Απάντηση: Re: Αγορά νέας ή αναβάθμιση παλιάς φωτογραφικής μηχανής - Διαβάστε το 1ο Po
Μετέφερα εδώ τα post που αφορούσαν την προφορική απάντηση της Sony προς μέλος μας ως πιο κατάλληλο νήμα.
Έχω να σχολιάσω τα εξής για να μπει μια τέλεια σε μπηχτές πάσας κατεύθυνσης . Οι μαρτυρίες των μελών μας θεωρούνται 100% αξιόπιστες αλλά από τη στιγμή που είναι προφορικές δυστυχώς δεν μπορούν να καταγραφούν ως απόλυτα τεκμηριωμένες (αλλωστε δεν αφορούν κάθε κατασκευαστή) και θα εξηγήσω άμεσως γιατί. Σε αυτές τις μαρτυρίες να διευκρινίσω ανάγω και τη θετική προφορική μαρτυρία του φίλου μας από την Sony και την προ ημερών αρνητική μαρτυρία άλλου μέλους μας από την άρνηση του Τσακναρίδη για επισκευή φακού.
Η Sigma Αμερικής έβγαλε δημόσια γραπτή ανακοίνωση οτι δεν επισκευάζει κανένα προϊόν που δεν έχει εισάγει η ίδιαούτε επι πληρωμή. Δεν ξέρω πως καταλήξαν σε αυτή την πολιτική και ούτε με ενδιαφέρει, ξέρω οτι έκανε μεγάλο θόρυβο όταν ανακοινώθηκε. Αυτό που ξέρω επίσης είναι ότι αυτή η ανακοίνωση είναι δημόσια, αρα είναι η τεκμηριωμένη θέση μιας αντιπροσωπιας έστω και αν αυτή είναι σε άλλο κράτος.
Στην έκθεση του ΣΕΚΑΦ που έγινε τελευταία επισκεφτήκαμε μαζί με τον Cacau σχεδόν ολα τα περίπτερα των αντιπροσώπων Nikon, Canon, Olympus, Panasonic, Fuji, Sigma και όπου προλάβαμε (γιατί ο στόχος μας ήταν να δούμε τα νέα μοντέλα μηχανων), κάναμε και κάποιες γενικές ερωτήσεις περί σερβις στους αντιπροσώπους που ήταν εκεί, χωρίς να αναφέρουμε κάν την επιστολή που είχαμε έτοιμη και θα στέλναμε. Άκουσαμε διαφορετικες απόψεις και κατάλαβαμε ότι δεν υπάρχει κοινή στρατηγική σχεδόν σε τίποτε και ειδικά για τις αγορές από Ευρώπη και από παραεισαγωγές. Όπως επίσης κατάλαβαμε οτι αυτά που μας είπαν προφορικά σε ένα περίπτερο μπορεί να αλλάξουν δραματικά προς το χειρότερο αν αντιμετωπίσουν μεμονωμένα τον καθένα ως μονάδα, ανάλογα και το μέγεθος της ζημιάς. Τίποτε από ολα αυτά λοιπόν που μας ανέφεραν προφορικά εκεί δεν μέτρα ως αξιόπιστο και τεκμηριωμένο (γιαυτό και δεν μεταφέρθηκε) αν δεν υπάρχει με σαφήνεια γραμμένο κάπου και δημόσια αναρτημένο ώστε να είναι απολύτως ξεκάθαρο. Και αν διαβάσετε τα ψιλά γράμματα των εγγυήσεων που συνοδεύουν τα προϊόντα (αυτά έχουμε γραμμένα μόνο) έτσι όπως είναι διατυπωμένα ξύνεις το κεφάλι σου τι σημαίνουν ανα περίπτωση.
Έτσι αποφασίσαμε μαζέψαμε και επεξεργαστήκαμε μια σειρά από ειδικά ερώτηματα που θίγουν διάφορες πτυχές των εγγυήσεων. Στείλαμε λίγο πριν τα Χριστούγεννα την επιστολή με τα ερωτήματα προσπαθώντας να αντλήσουμε από τον κάθε αντιπρόσωπο μια γραπτή απάντηση την οποία και θα αναρτούμε σε ειδικό νήμα, όπου και ευελπιστούμε να επεξηγούνται ανα εταιρία τα ψιλά γράμματα των εγγύησεων. Έτσι θα υπάρχει μια δημόσια τεκμηριωμένη απάντηση για διάφορα ειδικά ζητήματα, που δεν είναι απολύτως ξεκάθαρα στους γραπτούς όρους της εγγύησης ή στους αναρτημένους ανα εταιρία στο διαδίκτυο.
