Πρώτες εντυπώσεις Marantz VP-15S1 και σύγκριση με JVC HD1

Η αληθεια ειναι οτι τετοιες φωτογραφιες ειναι πολυ δυσκολο να αποτυπωσουν την αληθεια. Ομως πρεπει να ισχυει οτι ο DILA ειναι πιο φωτεινος σε σχεση με τον Marantz, αυτο νομιζω οτι δεν σηκωνει αμφισβητηση.

Browser said:
Η ψησταρια του Πανου ειναι απο τη Ροδο....

Τετοια λες και μετα γουργουριζει η κοιλια μας συνεχεια! :BDGBGDB55:
 
Πεπλακι ειδατε η μαυρο οχι τοσο μαυρο? Εχει διαφορα..

Ναί καλά... άντε να βγάλουμε άκρη. Θα τον δούμε να παίζει στην έκθεση και μετά ξαναπιάνουμε το νήμα...

Εσύ και οι ψησταριές σου... το νού σου όλο στο φαϊ τον έχεις...:flipout:
 
Απο τα screenshots μπορειτε να βγαλετε μονο τα ακολουθα σχετικα ασφαλη συμπερασματα:
1) Οτι και οι δυο προβολεις εχουν το ιδιο επιπεδο ευκρινειας
2) Οτι ο JVC ειναι φωτεινοτερος προβολεας απο τον Marantz ακομα και οταν ο Marantz ειναι με την ιριδα τερμα ανοιχτη,
3) Οτι ο JVC λογω μεγαλυτερου On/off contrast, μπορει στις σκοτεινες σκηνες που εμπεριεχουν και φωτιζομενα αντικειμενα (πχ αστρα μεσα στο διαστημα) να τα τονιζει περισσοτερο..

Οσοι θελουν να δουν Live αυτα που συζητουμε περι της αποδοσης του Marantz ας περασουν απο σημερα το βραδυ και για 3 ημερες απο τις 19:00 εως τις 21:00 στην Εκθεση!
 
Απο τα screenshots μπορειτε να βγαλετε μονο τα ακολουθα σχετικα ασφαλη συμπερασματα:
1) Οτι και οι δυο προβολεις εχουν το ιδιο επιπεδο ευκρινειας
2) Οτι ο JVC ειναι φωτεινοτερος προβολεας απο τον Marantz ακομα και οταν ο Marantz ειναι με την ιριδα τερμα ανοιχτη,
3) Οτι ο JVC λογω μεγαλυτερου On/off contrast, μπορει στις σκοτεινες σκηνες που εμπεριεχουν και φωτιζομενα αντικειμενα (πχ αστρα μεσα στο διαστημα) να τα τονιζει περισσοτερο..

Οσοι θελουν να δουν Live αυτα που συζητουμε περι της αποδοσης του Marantz ας περασουν απο σημερα το βραδυ και για 3 ημερες απο τις 19:00 εως τις 21:00 στην Εκθεση!


Ε τοτε γιατι δεν μας τα ειπες απο την αρχη και μας βαζεις φωτο ? :flipout::p

Περαν πλακας τωρα το 2 και το 3 που αναφερεις δεκτα χωρις πολυ ψαξιμο.

Το 1 ομως ειναι , τουλαχιστον για μενα, αδυνατον.
Οταν η οξυτητα ειναι μερος της ευκρινειας ενος μηχανηματος, και οταν ο dila εχει το γενικοτερο θεμα συγκλισης που εχει (και στον Τασο το εχω δει), κι εχει διπλα ενα dlp μηχανημα της κλασης και του φακου του marantz, αδυνατω να το καταλαβω !
 
