Προτάσεις για Τοποθέτηση σε Δύσκολο Χώρο

Paul37

New member
3 October 2010
16
Γεια χαρά σε όλους.

Θα ήθελα την βοήθεια σας για αγορά ηχείων 5,1 (δεν χωράει και τίποτα άλλο) και ενισχυτή. Σας επισυνάπτω το σχέδιο του χώρου γιατί είμαι άσχετος με το HomeCinema, o χώρος είναι δύσκολος και θα ήθελα βοήθεια με τα σημεία τοποθέτησης των ηχείων.
Στον χώρο έχουν ήδη περαστεί καλώδια σε τέσσερα σημεία στους τοίχους σε ύψος 2 μετρά.
Απ'οτι πιστεύω πρέπει να πάρω ηχεία που θα τοποθετηθούν ψηλά για πίσω από τον καναπέ γιατί δαπέδου δεν θα χωράνε. θα κάνουν δουλεία από ψηλά? Τα μπροστινά ηχεία που πρέπει να τοποθετηθούν? Δίπλα στην ΤV ή στις γωνίες που έχω αναμονές ηχείων είναι οκ?

Το budget για ηχεία και ενισχυτή είναι ~€1000 (για Ελλάδα και εξωτερικό) και ~€1200 για αγορές από πλαισιο, multirama & you.
Φυσικά αν λόγο χώρου δεν αξίζει να πάρω κάτι τόσο καλό και έχετε κάποια άλλη πρόταση είμαι όλος αυτιά...

Το σύστημα θα το χρησιμοποιώ για να βλέπω ταινίες από HTPC, XTREAMER κατά 75% και κατά 25% για να ακούω CD.

Με αυτά που διάβασα μέχρι τώρα στο φόρουμ (ομολογώ ότι τα έχω χάσει...) Σκέφτομαι για RoisterEmphasis & ONKYO γιατί αν κατάλαβα καλά κάνουν και για μουσική.

Αναμένω την βοήθεια σας.
Saloni-Model1.JPG

αναμονή δυο μέτρα ύψος, πολύ ψηλά για ηχεία δαπέδου ή βάσης, μάλλον πρέπει να πας σε μικρά ηχεία, τα emhpasis είναι μεγάλα.

Οι αναμονές δεν έγιναν ύστερα από κάποια ιδιαίτερη μελέτη ούτε είναι απαραίτητο να χρησιμοποιηθούν αν δεν είναι σωστές αν και είναι σχετικά εύκολο με ένα ποτήροτρύπανο να τις βγάλω και από χαμηλά (τα καλώδια τα πέρασα εγώ από τα πατώματα και ξέρω που περνάνε). Τις ανέφερα απλός για να ξέρετε τι υπάρχει στο χώρο. Το σκεπτικό μου ήταν στα πίσω από τον καναπέ ηχεία να βάλω κρεμασμένα από ψηλά τα Emphasis 5 και μπροστά τα Emphasis 25 (αν πάνε).
http://www.roister.gr/emphasis25-5sub.htm