Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Επικοινωνησα με το καταστημα , τους ειπα οτι πηρα στην αντιπροσωπεια κι οτι μου ειπαν οτι δεν ξερουν ποτε θα γινει η αντικατασταση.Επισης ειπα στον υπευθυνο του καταστηματος για το πως συμπεριφερθηκαν στην αντιπροσωπεια και μου ειπε οτι η συμπεριφορα τους ηταν απαραδεκτη κι οτι θα ασχοληθει ο ιδιος με το θεμα . Μου ειπε οτι η διαδικασια ειναι να παει πρωτα στο service της Philips και μετα αν ειναι ετοιμοπαραδοτη στην αντιπροσωπεια ,(που ειναι και το πιο πιθανο αφου το ελαττωματικο μοντελο μου ειχε παραδοθει σε 3 μερες) θα γινει αμεσα η αντικατασταση.Τωρα περιμενω να μαθω διαθεσιμοτητα στη Philips απο το ιδιο το καταστημα.Με πηραν τηλ. και μου ειπαν οτι κανουν μια προσπαθεια να κανουν νεα αγορα του ιδιου προιοντος και να γινει η αντικατασταση αφου μου παραδοθει η καινουργια τηλεοραση.

Θελω να πω εδω οτι τα λεω ολα αυτα επειδη ο καταναλωτης δεν πρεπει να δεχεται την κοροιδια ακομη κι αν λυθει στο τελος το προβλημα που εχει προκυψει , διοτι ετσι δινει το δικαιωμα να συνεχιστει η κοροιδια και στους επομενους που θα αντιμετωπισουν παρομοια προβληματα.
Στην αρχη δεν ηξερα οτι το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να κανει την αντικατασταση η να ξεκινησει τη διαδικασια επιστροφης χρηματων.Αν το ηξερα δε θα ειχα ανακατευτει με την αντιπροσωπεια και δε θα ειχα υποστει ολη αυτην την ταλαιπωρια και την αισχρη συμπεριφορα των υπαλληλων.

Απο την αντιπροσωπεια ομως δε μου ειπαν να απευθυνθω στο καταστημα για να λυθει το προβλημα.Επεμεναν οτι ο μονος τροπος να γινει η αντικατασταση ειναι να περιμενω να ερθουν απο την Ολλανδια νεα μοντελα.Επισης οταν αναφερθηκε το θεμα της επιστροφης χρηματων (οχι απο τους υπαλληλους της αντιπροσωπειας φυσικα...δε με ενημερωσαν καν οτι υπαρχει κι αυτη η λυση παρα τα παραπονα που εκανα σχετικα με την αντικατασταση) , μου ειπαν οτι μπορω να κανω αιτηση μονο(!!) μεσω email.Δε μου ειπαν οτι το καταστημα ειναι υπευθυνο γι αυτο to θεμα.Επισης δε μου εδιναν καποιο τηλεφωνο αρμοδιου τμηματος στην αντιπροσωπεια να συνεννοηθω επιτελους!!!!Δεν υπαρχει τηλ μου ειπε ο υπαλληλος κι οτι αν ειναι θα με παρουν αφου στειλω email ...
Πιστευω οτι δεν επιστρεφουν χρηματα οι ιδιοι οπως ειπατε αλλα θα πιστωθει το ποσο στο καταστημα αγορας για να παραλαβω τα χρηματα απο εκει η να αγορασω καποιο αλλο προιον...Ετσι εχω διαβασει οτι εχει γινει σε παρομοια περιπτωση αλλης αντιπροσωπειας.Δε μπορω να ξερω ομως αν αληθευει.

Το καταστημα συμπεριφερεται σα να μου κανει διευκολυνση για την αντικατασταση του προιοντος ενω ειναι υποχρεωμενο απο το νομο να το κανει.Αυτο ειναι κοροιδια .
Αρα λοιπον εχουμε κοροιδια απο την αντιπροσωπεια που αποφευγει να μου πει αν ειναι διαθεσιμο καινουργιο μοντελο στις αποθηκες τους και κοροιδια απο το καταστημα που με εμπλεξε με την αντιπροσωπεια και δεν ανελαβε την ευθυνη απο την αρχη.
Επαναλαμβανω οτι το προβλημα υπηρχε απο τοτε που δοκιμασα την τηλεοραση η οποια μαλιστα ειναι και βραβευμενη(ΕISA awards 2011-12) και κοστισε 2500 ευρω.Πως να εμπιστευτω ξανα παρομοια προιοντα ; Στην Κινα τα κατασκευαζουν κι αυτα ;
Τελευταια απαντηση του καταστηματος ηταν οτι ειναι περιεργο το ολο θεμα αλλα θα το λυσουν οι ιδιοι...
Στο τελος θα μου πουν οτι κανουν και ψυχικο...

Εχω κανει καταγγελια στη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη (δε νομιζω να καταφερω κατι) και στη Philips Global(εδω πιστευω πως θα βρω ανταποκριση) σχετικα με την αντιμετωπιση που ειχα απο την αντιπροσωπεια.
Τα συμπερασματα δικα σας και συγγνωμη για την εκταση του κειμενου.
Ευχαριστω
 
Last edited:
Νομίζω ότι έχεις πάρει λίγο φόρα, και νομίζεις ότι όλοι σε καροιδεύουν, μπλέκοντας λίγο άσχετα πράγματα.
Θες να στην αλλάξουν, ή να σου δώσουν τα χρήματα πίσω;
Αν θες να στην αλλάξουν, αφού αυτή την στιγμή δεν υπάρχει ετοιμοπαράδοτη, θα πρέπει να περιμένεις να έρθει νέο κομμάτι.
Αν θες να πάρεις τα χρήματά σου πίσω, θα πρέπει να το ζητήσεις άμεσα από το κατάστημα.

Επειδή έγραψες σε ένα νήμα που έχει μια πιο "νομική" χροιά, ο νόμος σε εξασφαλίζει περισσότερο σε σχέση με το κατάστημα (αποφασίζεις εσύ αν θα αντικατασταθεί/γίνει αναστροφή πώλησης) σε σχέση με την εγγύηση (αν η φίλιπς αποφασίσει επισκευή, είναι νομικά καλυμμένη).

Αν θες, μπορείς να ανοίξεις ένα νήμα στις εντυπώσεις κατόχων (http://www.avclub.gr/forum/forumdisplay.php/139-LCD-LED-LCD-TV), με τίτλο "Philips PFL9606 : Reviews - Εντυπώσεις - Σχόλια", και να καταγράψεις το πρόβλημα της τηλεόρασης, και ίσως να ανεβάσεις και μερικές φωτογραφίες με το πρόβλημα;
 
Ισως να εχω παρει λιγο φορα αλλα το δικαιωμα αυτο μου το εδωσαν ολοι οσοι δεν κανουν σωστα τη δουλεια τους.Στην αντιπροσωπεια για τους δικους τους λογους(για να προωθησουν τις ετοιμοπαραδοτες τηλεορασεις
στην αγορα) και στο καταστημα για τους δικους τους λογους (να αποφυγουν οσο μπορουν τη διαδικασια εκμεταλλευομενοι την αγνοια μου).

Απλα περιμενω να δω την εξελιξη της αντικαταστασης απο το καταστημα κι αν μου πουν κι εκει οτι θα χρειαστουν εβδομαδες για αντικατασταση , θα αρνηθω και θα ζητησω επιστροφη χρηματων.Στη γενικη γραμματεια καταναλωτη δε μου ειπαν οτι μπλεκω ασχετα πραγματα οπως εσεις αναφερετε.Το αντιθετο μαλιστα μου ειπαν να μην αφησω να περασουν 14 μερες σαν πρωτο βημα , διοτι με τη συμπεριφορα που μου εδειξαν στην αντιπροσωπεια μπορει να με καθυστερουσαν.Μαλιστα μου ειπαν να στειλω fax στην αντιπροσωπεια και να ζητησω τα χρηματα πισω και μετα θα δω αλλη αντιμετωπιση.Αν δεν πιεσεις σημερα σε πιανουν κοροιδο.Γι'αυτο υπαρχει κι ο σχετικος νομος.Για να μας προστατευσει κι αν κρινω απο τον αριθμο των καταγγελιων που γινονται καθημερινα,τοτε δεν κοροιδευουν μονο εμενα αλλα και παρα πολλους αλλους που τους εμπιστευονται και μετα τους ταλαιπωρουν.

Σχετικα με αυτο που λετε για το καταστημα εχετε απολυτο δικαιο κι αν το ηξερα απ´την αρχη θα ειχα γλυτωσει την ταλαιπωρια .Ρωτησα ομως την αντιπροσωπεια σχετικα με το θεμα και δε μου προτειναν να κανω κατι τετοιο...(Αφου εχω το δικαιωμα γιατι δεν το εκαναν; )Γι'αυτο μιλαω για υπευθυνοτητα.

Σε αυτο που λετε ομως σχετικα με την αντιπροσωπεια οτι μπορει να κανει οτι θελει δεν ισχυει διοτι δεν εχουν περασει 14 μερες απο την αγορα . Αν περασουν τοτε ναι , θα αντιμετωπισω προβλημα.Ο ιδιος ο τεχνικος τους μου ειπε οτι θα παει για αντικατασταση χωρις να κανει τον παραμικρο ελεγχο.Ομως ξερω παραδειγμα παρομοιας περιπτωσης που η αντιπροσωπεια ειχε στειλει οδηγο να παραλαβει την ελαττωματικη τηλεοραση , του ειχαν υποσχεθει αντικατασταση και μετα του ειπαν απο το service οτι δεν εχει καποιο προβλημα.Νευριασε ο καταναλωτης , εστειλε μηνυματα στα κεντρικα της αντιπροσωπειας στην Ευρωπη και αμεσως τον πηρε τηλεφωνο προισταμενος που του ειπε οτι θα πιστωθει το ποσο αγορας στο καταστημα .
Αρα δεν ειναι τοσο απλο οπως αναφερετε οτι αν θελω θα μου την αλλαξουν κι αν θελω θα μου δωσουν τα χρηματα πισω στο καταστημα.Η μαλλον ειναι απλο , αλλα θα κοιταξουν να εκμεταλλευτουν την αγνοια μου λεγοντας μου δικαιολογιες.

Σας ευχαριστω για τη συμβουλη σας να ανοιξω ενα νημα σχετικα με τις εντυπωσεις μου για την τηλεοραση αλλα δε θα ηθελα να βγουν λαθος συμπερασματα για το συγκεκριμενο μοντελο.Απ'οτι εχω καταλαβει ειναι συχνο φαινομενο τα καμμενα pixels στις περισσοτερες μαρκες τηλεορασης.Δεν λεω οτι δικαιολογειται τετοιο ελαττωμα αλλα αν ξανασυμβει στο μοντελο αντικαταστασης τοτε ισως θα πρεπε να το μαθουν οι υποψηφιοι αγοραστες.
Επισης, με ολο το σεβασμο , αν κανετε αυτη την προτροπη επειδη πιστευετε οτι ειναι λαθος που ανεφερα το προβλημα του προιοντος αλλα και τη συμπεριφορα της αντιπροσωπειας-καταστηματος απεναντι μου, τοτε θα διαφωνησω διοτι πιστευω οτι εχουν αμεση σχεση με το συγκεκριμενο νημα διοτι ολα αυτα που μου συνεβησαν βαζουν εμποδια στη διεκδικηση δικαιωματων των καταναλωτων και ταλαιπωρουν τον κοσμο.Ο λογος που αναφερθηκα σε τοσες λεπτομερειες ειναι αυτος.Δεν ανησυχησα οτι δε θα βρω τελικα λυση στο προβλημα μου(δεν εχω βρει μεχρι τωρα) και δεν ημουν σε σημειο απογνωσης για ιδιαιτερες συμβουλες(εκτος ισως απο καποιες διευκρινισεις απο ατομα που εμπλεξαν σε παρομοιες καταστασεις) καθως ενημερωθηκα,εστω καθυστερημενα, για τους σχετικους νομους απο δικηγορο αλλα σας ευχαριστω πολυ για το ενδιαφερον .Απλα με την εξελιξη της συζητησης ειχα χρεος να τα αναφερω μηπως γλυτωσω αλλους απο την ταλαιπωρια και γλυτωσουν το μπλεξιμο και με την αντιπροσωπεια οπως αναφερει και ο σχετικος νομος.
Ευχαριστω και παλι.
 
Last edited:
Γιατί να βγούν λάθος συμπεράσματα για οποιοδήποτε μοντέλο;
Φόρουμ χρηστών είμαστε, πρέπει να βγάζουμε τα αρνητικά στην φόρα, για τα θετικά έχουμε τα reviews.
Επίσης, εννοείται ότι καλώς κάνεις και μεταφέρεις το τι σου συνέβη.
Απλά επειδή κάποιοι έχουμε φάει τους νόμους και καταστήματα/αντιπροσωπείες με το κουτάλι, μην περιμένεις να νοιαστούν για εσένα. Αυτό που σου είπε το υπουργείο είναι αίολο (14 μέρες ισχύουν μόνο για ηλεκτρονική αγορά).

Πόσες μέρες την έχεις την τηλεόραση; Εγώ στην θέση σου θα σου έλεγα να την επιστρέψεις στο κατάστημα αγοράς αν θες τα χρήματά σου πίσω, και μην καθυστερείς ούτε μία μέρα. Και προσπάθησε να την πας στο κατάστημα και όχι στο ΑΣΤΡΑ ΣΕΡΒΙΣ, γιατί υπάρχει κίνδυνος να στην επισκευάσουν.

Και στο υπουργείο μην δίνεις σημασία, λειτουργεί παραπλανητικά για τους καταναλωτές και υπέρ των εταιριών. Αν θες να κάνεις ένα τέστ, ζήτα τους γραπτώς αυτό που σου είπαν στο τηλέφωνο...
 
Καλησπερα παιδια!σας διαβαζω εδω κ καιρο κ εχω μπριζωθει!εχω αγορασει μια samsung d8000 την 15/6/2011 κ απο την πρωτη μερα εχω ενα καμμενο πιξελ κ λογο δουλειας δεν ειχα χρονο να την επιστρεψω οποτε εχασα το doa τι λετε για την περιπτωση μου;μπορω να ζητησω αντικατασταση; Εχω ελπιδες;please help
κανεις ρε παιδια?
 
Δύσκολο. Αλλά δεν χάνεις κάτι να ρωτήσεις. 1 καμένο πίξελ δεν καλύπτει κανείς, εκτός ίσως από LG.

[Τώρα πρόσεξα το νήμα, ο νόμος δεν σε καλύπτει σε αυτό.]
 
Φυσικα και πρεπει να βγουν τ´ αρνητικα της τηλεορασης στη φορα για να τα γνωριζουν οι υποψηφιοι αγοραστες.Απλα επειδη εχει περασει περιπου μια εβδομαδα απο την αγορα κι απο τοτε που εμφανιστηκε το προβλημα την εχω κλειστη επειδη εχω νευριασει με το ολο θεμα,πιστευω οτι ειναι νωρις για review.

Νομιζω οτι πρεπει να αναφερθει οτι το συγκεκριμενο μοντελο ειναι κυριολεκτικα <<αφαντο>> απο τις εκθεσεις των καταστηματων(τουλαχιστον στην Αττικη). Μετα απο ερευνα αγορας που εκανα ,δεν τη βρηκα σε καποια εκθεση να δω πως λειτουργει και φυσικα δεν ειναι πουθενα ετοιμοπαραδοτη.Το λεω αυτο επειδη το βρισκω περιεργο και δεν ξερω κατα ποσο ειναι νομιμο.Προφανως ειναι, αλλα δεν ξερω κατα ποσο ειναι και σωστο.Την αναλογια νομιμου-ηθικου δλδ :P

