Επικοινωνησα με το καταστημα , τους ειπα οτι πηρα στην αντιπροσωπεια κι οτι μου ειπαν οτι δεν ξερουν ποτε θα γινει η αντικατασταση.Επισης ειπα στον υπευθυνο του καταστηματος για το πως συμπεριφερθηκαν στην αντιπροσωπεια και μου ειπε οτι η συμπεριφορα τους ηταν απαραδεκτη κι οτι θα ασχοληθει ο ιδιος με το θεμα . Μου ειπε οτι η διαδικασια ειναι να παει πρωτα στο service της Philips και μετα αν ειναι ετοιμοπαραδοτη στην αντιπροσωπεια ,(που ειναι και το πιο πιθανο αφου το ελαττωματικο μοντελο μου ειχε παραδοθει σε 3 μερες) θα γινει αμεσα η αντικατασταση.Τωρα περιμενω να μαθω διαθεσιμοτητα στη Philips απο το ιδιο το καταστημα.Με πηραν τηλ. και μου ειπαν οτι κανουν μια προσπαθεια να κανουν νεα αγορα του ιδιου προιοντος και να γινει η αντικατασταση αφου μου παραδοθει η καινουργια τηλεοραση.
Θελω να πω εδω οτι τα λεω ολα αυτα επειδη ο καταναλωτης δεν πρεπει να δεχεται την κοροιδια ακομη κι αν λυθει στο τελος το προβλημα που εχει προκυψει , διοτι ετσι δινει το δικαιωμα να συνεχιστει η κοροιδια και στους επομενους που θα αντιμετωπισουν παρομοια προβληματα.
Στην αρχη δεν ηξερα οτι το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να κανει την αντικατασταση η να ξεκινησει τη διαδικασια επιστροφης χρηματων.Αν το ηξερα δε θα ειχα ανακατευτει με την αντιπροσωπεια και δε θα ειχα υποστει ολη αυτην την ταλαιπωρια και την αισχρη συμπεριφορα των υπαλληλων.
Απο την αντιπροσωπεια ομως δε μου ειπαν να απευθυνθω στο καταστημα για να λυθει το προβλημα.Επεμεναν οτι ο μονος τροπος να γινει η αντικατασταση ειναι να περιμενω να ερθουν απο την Ολλανδια νεα μοντελα.Επισης οταν αναφερθηκε το θεμα της επιστροφης χρηματων (οχι απο τους υπαλληλους της αντιπροσωπειας φυσικα...δε με ενημερωσαν καν οτι υπαρχει κι αυτη η λυση παρα τα παραπονα που εκανα σχετικα με την αντικατασταση) , μου ειπαν οτι μπορω να κανω αιτηση μονο(!!) μεσω email.Δε μου ειπαν οτι το καταστημα ειναι υπευθυνο γι αυτο to θεμα.Επισης δε μου εδιναν καποιο τηλεφωνο αρμοδιου τμηματος στην αντιπροσωπεια να συνεννοηθω επιτελους!!!!Δεν υπαρχει τηλ μου ειπε ο υπαλληλος κι οτι αν ειναι θα με παρουν αφου στειλω email ...
Πιστευω οτι δεν επιστρεφουν χρηματα οι ιδιοι οπως ειπατε αλλα θα πιστωθει το ποσο στο καταστημα αγορας για να παραλαβω τα χρηματα απο εκει η να αγορασω καποιο αλλο προιον...Ετσι εχω διαβασει οτι εχει γινει σε παρομοια περιπτωση αλλης αντιπροσωπειας.Δε μπορω να ξερω ομως αν αληθευει.
Το καταστημα συμπεριφερεται σα να μου κανει διευκολυνση για την αντικατασταση του προιοντος ενω ειναι υποχρεωμενο απο το νομο να το κανει.Αυτο ειναι κοροιδια .
Αρα λοιπον εχουμε κοροιδια απο την αντιπροσωπεια που αποφευγει να μου πει αν ειναι διαθεσιμο καινουργιο μοντελο στις αποθηκες τους και κοροιδια απο το καταστημα που με εμπλεξε με την αντιπροσωπεια και δεν ανελαβε την ευθυνη απο την αρχη.
Επαναλαμβανω οτι το προβλημα υπηρχε απο τοτε που δοκιμασα την τηλεοραση η οποια μαλιστα ειναι και βραβευμενη(ΕISA awards 2011-12) και κοστισε 2500 ευρω.Πως να εμπιστευτω ξανα παρομοια προιοντα ; Στην Κινα τα κατασκευαζουν κι αυτα ;
Τελευταια απαντηση του καταστηματος ηταν οτι ειναι περιεργο το ολο θεμα αλλα θα το λυσουν οι ιδιοι...
Στο τελος θα μου πουν οτι κανουν και ψυχικο...
Εχω κανει καταγγελια στη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη (δε νομιζω να καταφερω κατι) και στη Philips Global(εδω πιστευω πως θα βρω ανταποκριση) σχετικα με την αντιμετωπιση που ειχα απο την αντιπροσωπεια.
Τα συμπερασματα δικα σας και συγγνωμη για την εκταση του κειμενου.
Ευχαριστω
Θελω να πω εδω οτι τα λεω ολα αυτα επειδη ο καταναλωτης δεν πρεπει να δεχεται την κοροιδια ακομη κι αν λυθει στο τελος το προβλημα που εχει προκυψει , διοτι ετσι δινει το δικαιωμα να συνεχιστει η κοροιδια και στους επομενους που θα αντιμετωπισουν παρομοια προβληματα.
Στην αρχη δεν ηξερα οτι το καταστημα ειναι υποχρεωμενο να κανει την αντικατασταση η να ξεκινησει τη διαδικασια επιστροφης χρηματων.Αν το ηξερα δε θα ειχα ανακατευτει με την αντιπροσωπεια και δε θα ειχα υποστει ολη αυτην την ταλαιπωρια και την αισχρη συμπεριφορα των υπαλληλων.
Απο την αντιπροσωπεια ομως δε μου ειπαν να απευθυνθω στο καταστημα για να λυθει το προβλημα.Επεμεναν οτι ο μονος τροπος να γινει η αντικατασταση ειναι να περιμενω να ερθουν απο την Ολλανδια νεα μοντελα.Επισης οταν αναφερθηκε το θεμα της επιστροφης χρηματων (οχι απο τους υπαλληλους της αντιπροσωπειας φυσικα...δε με ενημερωσαν καν οτι υπαρχει κι αυτη η λυση παρα τα παραπονα που εκανα σχετικα με την αντικατασταση) , μου ειπαν οτι μπορω να κανω αιτηση μονο(!!) μεσω email.Δε μου ειπαν οτι το καταστημα ειναι υπευθυνο γι αυτο to θεμα.Επισης δε μου εδιναν καποιο τηλεφωνο αρμοδιου τμηματος στην αντιπροσωπεια να συνεννοηθω επιτελους!!!!Δεν υπαρχει τηλ μου ειπε ο υπαλληλος κι οτι αν ειναι θα με παρουν αφου στειλω email ...
Πιστευω οτι δεν επιστρεφουν χρηματα οι ιδιοι οπως ειπατε αλλα θα πιστωθει το ποσο στο καταστημα αγορας για να παραλαβω τα χρηματα απο εκει η να αγορασω καποιο αλλο προιον...Ετσι εχω διαβασει οτι εχει γινει σε παρομοια περιπτωση αλλης αντιπροσωπειας.Δε μπορω να ξερω ομως αν αληθευει.
Το καταστημα συμπεριφερεται σα να μου κανει διευκολυνση για την αντικατασταση του προιοντος ενω ειναι υποχρεωμενο απο το νομο να το κανει.Αυτο ειναι κοροιδια .
Αρα λοιπον εχουμε κοροιδια απο την αντιπροσωπεια που αποφευγει να μου πει αν ειναι διαθεσιμο καινουργιο μοντελο στις αποθηκες τους και κοροιδια απο το καταστημα που με εμπλεξε με την αντιπροσωπεια και δεν ανελαβε την ευθυνη απο την αρχη.
Επαναλαμβανω οτι το προβλημα υπηρχε απο τοτε που δοκιμασα την τηλεοραση η οποια μαλιστα ειναι και βραβευμενη(ΕISA awards 2011-12) και κοστισε 2500 ευρω.Πως να εμπιστευτω ξανα παρομοια προιοντα ; Στην Κινα τα κατασκευαζουν κι αυτα ;
Τελευταια απαντηση του καταστηματος ηταν οτι ειναι περιεργο το ολο θεμα αλλα θα το λυσουν οι ιδιοι...
Στο τελος θα μου πουν οτι κανουν και ψυχικο...
Εχω κανει καταγγελια στη Γενικη Γραμματεια Καταναλωτη (δε νομιζω να καταφερω κατι) και στη Philips Global(εδω πιστευω πως θα βρω ανταποκριση) σχετικα με την αντιμετωπιση που ειχα απο την αντιπροσωπεια.
Τα συμπερασματα δικα σας και συγγνωμη για την εκταση του κειμενου.
Ευχαριστω
Last edited: