Καλησπέρα σε όλους.
Με το παρόν θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι κυκλοφορεί (δολίως) ένα "τερτίπι", εκπορευόμενο από την buongiorno.com, με το οποίο μπορείς να χρεωθείς άγνωστο αριθμό μηνυμάτων (SMS), χωρίς να το πάρεις χαμπάρι.
Συγκεκριμένα, έτσι όπως βγαίνει μέσα από τη δική μου ιστορία:
Ο περασμένος λογαριασμός του κινητού μου (Vodafone) παρουσιάστηκε ιδιαίτερα φουσκωμένος. Ψάχνοντας την ανάλυσή του, είδα χρεώσεις μηνυμάτων SMS, που δεν είχα στείλει. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά λόγω πολύ μεγάλου χρόνου αναμονής, δεν τα κατάφερα. Είχα βέβαια στο μυαλό μου να περάσω από κάποιο κατάστημα και να διευκρινίσω τί συμβαίνει. Μέχρι όμως να το κάνω, άφησα - ο βλαξ - να περάσει ο χρόνος και πήρα χθες τον καινούργιο λογαριασμό, πάλι φουσκωμένο, όμως. Το φούσκωμα ήταν το ίδιο, από SMS πάλι.
Μια και δυο στο πλησιέστερο κατάστημα της Vodafone, όπου με ενημέρωσαν ότι τα μηνύματα που χρεώνομαι δεν τα έχω εγώ στείλει αλλά τα έχω λάβει ως αποτέλεσμα συνδρομής - λέει - στην buongiorno.com, στην οποία γράφτηκα.
Τους δήλωσα φυσικά ότι δεν αποδέχομαι τη χρέωση, ότι διεκδικώ και αυτά του προηγούμενου λογαριασμού και ότι στον υπάρχοντα λογαριασμό αρνούμαι να πληρώσω τις χρεώσεις των μηνυμάτων της buongiorno.com. Με τη βοήθεια το υπαλλήλου, κατέθεσα ένα αίτημα αμφισβήτησης, ζητώντας να μου επιστραφούν οι χρεώσεις του προηγούμενου μήνα και να σβηστούν οι αντίστοιχες σε αυτόν. Ο υπάλληλος, που έδωσε ένα τηλέφωνο και ένα email της buongiorno.com, στο οποίο θα μπορούσα να ζητήσω τη διακοπή της "συνδρομής", ώστε να πάψω να χρεώνομαι.
Επικοινώνησα μαζί τους μόλις γύρισα σπίτι και η τηλεφωνήτρια επέμενε ότι εγώ ο ίδιος είχα ζητήσει συνδρομή, μέσω internet. Όταν αρνήθηκα ότι έκανα κάτι τέτοιο, μου έκλεισε το τηλέφωνο, αφού πρώτα βέβαια της είπα ότι αποκλείεται να την πληρώσω.
Στη συνέχεια τους έστειλα το παρακάτω email, τόσο σε αυτούς όσο και στη Vodafone:
"Το όνομά μου είναι Παναγιώτης Μελάς και το κινητό μου τηλέφωνο έχει αριθμό: 694........, με πάροχο κινητής τηλεφωνίας την Vodafone.
Πριν περίπου δυο μήνες έλαβα από εσάς ένα – παραπλανητικό, κατά τη γνώμη μου – SMS στο κινητό μου, με το οποίο μου ζητούσατε τη συμμετοχή σε κάποιον διαγωνισμό (ούτε που θυμάμαι με ποιό αντικείμενο πλέον) και στο οποίο έκανα το λάθος να ανταπαντήσω, με την ελπίδα συμμετοχής στον διαγωνισμό, βέβαια.
Έκτοτε, δεν έχω ξανά απαντήσει στα μηνύματά σας, ούτε φυσικά μπορούσα να φανταστώ ότι για κάθε μήνυμα που – εν αγνοία μου – λαμβάνω, χρεώνομαι κάποιο ποσόν. Ανακάλυψα τις χρεώσεις στον προηγούμενο λογαριασμό μου, αλλά μολονότι δοκίμασα να διευκρινίσω το θέμα τηλεφωνικά, προσπαθώντας να καλέσω το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone, αυτό στάθηκε αδύνατον, λόγω πολύ μεγάλου χρόνου αναμονής. Σήμερα απευθύνθηκα ο ίδιος στο υποκατάστημα της Vodafone στην Καλλιθέα (Δαβάκη 49), από το οποίο πληροφορήθηκα, προς μεγάλη μου έκπληξη, ότι εγώ ο ίδιος έχω συναινέσει να συμμετέχω σε κάποια - αόρατη και άγνωστη για μένα - συνδρομητική υπηρεσία δική σας , με βάση την οποία χρεώνομαι τις λήψεις των μηνυμάτων σας, τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω, αγνοώ τελείως και τα διαγράφω μονομιάς.
Με το παρόν μήνυμα:
1) Αμφισβητώ την εγκυρότητα της συνδρομής, στην οποία διατείνεστε ότι συμμετέχω αυτοβούλως. Πολύ δε περισσότερο αφού ως αυτή τη στιγμή, ουδένα όφελος είχα και χρεώνομαι για κάτι που δεν ελέγχω. Άλλωστε πώς θα μπορούσα να ελέγξω:
- Πόσα μηνύματα θα αποφασίσετε να μου στείλετε καθημερινά
- Πότε θα μου τα στείλετε
- Το περιεχόμενό τους
- Τη δυνατότητά μου να συμμετέχω σε κάτι που δεν παρακολουθώ και σε τελευταία ανάλυση δεν θέλω
2) Μετά την παραπάνω αμφισβήτηση, αρνούμαι να σας πληρώσω οτιδήποτε έχει χρεωθεί στον τρέχοντα λογαριασμό του κινητού μου και διεκδικώ στο ακέραιο τις χρεώσεις στον προηγούμενο λογαριασμό μου. Πιο πίσω σε λογαριασμούς δεν πάω, μου αρκεί αυτή μου η άρνηση και διεκδίκηση για τους προαναφερθέντες λογαριασμούς.
3) Μολονότι επικοινώνησα ήδη με το τηλέφωνο 210-6241808, στο οποίο ήδη εξέφρασα την επιθυμία μου να σταματήσει η φερόμενη ως συνδρομή μου, σας το επισημαίνω και με αυτό το μήνυμα, και γι αυτό απαιτώ την επιβεβαίωση της διακοπής.
4) Το παρόν μήνυμα αποστέλλεται και στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone, από την οποία διεκδικώ την επιστροφή των χρημάτων που χρεώθηκα με τα συγκεκριμένα ληφθέντα SMS για τον προηγούμενο μήνα, ενώ αρνούμαι να πληρώσω τις χρεώσεις αυτού του μήνα.
5) Αναθέτω την υπόθεση σε δικηγόρο με την προτροπή να ασκηθεί τόσο ποινική δίωξη για απάτη, όσο και αγωγή για την διεκδίκηση των παράνομα παρακρατηθέντων χρημάτων.
6) Στέλνω την υπόθεση με όλες τις – γαργαλιστικές, ομολογουμένως – λεπτομέρειές της στις μεγαλύτερης κυκλοφορίας εφημερίδες για να μάθει ο κόσμος με ποιο τρόπο τον εξαπατάτε.
7) Δημοσιεύω αυτές τις λεπτομέρειες σε όλα τα διαδικτυακά fora, που ασχολούνται με την κινητή και σταθερή τηλεφωνία και με την τεχνολογία γενικότερα.
Αναμένω την απάντησή σας
Παναγιώτης Μελάς
Καλλιθέα
Τηλ: 210-94........
(το κινητό μου το έχετε)"
Προσοχή, λοιπόν. Είναι απατεώνες και με δόλιο τρόπο σε βάζουν συνδρομητή σε κάποια αόρατη συνδρομή, που δεν παίρνεις χαμπάρι, και μετά οι χρεώσεις τρέχουν, κι εσύ, ενώ παίρνεις μηνύματα που σε τελευταία ανάλυση δεν σ' ενδιαφέρουν και απλά τα σβήνεις, εξακολουθείς να χρεώνεσαι.
Καλό βράδυ.
-
Με το παρόν θα ήθελα να σας ενημερώσω ότι κυκλοφορεί (δολίως) ένα "τερτίπι", εκπορευόμενο από την buongiorno.com, με το οποίο μπορείς να χρεωθείς άγνωστο αριθμό μηνυμάτων (SMS), χωρίς να το πάρεις χαμπάρι.
Συγκεκριμένα, έτσι όπως βγαίνει μέσα από τη δική μου ιστορία:
Ο περασμένος λογαριασμός του κινητού μου (Vodafone) παρουσιάστηκε ιδιαίτερα φουσκωμένος. Ψάχνοντας την ανάλυσή του, είδα χρεώσεις μηνυμάτων SMS, που δεν είχα στείλει. Προσπάθησα να επικοινωνήσω με την εξυπηρέτηση πελατών, αλλά λόγω πολύ μεγάλου χρόνου αναμονής, δεν τα κατάφερα. Είχα βέβαια στο μυαλό μου να περάσω από κάποιο κατάστημα και να διευκρινίσω τί συμβαίνει. Μέχρι όμως να το κάνω, άφησα - ο βλαξ - να περάσει ο χρόνος και πήρα χθες τον καινούργιο λογαριασμό, πάλι φουσκωμένο, όμως. Το φούσκωμα ήταν το ίδιο, από SMS πάλι.
Μια και δυο στο πλησιέστερο κατάστημα της Vodafone, όπου με ενημέρωσαν ότι τα μηνύματα που χρεώνομαι δεν τα έχω εγώ στείλει αλλά τα έχω λάβει ως αποτέλεσμα συνδρομής - λέει - στην buongiorno.com, στην οποία γράφτηκα.
Τους δήλωσα φυσικά ότι δεν αποδέχομαι τη χρέωση, ότι διεκδικώ και αυτά του προηγούμενου λογαριασμού και ότι στον υπάρχοντα λογαριασμό αρνούμαι να πληρώσω τις χρεώσεις των μηνυμάτων της buongiorno.com. Με τη βοήθεια το υπαλλήλου, κατέθεσα ένα αίτημα αμφισβήτησης, ζητώντας να μου επιστραφούν οι χρεώσεις του προηγούμενου μήνα και να σβηστούν οι αντίστοιχες σε αυτόν. Ο υπάλληλος, που έδωσε ένα τηλέφωνο και ένα email της buongiorno.com, στο οποίο θα μπορούσα να ζητήσω τη διακοπή της "συνδρομής", ώστε να πάψω να χρεώνομαι.
Επικοινώνησα μαζί τους μόλις γύρισα σπίτι και η τηλεφωνήτρια επέμενε ότι εγώ ο ίδιος είχα ζητήσει συνδρομή, μέσω internet. Όταν αρνήθηκα ότι έκανα κάτι τέτοιο, μου έκλεισε το τηλέφωνο, αφού πρώτα βέβαια της είπα ότι αποκλείεται να την πληρώσω.
Στη συνέχεια τους έστειλα το παρακάτω email, τόσο σε αυτούς όσο και στη Vodafone:
"Το όνομά μου είναι Παναγιώτης Μελάς και το κινητό μου τηλέφωνο έχει αριθμό: 694........, με πάροχο κινητής τηλεφωνίας την Vodafone.
Πριν περίπου δυο μήνες έλαβα από εσάς ένα – παραπλανητικό, κατά τη γνώμη μου – SMS στο κινητό μου, με το οποίο μου ζητούσατε τη συμμετοχή σε κάποιον διαγωνισμό (ούτε που θυμάμαι με ποιό αντικείμενο πλέον) και στο οποίο έκανα το λάθος να ανταπαντήσω, με την ελπίδα συμμετοχής στον διαγωνισμό, βέβαια.
Έκτοτε, δεν έχω ξανά απαντήσει στα μηνύματά σας, ούτε φυσικά μπορούσα να φανταστώ ότι για κάθε μήνυμα που – εν αγνοία μου – λαμβάνω, χρεώνομαι κάποιο ποσόν. Ανακάλυψα τις χρεώσεις στον προηγούμενο λογαριασμό μου, αλλά μολονότι δοκίμασα να διευκρινίσω το θέμα τηλεφωνικά, προσπαθώντας να καλέσω το τμήμα εξυπηρέτησης πελατών της Vodafone, αυτό στάθηκε αδύνατον, λόγω πολύ μεγάλου χρόνου αναμονής. Σήμερα απευθύνθηκα ο ίδιος στο υποκατάστημα της Vodafone στην Καλλιθέα (Δαβάκη 49), από το οποίο πληροφορήθηκα, προς μεγάλη μου έκπληξη, ότι εγώ ο ίδιος έχω συναινέσει να συμμετέχω σε κάποια - αόρατη και άγνωστη για μένα - συνδρομητική υπηρεσία δική σας , με βάση την οποία χρεώνομαι τις λήψεις των μηνυμάτων σας, τα οποία, ειρήσθω εν παρόδω, αγνοώ τελείως και τα διαγράφω μονομιάς.
Με το παρόν μήνυμα:
1) Αμφισβητώ την εγκυρότητα της συνδρομής, στην οποία διατείνεστε ότι συμμετέχω αυτοβούλως. Πολύ δε περισσότερο αφού ως αυτή τη στιγμή, ουδένα όφελος είχα και χρεώνομαι για κάτι που δεν ελέγχω. Άλλωστε πώς θα μπορούσα να ελέγξω:
- Πόσα μηνύματα θα αποφασίσετε να μου στείλετε καθημερινά
- Πότε θα μου τα στείλετε
- Το περιεχόμενό τους
- Τη δυνατότητά μου να συμμετέχω σε κάτι που δεν παρακολουθώ και σε τελευταία ανάλυση δεν θέλω
2) Μετά την παραπάνω αμφισβήτηση, αρνούμαι να σας πληρώσω οτιδήποτε έχει χρεωθεί στον τρέχοντα λογαριασμό του κινητού μου και διεκδικώ στο ακέραιο τις χρεώσεις στον προηγούμενο λογαριασμό μου. Πιο πίσω σε λογαριασμούς δεν πάω, μου αρκεί αυτή μου η άρνηση και διεκδίκηση για τους προαναφερθέντες λογαριασμούς.
3) Μολονότι επικοινώνησα ήδη με το τηλέφωνο 210-6241808, στο οποίο ήδη εξέφρασα την επιθυμία μου να σταματήσει η φερόμενη ως συνδρομή μου, σας το επισημαίνω και με αυτό το μήνυμα, και γι αυτό απαιτώ την επιβεβαίωση της διακοπής.
4) Το παρόν μήνυμα αποστέλλεται και στην εξυπηρέτηση πελατών της Vodafone, από την οποία διεκδικώ την επιστροφή των χρημάτων που χρεώθηκα με τα συγκεκριμένα ληφθέντα SMS για τον προηγούμενο μήνα, ενώ αρνούμαι να πληρώσω τις χρεώσεις αυτού του μήνα.
5) Αναθέτω την υπόθεση σε δικηγόρο με την προτροπή να ασκηθεί τόσο ποινική δίωξη για απάτη, όσο και αγωγή για την διεκδίκηση των παράνομα παρακρατηθέντων χρημάτων.
6) Στέλνω την υπόθεση με όλες τις – γαργαλιστικές, ομολογουμένως – λεπτομέρειές της στις μεγαλύτερης κυκλοφορίας εφημερίδες για να μάθει ο κόσμος με ποιο τρόπο τον εξαπατάτε.
7) Δημοσιεύω αυτές τις λεπτομέρειες σε όλα τα διαδικτυακά fora, που ασχολούνται με την κινητή και σταθερή τηλεφωνία και με την τεχνολογία γενικότερα.
Αναμένω την απάντησή σας
Παναγιώτης Μελάς
Καλλιθέα
Τηλ: 210-94........
(το κινητό μου το έχετε)"
Προσοχή, λοιπόν. Είναι απατεώνες και με δόλιο τρόπο σε βάζουν συνδρομητή σε κάποια αόρατη συνδρομή, που δεν παίρνεις χαμπάρι, και μετά οι χρεώσεις τρέχουν, κι εσύ, ενώ παίρνεις μηνύματα που σε τελευταία ανάλυση δεν σ' ενδιαφέρουν και απλά τα σβήνεις, εξακολουθείς να χρεώνεσαι.
Καλό βράδυ.
-