Συμφωνω απολυτα μαζι σας σε οσα λετε για την επιστροφη στο καταστημα,το ΑΣΤΡΑ ΣΕΡΒΙΣ και το υπουργειο.Ειναι οντως αιολο αυτο που μου ειπαν στη Γενικη Γραμματεια και δε χρειαζεται να κανω καποιο τεστ γιατι εχετε απολυτο δικαιο.(Το καταστημα εχει website και δεχεται και online παραγγελιες)Η παραγγελια εγινε τηλεφωνικα.
Φοβαμαι λιγο μην αντιμετωπισω προβλημα με την επιστροφη επειδη τη συσκευασια την πηρε πισω ο οδηγος του καταστηματος, αλλα θα βρω καποιο τροπο.Του ειπα αν γινεται να την παρει να την πεταξει κι αυτος δεν αρνηθηκε ουτε μου ειπε να την κρατησω μηπως τη χρειαστω.

Επισης στο site γραφουν οτι για την αλλαγή ελαττωματικών προϊόντων θα πρέπει απαραιτήτως να πραγματοποιείται έλεγχος και επιβεβαίωση ελαττώματος από την αντίστοιχη επίσημη αντιπροσωπεία . Απο εκει ξεκινησε το μπερδεμα και με ανακατεψαν με την αντιπροσωπεια.Δε μου ειπαν απο την αρχη οτι θα το ρυθμισουν οι ιδιοι.Γι´αυτο μιλησα για κοροιδια.

Διαβαζοντας παλι το προηγουμενο μηνυμα μου, θεωρω σημαντικο να διευκρινισω κατι για να μη φανω "αχαριστος" σχετικα με τις συμβουλες που μου δωσατε και τους νομους που αναφερατε.(και σας ευχαριστω πολυ γι'αυτο).
Λεγοντας οτι δεν ημουν σε σημειο απογνωσης για ιδιαιτερες συμβουλες , δεν εννοουσα οτι δεν εχω αναγκη τις συμβουλες σας! Καθε αλλο! Ειναι καθοριστικα χρησιμες ! Απλα πιστευω οτι υπαρχει δυσκολια στην εφαρμογη των νομων αυτων και δυστυχως δε δινω ιδιαιτερη σημασια προσπαθωντας να βρω τροπο να λυσω το προβλημα μου χωρις να μπλεξω με δικαστηρια κλπ.Ηθελα τουλαχιστον απο το παθημα μου να μη μπλεξουν κι αλλοι γιατι στην αρχη ημουν κυριολεκτικα ασχετος!(Ενω τωρα... :P)

Και παλι σας ευχαριστω προσωπικα petasis για τη βοηθεια και συγγνωμη για την εκταση των μηνυματων μου μεχρι τωρα και για τυχον παρεξηγηση.(Αν πιστευει καποιος οτι ειμαι πολυ offtopic κι οτι κουραζω , παρακαλω να σβηστουν η να μεταφερθουν τα μηνυματα μου)
 
Last edited:
Δυστυχώς, με δεδομένη την κρίση, είναι αναμενόμενο να μην βρίσκεις τα ακριβά μοντέλα πουθενά να τα δεις, και φυσικά ετοιμοπαράδοτα.
Γίνεται να μας περιγράψεις το πρόβλημα σε ένα νήμα στην κατηγορία: http://www.avclub.gr/forum/forumdisplay.php/61-Service-Βλάβες-Επισκευές
Επειδή και εγώ σκεύτομαι για την ίδια, θα με ενδιέφερε να δω μια φωτογραφία του προβλήματος.
 
Εκανα ερευνα αγορας πηγαινοντας σε γνωστες αλυσιδες καταστηματων κι ενω ειχαν σε ολες τις μαρκες τα αντιστοιχα νεα μοντελα 46-60 ιντσων στην εκθεση, μονο σε μια αλυσιδα ειδα ενα παλιο μοντελο της PHILIPS(9605 αν θυμαμαι καλα).Σε αλλα γνωστα καταστηματα ειχαν 2-3 χρονων μοντελα..
Το αν ειναι ετοιμοπαραδοτα δεν ειναι προβλημα γιατι τα περισσοτερα σε 2 μερες τα εχουν στο καταστημα.
Ομως πως θα ξερει πως παιζει το συγκεκριμενο μοντελο ο υποψηφιος αγοραστης ; Πως θα συγκρινει ;
Η συνεχεια σε νεο νημα με φωτογραφια.
 
Εγώ έχω δει τα κορυφαία μοντέλα να λείπουν από αρκετές μάρκες. Π.χ. Δεν έχω βρει πουθενά στην Ελλάδα VT30, σε μεγάλη αλυσίδα.
Τα μοντέλα τον σόνυ & σάμσουνγκ τα βρίσκεις πιο εύκολα...
 
παιδια αγορασα ενα μονιτορ υπολογιστη samsung t24a350 με χαλασμενο πανελ απο το καταστημα birdphone οταν τους το πηγα μου ειπαν να απευθυνθω στη σαμσουν περασαν 2 βδομαδες για να περασει απο ελεγχο κ σημερα με πηραν και μου ειπαν πως εχει προβλημα κ το αιτημα για αντικατασταση απορριφθηκε απο την εταιρεια γιατι δεν ειναι αγορασμενη απο samsung hellas και ειναι εισαγωγης ,η αντικατασταση πανελ θα παει σε κανα μηνα και παραπανω, τι πρεπει να κανω?
 
Αν ήταν από την αρχή χαλασμένο, γιατι το κατάστημα δεν στο αντικατέστησε άμεσα;
Εγώ θα έλεγα να ζητήσεις από το κατάστημα αντικατάσταση.
 
super_sayian μην το αφησετε να περασει ετσι.

- Απευθυνόμαστε μόνο στο κατάστημα πώλησης

Σύμφωνα με τον Αστικό Κώδικα, ο πωλητής είναι ο κατά νόμο υπόχρεος να επισκευάσει-αντικαταστησει την ελαττωματική συσκευή, ακόμη και αν υπάρχει επιπλέον εγγύηση της κατασκευαστικής εταιρείας. Τα καταστήματα θα εκμεταλλευθούν την άγνοιά σας και θα σας παραπέμψουν στα κεντρικά ή στην αντιπροσωπεία, με την αιτιολογία ότι «αυτή δίνει την εγγύηση». Και όμως, η εν λόγω πρακτικήπέρα από τα έξοδα και την ταλαιπωρία που συνεπάγεται- είναι επίσης και... παράνομη!
 
Last edited:
το θεμα ειναι ομως αν ειναι υποχρεωμενος βαση νομου να σου κανει μονο επισκευη και οχι αντικατασταση, γιατι αν ειναι για επισκευη καλυτερα να μου την κανει η εταιρεια κ οχι το καταστημα
 
Ο νομος λεει :

Δικαιώματα του αγοραστή
Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. α μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.
Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.
(Όπως αντικαταστάθηκε από το άρθρο 1 παρ.1 του ν 3043/2002)

O νόμος είναι σαφής.Δεν επιδέχεται διαφορετικές ερμηνείες. Ο πελατης συμβάλλεται νομικά με το καταστημα αγορας, το οποιο είναι και το μόνο που ευθύνεται απέναντι στον πελατη. Τα δικαιώματα(επιλογες) του πελατη είναι σαφή: υπαναχώρηση από τη σύμβαση (δηλαδή επιστροφή χρημάτων), επισκευή ή αντικατάσταση. Αυτός που αποφασίζει ποια διαδικασια θα ακολουθηθει είναι μονο ο πελατης.

Super_sayian σας συμβουλευω να επιστρεψετε το monitor στο καταστημα και να ζητησετε τα χρηματα σας πισω. Ειναι υποχρεωμενοι να το κανουν κι ας ισχυριζονται οτι θελουν.Εσεις εχετε δικαιο.Αν αρνηθουν συμβουλευτειτε δικηγορο.

ΑΜΥΝΘΕΙΤΕ! Να μην τους περασει.
 
Last edited:
Καλησπέρα παιδιά. Παθών και εγώ από sony κdl-40-w45000 μου πρότειναν αντικατάσταση με κdl-40ex500 και δεν δέχτηκα.
θα ήθελα να ξέρω σε περίπτωση που έχει παρέλθει η εγγύηση των 2 ετών αλλά το μοντέλο βρίσκεται σε καθεστώς επέκτασης εγγύησης
λόγω ελαττωματικού πάνελ όπως η δική μου ποια είναι τα δικαιώματα μας σύμφωνα με τον νόμο.
 
Καλησπέρα παιδιά. Παθών και εγώ από sony κdl-40-w45000 μου πρότειναν αντικατάσταση με κdl-40ex500 και δεν δέχτηκα.
θα ήθελα να ξέρω σε περίπτωση που έχει παρέλθει η εγγύηση των 2 ετών αλλά το μοντέλο βρίσκεται σε καθεστώς επέκτασης εγγύησης
λόγω ελαττωματικού πάνελ όπως η δική μου ποια είναι τα δικαιώματα μας σύμφωνα με τον νόμο.
Τα ίδια που είχες και μέχρι τα δύο χρόνια, εκτός και αν η επέκταση γράφει κάτι διαφορετικό, συνήθως όμως όταν λέμε επέκταση έχουμε ακριβώς τα ίδια για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, γιατί αν αλλάζει κατι προς το χειρότερο, τότε ποιός ο λόγος να γίνει;
 
Δεν νομίζω πως είναι τα ίδια. Γιατί η sony δέχεται να γίνει αντικατάσταση μόνο με συγκριμένο μοντέλο Kdl-40ex500 αμφίβολο αν είναι ισάξιο με το kdl-40w4500 (τιμή -ποιότητα) και με 3 μήνες εγγύηση.
Αντιπρότεινα να μου δώσουν α) ένα καλύτερο μοντέλο από την τωρινή σειρά β) έκπτωση για την αγορά νέου, δεν δέχτηκαν τίποτε από τα δύο ( τους έφερα παραδείγματα ατόμων που πήραν καλύτερο μοντέλο και έκπτωση)
Αν αυτό δεν είναι εκβιασμός τότε τι είναι. Απλά για να ξέρουμε ότι παρά τους νόμους αυτοί κάνουν ότι θέλουν.
 
Στο έγραψα και στο άλλο νήμα, υπάρχει συστηματική καταπάτηση της νομοθεσίας από την εταιρία. Μόνο δικαστικά θα βρεις το δίκιο σου.
 
Γειά σε όλους.
Θα ήθελα κάποιος να μου εξηγήσει το τι μπορώ να κάνω με οθόνη philips 24 ιντσών για pc που αγόρασα.
Την πήρα σήμερα και μόλις την άνοιξα είχε 2 πίξελς ενα επάνω δεξιά και ένα κάτω αριστερά,τα οποία φαίνονται μόνο σε μαύρο φόντο,άσπρα φωτεινά.
Εκτός αυτού παρατήρησα και εδω μέσα με το φόντο του φόρουμ οτι μου κάνει στο σκούρο χρώμα κυματιστές γραμμές απο πάνω προς τα κάτω όπως επίσης και σε κάποια games που την δοκίμασα σε κάποια backround σκοτεινά μου κάνει επίσης τις ίδιες κυματιστές γραμμές.
Την αγόρασα απο την msystems.gr και οταν τους πήρα τηλέφωνο επιτόπου με το που την άνοιξα και είδα το πρόβλημα και μετά απο την απογοήτευσή μου ( τους είπα μόνο για τα πίξελς γιατί αργότερα διαπίστωσα τις κυματιστές γραμμές ) και μου είπανε να πάρω την Philips αυριο.
Παρακαλώ όποιος γνωρίζει ας βοηθήσει.
Ευχαριστώ εκ των προτέρων.