Καλημέρα και από εμένα,
έχω μια sony 4k 55' και εντός εγγύησης μου ενφάνισε μια οριζόντια λευκή γραμμή στο πανελ. Ήρθαν από το service και μου είπαν ότι για τέτοιες βλάβες η πολιτική της sony είναι αντικατάσταση της συσκευής με καινούρια, είτε το ίδιο μοντέλο αν υπάρχει είτε με παρόμοια χαρακτηριστικά, δωρεάν εφόσον είναι εντός εγγύησης. Μετά από 1 μήνα μου έφεραν το ίδιο ακριβώς μοντέλο τηλεόρασης και παρέδωσα τη δική μου. Μόλις ομως άνοιξα την τηλεόραση και πήγα στο self diagnostic menu (ένα γαλάζιο μενού με πληροφορίες) είδα ότι η συσκευή ήταν ανοιχτή 1020 ώρες και το boot count ήταν 86. Πήρα τηλ στο service και δεν παραδέχθηκαν ότι η τηλεόραση δεν είναι καινούρια γιατί την παρέλαβαν από τα κεντρικά της sony λένε. Μίλησα τηλεφωνικά με sony Ελλάδας και μου είπαν να στείλω mail στο
[email protected]. Το έκανα, αλλά εδώ και 2 εβδομάδες δεν έχω λάβει καμία απάντηση. Καταρχήν γνωρίζει κανείς αν αυτό που έγινε δικαιολογείται από κάποιους όρους εγγύησς ή νομοθεσία? Τι άλλο μπορώ να κάνω? Να απευθυνθώ στη sony Europe?