Εννοείται ότι ούτε εγώ είμαι ικανοποιημένος από τα screenshots. Αλλά αυτό που προσπαθήσαμε να σας δειξουμε , είναι ότι στο iris 1 οι φωτεινές σκηνές στον marantz "ψοφάνε" ενώ οι σκοτεινές "γράφουν", και στο iris 3 οι φωτεινές σκηνές έχουν επαρκέστατο φως αλλά στις σκοτεινές το μαύρο είναι ανοικτό γκρι .
Το iris 2 είναι κοντά στο 1 και μακριά από το 3

Αν είχαμε π.χ. μια κλίμακα του 100 και λέγαμε ότι το iris 1 είναι το 0 και το iris 3 το 100, το iris 2 είναι στο 30
 
Last edited:
Ε τοτε γιατι δεν μας τα ειπες απο την αρχη και μας βαζεις φωτο ? :flipout::p

Περαν πλακας τωρα το 2 και το 3 που αναφερεις δεκτα χωρις πολυ ψαξιμο.

Το 1 ομως ειναι , τουλαχιστον για μενα, αδυνατον.
Οταν η οξυτητα ειναι μερος της ευκρινειας ενος μηχανηματος, και οταν ο dila εχει το γενικοτερο θεμα συγκλισης που εχει (και στον Τασο το εχω δει), κι εχει διπλα ενα dlp μηχανημα της κλασης και του φακου του marantz, αδυνατω να το καταλαβω !


seeing is believing...
 
Re: Απάντηση: Πρώτες εντυπώσεις Marantz VP-15S1 και σύγκριση με JVC HD1

Οχι

Πάντως σε καμία μα καμία σκηνή δεν είδαμε διαφορά στην ευκρίνεια υπέρ του ενός ή του άλλου μηχανήματος.

Για μένα τουλάχιστον αυτό έχει 2 εκδοχές.
Ή ο Dila είναι ένας εξαιρετικός 3τσιπος (δύσκολο) ή ο Marantz ένας αποτυχημένος μονότσιπος.

Πάλι για μένα νομίζω οτι το πολυχρυσώνετε το χάπι για το Tanks.

Μα δεν υπάρχει μία φωτό που να μην καταδικάζεται χαλαρά.
Πάλι προσωπικά το βλέπω σαν ένα μηχάνημα για να δένει τα παπούτσια του ενός έτους σε κυκλοφορία DiLA.

Είπα πριν μπάζο;
Στη νιοστή.:music-smiley-005:
 
Re: Απάντηση: Πρώτες εντυπώσεις Marantz VP-15S1 και σύγκριση με JVC HD1

Για μένα τουλάχιστον αυτό έχει 2 εκδοχές.
Ή ο Dila είναι ένας εξαιρετικός 3τσιπος (δύσκολο) ή ο Marantz ένας αποτυχημένος μονότσιπος.

Πάλι για μένα νομίζω οτι το πολυχρυσώνετε το χάπι για το Tanks.

Μα δεν υπάρχει μία φωτό που να μην καταδικάζεται χαλαρά.
Πάλι προσωπικά το βλέπω σαν ένα μηχάνημα για να δένει τα παπούτσια του ενός έτους σε κυκλοφορία DiLA.

Είπα πριν μπάζο;
Στη νιοστή.:music-smiley-005:
Κώστα, χωρίς παρεξήγηση γιατί αποκλείεις την περίπτωση ο καθένας να έχει το δικό του κοινό ? δηλαδή πρέπει ο ένας από τους δυο να είναι για τα μπάζα ? μια και δεν τους έχω δει μαζί είπα κράτα και μια πισινή… Προφανώς και έχεις εμπειρία από την απευθείας αντιπαράθεση συνεπώς ενημέρωσε και εμάς με την άποψη σου στο που υπερτερεί ο ένας η ο άλλος τεκμηριωμένα για να μας διαφώτισης…σχόλια του στυλ μπαζο και δεν σε τιμούν και δεν βοηθούν κανένα φίλο να βγάλει ασφαλή συμπεράσματα… -bye-
 
Απάντηση: Re: Απάντηση: Πρώτες εντυπώσεις Marantz VP-15S1 και σύγκριση με JVC HD1

Για μένα τουλάχιστον αυτό έχει 2 εκδοχές.
Ή ο Dila είναι ένας εξαιρετικός 3τσιπος (δύσκολο) ή ο Marantz ένας αποτυχημένος μονότσιπος.

Πάλι για μένα νομίζω οτι το πολυχρυσώνετε το χάπι για το Tanks.

Μα δεν υπάρχει μία φωτό που να μην καταδικάζεται χαλαρά.
Πάλι προσωπικά το βλέπω σαν ένα μηχάνημα για να δένει τα παπούτσια του ενός έτους σε κυκλοφορία DiLA.

Είπα πριν μπάζο;
Στη νιοστή.:music-smiley-005:

Κωστα, δεν περνας μια βολτα απο την εκθεση Sound Vision για να δεις πως παιζει το "μπαζο";
icon12.gif
 
Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Πρώτες εντυπώσεις Marantz VP-15S1 και σύγκριση με JVC HD1

Κωστα, δεν περνας μια βολτα απο την εκθεση Sound Vision για να δεις πως παιζει το "μπαζο";
icon12.gif

Δυστυχώς Τάκη, θα το ήθελα πολύ, αλλά με κωλύει ένα κινητικό πρόβλημα απο προχθές.

GEon να κρατήσω μια πισινή, αλλά με τέτοιες φωτό θα πρέπει να κρατήσουμε όλοι τα οπίσθια μας.

Δεν μπορεί στις φωτό ο ένας να φαίνεται θεός, ο άλλος μπ..(μπιπ αφου δεν με τιμάει) και μόνο στον δεύτερο να μην μπορεί να αποδωθει σωστα η φωτογράφηση!

Νομίζω οτι λόγο μεγάλης εταιρίας και ονόματος παρακρατάτε πισινή.
Η τεχνολογία δεν συγχωρεί (το έχει αποδείξει με τις νεες μάρκες που κυκλοφορούν) και πιστεύω οτι δεν θα συγχωρήσει και όσους είναι στεναχωρημένοι και λυπημένοι με την αποδοση ενος μηχανήματος που έρχεται ενα ολοκληρο ετος μετα αλλα κωλύονται να το γράψουν λόγω ονοματος-φίρμας κλπ.

Μιλάμε μια μηχανημα που έρχεται ενα χρόνο ΜΕΤΑ, απο μια τεράστια εταιρία, που ζητάει πολλά-πολλά παραπάνω και δεν ξεπερνάει πουθενά ούτε στην ευκρίνεια -που είναι και μονοτσιπο- τον Dila.

Και κρατάς πισινή Geon;
Θα την κρατάς για πολύ μου φαίνεται

Αλήθεια αν δεν γραφτούν εδώ όλες όλες αλήθειες που είμαστε (και το έχω διαπιστώσει) ανεπηρέαστο site απο αντιπροσώπους κλπ, που θα γραφτούν; :smash:
 
Δεν έχω δεί ποτέ Dila live, ωστόσο από τα screen shots και μόνο διαπστώνω ότι πρόκειται για εξαρετικά ενδαφέρουσα υλοποίηση.
Εν κατακλείδι είχα τη ευκαιρία χθές το απογευματάκι που πέρασα από την έκθεση να τον δώ live, ευτυχώς που τα screen shots τον αδκούν έχει καταπληκτική κίνηση και πολυ καλό μαύρο.
Παιδιά σας αξίζουν πολλά μπράβο για την απίστευτη πληροφορία που μας δίνετε
Πάντα τέτοια:SFGSFGSF::ernaehrung004:
 
Κώστα, να πώ κι εγώ τις βλακείες μου και ας μην ήμουν παρών στο συμβάν προχθές. Ο 15 είναι μονότσιπος και έχει πολύ καλό και πανάκριβο (μπροστά στα υπόλοιπα μηχανάκια) φακό. Αυτά είναι γεγονότα. Τέλος. Άρα, δεν είναι δυνατόν να έχει την ίδια ευκρίνεια με έναν προβολέα τρίτσιπο και με χειρότερο φακό. Δεν γίνεται. Δεν μπορεί. Άν δεις απο κοντά μονότσιπο και τρίτσιπο θα καταλάβεις την διαφορά χωρίς κούραση. Είναι υπερβολικό το να λέμε οτι δεν έχουν διαφορά στην ευκρίνεια αυτοί οι δύο. Αν εννοούμε σε υλικό βίντεο, μπορεί να μην διακρίνεται η διαφορά τους, ναι. Αλλα υπάρχει. Είναι απλή φυσική ρε παιδιά. Εδώ ο 9000 (benq) που είδα πρίν κανα μήνα, είχε φοβερή διαφορά σε αυτό απο τους τρίτσιπους, εύκολα διακρινόμενο. Όχι ο μάραντζ! Έλεος. Ο τρίτσιπος που μου έκανε εντύπωση ως προς την ευκρίνεια του, είναι ο 60 (sony) του Νεκτάριου, μετά απο την περιποίηση που του έκανε ο Μανώλης με το σύστημα διόρθωσης σύγκλισης. Και τον 60 τον έχω δεί τόσο που τον έχω βαρεθεί λέμε. Όταν είχαμε κάνει το τέστ στο panic room δεν ήταν φτιαγμένος και ήταν ανάλογος του ντίλα. Όταν πειράχτηκε, έφυγε. Και δουλεύει τόσο καλά, που αν δεν ξέρεις ποιός παίζει, τον περνάς για μονότσιπο άνετα. Και πάλι, δεν θα τολμούσα να πώ οτι συγκρίνεται με τον μάραντζ ποτέ!

Ένα άλλο που έχει ο μάραντζ, είναι τα ρυθμιστικά του που είναι πραγματικότητα. Τον φέρνει ο Μανώλης στο τέλειο. Ούτε ο σόνυ ούτε ο ντίλα έρχονται στο τέλειο. Άρα, σε ποιότητα εικόνας όσο αφορά την ΠΙΣΤΗ απεικόνιση του υλικού μας στις συνθήκες μας, είναι μπροστά. Άλλο τι θέλει ο καθένας μας. Μπορεί κι εγώ να θέλω τον ντίλα καλύτερα απο τον μάραντζ (που μάλλον έτσι είναι) αλλα δεν πάβει να είναι πιστότερος ο μάραντζ.

Απλά, ήθελα να γράψω το εξής: μπορεί να μας αρέσει οτιδήποτε περισσότερο αλλα δεν σημαίνει οτι είναι και το καλύτερο. Είναι υποκειμενικό. Άλλο εγώ, άλλο εσύ, ντίλα ο Μπάμπης (χεχε) .

Κλείνοντας, να πώ οτι η τεχνολογία DLP πιστεύω οτι δεν μπορεί πλέον να έχει μέλλον, αφού εμπορικά σημαντικότερο είναι το κόντραστ και το φώς με την διαχείρησή του και ότι σέρνεται μαζί (μαύρο κτλ) . Σε DLP μηχανάκι δεν γίνεται να έχεις ΚΑΙ μαύρο ΚΑΙ φως. Ή το ένα ή το άλλο. Αν βάλουμε και το rainbow άστα. Οι τρίτσιποι πλέον έφτασαν πολύ ψηλά σε θέματα που πονούσαν όπως ομοιομορφία-σύγκλιση, και δεν παλεύονται.

Τέλος, μην κρίνετε απο τις φωτός. Δέν έχουν σχέση με την πραγματικότητα. Ποτέ δεν είχαν-θα έχουν. Σε αυτές που έβαλαν τα παιδιά παραπάνω, ο μάραντζ δείχνει άχρηστος, αλλα δίπλα στον ντίλα όλοι έτσι δείχνουν. Δεν συγκρίνεται ο ντίλα με κανέναν σε τέτοιου είδους σύγκριση. Άποψη θα έχουμε μόνο αν δούμε 2 ταινίες με τον καθένα ξεχωριστά. Το πού θα τους βρούμε είναι άλλο θέμα. Λέμε τώρα .....