Για να προσδώσουμε μάλιστα κύρος στην συγκεκριμένη κίνηση απευθύναμε την σχετική επιστολή προς τον ΣΕΚΑΦ που είναι το συλλογικό τους όργανο, προς διάθεση κατά την κρίση του σε όλα τα μέλη του που σχετίζονται με το αντικείμενο και λειτουργούν σέρβις. Επιπλέον κάναμε και κατιδιαν συνάντηση με τον πρόεδρο και τον ταμία του ΣΕΚΑΦ από τους οποίους αρχικά αποσπάσαμε θετική ανταπόκριση για την κίνηση αυτή. Από τότε αναμένουμε απαντήσεις. Είναι πολύ πιθανό λόγω της πολυπλοκότητας του εγχειρήματος (δεν έχει ξαναγίνει πουθενά ούτε στον σχετικό τύπο) να μας αγνοήσουν παντελώς ή να υπάρξουν αντιδράσεις των μελών και να μην θέλουν να δώσουν δημόσια απαντήσεις ειδικά αφού κάθε εταιρία έχει δικη της πολιτική, ή να απαντήσουν πολύ γενικά και αόριστα.
Αυτό που πρέπει όμως να γίνει απόλυτα κατανοητό από όλους είναι οτι η κίνηση αυτή έγινε με ένα μοναδικό γνώμονα: να κατοχυρώσει όσο το δυνατόν τα μέλη μας αλλά και τυχόν επισκέπτες του forum στην ορθή αντιμετώπιση που πρέπει να έχουν από τον εκάστοτε αντιπρόσωπο βάση των γραπτών όρων της εγγύησης. Και να μην ερμηνεύεται ανά περίπτωση από τον αντιπρόσωπο η αντιμετώπιση που θα τύχει ο καθένας μας. Τυχόν άλλες προσωπικές ερμηνείες (πλάγιες ή ευθείες) για τον λόγο που έγινε η κίνηση αυτή είναι νομίζω κατανοητό οτι αποτελούν ευθεία μομφή απέναντι στην ΔΟ και θα αντιμετωπιστούν ανάλογα.
Μετέφερα εδώ τα post που αφορούσαν την προφορική απάντηση της Sony προς μέλος μας ως πιο κατάλληλο νήμα.
Έχω να σχολιάσω τα εξής για να μπει μια τέλεια σε μπηχτές πάσας κατεύθυνσης . Οι μαρτυρίες των μελών μας θεωρούνται 100% αξιόπιστες αλλά από τη στιγμή που είναι προφορικές δυστυχώς δεν μπορούν να καταγραφούν ως απόλυτα τεκμηριωμένες (αλλωστε δεν αφορούν κάθε κατασκευαστή) και θα εξηγήσω άμεσως γιατί. Σε αυτές τις μαρτυρίες να διευκρινίσω ανάγω και τη θετική προφορική μαρτυρία του φίλου μας από την Sony και την προ ημερών αρνητική μαρτυρία άλλου μέλους μας από την άρνηση του Τσακναρίδη για επισκευή φακού.
