Προστασία καταναλωτών στην Ελλάδα και στην Ε.Ε. - Εγγυήσεις προϊόντων

Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Δεν ξέρω αν είμαι στο σωστό

service manuals TFT

Παλιότερα όταν είχαν βγει η έγχρωμες TV crt είχαν μέσα και το σχέδιο (service manuals ) της tv .


Μετά για λόγους οικονομίας τα κάψωνε τα τελευταία χρόνια
με νόμο η Ευρωπαϊκή Ένωση υποχρέωσε της εταιρίες να τα βάζουν και όλες είχαν το σχέδιο τους μέσα .

Τώρα με της TFT τη γίνετε.
Δεν έπρεπε μέσα στην συσκευασία να έχει και το σχέδιο

Ευχάριστο
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

αγαπητοι φιλοι
εχω ενα προβλημα και θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας.πριν 5 μηνες αγορασα μια συσκευη απο το eshop .μετα απο 5 μηνες λειτουργιας παρουσιαστηκε καποιο προβλημα και η συσκευη δεν φορτωνε ειχε κολλησει στο loading...,μη ξεροντας τι να κανω ανοιξα την συσκευη ψαχνοντας για καποιο κουμπι reset δεν υπηρχε ομως.το πηγα ετσι στο service .αφου το ελεγξαν μου ειπαν πως εχει χασει την εγγυηση του γιατι εχει ανοιχτει .δεν αναφερεται πουθενα στη συσκευασια η στο μηχανημα με καποια ετικετα οτι αν ανοιχτει χανετε η εγγυηση.επισης τους ζητησα να μου το φτιαξουν πληρωνοντας και μου ειπαν δεν μπορουσαν να το φτιαξουν και να δω στο site της εταιριας για τυχον λυση.υπαρχει καποιος τροπος να δικαιοθω?
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Καλά έμπλεξες με το e-shop ???
Και να μην το είχες ανοίξει τα ίδια θα τραβούσες.
Σου εύχομαι καλάαααααααααααααα ξεμπερδέματα !
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

αγαπητοι φιλοι
εχω ενα προβλημα και θα ηθελα να μου πειτε την γνωμη σας.πριν 5 μηνες αγορασα μια συσκευη απο το eshop .μετα απο 5 μηνες λειτουργιας παρουσιαστηκε καποιο προβλημα και η συσκευη δεν φορτωνε ειχε κολλησει στο loading...,μη ξεροντας τι να κανω ανοιξα την συσκευη ψαχνοντας για καποιο κουμπι reset δεν υπηρχε ομως.το πηγα ετσι στο service .αφου το ελεγξαν μου ειπαν πως εχει χασει την εγγυηση του γιατι εχει ανοιχτει .δεν αναφερεται πουθενα στη συσκευασια η στο μηχανημα με καποια ετικετα οτι αν ανοιχτει χανετε η εγγυηση.επισης τους ζητησα να μου το φτιαξουν πληρωνοντας και μου ειπαν δεν μπορουσαν να το φτιαξουν και να δω στο site της εταιριας για τυχον λυση.υπαρχει καποιος τροπος να δικαιοθω?

Η συσκευή ήταν εξωτερικός δίσκος ή κάτι άλλο?
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

η συσκευη ειναι το egreat m34a media tank .με βλεπω να το πεταω στα σκουπιδια:bigcry:
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Αν έχεις κάποιον γνωστό σου δικηγόρο, πες του να πάρει ένα τηλέφωνο αυτός, απειλώντας τους με οργανώσεις προστασίας καταναλωτών κλπ. Το έκανα με επιτυχία μια φορά, σε e-shop στην Κομοτηνή, για λογαριασμό φίλου.
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ελπιζω να καταφερω κατι ευχαριστω
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Για περιστατικά με το e-shop διαβάστε εδώ
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Παιδια γνωριζει κανείς τι γινεται εαν μια συσκευη εχει επισκευαστει 2 φορες μεσα στην εγγυηση και δεν εχει διορθωθει? γινεται αντικατασταση συσκευης με καινουργια? μπορω να αρνηθω και 3η προσπάθεια επισκευης και μονο αντικατασταση με καινουργια συσκευη?
 
Last edited:
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Παιδια γνωριζει κανείς τι γινεται εαν μια συσκευη εχει επισκευαστει 2 φορες μεσα στην εγγυηση και δεν εχει διορθωθει? γινεται αντικατασταση συσκευης με καινουργια? μπορω να αρνηθω και 3η προσπάθεια επισκευης και μονο αντικατασταση με καινουργια συσκευη?

Είναι για την ίδια βλάβη;
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Είναι για την ίδια βλάβη;
Ναι ειναι για την ιδια βλαβη και η υποθεση αυτη ειναι 1 μηνας. ακομα να αναφερω οτι χανω και απο την δουλεια μου γιατι καθε φορα που ερχονται να την παρουν και να την φερουν εγω πρεπει να φυγω απο την δουλεια μου για να ειμαι στο σπιτι και να τους περιμενω καθως μονο πρωινα κανουν αυτες της αποστολες παραλαβες.
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πατερας μου θελει να αγορασει ενα κινητο. Ωστοσο φοραει ακουστικα βαρηκοϊας. Τα καταστηματα δεν εχουν ποικιλια κινητων προς δοκιμη με αποτελεσμα ο πατερας μου να προβει σε αγορα ενος κινητου με μονο κριτηριο την εξωτερικη εμφανιση. Οταν ομως το φορτισει και το δοκιμασει και τελικα δεν καταφερει να ακουσει με το συγκεκριμενο κινητο, σε αυτη την περιπτωση τι γινεται?
 
Απάντηση: Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο πατερας μου θελει να αγορασει ενα κινητο. Ωστοσο φοραει ακουστικα βαρηκοϊας. Τα καταστηματα δεν εχουν ποικιλια κινητων προς δοκιμη με αποτελεσμα ο πατερας μου να προβει σε αγορα ενος κινητου με μονο κριτηριο την εξωτερικη εμφανιση. Οταν ομως το φορτισει και το δοκιμασει και τελικα δεν καταφερει να ακουσει με το συγκεκριμενο κινητο, σε αυτη την περιπτωση τι γινεται?

Το ανοίγει προσεκτικά και εάν δεν του κάνει το επιστρέφει μέσα σε 2 βδομάδες και ή παιρνει τα λεφτά του πίσω ή άλλο κινητό.
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Φίλος μου είχε αγοράσει μία τηλεόραση την οποία ο πωλητής διαβεβαίωνε ότι έπαιζε τα MPEG-4 κανάλια. Δυστηχώς μετά την έναρξη εκπομπής στην Αθήνα η τηλεόραση ήταν συμβατή μόνο σε MPEG-2 και είχε περάσει και ένας μήνας από την αγορά της. Επισκεπτόμενος το κατάστημα, οι υπεύθυνοι παραδέχτηκαν το λάθος τους και του προσέφεραν έναν αποκωδικοποιητή τον οποίο και φυσικά δεν το δέχτηκε αφού είχε πληρώσει άνω των 1000 ευρώ για την TV του. Υπάρχει κάλυψη από κάπου για τον αγοραστή?
 
Απάντηση: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Την δίνετε πίσω και ενημερώνετε το κατάστημα τι θέλετε να κάνετε με τα χρήματα που δώσατε κατά την αγορά της.
Το λάθος είναι του καταστήματος καθώς έδωσαν παραπλανητικές πληροφορίες για το προϊόν, έστω και αν αυτό έγινε κατά λάθος.
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο υπεύθυνος του καταστήματος αρνήθηκε να δεχθεί την τηλεόραση πίσω με αποτέλεσμα να κάνει καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή με φυσικά λίγες ελπίδες να καταφέρει να πετύχει κάτι.
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ο υπεύθυνος του καταστήματος αρνήθηκε να δεχθεί την τηλεόραση πίσω με αποτέλεσμα να κάνει καταγγελία στον Συνήγορο του Καταναλωτή με φυσικά λίγες ελπίδες να καταφέρει να πετύχει κάτι.

ο Συνήγορος του Καταναλωτήειναι για τα μπαζα αμα θελει να κανει σοβαρη καταγγελια να παρει τηλεφωνο στο 1520 επωνυμα να εξηγησει τι συνεβει και να απετησει τα λευτα του πισω.. σε καμια 15αρια μερες το ποιο πιθανον να εχει λυθει το θεμα
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

Ξαναρωτώ... για τη συγκεκριμένη περίπτωση υπάρχει κάλυψη από κάποια οδηγία για τον αγοραστή? Αλλιώς δεν έχει νόημα ότι και να κάνει...
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ειναι παραπλανηση καταναλωτη και απαγορευεται..
τηλεφωνο στο 1520
 
Re: ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΩΝ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ Ε.Ε. - ΕΓΓΥΗΣΕΙΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ

ειναι παραπλανηση καταναλωτη και απαγορευεται..
τηλεφωνο στο 1520
Ok θα τον στείλω και εκεί μήπως βρει άκρη, αλλά από τη στιγμή που δεν υπάρχει κάποιο χαρτί που να αποδεικνύει την λάθος ενημέρωση (πως να υπήρχε άλλωστε!) δύσκολο το βλέπω. Thank you!