασει του οποιου κρινονται τα αλλα.Το ποιο θα προτιμησει καποιος στο συστημα του ειναι αλλο θεμα.Οσον αφορα τα καλωδια ρευματος ειναι μαλλον δυσκολο να βρεις "περιεργα" καλωδια πλην της διατομης που τουλαχιστον τεχνικα δεν ενοχλει αν ειναι πιο χοντρο.Σε ιντερκοννεκτ και καλωδια ηχειων μαλλον υπαρχουν πιο πολλα περιεργα:ernaehrung004:
 
τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά και κακώς imho πλατειάζει η συζήτηση.
Ενα καλώδιο (σε σύγκριση με κάποιο άλλο) θα διαφοροποιήσει τον ήχο λόγω εισαγωγής στο σύστημα διαφορετικής αντίστασης, χωρητικότητας και αυτεπαγωγής αλλά και ικανότητας μόνωσης ανάλογα με το διηλεκτρικό.
Ο βαθμός διαφοροποίησης παίζει ανάλογα με το σύστημα.
Το εάν βελτιώνει ή όχι το σύστημα είναι απόφαση του ακροατή.
Κανόνας δεν μπορεί να υπάρξει ούτε γενίκευση. (ότι πχ το τάδε είναι καλό για όλους και όλα)

Εγώ προσωπικά έχω καταλήξει στα παραπάνω.
 
Απάντηση: Re: Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

Εγω στο τεχνικό μέρος των καλωδίων ρεύματος σηκώνω τα χέρια ψηλά. Δεν ξέρω, δεν απαντώ.

Οι πιστοί των τεχνικών (αντίσταση, χωρητικότητα, επαγωγή) ας δώσουν ένα χέρι βοηθείας. Σημείωση, μιλάμε για τάση ~220V και συχνότητα 50Ηz.
 
τα πράγματα είναι πάρα πολύ απλά και κακώς imho πλατειάζει η συζήτηση.
Ενα καλώδιο (σε σύγκριση με κάποιο άλλο) θα διαφοροποιήσει τον ήχο λόγω εισαγωγής στο σύστημα διαφορετικής αντίστασης, χωρητικότητας και αυτεπαγωγής αλλά και ικανότητας μόνωσης ανάλογα με το διηλεκτρικό.
Ο βαθμός διαφοροποίησης παίζει ανάλογα με το σύστημα.
Το εάν βελτιώνει ή όχι το σύστημα είναι απόφαση του ακροατή.
Κανόνας δεν μπορεί να υπάρξει ούτε γενίκευση. (ότι πχ το τάδε είναι καλό για όλους και όλα)

Εγώ προσωπικά έχω καταλήξει στα παραπάνω.
Και ετσι ειναι.Βεβαια παραμενει το θεμα κυριως της καθαροτητας των μεταλλων,αν δηλαδη επηρεαζουν τον τελικο ηχο.Εκει απλα ακους και κρινεις.
 
Last edited:
...Ενα καλώδιο (σε σύγκριση με κάποιο άλλο) θα διαφοροποιήσει τον ήχο λόγω εισαγωγής στο σύστημα διαφορετικής αντίστασης, χωρητικότητας και αυτεπαγωγής αλλά και ικανότητας μόνωσης ανάλογα με το διηλεκτρικό.
Ο βαθμός διαφοροποίησης παίζει ανάλογα με το σύστημα.
Το εάν βελτιώνει ή όχι το σύστημα είναι απόφαση του ακροατή.
Κανόνας δεν μπορεί να υπάρξει ούτε γενίκευση. (ότι πχ το τάδε είναι καλό για όλους και όλα)...

Σε αυτή τη θεώρηση (η οποία έχει μια προφανή λογική και εξηγεί πολλά από όσα απασχολούν τη συζήτηση), το καλώδιο ρεύματος δεν πρέπει να θεωρείται ως ο τελευταίος (πολύ μικρός/ασήμαντος) κρίκος μιας γραμμής, η οποία ξεκινάει απ' το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρισμού και καταλήγει στην (κάθε) συσκευή· είναι κι αυτό αναπόσπαστο κομμάτι του συστήματος.

Με άλλα λόγια, οτιδήποτε βρίσκεται μετά την πρίζα είναι κομμάτι του ηχοσυστήματος και το καλώδιο ρεύματος δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι κι αυτό σε θέση να επηρρεάσει το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα, άλλο περισσότερο, άλλο λιγότερο, σε άμεση συνάρτηση και με τις ενδεχόμενες αλληλεπιδράσεις (πόσο καλά "δένει") με τα υπόλοιπα στοιχεία της αλυσίδας, η οποία καταλήγει στα ηχεία.
 
Απάντηση: Re: Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

Και ετσι ειναι.Βεβαια παραμενει το θεμα κυριως της καθαροτητας των μεταλλων,αν δηλαδη επηρεαζουν τον τελικο ηχο.Εκει απλα ακους και κρινεις.

Και τι γίνεται με τη καθαρότητα του χαλκού από το τύλιγμα του Μ/Σ μέχρι τις
πλακέτες και το καλώδιο της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης;


Εγω στο τεχνικό μέρος των καλωδίων ρεύματος σηκώνω τα χέρια ψηλά. Δεν ξέρω, δεν απαντώ.

Οι πιστοί των τεχνικών (αντίσταση, χωρητικότητα, επαγωγή) ας δώσουν ένα χέρι βοηθείας. Σημείωση, μιλάμε για τάση ~220V και συχνότητα 50Ηz.

Το ζητούμενο δεν είναι η τάση αλλά το ρεύμα! :cool:
 
Σε αυτή τη θεώρηση (η οποία έχει μια προφανή λογική και εξηγεί πολλά από όσα απασχολούν τη συζήτηση), το καλώδιο ρεύματος δεν πρέπει να θεωρείται ως ο τελευταίος (πολύ μικρός/ασήμαντος) κρίκος μιας γραμμής, η οποία ξεκινάει απ' το εργοστάσιο παραγωγής ηλεκτρισμού και καταλήγει στην (κάθε) συσκευή· είναι κι αυτό αναπόσπαστο κομμάτι του συστήματος.

Με άλλα λόγια, οτιδήποτε βρίσκεται μετά την πρίζα είναι κομμάτι του ηχοσυστήματος και το καλώδιο ρεύματος δεν αποτελεί εξαίρεση. Είναι κι αυτό σε θέση να επηρρεάσει το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα, άλλο περισσότερο, άλλο λιγότερο, σε άμεση συνάρτηση και με τις ενδεχόμενες αλληλεπιδράσεις (πόσο καλά "δένει") με τα υπόλοιπα στοιχεία της αλυσίδας, η οποία καταλήγει στα ηχεία.

χρησιμοποιώντας μια φράση σου και πηγαίνοντας λίγο παραπάνω:

Το καλώδιο είναι σε θέση να επηρρεάσει το τελικό ηχητικό αποτέλεσμα, άλλο περισσότερο, άλλο λιγότερο, αλλά αφού έχουν προηγουμένως λυθεί τα όποια προβλήματα χώρου και αλληλοεξάρτησης συσκευών μεταξύ τους (φορτία - εμπεδήσεις προηγούμενου επόμενου κρίκου)

δηλαδή είναι εντελώς άσκοπο να ασχολούμαστε με επιλογή interconnect όταν ο προ μας έχει είσοδο 30 ΚΩ και το προηγούμενο στάδιο ζητά 5....
 
Εχουμε:
Δυο ολοιδιουςχωρους (απο πλευρας τοσο διαστασεων μεχρι και ... διακοσμησης), με ακριβως τα ιδια μηχανηματα, ηχεια, καλωδια, ρακ, κλπ.
Το ενα στην Αλασκα, και το αλλο στην Μαδαγασκαρη. (Ας πουμε σε ενα χωριο της Μαδαγασκαρης)

Το ηχητικο αποτελεσμα, θα ειναι το ιδιο ?
 
Re: Απάντηση: Re: Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

Και τι γίνεται με τη καθαρότητα του χαλκού από το τύλιγμα του Μ/Σ μέχρι τις
πλακέτες και το καλώδιο της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης;
Υποκεινται και αυτα στους ιδιους κανονες οπως ολα τα καλωδια.Αν λοιπον η καθαροτητα των μεταλλων τελικα παιζει ρολο τοτε αν ηταν δυνατον να αλλακτουν και αυτα θα ειχαμε αναλογες διαφορες/βελτιωσεις.Οσο λιγοτερο κακα καλωδια εχουμε στην αλυσιδα τοσο το καλυτερο.Δεν παιζει τοσο ρολο αν ειναι στην αρχη η στο τελος της αλυσιδας φτανει να λιγοστευουν οσο το δυνατον.Ολα τα καλωδια εξ αλλου ειναι στην αρχη και το τελος μιας συσκευης τελικα:smile:.Σχετικα με τους μετασχηματιστες,η audio note κατασκευαζει μετασχηματιστες με ασημενιο καλωδιο,η Marantz με OFC χαλκο,οι πλειστοι κατασκευαστες δεν διδουν και τοση σημασια.Δεν ειναι βεβαια κριτηριο καλυτερης συσκευης,αλλα αν αυτοι οι μετασχηματιστες βελτιωνουν τον τελικο ηχο της συσκευης στην οποια τοποθετουνται,σε σχεση με εναν αλλο με απλα χαλκινα καλωδια.
 
Απάντηση: Re: Προσοχή: αφορά αξιολόγηση καλωδίου ρεύματος!

Εχουμε:
Δυο ολοιδιουςχωρους (απο πλευρας τοσο διαστασεων μεχρι και ... διακοσμησης), με ακριβως τα ιδια μηχανηματα, ηχεια, καλωδια, ρακ, κλπ.
Το ενα στην Αλασκα, και το αλλο στην Μαδαγασκαρη. (Ας πουμε σε ενα χωριο της Μαδαγασκαρης)

Το ηχητικο αποτελεσμα, θα ειναι το ιδιο ?

Φυσικά





























όχι
 
Εχουμε:
Δυο ολοιδιουςχωρους (απο πλευρας τοσο διαστασεων μεχρι και ... διακοσμησης), με ακριβως τα ιδια μηχανηματα, ηχεια, καλωδια, ρακ, κλπ.
Το ενα στην Αλασκα, και το αλλο στην Μαδαγασκαρη. (Ας πουμε σε ενα χωριο της Μαδαγασκαρης)

Το ηχητικο αποτελεσμα, θα ειναι το ιδιο ?
Αν η θερμοκρασια και υγρασια του δωματιου ειναι οι ιδιες,η καθαροτητα της παροχης ρευματος ειναι η ιδια και ο.......ακροατης ειναι ο ιδιος και εχει την ιδια διαθεση,ναι,το ηχητικο αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο.
 
Εχουμε:
Δυο ολοιδιουςχωρους (απο πλευρας τοσο διαστασεων μεχρι και ... διακοσμησης), με ακριβως τα ιδια μηχανηματα, ηχεια, καλωδια, ρακ, κλπ.
Το ενα στην Αλασκα, και το αλλο στην Μαδαγασκαρη. (Ας πουμε σε ενα χωριο της Μαδαγασκαρης)

Το ηχητικο αποτελεσμα, θα ειναι το ιδιο ?

Mέχρι να ανακαλυφθεί ο διακτινιστής του Star Trek, είναι αδύνατον να κάνεις Α/Β συγκριτικό, με τα αυτιά σου, οπότε... :flipout: :flipout:

Μπορείς να εικάσεις πάντως, πως αν προτιμάς το βόρειο κλίμα, μάλλον το σύστημα της Αλάσκας θα σου ακούγεται πιο ευχάριστο, ενώ αν αισθάνεσαι πιο άνετα στους τροπικούς, θα ακούς καλύτερα στο σύστημα της Μαδαγασκάρης, ανεξάρτητα από την ποιότητα του ρεύματος... :D
 
Mέχρι να ανακαλυφθεί ο διακτινιστής του Star Trek, είναι αδύνατον να κάνεις Α/Β συγκριτικό, με τα αυτιά σου, οπότε... :flipout: :flipout:

Μπορείς να εικάσεις πάντως, πως αν προτιμάς το βόρειο κλίμα, μάλλον το σύστημα της Αλάσκας θα σου ακούγεται πιο ευχάριστο, ενώ αν αισθάνεσαι πιο άνετα στους τροπικούς, θα ακούς καλύτερα στο σύστημα της Μαδαγασκάρης, ανεξάρτητα από την ποιότητα του ρεύματος... :D
Για βαλε το δακτυλο σου στην πριζα της Μαδαγασκαρης να δεις αν υστερει σε ρευμα :flipout::flipout:
 
Απο οτι βλεπω, δεν μπορει να κανει κανεις σοβαρη συζητηση με μερικους-μερικους εδω μεσα....
























:flipout:
-bye-
 
Απο οτι βλεπω, δεν μπορει να κανει κανεις σοβαρη συζητηση με μερικους-μερικους εδω μεσα....

:flipout:
-bye-

Γιατί το λες αυτό;

Αμφισβητείς το ότι η ακουστική μνήμη είναι βραχύτατη ή το ότι η ψυχολογική σου διάθεση προκαλεί πολύ μεγαλύτερες ακουστικές διαφορές στο ίδιο σύστημα/χώρο, από το "ρεύμα"; :p