Η Sigma Αμερικής έβγαλε δημόσια γραπτή ανακοίνωση οτι δεν επισκευάζει κανένα προϊόν που δεν έχει εισάγει η ίδια
Στην έκθεση του ΣΕΚΑΦ που έγινε τελευταία επισκεφτήκαμε μαζί με τον Cacau σχεδόν ολα τα περίπτερα των αντιπροσώπων Nikon, Canon, Olympus, Panasonic, Fuji, Sigma και όπου προλάβαμε (γιατί ο στόχος μας ήταν να δούμε τα νέα μοντέλα μηχανων), κάναμε και κάποιες γενικές ερωτήσεις περί σερβις στους αντιπροσώπους που ήταν εκεί, χωρίς να αναφέρουμε κάν την επιστολή που είχαμε έτοιμη και θα στέλναμε. Άκουσαμε διαφορετικες απόψεις και κατάλαβαμε ότι δεν υπάρχει κοινή στρατηγική σχεδόν σε τίποτε και ειδικά για τις αγορές από Ευρώπη και από παραεισαγωγές. Όπως επίσης κατάλαβαμε οτι αυτά που μας είπαν προφορικά σε ένα περίπτερο μπορεί να αλλάξουν δραματικά προς το χειρότερο αν αντιμετωπίσουν μεμονωμένα τον καθένα ως μονάδα, ανάλογα και το μέγεθος της ζημιάς. Τίποτε από ολα αυτά λοιπόν που μας ανέφεραν προφορικά εκεί δεν μέτρα ως αξιόπιστο και τεκμηριωμένο (γιαυτό και δεν μεταφέρθηκε) αν δεν υπάρχει με σαφήνεια γραμμένο κάπου και δημόσια αναρτημένο ώστε να είναι απολύτως ξεκάθαρο. Και αν διαβάσετε τα ψιλά γράμματα των εγγυήσεων που συνοδεύουν τα προϊόντα (αυτά έχουμε γραμμένα μόνο) έτσι όπως είναι διατυπωμένα ξύνεις το κεφάλι σου τι σημαίνουν ανα περίπτωση.
Έτσι αποφασίσαμε μαζέψαμε και επεξεργαστήκαμε μια σειρά από ειδικά ερώτηματα που θίγουν διάφορες πτυχές των εγγυήσεων. Στείλαμε λίγο πριν τα Χριστούγεννα την επιστολή με τα ερωτήματα προσπαθώντας να αντλήσουμε από τον κάθε αντιπρόσωπο μια γραπτή απάντηση την οποία και θα αναρτούμε σε ειδικό νήμα, όπου και ευελπιστούμε να επεξηγούνται ανα εταιρία τα ψιλά γράμματα των εγγύησεων. Έτσι θα υπάρχει μια δημόσια τεκμηριωμένη απάντηση για διάφορα ειδικά ζητήματα, που δεν είναι απολύτως ξεκάθαρα στους γραπτούς όρους της εγγύησης ή στους αναρτημένους ανα εταιρία στο διαδίκτυο.
Για να προσδώσουμε μάλιστα κύρος στην συγκεκριμένη κίνηση απευθύναμε την σχετική επιστολή προς τον ΣΕΚΑΦ που είναι το συλλογικό τους όργανο, προς διάθεση κατά την κρίση του σε όλα τα μέλη του που σχετίζονται με το αντικείμενο και λειτουργούν σέρβις. Επιπλέον κάναμε και κατιδιαν συνάντηση με τον πρόεδρο και τον ταμία του ΣΕΚΑΦ από τους οποίους αρχικά αποσπάσαμε θετική ανταπόκριση για την κίνηση αυτή. Από τότε αναμένουμε απαντήσεις. Είναι πολύ πιθανό λόγω της πολυπλοκότητας του εγχειρήματος (δεν έχει ξαναγίνει πουθενά ούτε στον σχετικό τύπο) να μας αγνοήσουν παντελώς ή να υπάρξουν αντιδράσεις των μελών και να μην θέλουν να δώσουν δημόσια απαντήσεις ειδικά αφού κάθε εταιρία έχει δικη της πολιτική, ή να απαντήσουν πολύ γενικά και αόριστα.
Αυτό που πρέπει όμως να γίνει απόλυτα κατανοητό από όλους είναι οτι η κίνηση αυτή έγινε με ένα μοναδικό γνώμονα: να κατοχυρώσει όσο το δυνατόν τα μέλη μας αλλά και τυχόν επισκέπτες του forum στην ορθή αντιμετώπιση που πρέπει να έχουν από τον εκάστοτε αντιπρόσωπο βάση των γραπτών όρων της εγγύησης. Και να μην ερμηνεύεται ανά περίπτωση από τον αντιπρόσωπο η αντιμετώπιση που θα τύχει ο καθένας μας. Τυχόν άλλες προσωπικές ερμηνείες (πλάγιες ή ευθείες) για τον λόγο που έγινε η κίνηση αυτή είναι νομίζω κατανοητό οτι αποτελούν ευθεία μομφή απέναντι στην ΔΟ και θα αντιμετωπιστούν ανάλογα.
Last edited: