Πρώτες εντυπώσεις Sony VW-60

Μπράβο Μανώλη.... Έκανες την υπέρβαση :SFGSFGSF: (Έγραψες ολόκληρη σελίδα...
icon10.gif
)


Αυτό για το dE πάντως όλοι το κατάλαβαν...
icon12.gif
:ernaehrung004:

Μισό να εξηγήσω

Delta-E

Delta-E is used to describe (mathmatically) the distance between two colors. To calculate the delta-E of any two colors, you need to know their LAB values. Once you have these values, all that you need to do to calculate delta-E is to calculate the distance between the two points in the Lab color space.
The average, casual viewer can notice the difference between two colors that are 5-6 delta-E apart. A trained eye is capable of differentiating two colors that are closer to 3-4 delta-E apart. However, the human eye is very sensitive to changes away from achromatic tones (a and b values near 0)--in this case, you can often notice a difference between two 'shifted' grays that are as close as .5 delta-E apart. Tolerances of less than 2 delta units are typically unachievable given normal process variation.



Πιστεύω να σε κάλυψα.
 

Attachments

  • lab.jpg
    lab.jpg
    27.7 KB · Views: 13
  • deform.gif
    deform.gif
    967 bytes · Views: 7
Μην τον κοβεις ρε Μπαμπη τωρα που πηρε φορα, ποτε θα τον ξαναβρουμε σε ρεντα;:flipout:

Με βρήκατε στις καλές μου σήμερα..
Γιατί INFOCUS;
Όσο καλή σύγκλιση και εάν έχει ένας LCDSXRDδεν μπορεί να πιάσει αυτό του dlp. Από την άλλη όμως οι ποιο πάνω τεχνολογίες έχουν καλύτερο fillfactor. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν οι DLP να πιάσουν το on/offcontrastούτε του JVCαλλά ούτε και του SONY. Από την άλλη έχουν καλύτερο AnsiContrastκαλύτερη ομοιομορφία εικόνας σε όλα σχεδόν τα IREλιγότερους κινδύνους από σκόνες και λοιπά. Μάλιστα ο 82 με την ίριδα να μεταβάλετε μπορείς πλέον να περιορίσεις το φως που όλοι παλιά το είχαμε υπογραμμίσει σαν μειονέκτημα του. (μέχρι και τον IN76). Για το RBEδεν μπορώ να πω ότι με ενοχλεί ιδιαίτερα οπότε για μένα δεν αποτελεί μειονέκτημα η απόκτηση τέτοιας τεχνολογίας προβολέα.
 
Με βρήκατε στις καλές μου σήμερα..
Γιατί INFOCUS;
Όσο καλή σύγκλιση και εάν έχει ένας LCDSXRDδεν μπορεί να πιάσει αυτό του dlp. Από την άλλη όμως οι ποιο πάνω τεχνολογίες έχουν καλύτερο fillfactor. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν οι DLP να πιάσουν το on/offcontrastούτε του JVCαλλά ούτε και του SONY. Από την άλλη έχουν καλύτερο AnsiContrastκαλύτερη ομοιομορφία εικόνας σε όλα σχεδόν τα IREλιγότερους κινδύνους από σκόνες και λοιπά. Μάλιστα ο 82 με την ίριδα να μεταβάλετε μπορείς πλέον να περιορίσεις το φως που όλοι παλιά το είχαμε υπογραμμίσει σαν μειονέκτημα του. (μέχρι και τον IN76). Για το RBEδεν μπορώ να πω ότι με εοχλεί ιδιαίτερα οπότε για μένα δεν αποτελεί μειονέκτημα η απόκτηση τέτοιας τεχνολογίας προβολέα.

Καλά, άστα αυτά... Πές την αλήθεια... Καλιμπρέϊτορ είσαι...
Ένα DLP το ξεπετάμε σε 15-20 λεπτάκια... Τα άλλα πρέπει να βγάλει ο κώλος μας ζουμί για να "έρθουνε".
icon10.gif


Όσο καλή σύγκλιση και εάν έχει ένας LCDSXRDδεν μπορεί να πιάσει αυτό του dlp.

Το αν μπορεί ή δεν μπορεί το είδαμε στο συγκριτικό με τον Sharp 21000 που κατά τα λεγόμενά σου είναι καλίτερο μηχάνημα από τον 82.
Όσο για τις ανομοιομορφίες και τα υπόλοιπα αυτά ακόμα και στα πετερνάκια δυσκολεύεσαι να τα διακρίνεις, μην υπερβάλουμε τώρα.
Όταν οι DLP αποκτήσουν native contrast 12,000:1 καί πάνω τα ξανασυζητάμε Μανώλη... Μέχρι τότε... μόνο ηλιόλουστα κλιπάκια HD....
 
Εγω σου ειπα, λιγο το sharp του ζηλεψα. Τι να το κανω οταν για να δειξει λιγο μαυρο πρεπει να κλεισεις ιριδες, λαμπες με αποτελεσμα μια ηλιολουστη μερα να φαινεται ετοιμο για βροχη; -bye-
 
Με βρήκατε στις καλές μου σήμερα..
Γιατί INFOCUS;
Όσο καλή σύγκλιση και εάν έχει ένας LCDSXRDδεν μπορεί να πιάσει αυτό του dlp. Από την άλλη όμως οι ποιο πάνω τεχνολογίες έχουν καλύτερο fillfactor. Σε καμιά περίπτωση δεν μπορούν οι DLP να πιάσουν το on/offcontrastούτε του JVCαλλά ούτε και του SONY. Από την άλλη έχουν καλύτερο AnsiContrastκαλύτερη ομοιομορφία εικόνας σε όλα σχεδόν τα IREλιγότερους κινδύνους από σκόνες και λοιπά. Μάλιστα ο 82 με την ίριδα να μεταβάλετε μπορείς πλέον να περιορίσεις το φως που όλοι παλιά το είχαμε υπογραμμίσει σαν μειονέκτημα του. (μέχρι και τον IN76). Για το RBEδεν μπορώ να πω ότι με ενοχλεί ιδιαίτερα οπότε για μένα δεν αποτελεί μειονέκτημα η απόκτηση τέτοιας τεχνολογίας προβολέα.

Οποτε Μανωλη, το επομενο λογικο συγκριτικο μας, θα ειναι JVC-Infocus, ετσι;
icon12.gif


Σχετικα με το ποιος προβολεας ειναι καλυτερος, μεγαλη σημασια εχει σε ποιον τομεα δινουμε βαρος. Πχ θεωρω αδυνατο καποιος που να εκτιμα το μαυρο και το κοντραστ να αγορασει με τα σημερινα δεδομενα οποιονδηποτε dlp..Αν βγει (που θα βγει..) νεα βελτιωμενη εκδοση του chipset που να ανεβαζει το contrast στα 15 χιλιαρικα τοτε θα αναθεωρησω.. Για εσενα προφανως το μαυρο/κοντραστ δεν εχει τοσο μεγαλη σημασια, αλλα εκτιμας αλλα πραγματα περισσοτερο στην εικονα, εξου και η προτιμηση στον Infocus (τον οποιο δεν εχω δει αλλα πλεον περιμενω να δω με μεγαλο ενδιαφερον!).
 
Οποτε Μανωλη, το επομενο λογικο συγκριτικο μας, θα ειναι JVC-Infocus, ετσι;
icon12.gif


Σχετικα με το ποιος προβολεας ειναι καλυτερος, μεγαλη σημασια εχει σε ποιον τομεα δινουμε βαρος. Πχ θεωρω αδυνατο καποιος που να εκτιμα το μαυρο και το κοντραστ να αγορασει με τα σημερινα δεδομενα οποιονδηποτε dlp..Αν βγει (που θα βγει..) νεα βελτιωμενη εκδοση του chipset που να ανεβαζει το contrast στα 15 χιλιαρικα
τοτε θα αναθεωρησω.. Για εσενα προφανως το μαυρο/κοντραστ δεν εχει τοσο μεγαλη σημασια, αλλα εκτιμας αλλα πραγματα περισσοτερο στην εικονα, εξου και η προτιμηση στον Infocus (τον οποιο δεν εχω δει αλλα πλεον περιμενω να δω με μεγαλο ενδιαφερον!).

Τάκη η κόντρα αυτή μεν άτυπη αλλά έγινε στο panic room. Με την ίριδα στο 55(max open 100) έχανε εμφανώς σε σχέση με τον hd1 μόνο στο απόλυτο μαύρο και σε σκηνές όπως στο "Πέμπτο Στοιχείο" η σκηνή με τον πλανήτη. Στους 300 στην σκηνή που βουλιάζουν τα καράβια του Ξέρξη, σκηνή υποφωτισμένη, στον JVC φαινόταν flat και φλου ενώ ο IN82 πραγματικά ζωγράφιζε. Η ίριδα εαν δεν κάνω λάθος ήταν στο τριάντα κάτι δεν θυμάμαι.
 
Για εσενα προφανως το μαυρο/κοντραστ δεν εχει τοσο μεγαλη σημασια, αλλα εκτιμας αλλα πραγματα περισσοτερο στην εικονα, εξου και η προτιμηση στον Infocus (τον οποιο δεν εχω δει αλλα πλεον περιμενω να δω με μεγαλο ενδιαφερον!).

Μου αρέσει μια overall εικόνα. Δεν είπα σε καμια περίπτωση ότι η HD1 είναι κακό μηχάνημα αλλά πολλές φορές είναι λιγάκι ψεύτικος για τα δικά μου μάτια.
 
Τάκη η κόντρα αυτή μεν άτυπη αλλά έγινε στο panic room. Με την ίριδα στο 55(max open 100) έχανε εμφανώς σε σχέση με τον hd1 μόνο στο απόλυτο μαύρο και σε σκηνές όπως στο "Πέμπτο Στοιχείο" η σκηνή με τον πλανήτη. Στους 300 στην σκηνή που βουλιάζουν τα καράβια του Ξέρξη, σκηνή υποφωτισμένη, στον JVC φαινόταν flat και φλου ενώ ο IN82 πραγματικά ζωγράφιζε. Η ίριδα εαν δεν κάνω λάθος ήταν στο τριάντα κάτι δεν θυμάμαι.

Καλο ειναι λοιπον να γινει και επισημως η κοντρα, για να διαβασουν και δυο πραγματα παραπανω τα μελη μας!
Μολις ξεμπερδεψουμε με τις εκθεσεις, θα αναζητησουμε τον προβολεα απο την αντιπροσωπια..
 
Καλά, άστα αυτά... Πές την αλήθεια... Καλιμπρέϊτορ είσαι...
Ένα DLP το ξεπετάμε σε 15-20 λεπτάκια... Τα άλλα πρέπει να βγάλει ο κώλος μας ζουμί για να "έρθουνε".
icon10.gif
...

Το ξέρεις πολύ καά ότι δεν έιναι έτσι (η ξεπέτα). Σε όλα τα μηχανήματα δίνω την ίδια προσοχή για να πάρω το ανάλογο σωστό αποτέλεσμα. Απλά με διαφορετικό τρόπο προσεγγίζεις το ένα και με διαφορετικό τρόπο το άλλο προβολικό.
 
Τάκη η κόντρα αυτή μεν άτυπη αλλά έγινε στο panic room. Με την ίριδα στο 55(max open 100) έχανε εμφανώς σε σχέση με τον hd1 μόνο στο απόλυτο μαύρο και σε σκηνές όπως στο "Πέμπτο Στοιχείο" η σκηνή με τον πλανήτη. Στους 300 στην σκηνή που βουλιάζουν τα καράβια του Ξέρξη, σκηνή υποφωτισμένη, στον JVC φαινόταν flat και φλου ενώ ο IN82 πραγματικά ζωγράφιζε. Η ίριδα εαν δεν κάνω λάθος ήταν στο τριάντα κάτι δεν θυμάμαι.

Ναί, με την ίριδα στο τριάντα κάτι ζωγραφίζει στα υποφωτισμένα, με την ίριδα στο 60 ζωγραφίζει στα συνεφιασμένα και με την ίριδα στο 100 ζωγραφίζει στη λιακάδα...
icon10.gif

Λάθος έκανα προηγουμένως, για να δούμε μιά ταινία δεν χρέιαζόμαστε 2 μνήμες, 4 χρειαζόμαστε.
icon12.gif


Το ξέρεις πολύ καά ότι δεν έιναι έτσι (η ξεπέτα). Σε όλα τα μηχανήματα δίνω την ίδια προσοχή για να πάρω το ανάλογο σωστό αποτέλεσμα. Απλά με διαφορετικό τρόπο προσεγγίζεις το ένα και με διαφορετικό τρόπο το άλλο προβολικό.

Προφανώς ρε Μανώλη και το ξέρω, σοβαρά μιλάς τώρα; Δεν καταλαβαίνεις πότε κάνουμε πλάκα;
Μάλλον όταν δέχεσαι "συντονισμένη επίθεση" χάνεις το χιούμορ σου... -bye-
 
Προφανώς ρε Μανώλη και το ξέρω, σοβαρά μιλάς τώρα; Δεν καταλαβαίνεις πότε κάνουμε πλάκα;
Μάλλον όταν δέχεσαι "συντονισμένη επίθεση" χάνεις το χιούμορ σου... -bye-

Όχι από τις επιθέσεις αλλά απο το πολύ γράψιμο. :Banane0::Banane0:
 
Ναί, με την ίριδα στο τριάντα κάτι ζωγραφίζει στα υποφωτισμένα, με την ίριδα στο 60 ζωγραφίζει στα συνεφιασμένα και με την ίριδα στο 100 ζωγραφίζει στη λιακάδα...
icon10.gif

Λάθος έκανα προηγουμένως, για να δούμε μιά ταινία δεν χρέιαζόμαστε 2 μνήμες, 4 χρειαζόμαστε.
icon12.gif

-bye-

-bye--bye-
 
Τάκη η κόντρα αυτή μεν άτυπη αλλά έγινε στο panic room. Με την ίριδα στο 55(max open 100) έχανε εμφανώς σε σχέση με τον hd1 μόνο στο απόλυτο μαύρο και σε σκηνές όπως στο "Πέμπτο Στοιχείο" η σκηνή με τον πλανήτη. Στους 300 στην σκηνή που βουλιάζουν τα καράβια του Ξέρξη, σκηνή υποφωτισμένη, στον JVC φαινόταν flat και φλου ενώ ο IN82 πραγματικά ζωγράφιζε. Η ίριδα εαν δεν κάνω λάθος ήταν στο τριάντα κάτι δεν θυμάμαι.

Ναι ναι , καιι στις φωτεινες σκηνες ανοιγες ιριδες και ανεβαζες λαμπες για ν χορτασει λιγο φως το ματακι μας..... Ασε ρε Μανωλη γι αυτο το ρημαδι το κοντραστ γινοντα ολα αλλιως μεναμε και με τον 4805....
 
Last edited: