Προτάσεις για phono stage...

το ακουω καθημερινα μαζι με pro Aλexander και Artemis Plus τελικο.Γιατι να τα δωσω στο καθε απροσωπο αντιπροσωπο της εκαστοτε εταιριας του εξωτερικου,και να μην παω στον ιδιο τον κατασκευαστη να ακουσω-συζητησω και να αγορασω ενα μηχανημα πολλαπλασιας αξιας?Αν γινει και τιποτα τον εχω διπλα μου.Τι να κανουμε ,αλλοι αγοραζουν κινεζικα τη στιγμη που εχουν την πηγη στα ποδια τους.

Το προβλημα ειναι οτι με τα προιοντα του συγκεκριμενου κατασκευαστη πολλα "γινονται" δυστυχως και πολλοι απο οσους γνωριζω που τα δοκιμασαν , τραβανε τα μαλλια τους. Ασταθειες , προβληματικα υλικα , χαμηλη ποιοτητα συναρμογης κλπ κλπ.........Και μετα παλευουν να τα ξεφορτωθουν. Μακαρι να μπορουσαν να σταθουν επαξιως απεναντι σε σοβαρες κατασκευες του εξωτερικου. Ποιος Ελληνας δεν θα το ηθελε? Αλλα ακομα απεχουν μακραν. Οσον αφορα τα Κινεζικα , πολλα απο αυτα ειναι τιμιες και αξιοπιστες προτασεις , στα πλαισια ασφαλως της κατηγοριας τους , μη ζηταμε θαυματα ξαφνικα! Εξ αλλου οπως σε ΟΛΑ στη ζωη , ετσι κι εδω ισχυει το : ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ - ΠΑΙΡΝΕΙΣ. Το καλο προιον κοστιζει. NO PAIN - NO GAIN !!!
 
Απάντηση: Re: Προτάσεις για phono stage...

Το προβλημα ειναι οτι με τα προιοντα του συγκεκριμενου κατασκευαστη πολλα "γινονται" δυστυχως και πολλοι απο οσους γνωριζω που τα δοκιμασαν , τραβανε τα μαλλια τους. Ασταθειες , προβληματικα υλικα , χαμηλη ποιοτητα συναρμογης κλπ κλπ.........Και μετα παλευουν να τα ξεφορτωθουν. Μακαρι να μπορουσαν να σταθουν επαξιως απεναντι σε σοβαρες κατασκευες του εξωτερικου. Ποιος Ελληνας δεν θα το ηθελε? Αλλα ακομα απεχουν μακραν. Οσον αφορα τα Κινεζικα , πολλα απο αυτα ειναι τιμιες και αξιοπιστες προτασεις , στα πλαισια ασφαλως της κατηγοριας τους , μη ζηταμε θαυματα ξαφνικα! Εξ αλλου οπως σε ΟΛΑ στη ζωη , ετσι κι εδω ισχυει το : ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ - ΠΑΙΡΝΕΙΣ. Το καλο προιον κοστιζει. NO PAIN - NO GAIN !!!

Φίλε audiophile δεν θα συμφωνήσω μαζί σου. Οι αδελφοί Tσακιρίδη χρησιμοποιούν πλέον μόνο επώνυμα υλικά στις σχεδιάσεις τους που δεν έχουν "αστάθειες". Η ποιότητα συναρμογής και κατασκευής είναι πλέον ΚΟΡΥΦΑΙΑ στις καινούργιες σειρές ενισχυτών και δεν έχει ΚΑΜΙΑ ΣΧΕΣΗ με παλιότερα. Οι τιμές τους συναγωνίζονται τους κινέζους όμως το επίπεδο των υλικών δεν συγκρίνεται με αντιστοίχου κόστους κινέζικες κατασκευές. Ίσως μόνο στο θέμα του φινιρίσματος. Το ότι πληρώνεις παίρνεις δεν ισχύει πια ευτυχώς. Πρώτοι και καλύτεροι το αποδεικνύουν οι Κινέζοι.

Το service, επιπλέον είναι ένα θέμα. Κανένα ξένο brand δεν έχει την υποστήριξη που έχει ένα ελληνικό από τον κατασκευαστή του. Ναι, όντως τα περισσότερα ελληνικά προϊόντα είναι τραγικά. Όχι ΟΛΑ όμως. Καλό είναι να μην έχουμε προκαταλήψεις.
 
Με καλυψε πληρως ο φιλος Γιωργος.


Νομιζω πως φιλε Βαγγελη δεν εχεις να χασεις τιποτα ακουγοντας και τον Δια.Πιθανοτα θα εχει και μια εκπτωση στην τιμη.
50 ατομα να σου απαντησουν 50 διαφορετικες γνωμες θα παρεις.Κρατα τες κ
εμπιστευσου τα αυτια σου.Απλο
 
Τελικά κατέληξα στο musical fidelity X-LPS V3 και ο λόγος είναι ότι αναβαθμίζεται με το τροφοδοτικό XPSU. Απλά, επειδή είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με πικαπ και βινύλια, παρατήρησα ότι σε κάποιους δίσκους που αγόρασα 200gram. παίζουν καταπληκτικά..., κάποιοι δίσκοι όμως, απλοί, της δεκαετίας 80-90, δεν μου άρεσε η ακουστική τόσο διότι έλειπαν τα χαμηλά. Είχαν εξαφανιστεί. Τελικά τί γίνεται; Παίζουν ρόλο και στα βινύλια οι ηχογραφήσεις; Ή κάτι άλλο;!!! και τα ηχεία μου έχουν 2 woofers 8ιντσαέως 20hz.!!! Μήπως παίζει ρόλο η κεφαλή; δηλαδή αν είναι καλύτερη θα βγάλει και όλη την πληροφορία από το βινύλιο;; Θα εκτιμούσα την γνώμη σας σε αυτό.
Σας ευχαριστώ για τις προηγούμενες απόψεις σας!!
 
Παίζουν ρόλο οι ηχογραφήσεις, τα remastering και οι εκτυπώσεις. Ειδικά αν μιλάμε για δίσκους ελληνικής εκτύπωσης, άστα να πάνε.

Συμφωνώ και μάλιστα εχουν τρομερές διαφορές, ισως να ειναι και ενα σημαντικός λόγος που πολοί πέσανε με τα μουτρα στις ψηφιακές πηγές, δεν λέω καλές και αυτές αλλά ο ήχος αμα κοπεί σε κομμάτια μετά δεν ξαναγίνεται ο αρχικός ούτε με :violent-smiley-030: .
Καί αυτό επιδρά ψυχολογικά στόν ακροατή .
Αυτά απο παρατηρήσεις δικές μου προσωπικά.
 
Εγώ προσωπικά έχω δοκιμάσει με το pick-up το phono stage του Musical Fidelity Elektra 40 , ένα δικό μου με επιλεγμένα υλικά και το LM833 με πολύ χαμηλό θόρυβο και τελικά ακούω με το μαμάτο ( 2 * 12AX7WXT SOVTEK ) του Rogers 20a ( class A 2*6l6GT + 2*6sn7 + 3* 12ax7wxt ) παρόλο που σε μεγάλη ένταση ( πάνω απο τα μισό ) ακούς τον ηλεκτρονικό θόρυβο των λυχνιών , έχει πάρα πολύ καλή απόκριση και χαμηλά καί ψηλά οι δε φωνές ειναι το κάτι άλλο.
Πηγή Thorens 147 Jubilee με τον μαμάτο βραχίονα και κεφαλή Dynavector 20a2 mooving coil High output περι τα 3mv νομίζω.
Ηχεία B&W 630.
Είμαι πολύ ευχαριστημένος απλά κάποιες στιγμές θέλω πιό μεγάλη ισχύ κυρίως για τα μεταβατικά.
 
Απάντηση: Re: Προτάσεις για phono stage...

Τελικά κατέληξα στο musical fidelity X-LPS V3 και ο λόγος είναι ότι αναβαθμίζεται με το τροφοδοτικό XPSU. Απλά, επειδή είναι η πρώτη φορά που ασχολούμαι με πικαπ και βινύλια, παρατήρησα ότι σε κάποιους δίσκους που αγόρασα 200gram. παίζουν καταπληκτικά..., κάποιοι δίσκοι όμως, απλοί, της δεκαετίας 80-90, δεν μου άρεσε η ακουστική τόσο διότι έλειπαν τα χαμηλά. Είχαν εξαφανιστεί. Τελικά τί γίνεται; Παίζουν ρόλο και στα βινύλια οι ηχογραφήσεις; Ή κάτι άλλο;!!! και τα ηχεία μου έχουν 2 woofers 8ιντσαέως 20hz.!!! Μήπως παίζει ρόλο η κεφαλή; δηλαδή αν είναι καλύτερη θα βγάλει και όλη την πληροφορία από το βινύλιο;; Θα εκτιμούσα την γνώμη σας σε αυτό.
Σας ευχαριστώ για τις προηγούμενες απόψεις σας!!

Aν παίζουν ρόλο; Εκεί είναι που παίζουν ρόλο!
 
Συμφωνώ και μάλιστα εχουν τρομερές διαφορές, ισως να ειναι και ενα σημαντικός λόγος που πολοί πέσανε με τα μουτρα στις ψηφιακές πηγές, δεν λέω καλές και αυτές αλλά ο ήχος αμα κοπεί σε κομμάτια μετά δεν ξαναγίνεται ο αρχικός ούτε με :violent-smiley-030: .
Καί αυτό επιδρά ψυχολογικά στόν ακροατή .
Αυτά απο παρατηρήσεις δικές μου προσωπικά.

Ο λόγος που έπεσαν με τα μούτρα στις ψηφιακές πηγές ήταν ότι οι αναλογικές πηγές για να παίξουν σωστά πρέπει να συντρέχουν άπειροι παράγοντες. Αν ένας από αυτούς "στραβώσει" πάπαλα... Και στο βινύλιο είναι πολύ εύκολο να "στραβώσει" κάτι. Το ξέρουμε όλοι πολύ καλά... Ασε που μπορεί να είναι "στραβό" και από την αρχή, ειδικά στα ελληνικής κοπής βινύλια...

Ενώ αντίθετα οι ψηφιακές πηγές είτε καλά είτε κακά παίζουν πάντα το ίδιο. Και στην πράξη και στην καθημερινή χρήση αυτό είναι που μετράει καθημερινά. Γιαυτό ο κόσμος στην πρώτη ευκαιρία που βρήκε πέταξε τις κασέτες και τα βινύλια. (και καλά έκανε)
 
Απάντηση: Re: Προτάσεις για phono stage...

Τελικά κατέληξα στο musical fidelity X-LPS V3 και ο λόγος είναι ότι αναβαθμίζεται με το τροφοδοτικό XPSU. Α

Δηλαδή αν κάποιο phono stage δεν αναβαθμίζεται δεν είναι καλό?

Το XLPS δεν το έχω ακούσει, αλλά το XLP είναι μακράν το χειρότερο phono stage που έχω ακούσει ποτέ.

Το Creek ακόμα και σκέτο είναι καλύτερο.

Το Trigon Vanguard...μακράααααν καλύτερο σε όλα.

αυτά.
 
Vangelis, καλοάκουστο. λοιπόν στην ηχητική αλυσίδα όλα παίζουν ρόλο. Είτε ψηφιακό είτε αναλογικό.
Komhst να με συγχωρείς κανείς που ήξερε απο ήχο δεν πέταξε τα αναλογικά. Οι reviewers ίσως, άλλωστε τι θα είχαν να έγραφαν; μην αρχίζουμε πάλι την ίδια κουβέντα vinyl vs cd, αν ψάξεις έχουν γραφεί πολλά.
Vangelis, η εγγραφή παίζει ρόλο, όσο πιο καλή τόσο πιο καλά αλλά πρόσεξε το καλό σύστημα πικαπ ή cd πρέπει να σου βγάζει τα χαρακτηριστικά τις κάθε εγγραφής και όχι να τα διαστρεβλώνει. Πρέπει να ανασύρει όσο το δυνατόν πιο πολύ και με πιστότητα την πληροφορία που είναι γραμμένη στο αυλάκι ή στην πίστα.
Αυτό είναι δουλειά του πικάπ με τα υποσυστήματά του ή του cd πλειερ. Στο πικάπ παίζει ρόλο το είδος της απόσβεσης, δλδ με μάζα ή με ανάρτηση, πόσο καλά υλοποιημένη είναι, ο βραχίονας, αν είναι ακτινικός ή παράλληλης μετατοπισης, καρντανικός ή uni pivot και πόσο καλά υλοποιημένος είναι, η κεφαλή και η τεχνολογία της δλδ, κινητού μαγνήτη ή κινητού πηνίου και πόσο καλά υλοποιημένη είναι και τελικά πόσο καλά υλοποιημένο είναι σαν ολοκληρωμένο σύστημα η συσκευή πικαπ, για να διαβάσει το αυλάκι Το αυλάκι είναι διαμορφωμένο (έμφαση) σύμφωνα με την καμπύλη RIAA, οπότε αυτό θέλει αποέμφαση για να γίνει πληροφορία καταληπτή απο τα επόμενα στάδια της ηχητικής αλυσίδας. Την δουλειά αυτήν τη κάνει το phono stage, συν το ότι προενισχύει το σήμα επειδή είναι χαμηλό για να το σείλει σε μια line είσοδο του προενισχυτή και αυτός να καταλάβει τι του ήρθε.
Τη ίδια φροντίδα και ποιότητα χρειάζεται και το cd για να πάρεις ήχο.
Πολλοί αμφισβητούν την μία σχολή ή την άλλη. Αυτό είναι ένα άλλο θέμα.
Η σωστή ενασχόληση με το ένα και το άλλο είδος θα σε οδηγήσει σε προσωπικά συμπεράσματα. Δεν είναι όλα Ολυμπιακός-Παναθηναικός. Και τα δύο συστήματα απαιτούν γνώση, μεράκι, υπομονή, πειραματισμό και ενασχόληση γιαυτό άλλωστε είναι και χόμπυ. Εκεί ξεχωρίζει άλλωστε και ο μουσικόφιλος απο τον χαιφιντελά, χαιεντά.
Καλές ακροάσεις και να απολαύσεις το καινούριο σου μηχανακι, και θυμίσου τα μηχανήματα είναι το μέσο απόλαυσης της μουσικής και όχι ο αυτοσκοπός.
 
Απάντηση: Re: Προτάσεις για phono stage...

Το XLPS δεν το έχω ακούσει, αλλά το XLP είναι μακράν το χειρότερο phono stage που έχω ακούσει ποτέ.

Άσε το παιδί να το χαρεί, κακούλη! :rolleyes:

Καλοάκουστο Βαγγέλη!
 
Δηλαδή αν κάποιο phono stage δεν αναβαθμίζεται δεν είναι καλό?

Το XLPS δεν το έχω ακούσει, αλλά το XLP είναι μακράν το χειρότερο phono stage που έχω ακούσει ποτέ.

Το Creek ακόμα και σκέτο είναι καλύτερο.

Το Trigon Vanguard...μακράααααν καλύτερο σε όλα.

αυτά.
__________________
καταρχήν δεν είπα ότι αν κάποιο δεν αναβαθμίζεται δεν είναι και καλό...δεύτερον, δεν αμφιβάλω ότι το XLP που λες δεν ακούγεται καλά, εγω το συγκεκριμένο δεν το έχω ακούσει, αλλά για το XLPS V3 άκουσέ το πρώτα και μετά γράψε μας για το αν είναι καλό ή όχι.
 
Απάντηση: Re: Προτάσεις για phono stage...

...Τελικά κατέληξα στο musical fidelity X-LPS V3 και ο λόγος είναι ότι αναβαθμίζεται με το τροφοδοτικό XPSU...

Έτσι όπως το έγραψες αυτό το συμπέρασμα βγάζει κανείς.

Ελπίζω το XLPS να είναι πολύ καλύτερο από το XLP...
Αλήθεια, το σύγκρινες με κάποιο άλλο ή ο μόνος λόγος που το πήρες είναι η δυνατότητα αναβάθμισής του?

Το Creek και το Trigon Vanguard που έχω ακούσει με είχαν εντυπωσιάσει.
Και τα δυο παίξανε πολύ καλύτερα από το ενσωματωμένο phono stage του accuphase E406.
To Creek ήταν λιγάκι πιο ψυχρό. Το Trigon έχανε ένα κλικ σε ανάλυση αλλά είναι πολύ-πολύ μουσικό (και παραμετροποιήσιμο).

Αυτό με τα 20Hz και τα 8ιντσα γούφερ σου δεν το κατάλαβα, μπορείς να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα?

-bye-
 
Re: Απάντηση: Re: Προτάσεις για phono stage...

Έτσι όπως το έγραψες αυτό το συμπέρασμα βγάζει κανείς.

Ελπίζω το XLPS να είναι πολύ καλύτερο από το XLP...
Αλήθεια, το σύγκρινες με κάποιο άλλο ή ο μόνος λόγος που το πήρες είναι η δυνατότητα αναβάθμισής του?

Το Creek και το Trigon Vanguard που έχω ακούσει με είχαν εντυπωσιάσει.
Και τα δυο παίξανε πολύ καλύτερα από το ενσωματωμένο phono stage του accuphase E406.
To Creek ήταν λιγάκι πιο ψυχρό. Το Trigon έχανε ένα κλικ σε ανάλυση αλλά είναι πολύ-πολύ μουσικό (και παραμετροποιήσιμο).

Αυτό με τα 20Hz και τα 8ιντσα γούφερ σου δεν το κατάλαβα, μπορείς να το εξηγήσεις λίγο καλύτερα?

-bye-

Με τον τροπο που το εγραψα ισως να μην το καταλαβες...,απλα εγραψα οτι σχετικα με τις ηχογραφησεις καποιων δισκων, οι οποιες ειναι κακες και σε ορισμενα π.χ κομματια τα οποια εμπεριεχουν πλουσιο χαμηλο, αλλα το οποιο δεν το αποδιδουν τα ηχεια μου μιας και εχουν 2 8ιντσα woofer που "κατεβαινουν" μεχρι τα 20Hz, ελπιζω να εγινα κατανοητος.-bye-
 
Aυτες τις μέρες ακούω το phono stage της AUDIO CRAFTWORKS και με έχει εντυπωσιάσει ο ήχος του. H εταιρεία είναι Ελληνική και ανήκει στον κ. Μιχάλη Σπέρτο.

Η δική μου η έκδοση λειτουργεί με μπαταρίες. Υπάρχει διακόπτης που επιλέγεις MM/MC. Ολα τα στάδια υλοποιούνται με διακριτά υλικά επιλεγμένα transistors χαμηλού θορύβου σε τάξη Α. Ο ήχος του συγκεκριμένου phono stage δεν θυμίζει σε τίποτα τον ψυχρό ήχο των τυπικών για την κατηγορία υλοποιήσεων με τελεστικούς.

Αθόρυβο στη λειτουργία του. Φυσική ανάλυση, υπέροχες μεσαίες και χαμηλό με ρυθμό και σωστή βάση. Μια επιλογή από τις καλύτερες που έχω ακούσει κάτω από τα 1000 Ε.

Δεν θα έδινα δεκάρα παραπάνω για κάποιο άλλο phono stage ούτε θα πέταγα τα λεφτά μου για κάτι φτηνότερο.

Περισσότερες πληροφορίες , στο site της εταιρείας:
http://www.audiocraftworks.gr/gr/ (ΠΡΟΙΟΝΤΑ/PREAMPS-PHONO)

Για τιμές και άλλες πληροφορίες επικοινωνήστε καλύτερα με τον ίδιο τον κατασκευαστή .
 
Last edited:
Απάντηση: Re: Προτάσεις για phono stage...

Το προβλημα ειναι οτι με τα προιοντα του συγκεκριμενου κατασκευαστη πολλα "γινονται" δυστυχως και πολλοι απο οσους γνωριζω που τα δοκιμασαν , τραβανε τα μαλλια τους. Ασταθειες , προβληματικα υλικα , χαμηλη ποιοτητα συναρμογης κλπ κλπ.........Και μετα παλευουν να τα ξεφορτωθουν. Μακαρι να μπορουσαν να σταθουν επαξιως απεναντι σε σοβαρες κατασκευες του εξωτερικου. Ποιος Ελληνας δεν θα το ηθελε? Αλλα ακομα απεχουν μακραν. Οσον αφορα τα Κινεζικα , πολλα απο αυτα ειναι τιμιες και αξιοπιστες προτασεις , στα πλαισια ασφαλως της κατηγοριας τους , μη ζηταμε θαυματα ξαφνικα! Εξ αλλου οπως σε ΟΛΑ στη ζωη , ετσι κι εδω ισχυει το : ΟΤΙ ΠΛΗΡΩΣΕΙΣ - ΠΑΙΡΝΕΙΣ. Το καλο προιον κοστιζει. NO PAIN - NO GAIN !!!

Αν συνεβαιναν προ τριετιας δεν γνωριζω . Τα τελευταια 3 χρονια που συνεργαζομαι με τους Τσακιριδηδες ερχομαι σε επαφη με μηχανηματα αριστης ποιοτητας κατασκευης . Οπως δε γραφτηκε δεν συγκρινεται με τιποτα το σερβις απο ....κατασκευαστη .

Οσο για το ZEUS εχω ενθουσιωδη σχολια απο τους χρηστες τους .

Προσωπικα χρησιμοποιω ενα ARIA της AUDIO ANALOGUE . Εχει απλα απιστευτο ηχο και εξαιρετικες δυνατοτητες προσαρμογης αντιστασης και χωρητικοτητας .